Husk meg
Brukernavn
Passord

Kouadio kan bli tvunget ut av landet pga for lite spilletid

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jul 07, 17:03

Opprinnelig postet av DrDRE
Starts tilsvarende sak vekker tydeligvis ikke like stor oppmerksomhet...

Det er et bevis på at media er ute etter å ta Morgan.


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 06 jul 07, 17:07
Bare så jeg kan få en oppdatering på alle disse postene:
Det holder med at han spiller noen minutter i de kampene han mangler for å bli?

Hvis dette er tilfelle, så syns jeg egentlig ikke saken er all verden. Han kan jo ikke være så dårlig at han ikke kan komme inn på banen noen minutter nå og da, og forhåpentligvis overraske! Dette må jo være bedre og enklere enn å betale gutten masse penger hvis han ikke spiller i laget. Arrester meg gjerne hvis jeg har misforstått!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 06 jul 07, 17:08
Og denna Bruna var mye dyrere også, så det burde egentlig bli en større sak. 

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 jul 07, 21:58
syns det er merkelig at vi ikke setter han inn på slutten av noen kamper nå. istedenfor ramberg idag, så syns jeg heller kouadio kunne prøvd seg. han å fofana bor sammen. å hadde kouadio fått litt mer tillit så trur jeg fofana ville blitt bedre han også. de kjenner hverandre bra. å det kan bli bedre for humøret til begge spillerne. kanskje vi hadde fått lov til å beholde han neste år også.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 30 jul 07, 22:00
Opprinnelig postet av scheien
syns det er merkelig at vi ikke setter han inn på slutten av noen kamper nå. istedenfor ramberg idag, så syns jeg heller kouadio kunne prøvd seg. han å fofana bor sammen. å hadde kouadio fått litt mer tillit så trur jeg fofana ville blitt bedre han også. de kjenner hverandre bra. å det kan bli bedre for humøret til begge spillerne. kanskje vi hadde fått lov til å beholde han neste år også.

Kouadio var ikke på benken i dag. Han har jo vært skadet den siste tiden også og er for alt jeg vet kanskje ikke frisk ennå. En annen mulighet er at han ikke kan være på benken hvis Wehrman regnes som utenfor EU og vi i tillegg har Fofana og West i troppen.

Med den økte konkurransen på midtbanen i sommer tror jeg faktisk ikke Kouadio kommer til å få flere sjanser heller.

Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 30 jul 07, 22:29
Han er vel ikke god nok da... Vil tro Grønis har god kontroll på det...?

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jul 07, 23:10

Opprinnelig postet av Olavesen
Han er vel ikke god nok da... Vil tro Grønis har god kontroll på det...?

Antagelig ikke god nok enda. Han blir dyr for oss om han blir sendt ut av landet. Vi må jo betale ham lønn selv om han sitter i Afrika....

---------------------------

RednWhite


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 30 jul 07, 23:36
Tror han trenger litt mere muskler på kroppen før han er god nok for TL spill

Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 jul 07, 23:44

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Tror han trenger litt mere muskler på kroppen før han er god nok for TL spill

Litt for enkel unnskyldning synes jeg. Men det skader nok ikke med mer muskler. Mange spillere som legger på seg kg i muskler har en tendens til å bli tregere, mens de selvfølgelig blir bedre i nærkamper.

Man kan vel kanskje(?) sammenligne Kouadio med Juninho (tidl. Middlesbrough). Han var en liten flis som storspilte i den engelske ligaen, så man kan komme langt selvom man er liten og puslete også. Et annet eksempel er jo Tarik, han er også like liten som Pinnochio - men spille i Tippeligaen klarer han utmerket.

Tror også Kouadio mangler litt tempo, men han blir hvertfall ikke bedre av å ikke få sjansen.

Er han forresten skadet for øyeblikket?


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 30 jul 07, 23:50
Opprinnelig postet av Plankekæll
Tror også Kouadio mangler litt tempo, men han blir hvertfall ikke bedre av å ikke få sjansen.

Han får da sjansen hver uke på 2dre-laget og er vel på trening hver dag med A-troppen? Vi har da ikke råd til å gi alle "sjansen" i TL? Vi skal å må stille det til enhver tid beste laget og er ikke så gode at vi kan ikke ha 2-3 læregutter på banen for å gi dem en sjanse.

---------------------------

RednWhite


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5992

Lagt til: 30 jul 07, 23:54

Jeg påstår ikke at han skulle fått sjansen. Er nok en grunn til at han ikke får det. Er veldig enig at han ikke skal spille bare for å spille.

Det jeg sier er at han helt sikkert blir bedre av å få sjansen. Det gjelder jo for øvrig for Elvestad, Trulsen, Mehmeti, Halvorsen og de andre også.... Men jeg har ikke sagt at de er gode nok til å få sjansen.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340