Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK vs Odd (13 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 24 jun 07, 22:10
Endret: 24 jun 07, 22:18

Siste sjanse før ferien. ODD har funnet formen de siste kampene og FFK gir bort poeng mot lag som vi skal slå.

Hvordan vil dette ende? Noen endringer i lag oppstillingen?


Mod: Endret fra ODD til Odd i overskrift siden Odd ikke er noen forkortelse for noe ;)


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 jun 07, 22:19

Ut med Stadheim, og inn med kvisvik,

 

West og gardar eller Tarik og Gardar på topp.

 

 

                                         Lasse/Rami

Multe/PAC                Raijo                      Gerbrandt              Prydz/Multe

 

Tarik/West                  Jonna                      Hansi                         Kvisvik

 

                             Gardar                      West/Tarik

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 24 jun 07, 23:05

Pål Andre må ut. Samme hvem vi setter inn, er laget styrka. Mannen eier ikke spillefårståelse.

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


frecjoha

A-lagspiller

Ble medlem: 02 mai 04
Innlegg: 382

Lagt til: 24 jun 07, 23:15
Endret: 24 jun 07, 23:19

Ville kanskje prøvd meg med dette lage:

 

Shaban

 

Bjørkøy

Gerrbrand

Piiroja

Multaharju

Tarik

Ramberg

Stedheim

Kvisvik

 

Gardar

West

 

Eller

 

Shaban

 

Multaharju

Gerrbrand

Piiroja

Prydz

Tarik

Bjørkøy

Ramberg

Kvisvik

 

Gardar

West


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 07, 23:32

Ser at fler og fler vraker Fofana, betyr det at dere har mistet tolmodigheten på han?

Lurer på hvor mange poeng, vi har mistet på grunn av hans misbrukte målsjanser. 2-3 poeng, eller fler?


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 24 jun 07, 23:37
Endret: 24 jun 07, 23:38
Kanskje på tide å hvile Fofana en kamp eller to.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 24 jun 07, 23:37
Hvis vi ser på de alternativene vi har hatt før Gardar "tok en Gardar" og med West skadet har vi vel tapt ca 0 poeng på å bruke han.

zhyden

Knøttespiller
Ble medlem: 08 okt 06
Innlegg: 48

Lagt til: 24 jun 07, 23:40
Endret: 24 jun 07, 23:47
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Kanskje på tide å hvile Fofana en kamp eller to.


Syns det virker som om Tarik kunne hatt godt av litt hvile også.. Kanskje bare meg men

---------------------------

sing loud, sing proud
frihet for ultras!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 24 jun 07, 23:50

Vi får håpe Christian Berg er kampklar igjen. Vi trenger han nå,selv om han kanskje ikke har den 100% kampformen enda,så tror jeg han vil bidra positivt i laget med sin ro med ballen og taklingsstyrke. Han skulle vel være skadefri nå?Noen som vet noe om dette? Fofana trenger å hvile benken litt nå.PAC gjør for mange markeringsfeil og posisjonerer seg dårlig,så jeg vil ha Bjørkøy ned på høyre back. Håper for all del at Gerrbrand er skadefri til denne kampen.

                                                 Shabaan

   Bjørkøy                    Gerrbrand       Piiroja               Multaharju

   Tarik                         Berg                 Ramberg            Kvisvik

                                     West                Gardar

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jun 07, 23:56
Dommere:
Hoveddommer:     Olsen, Roy Helge
Assistentdommer:     Havig, Øystein
Assistentdommer:     Myhren, Tor-Arne
Observatør:     Hollung, Tore
4.dommer:     Friberg, Steinar
NFF-delegat:     Aas, Steinar


Vi må ta 3 poeng i denne kampen...

---------------------------

http://keiko99.net


kjetilaj

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 07
Innlegg: 4

Lagt til: 24 jun 07, 23:58
Yes da... da er det kamp til helga... Da vinner nok Odd. Vi får Fevang tilbake, så det blir en seier til odd..


<Odd Supporter>

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jun 07, 00:00
Du tar vel mye på forhånd...

---------------------------

http://keiko99.net


pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 25 jun 07, 00:17
Endret: 25 jun 07, 15:06
Opprinnelig postet av frecjoha
    

Shaban
   
Multaharju - Gerrbrand - Piiroja - Prydz

Tarik - Bjørkøy - Ramberg - Kvisvik

Gardar - West



 

Er nesten enig i ditt oppsett her..eneste forskjellen jeg ville gjort er å bytta west med tarik. Tarik er MYE bedre som spiss enn på kanten, og jeg mener west kan gjøre det like bra på kant som på topp. West har ikke mye teknikk på kanten der, men han er lynrask og kan løpe seg forbi enhver back i TL i dag. Han er også veldig flink til å komme seg til linja og slå inn. Det er noe vi mangler STORT på høyresiden (les: med miika og bjørkøy)

Ville helst også hatt inn shabani istedet for Prydz og bytta miika over på venstre men det røde (feil avgjørelse etter min mening) setter jo en stopper for det!

Til høsten håper jeg på noen variasjoner av denne, avhengig av form/karantene/skader osv

     

Shaaban

Shabani/Ny spiller - Gerrbrand/Marthinsen - Piiroja - Berthelsen

West/ Kouadio - Bjørkøy/Ramberg - Wehrman - Kvisvik/Fofana

Gardar - Tarik

Mod: Fjernet en ekstra koder som gjorde forumet tregt.

pondus-

Knøttespiller

Ble medlem: 04 jan 07
Innlegg: 72

Lagt til: 25 jun 07, 00:47
Opprinnelig postet av benksliter`n

Vi får håpe Christian Berg er kampklar igjen. Vi trenger han nå,selv om han kanskje ikke har den 100% kampformen enda,så tror jeg han vil bidra positivt i laget med sin ro med ballen og taklingsstyrke. Han skulle vel være skadefri nå?Noen som vet noe om dette? Fofana trenger å hvile benken litt nå.PAC gjør for mange markeringsfeil og posisjonerer seg dårlig,så jeg vil ha Bjørkøy ned på høyre back. Håper for all del at Gerrbrand er skadefri til denne kampen.

