Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kamp: Strømsgodset - FFK (Runde 12)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jun 07, 20:01
Endret: 24 jun 07, 20:19
1-0 målet må Czwartek på på sin kappe. Czwartek blir altfor "ball watching" og tar til og med noen steg INN mot midten i det innlegget kommer. Det er absolutt ingen der eller utenfor 16. Kun mannen som scorer - Czwartek sin mann - og den spilleren er ikke Czwartek oppmerksom på i det hele tatt.

1-1 Flott slått corner av Stadheim og typisk heading av Piirjoa. Går opp med en mann i ryggen, som forsøker å holder ham nede, men scorer sikkert. Likevel ganske alene.

2-1 Aas header i mål. Usikker på hvem som skulle ha dekket ham, men det så ut som Bjørkøy, og han fulgte ikke løpet i det hele tatt.

Positivt at Ramberg står frem og spiller nok en god kamp. Det samme gjør Gardar og Piiroja.

Stadheim er forferdelig stasjonær og jeg mistet tellinga på hvor mange ganger han sendte ballen over sidelinja.

Bjørkøy har hatt en forferdelig dårlig formkurve, og er nok engang usynlig i denne kampen.

Staw står frem som talentet han er. Får vi et fett bud på Shaaban (da snakker vi ikke mange millioner over de 4 vi allerede har blitt tilbudt), er det bare å selge ham.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 07, 20:15
Endret: 24 jun 07, 20:19

I dag synes jeg spissene var svake, spessielt Fofana. utrolig at han bommet på den sjansen han hadde i 1. omgang.

Synes FFK burde gjøre fremstøt med Sjøhage som ønsker seg bort fra Elfsborg.

 

Sjöhage vill bort – kan gå till AIK.

Supertalangen Joakim Sjöhage, 20, är på väg bort från Elfsborg.
  Prislappen sjunker och AIK är en av de intresserade klubbarna.
  – Jag måste få spela, säger Sjöhage til  www.aftonbladet.se/vss/sport/story/0,2789,1098752,00.html

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 24 jun 07, 20:16

På tide å finne en erstatter til PAC, han var helt utrolig RÆVA i dag!!! Gi han gratis til Moss!! Ellers synes jeg faktisk Shabani gjorde fin opptreden i dag!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 24 jun 07, 20:19

Neste kamp håper jeg på tarrik på topp... det er der han er best (sier han selv da)... håper på dette laget jeg:

Shaaban

Czwartek, Piiroja, Gerrbrand, Multe

Fofana, Ramberg, Bjørkøy, Raymond

              Tarrik/West ---- Gardar

Synes vi trenger en ny høyreback + en midtbane til eller spiss... 

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 07, 20:26
Opprinnelig postet av SirLion

Neste kamp håper jeg på tarrik på topp... det er der han er best (sier han selv da)... håper på dette laget jeg:

Shaaban

Czwartek, Piiroja, Gerrbrand, Multe

Fofana, Ramberg, Bjørkøy, Raymond

              Tarrik/West ---- Gardar

Synes vi trenger en ny høyreback + en midtbane til eller spiss... 

Skal bli godt å få tilbake Rami med sin rutine og sin måte dirgere på igjen, forsvaret savnet nok det.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jun 07, 20:28
Opprinnelig postet av Patrioten
Skal bli godt å få tilbake Rami med sin rutine og sin måte dirgere på igjen, forsvaret savnet nok det.

Ja, for Staw spilte jo en dårlig kamp................................................

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 07, 20:31

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Patrioten
Skal bli godt å få tilbake Rami med sin rutine og sin måte dirgere på igjen, forsvaret savnet nok det.

Ja, for Staw spilte jo en dårlig kamp................................................

Han har vel spilt bedre kamper???


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jun 07, 20:36
Staw spilte ikke noe dårligere enn det Shaaban pleier å gjøre. Staw hadde en glipp i feltet, men Shaaban pleier jo å ha minst tre glipp eller helbom i feltarbeidet hver eneste kamp, så jeg synes Staw klarte seg godt. Hadde også flere gode redninger, og er sjanseløs på målene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 24 jun 07, 20:42

Opprinnelig postet av Holters
Staw spilte ikke noe dårligere enn det Shaaban pleier å gjøre. Staw hadde en glipp i feltet, men Shaaban pleier jo å ha minst tre glipp eller helbom i feltarbeidet hver eneste kamp, så jeg synes Staw klarte seg godt. Hadde også flere gode redninger, og er sjanseløs på målene.

