Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: FFK vs Odd (13 serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 29 jun 07, 15:41
Dette er ikke snakk om at supporterne svikter.
Det er ferie, kampen er mot odd, det sier vel sitt?

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 29 jun 07, 16:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Det er solgt ca. 10000 billetter til søndagens kamp.

Nå svikter tydeligvis medgangs-supporterne våres.

Cuptapet koster vist tapte penger for FFK, både i forhold til publikumsinntekter og videre spill i cupen.


Syns du ofte trekker kjappe konklusjoner når det gjelder tilskuertallet. Det er ikke umulig at det blir solgt 2000 billitter i løpet av i dag, i morgen og søndag. Det er ofte at folk kjøper litt sent. Og er det ikke NFF som får publikumsbillettene i cupen, for så å dele de ut "der det trengs" etterpå? I så fall taper vi jo egentlig ikke en dritt på publikumsinntektene, kun kiosksalget og eventuelle bonuser for videre avansement. Men nok om det tilbake til kampen:


Ferie eller ikke, jeg tror vi får +/- 12 000 tilskuere på kampen, et veldig revansjesugent FFK-lag og tre poeng. Fofana, om han ikke spiller fra start, så bør han i hvert fall få en del spilletid. Han scoret tidligere enn det Tarik gjorde når han slet, og hvis han har tryggheten ved å spille mye, så kan vi kanskje få en ketchupeffekt med tanke på scoringer når høsten kommer. Starte med Brian West, og slippe til en sulten Fofana i andreomgang?


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 29 jun 07, 22:11
Opprinnelig postet av FFK1903

 Fofana, om han ikke spiller fra start, så bør han i hvert fall få en del spilletid. Han scoret tidligere enn det Tarik gjorde når han slet, og hvis han har tryggheten ved å spille mye, så kan vi kanskje få en ketchupeffekt med tanke på scoringer når høsten kommer. Starte med Brian West, og slippe til en sulten Fofana i andreomgang?

Med respekt å melde; Tarik imponerte langt mer på tilsvarende tidspunkt ifjor, enn Fofana har gjort så langt. Tarik viste ekstreme egenskaper, i motsetning til Fofana, som bare viser enkelte glimt (har blitt lenger og lenger mellom dem) av storhet. Fofana har i de siste kampene ikke forsvart en plass på laget. La Tarik få spille sammen med Gardar på topp, slik at de to kan utvile seg og lære hverandre og kjenne.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 29 jun 07, 22:56
Håper på dette laget:

                                             Rami

Sjøberg                Raijo                      Gerbrandt              Multe

 

West                    Jonna                      Hansi                      Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

MariusFFK

Juniorspiller

Ble medlem: 04 apr 07
Innlegg: 89

Lagt til: 30 jun 07, 01:33
Opprinnelig postet av ari_lg
Håper på dette laget:

                                             Rami

Sjøberg                Raijo                      Gerbrandt              Multe

 

West                    Jonna                      Hansi                      Kvisvik

 

                             Gardar                      Tarik



Er ikke Gerrbrand ute med skade?

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jun 07, 02:06
Gerrbrand har status som "usikker".

Hvis han erkleres frisk går nok Sjöberg inn som midtstopper. Jeg tror ikke Sjöberg starter, verken som høyreback eller midtstopper, dersom Gerrbrand friskmeldes. Rett og slett fordi han knapt nok har rukket å hilse på lagkameratene...

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 30 jun 07, 04:37
Hva er greia med Aftenposten egentlig. Jeg følger litt med på tipsene deres, bare for moro skyld og jeg har ALDRI sett de tippe seier til FFK noensinne. De tipper enten tap eller uavgjort.. Nå tipper de uavgjort mot ODD.

Isolert sett så kanskje dette ikke er så gærnt, men når de konstant utelater å tippe seier til FFK, lurer jeg på om de har noe mot oss eller noe. Teit konspirasjonsteori, men hva faen er det? Jeg tenker ikke bare på denne kampen ( for med de to foregående kampene så har ikke FFK imponert), men generelt..



Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 30 jun 07, 11:41
Veldig spent på laget mot Odd. Starter Fofana igjen minner det om en hemmelig avtale med Charlton. Har til tider vært bra, men er fortsatt ung og i en læringsfase. La ham hvile noen matcher. Gardar har imponert meg veldig mot Sandefjord og Godset. Headingen mot krysset i Godsetkampen var virkelig klasse...synd med matchvinnerredning der.. Kunne vært morro å sett West en hel kamp om han orker. Blir han sliten ønsker jeg meg Tarik på topp med sin "kyla".
Hvor ble det forresten av Kouadio? Har ikke sett noe til ham siden noen treningsmatcher i vinter. Han imponerte meg mer enn Fofana da. Noen som har status på  ham?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 13:35

Ser at Elfsborg ønsker seg Per Nillson fra Odd, blir spennende å se hvordan det slår ut i kampen mot oss i morgen.

Kan jo håpe på at han blir overtent og spiller en dårlig kamp.

www.vg.no/pub/vgart.hbs


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 30 jun 07, 14:10

Trodde ikke denne spissen skulle spille, på grunn av karantenen i forbindelse med de gule kortene, men det skal han vist.

Pospech lover scoring

Zbynek Pospech (24) sto over kampene mot Sandefjord og FK Tønsberg grunnet bryllup i hjemlandet. Nå er den nygifte tsjekkeren tilbake for fullt, og lover scoring mot Fredrikstad.

www.ta.no/fotball/telemark/article2855882.ece

 

Fevang vet ikke om han starter

Han ble hentet som en redningsmann, men nå vet ikke Morten Fevang (32) om han får starte mot Fredrikstad.

www.ta.no/fotball/telemark/article2853346.ece


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 30 jun 07, 17:49
Drømte akkurat hvordan neste kamp for FFK gikk. Vi tapte 5-3 på hjemmebane! Riktignok mot Barnsley (!), men det kan kanskje tyde på et målrikt oppgjør? Var det ikke en eller annen som drømte at vi tapte 7-1 for Aalesund i 2005, og vi endte med å tapte 4-1 hjemme?

DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 30 jun 07, 19:12
Tror ikke det er så mye å hente på drømmetyding - heldigvis utifra den drømmen...

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 01 jul 07, 01:04

heller prydz ut enn PAC..syns han har alt for mange feil pasninger..sett heller inn Sjøberg på venstre kant..

            -Shaaban-

-PAC-Gerrbrand-Raio-Sjøberg-

-Tarik-Bjørkøy-Ramberg-Kvisvik-

          -West-Gardar-

Fofana fortjener benken idag..noen som vet hvilket numr sjøberg kommer til å ha?

 

---------------------------

CUPVINNER 06


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 jul 07, 01:40
En høyrebeint midtstopper på venstreback.... nei, jeg vet ikke. Prytz har riktignok gjort alt annet enn å imponere, men tror det tross alt er bedre å bruke han. Eventuelt Miikka Multaharju.

Nå som Gerrbrand er friskmeldt så regner jeg med at Sjöberg starter på benken. Han har jo såvidt rukket å hilse på lagkameratene sine... men jeg utelukker ikke helt at Grönhagen prøver ham ut på høyreback. Det ville i såfall ikke akkurat vært noen tillitserklæring overfor Czwartek.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 01 jul 07, 09:27
Jeg var i Spania naar vi nedsablet RBK med 5-1, jeg var der naar vi rundspilte Enga ifjor, og pissa paa dem  som Rekdal sa. Jeg dro med god samvittighet i aar. Saalangt ikke full pott mot middelmaadige Godset, Sandefjord og Nybergsund! Jeg forventer 3 poeng i dag. 3 poeng og vi gaar til ferie med en positiv vaarsesong unnagjort etter min mening. Tap og jeg ville kalle det par-.......... Som vanlig en sesong hvor veldig lite skiller fiasko eller suksess.......

Slettet
Slettet av bruker eller moderator

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 jul 07, 10:43
Det ryktes om at det blir tre forandringer i start 11, hvor tror dere det blir og hvem blir erstatterne?

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 jul 07, 11:05

Opprinnelig postet av Patrioten
Det ryktes om at det blir tre forandringer i start 11, hvor tror dere det blir og hvem blir erstatterne?

 

Tipper Sjøberg for PAC,  Prydz for Multe, Kvisvik for Stadheim.

 

Men håper West starter for Fofana og at da Multe spiller i steden for Prydz.

 

Trur vi vinner i dag, gutta må reise seg nå! Vinner vi i dag har vi gjort en bra vårsesong.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 7 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340