                                                 Shabaan

   Bjørkøy                    Gerrbrand       Piiroja               Multaharju

   Tarik                         Berg                 Ramberg            Kvisvik

                                     West                Gardar

 

Hva med å prøve West på kant og tarik på topp! Tarik er jo HELT KLART best som spiss, og West er jo opprinnelig wing. Greit West er nok ikke så god defansivt men det er vel egentlig ikke tarik heller. West er som kjent lynrask og kan løpe opp mye på midten og hindre de sånn sett. Jeg synes hvertfall det er verdt et forsøk. Synd jeg/vi ikke har noe vi skulle sagt med lagoppstillinga! ;)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 25 jun 07, 01:02
Hva kan evt bli et alternativ om Gerrbrand ikke spiller?? Nå må jo Shabani stå over pga karantene....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 25 jun 07, 01:04

dette er en kamp jeg IKKE tar lett på.. det bør ikke andre gjøre heller :P Odd ser ut tilå ha funnet formen og har vunnet de to siste.. mens FFK også har tapt sin siste bortekamp men vunnet hjemme...

Vi har foresten hatt ett godt tak på ODD hjemme på Stadion.. La oss håpe at den gode trenden fortsetter på Søndag da ;o)

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


kjetilaj

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 07
Innlegg: 4

Lagt til: 25 jun 07, 01:11
Tja.. Odd Vinner til helga,, er ikke noe mer å snakke om det.. Bare å vente å se!

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 25 jun 07, 08:44

Opprinnelig postet av kjetilaj
Tja.. Odd Vinner til helga,, er ikke noe mer å snakke om det.. Bare å vente å se!

 

Ja, Odd pleier å gjøre det kjempesterkt i Fredrikstad

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 25 jun 07, 15:51

Opprinnelig postet av kjetilaj
Tja.. Odd Vinner til helga,, er ikke noe mer å snakke om det.. Bare å vente å se!

Dette er en helt klar "KLINK" hjemmeseier til FFK.

Begrunnelse :

1. Lag som vinner mye i foregående kamp pleier å komme ned på jorda med tap i neste kamp.

2. FFK er et av tippeligaens beste hjemmelag. 4-0-1 hjemme. Tap bare mot Stabæk. Det beste bortelaget så langt(Tippeligaens beste lag så langt). Odd har 1-1-4 borte. Bortepoeng mot to lag som er helt ute av form(Vålerenga og Start)

3. FFK tapte den foregående kampen. Dermed er også sjansene for en hjemmeseier større.

PS. Dette er ikke vurdert med patriotiske øyer,men med en odds-spillers kunnskaper om fotballtipping.

Resultat: 5-1 til FFK

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 25 jun 07, 17:54
Opprinnelig postet av benksliter`n

PS. Dette er ikke vurdert med patriotiske øyer,men med en Odd-spillers kunnskaper om fotballtipping.

Spiller du på Odd?

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 25 jun 07, 18:02
Opprinnelig postet av DrDRE
Opprinnelig postet av benksliter`n

PS. Dette er ikke vurdert med patriotiske øyer,men med en Odd-spillers kunnskaper om fotballtipping.

Spiller du på Odd?

2 innlegg her, dette er en Odd supporter.


kjetilaj

Bedriftsspiller
Ble medlem: 24 jun 07
Innlegg: 4

Lagt til: 25 jun 07, 20:38
nope.. jeg spiller ikke på odd... er en odd supporter som skal se kampen i fredrikstad

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 25 jun 07, 21:03
Bare et forsøk på å være morsom ved å omformulere sitatet litt. Falt tydeligvis ikke i smak. Skal ikke gjøre det mer.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 25 jun 07, 21:08
Opprinnelig postet av benksliter`n

PS. Dette er ikke vurdert med patriotiske øyer,men med en odds-spillers kunnskaper om fotballtipping.

Resultat: 5-1 til FFK

jaaaaaadddddaaaaaa        wohooo...    vinner du noe da??


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 25 jun 07, 22:47
Agim Shabani fikk sitt andre røde kort i løpet av like mange dager. Han må roe seg før han kan brukes mer.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 25 jun 07, 22:52
Opprinnelig postet av nelg64
Agim Shabani fikk sitt andre røde kort i løpet av like mange dager. Han må roe seg før han kan brukes mer.

Neh, send ham utpå igjen. Han er et stort stoppertalent, og dette er bare erfaringer han må ha med seg på veien. Gutten er allerede en bedre forsvarssjef/-dirrigent enn Piiroja og Gerrbrand til sammen, så får vi håpe han rent sportslig også utvikles til å bli en virkelig klassespiller for Fredrikstad.

Det røde kortet i dag kom for øvrig pga han reddet ballen på strek med hånda, altså ikke pga det kokte over eller en stygg takling. Lasse Syversen skal ha vært virkelig på bærtur i denne kampen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 25 jun 07, 22:56

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av nelg64
Agim Shabani fikk sitt andre røde kort i løpet av like mange dager. Han må roe seg før han kan brukes mer.

Neh, send ham utpå igjen. Han er et stort stoppertalent, og dette er bare erfaringer han må ha med seg på veien. Gutten er allerede en bedre forsvarssjef/-dirrigent enn Piiroja og Gerrbrand til sammen, så får vi håpe han rent sportslig også utvikles til å bli en virkelig klassespiller for Fredrikstad.

Det røde kortet i dag kom for øvrig pga han reddet ballen på strek med hånda, altså ikke pga det kokte over eller en stygg takling. Lasse Syversen skal ha vært virkelig på bærtur i denne kampen.

 

OK, så ikke kampen, men  FFK er ikke i kategorien som kan tåle og spille med 10 mann. Vi skal utvikkle spillere, viktig, men det skal ikke gi oss problemer.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5517

Lagt til: 26 jun 07, 09:30
Opprinnelig postet av nelg64

 

OK, så ikke kampen, men  FFK er ikke i kategorien som kan tåle og spille med 10 mann. Vi skal utvikkle spillere, viktig, men det skal ikke gi oss problemer.

 

Har sett Shabani i en del kamper, og kan ikke påstå at han er en spiller som lett drar på seg kort. Om Piroja skulle forsvinne i sommer eller til høsten, vil vi allerede neste sesong ha norges beste, og yngste, midtstopperpar i Gerrbrandt og Shabani.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jun 07, 11:50
Jeg føler meg like safe med Shabani som med Gerrbrandt bak der... Shabani overbeviser meg i hver kamp jeg ser ham.