Er ikke noe vits å diskutere hva vi synes om de, for vi blir ikke enig der.

Men, du har vel glemt de siste matchvinnene kampene til Rami?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 24 jun 07, 20:46
Opprinnelig postet av Patrioten
Men, du har vel glemt de siste matchvinnene kampene til Rami?

Han er god på strek, og det vet alle, men selv i kamper hvor han har fått ekstremt mye skryt, så har han vært helt forferdelig i feltet. Men han har vært god de siste 2-3 kampene uten særlig store utfordringer i feltarbeidet.

Husker kampen hvor "kritikken" mot Shaaban snudde. Da var han ekstremt god på strek, og hadde mange gode redninger, men var helt horribel i feltet. Var bare flaks at det ikke resulterte i mål imot.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 24 jun 07, 21:00
Tullete å hakke på Staw etter denne kampen, han gjorde en bra innsats.

Syns det er mer riktig å stille spørsmålstegn ved hva faen PAC driver med ...

Er så utrolig lei han trekker seg og feiger ut i kritiske situasjoner som resulterer i mål, skjer jo hele tiden.
At ikke det aktivt jaktes på nye høyreback er uforståelig for meg.

Spiller brukbart i kampen men å slippe inn to mål i bortekamper pleier å bli maks ett poeng ... vanligvis , ingen.

Hva skjedde med Patrick ???

lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 24 jun 07, 21:24
Enig!...ingen vits i og hakke på Staw i dag. For oss( hvertfall meg) Som var på Marinlyst i dag,var det helt klart hvor problemene lå. PAC er ikke i tippeliga klasse, og venstre siden med Stadheim og Multe fungerte ikke.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 24 jun 07, 21:25
Synes Lasse Staw var god jeg!! Redda skudda som kom og var sikker. Boksa i stedet for å forsøke å holde ballen og forsøkte å spille ballen fort ut. Bare synd han ikke fikk hjelp.

Når Kasey kommer er det bare til å benke Bjørkøy. Fy faen han er ræva for tida.. Og hva er greia med å disse Fofana hele tida. Syns han forsøkte på mye bra idag jeg. Tarik skuffa meg mye mer idag..

Nei, idag ble vi stoppet av marginer, Espen Johnsen, elendig dommer og slett innsats i store deler av kampen..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


lineker

Juniorspiller

Ble medlem: 21 mai 06
Innlegg: 99

Lagt til: 24 jun 07, 21:27
Bare tull å skylde på dommeren i dag også...han var i så fall like dårlig begge veier!

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 jun 07, 22:13

Edwartsen skal ha for det, han er en ræva dommer, men like ræva begge veier.

 

Eneste feilen jeg mener staw hadde idag er når han hopper ut i feltet og bommer på ballen, men Mika får redet på strek..

 

Ellers gjorde vel staw og FFK en kamp på det gjevne, mye å gå på, men med litt flaks hadde det blitt ihvertfall uavgjort idag, Johnsen hadde mange gode redninger idag... (han pleier da ikke være så god han?!) hehe

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


bjervell

A-lagspiller
Ble medlem: 27 mar 03
Innlegg: 715

Lagt til: 24 jun 07, 22:14

Utrolig oppsummering av kampen i Dagbladet. Bruker omtrent halvparten av oppsummeringa på å klage på Plankehaugen:

Søndag 24. juni:
Strømsgodset 2
Fredrikstad 1

Tam 1. omgang på Marienlyst - der begge scoringene kom i løpet av to minutter. FFK-supporterne sang samme sang i 45 minutter. Pinlig! Litt mer fartsfylt 2. omgang. Men ingen stor kamp.

