Husk meg
Brukernavn
Passord

Kouadio kan bli tvunget ut av landet pga for lite spilletid

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 19 jun 07, 22:45
Opprinnelig postet av super
blir litt overrasket over at en 18 år gammel spiller som dette tjener 1 mill i året , men det er kanskje bare meg det...

Det er mulig at deler av denne summen går til Charlton....?
Vi leier jo tross alt spilleren av dem.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 19 jun 07, 22:46
Opprinnelig postet av super
blir litt overrasket over at en 18 år gammel spiller som dette tjener 1 mill i året , men det er kanskje bare meg det...

Var ikke den summen bare noe "TV 2 erfarer..."? Jeg synes det er vanskelig å ta stilling til summer som ikke er bekreftet.

super

Juniorspiller
Ble medlem: 21 jan 04
Innlegg: 117

Lagt til: 19 jun 07, 22:48
ok...kan hende det. sikkert mer avansert  enn vi vet denne avtalen......

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 19 jun 07, 22:51

Hvordan regner man de 50 prosentene? Antall spilleminutter? Eller holder det med 1 minutt pr kamp i 13 kamper? Og er ikke cup-kamper medberegnet? Dessuten er det kun 10 runder spilt så langt, så det er lenge igjen til sesongslutt.

Hva hvis han var skadet og ikke kunne spille, er UDI like ubarmhjertige da? Synes dette høres merkelig ut. "Viktig for virksomheten". Han kan jo være viktig med tanke på det kollektive fundamentet. At han kanskje er en posistiv faktor i spillergruppa som får de andre til å prestere bra selv om han selv ikke spiller A-lagsfotball


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 19 jun 07, 22:59
Tar det med en klype salt, media er jo helt spinnville etter å grave dritt rundt Morgan, helt utrolig ...

toreped3

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 07
Innlegg: 25

Lagt til: 19 jun 07, 23:01
Legg denne tråden død.Dette er en ren forfølgelse av Andersen.Typisk av TV2,det er vel mange spillere dette gjelder men de går ut mot Fredrikstad.Hadde Andersen hvert i Lyn fortsatt så hadde de gått på en av spillerne der eller prøvd seg på noe annet.Tv2 gikk alltid ut mot Andersen og Lyn dager før kamp og spesielt da laget gjorde det bra.

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 19 jun 07, 23:06
Deilig med litt FFK på tv... all pr er god pr

---------------------------

Heia FFK


Marty_h

Juniorspiller

Ble medlem: 28 des 06
Innlegg: 113

Lagt til: 20 jun 07, 00:04
Arnaud Monkam i Brann fikk fornyet arbeidsavtale i år etter noen få min i tippeligaen og noen lusne Royal League kamper. At han attpåtil har blitt leid ut til Løv Ham rett etter at han fikk ny arb tillatelse er for meg ganske fjernt

Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 20 jun 07, 08:55
Endret: 20 jun 07, 09:37

Opprinnelig postet av Ebenfalk2

Ida Marie "fitta" Vatne fornekter seg ikke, hu har tatt på seg jobben med å forfølge MA til dagen han dør tror jeg.. Kanskje det trengs ett nytt Plankehaugen mot Tv2 stunt slik at jippokanalen nr 1 snart skal skjønne hvor skapet skal stå!!
 

Hva slags omtale av Ida er dette? Voks opp og slutt med dette fjortis språket. Herregud er det bare unger her inne?

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 20 jun 07, 09:23

Opprinnelig postet av Lex
Deilig med litt FFK på tv... all pr er god pr

Nei, dessverre så er det nok ikke det. Det eneste de prøver på er å sette M.A og FFK i et dårlig lys. De prøver å få oss latterliggjort

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 20 jun 07, 12:41

Sikkert jeg som er jævli treg (som vanlig, tenker nok enkelte), men teller ikke kamper på FFK2.

FFK2 er jo et "vanlig" lag i norsk 2.divisjon på samme linje som f.eks Sarpsborg.

Synes det er merkelig om en spiller skal behandles annerledes om han spiller på FFK 2 eller SFK.

En annen ting også, hverken Garro eller Mackie spilte heller 50% av kampene på FFK1, men spilte begge endel på FFK2.

Var forskjellen at disse gikk på skolen i utgangspunktet?.

En dåre kan spørre mer enn ti vis kan svare.

 

Ellers så har vel egentlig ingen an ivorygutta helt levd opp til den opphausinga de var til del, men det er en annen skål.

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5524

Lagt til: 20 jun 07, 12:43
Opprinnelig postet av dracula

 Ellers så har vel egentlig ingen an ivorygutta helt levd opp til den opphausinga de var til del, men det er en annen skål.