Nugattistjerna

A-lagspiller
Ble medlem: 21 nov 06
Innlegg: 492

Lagt til: 27 jun 07, 20:19
Oj oj oj. Det førstte målet vinner kampen. Har aldri vært så sikker i min sak før. Måtte bare FFK få pirket den inn........ Uff er faktisk nervøs for første gang i år

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 27 jun 07, 21:25
Skal FFK vinne, da må innsatsen være bedre enn den var i cup-kampen.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 07, 09:50

Dersom ikke spillerne legger igjen litt mer svette på banen og begynner og jobbe, kan de faktisk begynne å føle nedrykksspøkelse igjen.

Håper virkelig at de forstår alvoret og ser på dette som årets viktigste kamp så langt.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 28 jun 07, 12:38

                                 Rami Shabaan

 

Sjøberg              Raijo                      Gerbrandt              /Multe

 

       Fofana        Jonna                      Hansi                         Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik

 

 

Håper på dette laget, der Fofana og Tarik kan bytte litt på rollene alt etter hvordan kampen utarter seg..

---------------------------


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jun 07, 19:07

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jun 07, 19:35
Opprinnelig postet av Husgutt

                                 Rami Shabaan

 

Sjøberg              Raijo                      Gerbrandt              /Multe

 

       Fofana        Jonna                      Hansi                         Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik

 

 

Håper på dette laget, der Fofana og Tarik kan bytte litt på rollene alt etter hvordan kampen utarter seg..

---------------------------

`

Hvorfor vil du ha med Fofana, han skuffer jo kamp etter kamp?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 07, 19:49
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvorfor vil du ha med Fofana, han skuffer jo kamp etter kamp?

Nå må du gi deg med å være så negativ og hakke på våre unge talenter hele tida. Du kan ikke forvente at 18-årige Fofana og 19-årige Shabani alene skal dra lasset for et eliteserielag! Fortsetter FFK å matche disse spillerne fornuftig, vil de med høy sannsynlighet bli spillere vi vil få mye glede av i årene fremover. Begge er faktisk store talenter, selv om du ikke ser det.

Helt utrolig at det går an å hakke så intenst på så unge spillere.

De fortjener på ingen måte å bli forfulgt på denne måten.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 28 jun 07, 20:25
Endret: 28 jun 07, 20:27
Apropo å rakke ned på Fofana...

Jeg så cupkampen mellom FFK og Nybergsund på web-tv samtidig som jeg hørte Bergström kommentere på radioen. Allerede før fem minutter var gått begynte Bergstrøm å klage på hvor dårlig Fofana var... De småfeilene Fofana gjorde ble blåst opp til store feil, mens andre spilleres feil ikke engang ble nevnt. Det toppet seg litt for meg da Bergstrøm gav Fofana skylden når det faktisk var Ramberg som dummet seg ut. Slike ting blir avslørt når man ser kampen samtidig som man hører på radio.

Men det jeg reagerte mest på var enkelte uttalelser og forfølging av Fofana gjennom hele kampen som minnet meg om ren og skjær mobbing. Jeg har to ordrette sitater fra Bergstrøm under kampen:

"Der mister Fofana ballen igjen som vanlig"

Og når Fofana byttes ut i andre omgang:

"Jeg vil ikke påstå at det blir noe savn å ikke ha Fofana på banen"

Dette er kanskje et sidespor i denne diskusjonen, men er det noe jeg misliker så er det folk som har bestemt seg på forhånd om hvor dårlig enkeltspillere er. Som kommentator på radio har man også stor påvirkningskraft på folk ettersom de som hører på kampene gjerne IKKE samtidig ser kampen, og da blir det patetisk av Bergstrøm å urettferdig rakke ned på enkeltspillere. Det får en uheldig smittende effekt på mannen i gata som naturligvis velger å tro på det de hører.

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 28 jun 07, 20:48

Synd å lese Costanza!!

Virker som om Fofana er den heldige arvingen til klagingen!!?? Tenkte da altså på Hagen og Hoås...

Uansett så har Fofana en stor framtid foran seg...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 28 jun 07, 21:34

Gleder meg til søndag jeg og jeg tror guttane snur den dårlige trenden nå.

 


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 28 jun 07, 21:44

                        Shaaban

Sjöberg        Gerrbrand     Piiroja        Prytz

Multaharju       Ramberg    Jonna      Kvisvik

                   Johansson         West

 

Tarik og Fofana har vært utrolig bra i år! Men de merker det tøffe kampprogrammet, derfor håper jeg de får hvile! Stå på, begge to! Sitter dere på benken, kan dere uansett komme inn som jokere..

---------------------------

"I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. - Nick Hornby-


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 28 jun 07, 21:46

Opprinnelig postet av keiko99
patrik kjenner skaden og sjøberg vil nok spille

Greit nok at Sjøberg vil spille, men med kun en trening med FFK blir vaffal jeg litt engstelig.. Men han er vel en profesjonell spiller så det bør kanskje ikke by på store problemer..!?

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 28 jun 07, 22:07

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvorfor vil du ha med Fofana, han skuffer jo kamp etter kamp?

Nå må du gi deg med å være så negativ og hakke på våre unge talenter hele tida. Du kan ikke forvente at 18-årige Fofana og 19-årige Shabani alene skal dra lasset for et eliteserielag! Fortsetter FFK å matche disse spillerne fornuftig, vil de med høy sannsynlighet bli spillere vi vil få mye glede av i årene fremover. Begge er faktisk store talenter, selv om du ikke ser det.

Helt utrolig at det går an å hakke så intenst på så unge spillere.

De fortjener på ingen måte å bli forfulgt på denne måten.

Synes du det er normal at et i dine øyne et så stort talent som Shabani, blir utvist tre ganger på fire dager, er FFK så gode at de kan spille med ti?

Når det gjelder Fofana og det du mener at han kan bli stor for FFK med tiden, det kan han vel ikke bli, for da er han nok tilbake Charlton, han er i FFK for å gjøre sitt talent så godt at han kan spille for Charlton.


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 28 jun 07, 22:12

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvorfor vil du ha med Fofana, han skuffer jo kamp etter kamp?

Nå må du gi deg med å være så negativ og hakke på våre unge talenter hele tida. Du kan ikke forvente at 18-årige Fofana og 19-årige Shabani alene skal dra lasset for et eliteserielag! Fortsetter FFK å matche disse spillerne fornuftig, vil de med høy sannsynlighet bli spillere vi vil få mye glede av i årene fremover. Begge er faktisk store talenter, selv om du ikke ser det.