---------------------------

Bjørn Jervell Hansen


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 24 jun 07, 22:22

Bra 1 omgang av oss i dag men 2 omgang er forferdelig! Innsatsen er elendig og ingen tar ansvar. Merka at Rami og Patrick ikke var der, de styrer forsvaret bra. Døm som ikke ser at Rami er viktig for oss med måten han styrer og skriker på må da væra blinde. Men Staw gjorde ingen dårlig kamp, men han styrer ikke laget like bra som Rami.

 

Ellers er jeg enig i at PAC ikke er god nok. Jonna tar ikke ansvar som kaptein, og er ikke god for tida.

Fofana hadde scora hade han ikke blitt feilaktig avbøåst i en situasjon.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 24 jun 07, 22:22
og hva er poenget med å synge en sang i 45 minutter? hengt dere opp?

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Røvern

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 374

Lagt til: 24 jun 07, 22:31

Min mening etter kampen i dag:

For det første, en forferdelig plassering av bortesupporterne. Pinlig av Godset å ikke ha noe bedre å tilby enn dette.

Deretter må det sies å være to elendige lag som spilte i dag. Utrolig at vi ikke klarer å slå dette godset-laget som er noe av det dårligste jeg har sett i år. Da sier det jo sitt om FFK som var dårligere....

Spesiellt på høyresiden har vi et stort problem. PAC blir altfor alene gang på gang når godset dobler på kanten. I tillegg så hjelper det ikke når han rygger og selger seg alt for ofte.

Så over på venstre. Stadheim er ikke god nok som venstre kant. Man ser tydelig at han ikke er noen ving, og gjør en veldig slett innsats i 2. omgang. Bjørkøy har også en dalende kurve og viser seg absolutt ikke positivt fram i dag.

 

Etter min mening er det 3-4 spillere som får godkjent i dag. Raio (som alltid), Staw (en dårlig inngripen bare som jeg så, og holder FFK inne i kampen), Ramberg (den beste på midtbanen) og til nød Gardar.

 

Til slutt så er det ganske utrolig at det er en mann som gjør det verre enn begge lagene utpå der og det er dommer Edvartsen. Etter en ganske brukbar 1. omgang viser han seg som en veldig svak dommer i 2.omgang. Etter å la situasjoner ha gått hele kampen får Ramberg et håpløst kort i tillegg til Bjørkøy sitt tidligere for situasjoner han hadde latt gått hele kampen. Når han i tillegg klarer å vise ut Shabani på slutten når godset-spilleren er på vei ut mot cornerflagget OG FFK har sikring på vei inn i boksen, så sier det sitt om mannen i gult. Han har en utrolig arrogant holdning og klarer gang på gang å komme i fokus i kamper i tippeligaen. Når sant skal sies så klager jeg sjelden på dommeren og FFK har stort sett hatt brukbare dommere i hele år. Denne gangen derimot så må jeg bare få ut litt frustrasjon over kamplederen.

Til slutt så må det legges til at det er langt i fra dommerens skyld at vi taper i dag. Det klarer vi helt fint sjøl. Dog så hjelper han ikke akkurat til med håpløse avgjørelser som får spillerne til å bli frustrerte over forskjellsbehandling!

 

Puh.... mye frustrasjon!! Men nå tar vi Odd 

---------------------------

FFK
-fortsatt i tippeligaen!!
-norgesmester 2006!!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 24 jun 07, 23:17

Synes ikke vi skal skylde på dommeren fordi vi tapte i dag. Jeg er vanligvis ingen fan av Edvardsen, men synes ikke han gjorde noen store denne gang. Kortene var greie de. De gule kom vel for munnbruk.  Edvardsen er vel den dommeren som tåler minst av dette slaget. Han burde kanskje lære seg å ta frem glimtet i øyet og la ting passere i to sekunder før han griper til lommen. Men direkte feil er det ikke å gi gult. Og det røde var korrekt i.o.m Shabani var bakerste mann. Det blir selvfølgelig et skjønnsmessig tema hvorvidt Godset-spilleren hadde en klar avslutningsmulighet dersom han ikke ble felt. Men fellingen var klar nok, og han var bakerste mann.

Håper denne kampen fort går i glemmeboken og at vi tar en fryktelig hevn over Odd neste runde.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340