Husk meg
Brukernavn
Passord

Bertelsen?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 17 jun 07, 23:47
noen som vet siste nytt om hans skade? når han kommer tilbake osv??? men en ting er nå sikkert, det blir ikke lett å for han å ta tilbake plassen på laget... prytz har imponert alle og har scora det fineste målet på nye fredrikstad stadion hittil! men håper jo det at bertelsen tar den tilbake! og blir den profilen på laget som han var før han ble skadet!

---------------------------

Lasse Båtstad


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 17 jun 07, 23:48
Med det spillet Prytz har vist i det siste, tar Bertelsen plassen tilbake med storm. Walk-over.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 17 jun 07, 23:52
syns prytz har vært god jeg!

---------------------------

Lasse Båtstad


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 17 jun 07, 23:56

Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
syns prytz har vært god jeg!

Horribel idag da!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 18 jun 07, 00:03
Bertelsen spaserer lett inn å¨laget når han er skadefri... klasseforskjell...

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 18 jun 07, 00:04
jeg synes også prytz har vært god.. Noen dårlige dager har han dog hatt. Blant annet i dag. Men er ikke 100% sikker på at bertelsen tar plassen fra prytz sånn uten videre..

---------------------------

ballen er rund......


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 18 jun 07, 00:09

Opprinnelig postet av Holters
Med det spillet Prytz har vist i det siste, tar Bertelsen plassen tilbake med storm. Walk-over.

 

Hvilke kamper har du sett æ?? Prydz har bekledd rollen meget godt er nå min mening...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 18 jun 07, 00:10
Opprinnelig postet av Lasse Båtstad
... prytz har imponert alle og har scora det fineste målet på nye fredrikstad stadion hittil!


Det er nok her mange har blitt blendet, Prytz har scoret ett fint mål og dermed er han god, ferdig med den saken ...

Lasse Båtstad

Juniorspiller
Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 154

Lagt til: 18 jun 07, 00:14
loool,du må ha kunn sett lyn kampen..

---------------------------

Lasse Båtstad


Frode

A-lagspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 697

Lagt til: 18 jun 07, 08:05

Synes Prytz har vært rimelig god. Han har vært svak i de periodene som laget har slitt, men dette gjelder stort sett alle spillerne bortsett fra Rami, som faktisk er best når de andre er dårlige.

Håper selvsagt at Bertelsen tar tilbake plassen med god margin, for da har vi en dritgod venstreback. For meg spiller det liten rolle hvem av de som spiller, bare spilleren er i form.

 

---------------------------

Frode
- Semper fi Fredrikstad
- Norgesmester 2006
- ...vi er tilbake!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jun 07, 08:30
Han bør gå rett inn på laget til høstsesongen! Men det er ikke fordi jeg syns Prydz har gjort en dårlig jobb, jeg syns faktisk han har vært bedre enn forventa. Men det er fordi jeg altid har likt Bertil meget godt! Blir han bedre på plasseringer, så trur jeg han er i landslangsvarmen igjen!

knut

A-lagspiller

Ble medlem: 18 jun 03
Innlegg: 522

Lagt til: 18 jun 07, 08:53

prydz er ikke hva jeg så for meg. jeg så for meg en stødig, rutinert back som spilte habilt hver kamp.

 

prydz har derimot levert for mange dårlige matcher nå. når han til og med sliter med pasningsspillet slik som i går, er det bare å håpe at bertelsen snart er tilbake.

 

er shabani helt uaktuell som venstre back? syntes han kan få en sjanse der på 2. laget for å se om han kan være et alternativ.

---------------------------

med ffk til champions league!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 18 jun 07, 09:39
Med alt snakket om at Prydz er dårlig og at Bertie går rett inn på laget igjen virker det på meg som om mange av dere glemmer det viktigste spørsmålet her: Hvaslags nivå vil Bertie holde når han er tilbake? Han har jo selv sagt at han ikke vet om han kommer tilbake på det nivået han var på før skaden, å være ute i nesten 2 sesonger er alvorlige greier.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 18 jun 07, 10:11

Opprinnelig postet av algern0n
Med alt snakket om at Prydz er dårlig og at Bertie går rett inn på laget igjen virker det på meg som om mange av dere glemmer det viktigste spørsmålet her: Hvaslags nivå vil Bertie holde når han er tilbake? Han har jo selv sagt at han ikke vet om han kommer tilbake på det nivået han var på før skaden, å være ute i nesten 2 sesonger er alvorlige greier.

 

Han blei skada 27 august i fjor, og har derfor vært skada i 1 sesong, ikke 2! Spilte jo halve sesongen i fjor. Han var skada halve sesongen i fjor og halve i år, noe som blie 1 sesong til sammen.

 

Han trener jo for øvrig for fullt med a-laget nå, så han er nok i god form når han gjør comeback!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 jun 07, 11:21
Når Bertie blir "fit for fight" rett inn på laget.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 18 jun 07, 11:27
Prytz er litt mer ustabil enn jeg trodde på forhånd ut i fra beskrivelsene..

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 jun 07, 11:59
Sånn som det er nå så har vi Norges desisdert treigeste venstreside, med kvisvik og toppfarta på 5 km i timen, samt Prytz som om mulig tar hele 7 km. Jeg ser frem til å se bertie dobble og rase opp til dødlinja for å legge et nydelig innlegg, i form er han et meget godt offensivt våpen så vel som en viktig deffensiv brikke. For min del går han rett inn på laget igjen, prytz var en helt habil løsning på vb. problemet vårt , men noen toppspiller er han ikke.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 07, 12:18
Endret: 18 jun 07, 12:26

Opprinnelig postet av algern0n
Med alt snakket om at Prydz er dårlig og at Bertie går rett inn på laget igjen virker det på meg som om mange av dere glemmer det viktigste spørsmålet her: Hvaslags nivå vil Bertie holde når han er tilbake? Han har jo selv sagt at han ikke vet om han kommer tilbake på det nivået han var på før skaden.

Sånn ser jeg det også. Bertie må spille seg i kampform igjen, og det bør skje igjennom 2.laget vårt. Dere må huske på at han har vært borte lenge. Han er ikke i den form vi husker han. Jeg regner ikke med at Bertie er klar for 1.laget vårt før utpå høsten, så sant ikke Prytz blir skada.


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 18 jun 07, 22:19

Opprinnelig postet av Snæbbis
Sånn som det er nå så har vi Norges desisdert treigeste venstreside, med kvisvik og toppfarta på 5 km i timen, samt Prytz som om mulig tar hele 7 km. Jeg ser frem til å se bertie dobble og rase opp til dødlinja for å legge et nydelig innlegg, i form er han et meget godt offensivt våpen så vel som en viktig deffensiv brikke. For min del går han rett inn på laget igjen, prytz var en helt habil løsning på vb. problemet vårt , men noen toppspiller er han ikke.

 

Isåfall må Bertie trene opp venstrefoten, veldig...Det er vel ikke akkurat pasningskvalitet som er hans varemerke. Når det er sagt, pasningsfoten til Prytz har også skuffet meg veldig. Bommer altfor ofte på selv enkle pasninger. Uansett vil konkurranse dem imellom gjøre godt.

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 18 jun 07, 23:00
Passningsfoten er ikke all verden hos bertyie, men han kommer til veldig mange sjanser til innlegg, betraktelig flere en pryts. Prytz har forøvrig en vane med å levere minst et par baller pr. kamp som skjenner i en fin skru inn å langsidetribunen, de crossballene han skulle tilføre er det ikke blitt all verden av.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24