Helt utrolig at det går an å hakke så intenst på så unge spillere.

De fortjener på ingen måte å bli forfulgt på denne måten.

 

Er helt enig i ressonementet ditt her Holters. Men ang Fofana, når han blir god nok, blir han ikke bare hentet av Charlton da?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 jun 07, 22:21
Opprinnelig postet av wergis

Opprinnelig postet av keiko99
patrik kjenner skaden og sjøberg vil nok spille

Greit nok at Sjøberg vil spille, men med kun en trening med FFK blir vaffal jeg litt engstelig.. Men han er vel en profesjonell spiller så det bør kanskje ikke by på store problemer..!?

jeg skjønner deg veldig godt.. noe jeg selv spørr om i en annen tråd uten at noen svarer

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 07, 23:43
Opprinnelig postet av stjernengutt
Er helt enig i ressonementet ditt her Holters. Men ang Fofana, når han blir god nok, blir han ikke bare hentet av Charlton da?

Ikke engang Edu får spilletillatelse i England, så det skal nok veldig mye til for at Fofana får det. Det er ekstreme krav for arbeidstillatelse i England (50% av alle A-lagets kamper de siste X tiden osv), og det tar nok lang tid før Fofana fyller de kravene. I mellomtiden kan vi nyte godt av talentet hans, og hvem vet - kanskje kan FFK kjøpe ham fri med tiden? Eller signere ham som bosmanspiller? Gutten er tross alt ikke Charlton-spiller til evig tid heller.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 jun 07, 08:39

Kjenner jeg blir provosert når Patrioten og Dracula starter med Fofana-hetsingen her inne. Jeg deler ikke samme oppfatning som dere i hele tatt!! Så hold kjeft og la folk få ha sine meninger. Jeg nekter å la meg innlemme i hylekoret.. Patetiske er dere.. Burde heller støtte opp om egne spillere!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 07, 12:13
Odd kommer til å spille uten spissen sin Zbynek Pospech grunnet karantene for tre gule kort.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 07, 12:17
Opprinnelig postet av Husgutt

Kjenner jeg blir provosert når Patrioten og Dracula starter med Fofana-hetsingen her inne. Jeg deler ikke samme oppfatning som dere i hele tatt!! Så hold kjeft og la folk få ha sine meninger. Jeg nekter å la meg innlemme i hylekoret.. Patetiske er dere.. Burde heller støtte opp om egne spillere!!

Du skriver jo at folk kan sine egne meninger, kan ikke vi det da?

Kan jo hende Fofana blir bedre av å sitte noen kamper på benken, kanskje han merker kjøret?


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 jun 07, 12:30

Spiller Jarstein tro ??  

Tifo: "om døra var lavd a glass, ville den gått i tusen-knas"

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 07, 12:43
Vi kan jo Rope for vi se fingeren jarstein

---------------------------

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 jun 07, 12:46

Han bør hvertfall få litt mot seg.. Han trekker sikkert uansett bare på smilebåndet da

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 29 jun 07, 13:00
Endret: 29 jun 07, 16:22
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Ut med Stadheim, og inn med kvisvik,

 

West og gardar eller Tarik og Gardar på topp.

 

 

                             

 Ser ut til at tiden har gått fra Toth nå, men det burde vært mulig og gi han denne muligheten på slutten av sin karriere, og jeg tror vi supportere ville fått en overraskelse over hans innsats, men denne sjansen tar vel ikke Grønnis.

 

                                              Lasse/Rami

Multe/PAC                Raijo                      Gerbrandt              Prydz/Multe

 

Tarik                  Jonna                      Hansi                         Kvisvik

 

                             Gardar/Toth(2)                      West/Toth(2)

Skulle vært artig å se Gardar og Toth(les: 2 krigere) på topp.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 29 jun 07, 13:05

Det er solgt ca. 10000 billetter til søndagens kamp.

Nå svikter tydeligvis medgangs-supporterne våres.

Cuptapet koster vist tapte penger for FFK, både i forhold til publikumsinntekter og videre spill i cupen.

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 07, 13:06
nelg64 er toth patriot.. vi stiller med det beste laget grønnis tar ut i der tror jeg ikke toth finnes pr dags dato.

---------------------------

http://keiko99.net


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 29 jun 07, 13:18
Endret: 29 jun 07, 13:19

Opprinnelig postet av keiko99
nelg64 er toth patriot.. vi stiller med det beste laget grønnis tar ut i der tror jeg ikke toth finnes pr dags dato.

Det tror ikke jeg, men du har rett, Toth er ute, og vi får sikkert ikke se han mer i FFK drakta.

Jeg ville likt å se han i en periode før han forlater skuta allikevel. Jeg liker ikke tanken på at "Klubben i mitt hjerte" behandler folk dårlig. Jobber selv med personer og personal behandling i et stor europeisk bedrift og kjenner godt til metoder for å ødelegge motivasjon, og jeg kommer alltid til å stå ved at Toth er dårlig behandlet.


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 29 jun 07, 13:23
Opprinnelig postet av Patrioten

Nå svikter tydeligvis medgangs-supporterne våres.

 

Nix....de kommer tilbake når det går bedre.

 

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jun 07, 14:48
Grönhagen sier til FFK TV at John Anders Bjørkøy "er avstengt" til kampen mot Odd på søndag. Ifølge de statistikkene over kort som jeg har sett (ffksupporter.net, vg, dagbladet) så står han oppført med 2 gule kort. Betyr det at Grönhagen er feilinformert, er jeg feilinformert, eller har NFF straffet ham for uttalelsen etter kampen mot Godset uten at det har blitt offentliggjort?

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 jun 07, 15:37
Hvem skal da ta plassen hans? Stadheim eller Martyn?

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 29 jun 07, 15:41
Dette er ikke snakk om at supporterne svikter.
Det er ferie, kampen er mot odd, det sier vel sitt?

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 07, 16:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er solgt ca. 10000 billetter til søndagens kamp.

Nå svikter tydeligvis medgangs-supporterne våres.

Cuptapet koster vist tapte penger for FFK, både i forhold til publikumsinntekter og videre spill i cupen.


