Husk meg
Brukernavn
Passord

Martyn

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 17 jun 07, 23:51
når er det han reiser tilbake??? er det snakk om noen opsjon eller noe? syns han har innponert i enkelte kamper men syns han er for ujevn til å få kontrakt!  men vi trenger jo en kriger på midtbanen og navnet til kasey er jo nevnt. men er noen andre dere kjenner til som passer til denne beskrivelsen morgan gikk ut med kampstart???

---------------------------

Lasse Båtstad


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 jun 07, 23:59
han får nok ikke forlenga kontrakt... han har prestert for ustabilt etter min mening... men, en vet jo aldri meg FFK og innkjøp av spillere....  

Hvis Wherman kommer, så forsvinner han  ihvertfall!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 18 jun 07, 00:00
heller over på at vi ikke skal satse på ham noe jeg syns egentlig er litt dumt for han har helt klart kvaliteter, men han er bare for variabel.

ja har en kjøpsoppsjon.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 18 jun 07, 18:48
syns han starta bra i de første kampene. men han holder desverre ikke mål etter det han har vist for oss. når ramberg danker han lett ut av laget så er han ikke mannen for oss. vet at ramberg spilte bra igår. men han også har vært veldig opp å ned i år. trenger en spiller som kjemper i hver kamp.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 18 jun 07, 19:00
Hvis jeg skal være spåmann så spår jeg at han sendes hjem. Jeg vil samtidig si at det var bra at vi leide han isteden for å kjøpe han slik at vi har denne muligheten.

RC2

A-lagspiller

Ble medlem: 15 aug 04
Innlegg: 429

Lagt til: 19 jun 07, 00:10
Jeg tipper at både Martyn og Sogndølen må finne seg i å forlate byen. Ingen av dem har innfridd, og sistnevnte holder langt fra tippeliganivå. Han var kanskje et stortalent... men desverre stagnerte han langs veien.

---------------------------

HOLYGANS
- du ser det ikke før du tror det!

www.holygans.com ----- www.nettpuben.blogspot.com ----- www.rdhvitby.blogspot.com


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 jun 07, 00:49
Nja, jeg har nå litt mer tro på stadheim. Tror han trenger å få spille en kamp eller to fra start og føle at han får tillit, og ikke bare de spille de siste 20. Da kan han fort få til et og annet.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3