Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK vs Odd (13 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 jun 07, 18:03

Opprinnelig postet av Costanza
Grönhagen sier til FFK TV at John Anders Bjørkøy "er avstengt" til kampen mot Odd på søndag. Ifølge de statistikkene over kort som jeg har sett (ffksupporter.net, vg, dagbladet) så står han oppført med 2 gule kort. Betyr det at Grönhagen er feilinformert, er jeg feilinformert, eller har NFF straffet ham for uttalelsen etter kampen mot Godset uten at det har blitt offentliggjort?

Jeg også stussa litt over det, men tenkte jeg sikkert missforstod..!?

På vg sin før kampen informasjon står det heller ingen ting om det.

Opprinnelig postet av VG

Fredrikstad - Odd Grenland (18.00)
Fredrikstad (7): Patrik Gerrbrand er småskadet og usikker. Agim Shabani soner karantene etter direkte rødt kort mot Strømsgodset i forrige serierunde.
Odd Grenland (13): Tarjei Dale har pådratt seg strekk på forsiden av det ene låret, og spiller ikke. Fernando de Ornelas er bundet opp av landslaget.
Tilsvarende kamp i fjor: 2-1.
Dommer: Roy Helge Olsen, Flekkerøy.


---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 07, 20:57
Da er altså mysteriet løst, Grönhagen har misforstått og Bjørkøy spiller fra start, eller, han kan i hvert fall det.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 07, 21:44
tipseren i saken heter keiko99

---------------------------

http://keiko99.net


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 29 jun 07, 21:58

Opprinnelig postet av keiko99
tipseren i saken heter keiko99

careface..

---------------------------

CUPVINNER 06


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 29 jun 07, 22:00

Opprinnelig postet av keiko99
tipseren i saken heter keiko99

Kjempe bra keiko99! Du er helt konge!!!

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 jun 07, 22:11
Opprinnelig postet av FFK1903

 Fofana, om han ikke spiller fra start, så bør han i hvert fall få en del spilletid. Han scoret tidligere enn det Tarik gjorde når han slet, og hvis han har tryggheten ved å spille mye, så kan vi kanskje få en ketchupeffekt med tanke på scoringer når høsten kommer. Starte med Brian West, og slippe til en sulten Fofana i andreomgang?

Med respekt å melde; Tarik imponerte langt mer på tilsvarende tidspunkt ifjor, enn Fofana har gjort så langt. Tarik viste ekstreme egenskaper, i motsetning til Fofana, som bare viser enkelte glimt (har blitt lenger og lenger mellom dem) av storhet. Fofana har i de siste kampene ikke forsvart en plass på laget. La Tarik få spille sammen med Gardar på topp, slik at de to kan utvile seg og lære hverandre og kjenne.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 29 jun 07, 22:56
Håper på dette laget:

                                             Rami

Sjøberg                Raijo                      Gerbrandt              Multe

 

West                    Jonna                      Hansi                      Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 30 jun 07, 01:33
Opprinnelig postet av ari_lg
Håper på dette laget:

                                             Rami

Sjøberg                Raijo                      Gerbrandt              Multe

 

West                    Jonna                      Hansi                      Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik



Er ikke Gerrbrand ute med skade?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 07, 02:06
Gerrbrand har status som "usikker".

Hvis han erkleres frisk går nok Sjöberg inn som midtstopper. Jeg tror ikke Sjöberg starter, verken som høyreback eller midtstopper, dersom Gerrbrand friskmeldes. Rett og slett fordi han knapt nok har rukket å hilse på lagkameratene...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jun 07, 04:37
Hva er greia med Aftenposten egentlig. Jeg følger litt med på tipsene deres, bare for moro skyld og jeg har ALDRI sett de tippe seier til FFK noensinne. De tipper enten tap eller uavgjort.. Nå tipper de uavgjort mot ODD.

Isolert sett så kanskje dette ikke er så gærnt, men når de konstant utelater å tippe seier til FFK, lurer jeg på om de har noe mot oss eller noe. Teit konspirasjonsteori, men hva faen er det? Jeg tenker ikke bare på denne kampen ( for med de to foregående kampene så har ikke FFK imponert), men generelt..



Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 30 jun 07, 11:41
Veldig spent på laget mot Odd. Starter Fofana igjen minner det om en hemmelig avtale med Charlton. Har til tider vært bra, men er fortsatt ung og i en læringsfase. La ham hvile noen matcher. Gardar har imponert meg veldig mot Sandefjord og Godset. Headingen mot krysset i Godsetkampen var virkelig klasse...synd med matchvinnerredning der.. Kunne vært morro å sett West en hel kamp om han orker. Blir han sliten ønsker jeg meg Tarik på topp med sin "kyla".
Hvor ble det forresten av Kouadio? Har ikke sett noe til ham siden noen treningsmatcher i vinter. Han imponerte meg mer enn Fofana da. Noen som har status på  ham?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 13:35

Ser at Elfsborg ønsker seg Per Nillson fra Odd, blir spennende å se hvordan det slår ut i kampen mot oss i morgen.

Kan jo håpe på at han blir overtent og spiller en dårlig kamp.

www.vg.no/pub/vgart.hbs


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 14:10

Trodde ikke denne spissen skulle spille, på grunn av karantenen i forbindelse med de gule kortene, men det skal han vist.

Pospech lover scoring

Zbynek Pospech (24) sto over kampene mot Sandefjord og FK Tønsberg grunnet bryllup i hjemlandet. Nå er den nygifte tsjekkeren tilbake for fullt, og lover scoring mot Fredrikstad.

www.ta.no/fotball/telemark/article2855882.ece

 

Fevang vet ikke om han starter

Han ble hentet som en redningsmann, men nå vet ikke Morten Fevang (32) om han får starte mot Fredrikstad.

www.ta.no/fotball/telemark/article2853346.ece


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 jun 07, 14:26

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av stjernengutt
Er helt enig i ressonementet ditt her Holters. Men ang Fofana, når han blir god nok, blir han ikke bare hentet av Charlton da?

Ikke engang Edu får spilletillatelse i England, så det skal nok veldig mye til for at Fofana får det. Det er ekstreme krav for arbeidstillatelse i England (50% av alle A-lagets kamper de siste X tiden osv), og det tar nok lang tid før Fofana fyller de kravene. I mellomtiden kan vi nyte godt av talentet hans, og hvem vet - kanskje kan FFK kjøpe ham fri med tiden? Eller signere ham som bosmanspiller? Gutten er tross alt ikke Charlton-spiller til evig tid heller.

 

Ok, dette var hyggelig info. Da er det bare å håpe at gutten utvikler seg, og at det kontraktmessige utvikler seg i vår favør etterhvert.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 30 jun 07, 16:54

Opprinnelig postet av Tango

Hvor ble det forresten av Kouadio? Har ikke sett noe til ham siden noen treningsmatcher i vinter. Han imponerte meg mer enn Fofana da. Noen som har status på  ham?

Noen er sikkert mer oppdaterte enn meg, men så langt jeg vet spiller Kuoadio stort sett bra på 2.laget og scorer stadig vekk. Hvis ikke UDI finner ut at de må sende ham hjem pga for lite spilletid på A-laget så tror jeg vi får se mye til ham neste år. Foreløpig regnes han nok som litt for lett for TL.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 30 jun 07, 17:41
Syns Kouadio har vært veldig variabel på andrelaget. De to første kampene jeg så han der var han langt under pari, men i den siste kampen jeg så han var han til tider veldig god, ihvertfall offensivt. Han spilte da på venstre kant. Håper han kan få et par innhopp snart.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 07, 17:49
Drømte akkurat hvordan neste kamp for FFK gikk. Vi tapte 5-3 på hjemmebane! Riktignok mot Barnsley (!), men det kan kanskje tyde på et målrikt oppgjør? Var det ikke en eller annen som drømte at vi tapte 7-1 for Aalesund i 2005, og vi endte med å tapte 4-1 hjemme?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jun 07, 19:12
Tror ikke det er så mye å hente på drømmetyding - heldigvis utifra den drømmen...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 01 jul 07, 01:04

heller prydz ut enn PAC..syns han har alt for mange feil pasninger..sett heller inn Sjøberg på venstre kant..

            -Shaaban-

-PAC-Gerrbrand-Raio-Sjøberg-

-Tarik-Bjørkøy-Ramberg-Kvisvik-

          -West-Gardar-

Fofana fortjener benken idag..noen som vet hvilket numr sjøberg kommer til å ha?

 

---------------------------

CUPVINNER 06


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jul 07, 01:40
En høyrebeint midtstopper på venstreback.... nei, jeg vet ikke. Prytz har riktignok gjort alt annet enn å imponere, men tror det tross alt er bedre å bruke han. Eventuelt Miikka Multaharju.

Nå som Gerrbrand er friskmeldt så regner jeg med at Sjöberg starter på benken. Han har jo såvidt rukket å hilse på lagkameratene sine... men jeg utelukker ikke helt at Grönhagen prøver ham ut på høyreback. Det ville i såfall ikke akkurat vært noen tillitserklæring overfor Czwartek.


Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3