Syns du ofte trekker kjappe konklusjoner når det gjelder tilskuertallet. Det er ikke umulig at det blir solgt 2000 billitter i løpet av i dag, i morgen og søndag. Det er ofte at folk kjøper litt sent. Og er det ikke NFF som får publikumsbillettene i cupen, for så å dele de ut "der det trengs" etterpå? I så fall taper vi jo egentlig ikke en dritt på publikumsinntektene, kun kiosksalget og eventuelle bonuser for videre avansement. Men nok om det tilbake til kampen:


Ferie eller ikke, jeg tror vi får +/- 12 000 tilskuere på kampen, et veldig revansjesugent FFK-lag og tre poeng. Fofana, om han ikke spiller fra start, så bør han i hvert fall få en del spilletid. Han scoret tidligere enn det Tarik gjorde når han slet, og hvis han har tryggheten ved å spille mye, så kan vi kanskje få en ketchupeffekt med tanke på scoringer når høsten kommer. Starte med Brian West, og slippe til en sulten Fofana i andreomgang?


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 jun 07, 18:03

Opprinnelig postet av Costanza
Grönhagen sier til FFK TV at John Anders Bjørkøy "er avstengt" til kampen mot Odd på søndag. Ifølge de statistikkene over kort som jeg har sett (ffksupporter.net, vg, dagbladet) så står han oppført med 2 gule kort. Betyr det at Grönhagen er feilinformert, er jeg feilinformert, eller har NFF straffet ham for uttalelsen etter kampen mot Godset uten at det har blitt offentliggjort?

Jeg også stussa litt over det, men tenkte jeg sikkert missforstod..!?

På vg sin før kampen informasjon står det heller ingen ting om det.

Opprinnelig postet av VG

Fredrikstad - Odd Grenland (18.00)
Fredrikstad (7): Patrik Gerrbrand er småskadet og usikker. Agim Shabani soner karantene etter direkte rødt kort mot Strømsgodset i forrige serierunde.
Odd Grenland (13): Tarjei Dale har pådratt seg strekk på forsiden av det ene låret, og spiller ikke. Fernando de Ornelas er bundet opp av landslaget.
Tilsvarende kamp i fjor: 2-1.
Dommer: Roy Helge Olsen, Flekkerøy.


---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 07, 20:57
Da er altså mysteriet løst, Grönhagen har misforstått og Bjørkøy spiller fra start, eller, han kan i hvert fall det.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 jun 07, 21:44
tipseren i saken heter keiko99

---------------------------

http://keiko99.net


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 29 jun 07, 21:58

Opprinnelig postet av keiko99
tipseren i saken heter keiko99

careface..

---------------------------

CUPVINNER 06


LarsH

Knøttespiller
Ble medlem: 10 nov 06
Innlegg: 51

Lagt til: 29 jun 07, 22:00

Opprinnelig postet av keiko99
tipseren i saken heter keiko99

Kjempe bra keiko99! Du er helt konge!!!

---------------------------

HEIA HEIA FREDRIKSTAD!!!


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 jun 07, 22:11
Opprinnelig postet av FFK1903

 Fofana, om han ikke spiller fra start, så bør han i hvert fall få en del spilletid. Han scoret tidligere enn det Tarik gjorde når han slet, og hvis han har tryggheten ved å spille mye, så kan vi kanskje få en ketchupeffekt med tanke på scoringer når høsten kommer. Starte med Brian West, og slippe til en sulten Fofana i andreomgang?

Med respekt å melde; Tarik imponerte langt mer på tilsvarende tidspunkt ifjor, enn Fofana har gjort så langt. Tarik viste ekstreme egenskaper, i motsetning til Fofana, som bare viser enkelte glimt (har blitt lenger og lenger mellom dem) av storhet. Fofana har i de siste kampene ikke forsvart en plass på laget. La Tarik få spille sammen med Gardar på topp, slik at de to kan utvile seg og lære hverandre og kjenne.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 29 jun 07, 22:56
Håper på dette laget:

                                             Rami

Sjøberg                Raijo                      Gerbrandt              Multe

 

West                    Jonna                      Hansi                      Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 30 jun 07, 01:33
Opprinnelig postet av ari_lg
Håper på dette laget:

                                             Rami

Sjøberg                Raijo                      Gerbrandt              Multe

 

West                    Jonna                      Hansi                      Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik



Er ikke Gerrbrand ute med skade?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 07, 02:06
Gerrbrand har status som "usikker".

Hvis han erkleres frisk går nok Sjöberg inn som midtstopper. Jeg tror ikke Sjöberg starter, verken som høyreback eller midtstopper, dersom Gerrbrand friskmeldes. Rett og slett fordi han knapt nok har rukket å hilse på lagkameratene...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jun 07, 04:37
Hva er greia med Aftenposten egentlig. Jeg følger litt med på tipsene deres, bare for moro skyld og jeg har ALDRI sett de tippe seier til FFK noensinne. De tipper enten tap eller uavgjort.. Nå tipper de uavgjort mot ODD.

Isolert sett så kanskje dette ikke er så gærnt, men når de konstant utelater å tippe seier til FFK, lurer jeg på om de har noe mot oss eller noe. Teit konspirasjonsteori, men hva faen er det? Jeg tenker ikke bare på denne kampen ( for med de to foregående kampene så har ikke FFK imponert), men generelt..



Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 30 jun 07, 11:41
Veldig spent på laget mot Odd. Starter Fofana igjen minner det om en hemmelig avtale med Charlton. Har til tider vært bra, men er fortsatt ung og i en læringsfase. La ham hvile noen matcher. Gardar har imponert meg veldig mot Sandefjord og Godset. Headingen mot krysset i Godsetkampen var virkelig klasse...synd med matchvinnerredning der.. Kunne vært morro å sett West en hel kamp om han orker. Blir han sliten ønsker jeg meg Tarik på topp med sin "kyla".
Hvor ble det forresten av Kouadio? Har ikke sett noe til ham siden noen treningsmatcher i vinter. Han imponerte meg mer enn Fofana da. Noen som har status på  ham?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 13:35

Ser at Elfsborg ønsker seg Per Nillson fra Odd, blir spennende å se hvordan det slår ut i kampen mot oss i morgen.

Kan jo håpe på at han blir overtent og spiller en dårlig kamp.

www.vg.no/pub/vgart.hbs


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 14:10

Trodde ikke denne spissen skulle spille, på grunn av karantenen i forbindelse med de gule kortene, men det skal han vist.