 

 

Det kommer vel an på forventningene? Her er det vel like mange varianter som individer.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 20 jun 07, 13:20
Opprinnelig postet av dracula

En annen ting også, hverken Garro eller Mackie spilte heller 50% av kampene på FFK1, men spilte begge endel på FFK2.

Var forskjellen at disse gikk på skolen i utgangspunktet?.



Det første året gikk de på skole, så da var de unntatt dette kravet. Garro ble jo til slutt hevet ut av landet grunnet at han ikke fikk spille nok kamper for FFK (Tror UDI begynte å håndheve den 50% grensen i fjor). Mackie fikk fortsatt spille for FFK fordi han hadde spilt i 50% av de kampene hvor han IKKE var skadet

Det er ihvertfall slik jeg husker det

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


toreped3

Knøttespiller
Ble medlem: 13 jun 07
Innlegg: 25

Lagt til: 20 jun 07, 13:49
Nå går vel deres Ivorianere på skole begge to.Det er flere ikke Eu spillere i 2 div som har fått oppholds tillatelse så det ordner seg nok for Kouadio.Er vel kun Tv2 som har dratt frem dette kun for og skrive noe negativt i forbindelse med Andersen og som sagt så gjorde Tv2 det samme da Andersen var i Lyn.

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 20 jun 07, 14:08
Lyn har vel hele 6 spillere som er fra Ikke-EU land, og har dermed nesten ikke engang teoretisk mulighet til å la alle disse oppfylle kravene til å spille 50% om alle holder seg skadefrie. 
Når de lager en sak på Konan i FFK fremfor en av disse i Lyn virker det mest som at det er FFK de er ute etter å ta, 
og ikke saken de er ute etter å belyse.

Her er forøvrig spillerne til Lyn som er fra ikke-EU/EØS land:

Matias Jesus Almeyda                 ( 55 minutter hittil i år)
Jose Oscar Flores                        (  0  minutter hittil i år)
Enrique Ortiz                                   (  0  minutter hittil i år)
Dylan Macallister                           ( 90 minutter hittil i år)
Ezekiel Bala                                    (107 minutter hittil i år)
Chinedu Obasi Ogbuke               (461 minutter hittil i år)

Vår kjære Konan har forøvrig spilt 119 minutter hittil i år.



Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5407

Lagt til: 20 jun 07, 14:11
Endret: 20 jun 07, 14:11
Almeyda og Flores har dobbelt statsborgerskap, så det er ikke noe problem for de to.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 20 jun 07, 14:11
Kan jo nevne at Starts brasilianske Bruno har vært på banen i 27 minutter denne sesongen, uten at TV 2 fant det bryet verdt å nevne det med et eneste ord...

JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 20 jun 07, 14:12
Endret: 20 jun 07, 14:31
Opprinnelig postet av Rey
Almeyda og Flores har dobbelt statsborgerskap, så det er ikke noe problem for de to.


ok.
Da er det bare Ortiz som sliter litt der i gården da.

(Så sant ikke han også har gravd litt i slektstreet sitt da..:-)

EDIT:
Svarte...
Jeg så nå at Ortiz har gravd og funnet en eller annen spansk slektning i treet sitt, så da falt egentlig poenget mitt med han også bort...
Da får jeg bruke argumentet med at Konan har vært på banen i 2 matcher, mens Dylan bare har vært på banen i 1 match.
TV2 skulle derfor lagd en reprtasje om Dylan istedenfor Konan, siden han er lenger unna å oppfylle kravet.

(ro, ro, ro.... :-)

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 20 jun 07, 14:20

Opprinnelig postet av super
blir litt overrasket over at en 18 år gammel spiller som dette tjener 1 mill i året , men det er kanskje bare meg det...

 

Det er vel slik at han muligens tjener ca 500 000 i FFK. For en arbeidsgiver koster det mye mer enn lønnen til den ansatte. Vanlig å regne det dobbelte, altså 1 mill. Hvis han faktisk tjener 1 mill i året har jo FFK vært dumme og den faktiske kostnaden for de to årene han ikke kan bidra som spiller blir 4 mill....

Morgan er en luring :-)

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Rødhvit

Juniorspiller
Ble medlem: 27 jan 04
Innlegg: 200

Lagt til: 20 jun 07, 14:35

Dette har ingenting med TV 2 som tv-kanal å gjøre. Det har heller å gjøre med en viss reporter med navn Ida Marie Vatn, som gjør alt i sin makt for å få sin vante toppsak i Sporten.

Oppdraget hennes er å følge FFK nærmest hele tiden - og lage saker der hun finner det interessant. Og når hun da legger en sak som dette på bordet, skjønner jeg godt at tabloide TV 2 velger å sende den.

---------------------------

FFK i tyyyyyyykkkkkt og tyyyyyyyynnnnnt



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 4 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340