Pospech lover scoring

Zbynek Pospech (24) sto over kampene mot Sandefjord og FK Tønsberg grunnet bryllup i hjemlandet. Nå er den nygifte tsjekkeren tilbake for fullt, og lover scoring mot Fredrikstad.

www.ta.no/fotball/telemark/article2855882.ece

 

Fevang vet ikke om han starter

Han ble hentet som en redningsmann, men nå vet ikke Morten Fevang (32) om han får starte mot Fredrikstad.

www.ta.no/fotball/telemark/article2853346.ece


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 30 jun 07, 14:26

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av stjernengutt
Er helt enig i ressonementet ditt her Holters. Men ang Fofana, når han blir god nok, blir han ikke bare hentet av Charlton da?

Ikke engang Edu får spilletillatelse i England, så det skal nok veldig mye til for at Fofana får det. Det er ekstreme krav for arbeidstillatelse i England (50% av alle A-lagets kamper de siste X tiden osv), og det tar nok lang tid før Fofana fyller de kravene. I mellomtiden kan vi nyte godt av talentet hans, og hvem vet - kanskje kan FFK kjøpe ham fri med tiden? Eller signere ham som bosmanspiller? Gutten er tross alt ikke Charlton-spiller til evig tid heller.

 

Ok, dette var hyggelig info. Da er det bare å håpe at gutten utvikler seg, og at det kontraktmessige utvikler seg i vår favør etterhvert.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 30 jun 07, 16:54

Opprinnelig postet av Tango

Hvor ble det forresten av Kouadio? Har ikke sett noe til ham siden noen treningsmatcher i vinter. Han imponerte meg mer enn Fofana da. Noen som har status på  ham?

Noen er sikkert mer oppdaterte enn meg, men så langt jeg vet spiller Kuoadio stort sett bra på 2.laget og scorer stadig vekk. Hvis ikke UDI finner ut at de må sende ham hjem pga for lite spilletid på A-laget så tror jeg vi får se mye til ham neste år. Foreløpig regnes han nok som litt for lett for TL.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 30 jun 07, 17:41
Syns Kouadio har vært veldig variabel på andrelaget. De to første kampene jeg så han der var han langt under pari, men i den siste kampen jeg så han var han til tider veldig god, ihvertfall offensivt. Han spilte da på venstre kant. Håper han kan få et par innhopp snart.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 07, 17:49
Drømte akkurat hvordan neste kamp for FFK gikk. Vi tapte 5-3 på hjemmebane! Riktignok mot Barnsley (!), men det kan kanskje tyde på et målrikt oppgjør? Var det ikke en eller annen som drømte at vi tapte 7-1 for Aalesund i 2005, og vi endte med å tapte 4-1 hjemme?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jun 07, 19:12
Tror ikke det er så mye å hente på drømmetyding - heldigvis utifra den drømmen...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 01 jul 07, 01:04

heller prydz ut enn PAC..syns han har alt for mange feil pasninger..sett heller inn Sjøberg på venstre kant..

            -Shaaban-

-PAC-Gerrbrand-Raio-Sjøberg-

-Tarik-Bjørkøy-Ramberg-Kvisvik-

          -West-Gardar-

Fofana fortjener benken idag..noen som vet hvilket numr sjøberg kommer til å ha?

 

---------------------------

CUPVINNER 06


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jul 07, 01:40
En høyrebeint midtstopper på venstreback.... nei, jeg vet ikke. Prytz har riktignok gjort alt annet enn å imponere, men tror det tross alt er bedre å bruke han. Eventuelt Miikka Multaharju.

Nå som Gerrbrand er friskmeldt så regner jeg med at Sjöberg starter på benken. Han har jo såvidt rukket å hilse på lagkameratene sine... men jeg utelukker ikke helt at Grönhagen prøver ham ut på høyreback. Det ville i såfall ikke akkurat vært noen tillitserklæring overfor Czwartek.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jul 07, 09:27
Jeg var i Spania naar vi nedsablet RBK med 5-1, jeg var der naar vi rundspilte Enga ifjor, og pissa paa dem  som Rekdal sa. Jeg dro med god samvittighet i aar. Saalangt ikke full pott mot middelmaadige Godset, Sandefjord og Nybergsund! Jeg forventer 3 poeng i dag. 3 poeng og vi gaar til ferie med en positiv vaarsesong unnagjort etter min mening. Tap og jeg ville kalle det par-.......... Som vanlig en sesong hvor veldig lite skiller fiasko eller suksess.......

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 10:43
Det ryktes om at det blir tre forandringer i start 11, hvor tror dere det blir og hvem blir erstatterne?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 07, 11:05

Opprinnelig postet av Patrioten
Det ryktes om at det blir tre forandringer i start 11, hvor tror dere det blir og hvem blir erstatterne?

 

Tipper Sjøberg for PAC,  Prydz for Multe, Kvisvik for Stadheim.

 

Men håper West starter for Fofana og at da Multe spiller i steden for Prydz.

 

Trur vi vinner i dag, gutta må reise seg nå! Vinner vi i dag har vi gjort en bra vårsesong.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 07, 11:13

Fra fxt:

 

  • Fredrikstad har aldri tapt hjemme mot Odd Grenland i Tippeligaens historie, og står med fem seire og en uavgjort før årets dyst på Fredrikstad Stadion.
  • Østfoldingene har scoret i 16 hjemmekamper på rad.

  • Mål mot «Oddrane» 1. juli vil bety ny klubbrekord.
  • Odd Grenland, på sin side, har endelig funnet tilbake til vinnerformelen. Fire poeng på 10 kamper har blitt til ti på tolv for Arne Sandstø og kompani.
  • Bortekamper i Fredrikstad er imidlertid aldri lette. Hjemmelaget har den nest høyeste differansen mellom poeng fakket hjemme og borte. 12-4 i favør eget gress slås kun av hjemmesterke Lyn.
  • Resepten til seier er muligens duellstyrke. FFK har sluppet inn hele åtte mål etter hodestøt så langt denne sesongen.
  • Straffer blir det trolig få av. Roy Helge Olsen har kun delt ut ett så langt i 2007-sesongen. Det tilfalt imidlertid Viking mot nettopp Odd Grenland, men Peter Ijeh misset.

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 07, 11:33
Opprinnelig postet av Patrioten
Det ryktes om at det blir tre forandringer i start 11, hvor tror dere det blir og hvem blir erstatterne?


Tja, en av dem må vel være Shaaban? Så er det vel Kvisvik som er tilbake igjen på bekostning av sogndølen, da mangler vel bare sistemann...

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 07, 11:46

Opprinnelig postet av FFK1903
Opprinnelig postet av Patrioten
Det ryktes om at det blir tre forandringer i start 11, hvor tror dere det blir og hvem blir erstatterne?


Tja, en av dem må vel være Shaaban? Så er det vel Kvisvik som er tilbake igjen på bekostning av sogndølen, da mangler vel bare sistemann...

 

Det er sant, hadde glømt Rami. Da spiller nok Multe.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 07, 11:47
eller sjøberg

---------------------------

http://keiko99.net


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 11:49
Det er i forhold til Nygersund-kampen, jeg mener at det blir tre forandringer.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 07, 12:05

Ok. Da er det Gerrbrant for Agim, Sjøberg for PAC og Multe for Fofana

Da har vi West og Fofana på benken som kommer inn med fart i 2 omgang en gang


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 12:07

Dette blir nok de 11 som starter.

Rami,Sjøberg, Gerrbrand, Piroja, Prytz

oi, her ble det mye svensker, hi,hi.

Tarik, Bjørkøy, Ramberg, Mikka

Gardar og Fofana

 

 


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5394

Lagt til: 01 jul 07, 12:10
Hva får deg til å tro at Kvisvik ikke starter? Syns også det virker rart at Tarik da spiller høyre kant og Miikka på venstre. Hadde vært mer naturlig med Miikka på høyre og Tarik på venstre. Vil tro at Tarik er mye bedre enn Miikka på venstre kant.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 13:29

Opprinnelig postet av Rey
Hva får deg til å tro at Kvisvik ikke starter? Syns også det virker rart at Tarik da spiller høyre kant og Miikka på venstre. Hadde vært mer naturlig med Miikka på høyre og Tarik på venstre. Vil tro at Tarik er mye bedre enn Miikka på venstre kant.

Har ikke satt de opp hvordan de skal spille, bare at det er de 11 som starter.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jul 07, 13:33
Veldig merkelig om Kvisvik ikke spiller på hjemmebane hvis han er frisk.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jul 07, 13:33
Opprinnelig postet av Patrioten

Har ikke satt de opp hvordan de skal spille, bare at det er de 11 som starter.

Virka ikke slik. Ser ut som en oppstilling det du har gjort bortsett fra at Rami har havna sammen med forsvaret.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 14:36

Koadia sitter muligens på benken

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 14:37

Opprinnelig postet av Costanza
Veldig merkelig om Kvisvik ikke spiller på hjemmebane hvis han er frisk.

Han var vel ikke all verden mot Nybergsund?


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 01 jul 07, 14:39

Opprinnelig postet av Tango
.....Starter Fofana igjen minner det om en hemmelig avtale med Charlton......Hvor ble det forresten av Kouadio?

Hvorfor skulle de ha en hemmelig avtale for Fofana og ikke Kouadio? For da være grenser til "konspirasjonsteorier"!

Fofana spiller sannsynligvis fordi han er att av de største talentene i Tippeligaen og heldigvis ser trenerteamet i FFK verdien av å matche slike spillere.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 01 jul 07, 14:39

Opprinnelig postet av Husgutt
Hva er greia med Aftenposten egentlig. Jeg følger litt med på tipsene deres, bare for moro skyld og jeg har ALDRI sett de tippe seier til FFK noensinne. De tipper enten tap eller uavgjort.. Nå tipper de uavgjort mot ODD.

Isolert sett så kanskje dette ikke er så gærnt, men når de konstant utelater å tippe seier til FFK, lurer jeg på om de har noe mot oss eller noe. Teit konspirasjonsteori, men hva faen er det? Jeg tenker ikke bare på denne kampen ( for med de to foregående kampene så har ikke FFK imponert), men generelt..


Aftenposten har tippa seier til FFK mot Viking og Start. Og det fikk dem jo rett i. Ellers har det bare vært uavgjort og tap. Men Afteposten er ikke særlig gode til å tippe. Som regel har de 3 riktige utfall av kampene i hver runde. Av 84 tips i 12 serierunder har de klart å få riktig utfall (HUB) og riktig antall mål kun 2 ganger! Håper dem ikke lever av å levere inn tippelapper.

 

Ellers har det vært noen mistrøstige dager etter cuptapet. Nesten så jeg har lurt på om jeg heller skulle bli hjemme idag framfor å gå på stadion og se at vi taper mot Odd. Jeg kommer til å gå, men kommer til å ha vondt i magen samfulle 90 minutter. Hvis døm ikke speller usannsynlig bra og leder 3 - 0 til pause da. Det hadde vært deilig.

Ser VIF har fått Nybergsund i 4. runde. Resten av cupen skal jeg heie på Nybergsund. Så tapte vi ihvertfall ikke forgjeves.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 jul 07, 14:40
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Costanza
Veldig merkelig om Kvisvik ikke spiller på hjemmebane hvis han er frisk.

Han var vel ikke all verden mot Nybergsund?

nei, men vi savna han mot godset og alle vet hvor viktig han kan være ?

---------------------------

http://keiko99.net


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 01 jul 07, 14:42
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Costanza
Veldig merkelig om Kvisvik ikke spiller på hjemmebane hvis han er frisk.

Han var vel ikke all verden mot Nybergsund?

nei, men vi savna han mot godset og alle vet hvor viktig han kan være ?

Ja

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 14:44
Endret: 01 jul 07, 14:55
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av Tango
.....Starter Fofana igjen minner det om en hemmelig avtale med Charlton......Hvor ble det forresten av Kouadio?

Hvorfor skulle de ha en hemmelig avtale for Fofana og ikke Kouadio? For da være grenser til "konspirasjonsteorier"!

Fofana spiller sannsynligvis fordi han er att av de største talentene i Tippeligaen og heldigvis ser trenerteamet i FFK verdien av å matche slike spillere.

Er enig med deg Tango, er rart at han skal spille stort sett alle kampene fra start, når han ikke er god nok.

Hvis dere andre som er så forbanna på oss som skriver slik om han, helt ærlig, er dere ikke skuffet over hans prestasjoner, når vi tenker på Morgans uttalser at han skulle være i klasse med Mikkel?

www.vg.no/pub/vgart.hbs

 


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 01 jul 07, 14:50
Opprinnelig postet av Kent

Opprinnelig postet av Tango
.....Starter Fofana igjen minner det om en hemmelig avtale med Charlton......Hvor ble det forresten av Kouadio?

Hvorfor skulle de ha en hemmelig avtale for Fofana og ikke Kouadio? For da være grenser til "konspirasjonsteorier"!

Fofana spiller sannsynligvis fordi han er att av de største talentene i Tippeligaen og heldigvis ser trenerteamet i FFK verdien av å matche slike spillere.

Fofana er et stort talent men blir litt varm foran kassa

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 01 jul 07, 14:56
Opprinnelig postet av Patrioten
Hvis dere andre som er så forbanna på oss som skriver slik om han, helt ærlig, er dere ikke skuffet over hans prestasjoner, når vi tenker på Morgans uttalser at han skulle være i klasse med Mikkel?

 

Det var ikke det Morgan sa nei. Han sa han var et like stort -talent- som Mikel. Det er stor forskjell.

Dessuten kan man være mange hakk dårligere enn Mikel og likevel være mer enn god for FFK.

 

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jul 07, 15:00
Sjoehage starter ikke. Prytz og Paal paa hver sin backplass. Paa hjemmebane boer Kvisvik vaere en av dem foerste som blir satt opp. Statestikk kan brukes til saa mangt......

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 15:01
Yherland McDonald ble vraket til fordel for Fofana, er det som savner og synes han var bedre enn Fofana, jeg tør ikke å si meningen min, for dere halshugger meg vel snart, hi,hi.

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 01 jul 07, 15:22
Skjønner meg ikke helt på Odd-coachen`s uttalelser før matchen. Flere som har stusset?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 07, 15:46
Opprinnelig postet av T.Olsen
Skjønner meg ikke helt på Odd-coachen`s uttalelser før matchen. Flere som har stusset?

Det virker som han forbereder seg / garderer mot tap.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


DeMeNteD

Juniorspiller

Ble medlem: 03 mai 04
Innlegg: 198

Lagt til: 01 jul 07, 15:52

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Sjoehage starter ikke.

Kanskje ikke så rart, siden han spiller for Elfsborg i Sverige

---------------------------

Tantehaugen for alle!!! ehhhh......

Frihet For Ultras!!!!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jul 07, 17:37
Liker ikke aa vaere etterpaaklok, saa jeg sier det foer kampen. Synes det er idiotisk at ikke Kvisvik spiller fra start av.....

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 01 jul 07, 18:14
Begrunnelsen at han fortsatt ikke tåler 90 minutter har jeg ikke vanskelig for å tro, kan godt hende det er like greit bruke multe fra start å så sette han inn i andre omgang..

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 07, 18:17
Endret: 01 jul 07, 18:29
Tre sjanser til Bjørkøy allerede? Utfra VG Live så skulle man tro FFK har bydd opp til champagnefotball!

Grrr, 1-0 til Odd, det er neppe fortjent?!?

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 jul 07, 18:43
Faen og! Er det mulig, forsvaret vaart er sloevt som vanlig og driter paa draget.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 jul 07, 18:46
Håper vi få se Sjöberg i 2 omg

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


sissi

Knøttespiller
Ble medlem: 08 jun 04
Innlegg: 63

Lagt til: 01 jul 07, 19:04

Det blir så  ENORMT patetiskt dumt å høre på noen av dere her inne. Mål kommer som oftest av forsvarsfeil, om ikke hele 90%. Jeg har gått igjennom 11 av rundene iår. Og statistisk, så gjør midtbanen UTROLIG mye mer feil enn hva forsvaret til FFK gjør. MEN dette synes ikke!! Det at backene sliter, er i 70-80 % skyld i at vingene ikke jobber godt nok hjem.

Noen som vil si imot det, kan dere bare komme til meg på Kråkerøy og se statistikken og kampene sammen med meg.

Måtte bare si dette, fordi forsvaret til FFK har fått alt for mye kritikk i forhold til hva realiteten egentlig er.

---------------------------

den vitende


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 01 jul 07, 19:09
Bjørkis! Du er konge på straffer!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 jul 07, 19:10
Yessssss!!!! naa kan vi snu kampen, naa blir dere for helvete ikke sloeve i forsvaret igjen!

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 jul 07, 19:13

I følge Mini (som vanlig) så var ikke straffesparket fortjent..... Var det??

Ser ikke kampen...

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 01 jul 07, 19:39
Likte måten Mini fikk slengt tilbake at han også fikk en del ufortjente straffer i sin tid

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 jul 07, 19:53
Huff, trist med 1-1. uavgjort blir jo poeng det ogsaa, men skal vi opp i toppen skal vi helst slaa odd grenland hjemme.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 01 jul 07, 19:55
Uavgjort er trist,men det er hvertfall deilig å høre at vi styrer kampen!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 19:57
Føler egentlig at vi har spissproblem nå, både Fofana og Tarik vel scoret på noen av sjansene sine og det er ikke første gangene de misbruker sjansene sine.

lierdet

Juniorspiller

Ble medlem: 01 jul 07
Innlegg: 76

Lagt til: 01 jul 07, 20:01
Kjedelig vær, kjedelig resultat. Var visst en sjanse helt i sluttminuttene ifølge trofaste Mini på tv2. Veldig kjipt at den ikke gikk inn. =/

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 01 jul 07, 20:08

Bortsett fra for å få inn Kvisvik - hvorfor gikk Gardar ut? Hvem skulle evt. heller gått ut for å få inn Kvisvik? Synes ikke Gardar gjorde seg bort, og hadde ikke blitt overrasket om han hadde netta i dag også.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 07, 20:09
Opprinnelig postet av GurrBass
I følge Mini (som vanlig) så var ikke straffesparket fortjent..... Var det??

Straffen ser litt billig ut, men det er helt umulig å se hva som skjer ut ifra TV-bildene. De kommer altfor sent inn i situasjonen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 01 jul 07, 20:11
Opprinnelig postet av DrDRE
Bortsett fra for å få inn Kvisvik - hvorfor gikk Gardar ut? Hvem skulle evt. heller gått ut for å få inn Kvisvik? Synes ikke Gardar gjorde seg bort, og hadde ikke blitt overrasket om han hadde netta i dag også.

Fofana skaffet straffen, og Tarik hadde flere store sjanser, så man kan ikke akkurat påstå at det var et feilvalg av Grönhagen heller.

(Rent bortsett fra at Kvisvik kanskje burde ha startet)

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Totalt 7 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f