Husk meg
Brukernavn
Passord

Før Kampen: Sandefjord vs FFK (11. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 20 jun 07, 19:50

Opprinnelig postet av toreped3
Hadde West eid noe som helst spilleforståelse der så hadde det stått 1-1 nå da Gardar lå helt alene.Helt utrolig svakt av West.

Hvem kamp ser du på?? enig i at West burde gitt den til Garder, men ellers er det vel eneste West som har fått til noe noe bra på topp.. Mange bra løp, samt mange gode pasninger.. Raio er selvfølgelig sjefen bak i forsvar.. Prytz kan døm bytte ut med Multe..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


JipJap

A-lagspiller
Ble medlem: 14 apr 03
Innlegg: 749

Lagt til: 20 jun 07, 19:52
må si meg enig, west har da ikke vært blant de dårlige idag

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 jun 07, 10:21
Endret: 18 jun 07, 10:22

Opprinnelig postet av Guillermo
jeg både tror og håper at vi er kvitt bortekomplekset nå.. etter to gode bortekamper mot to av norges absolutt beste lag, så virker det ihvertfall sånn! men det finner vi vel ut av onsdag! vi trenger tre poeng, det er ihvertfall helt sikkert! Har troa jeg! holder nullen også føler jeg:)

Vi har bare tatt 3 poeng borte i år så det er ingen ting som tilsier at bortekomplekset er borte per dags dato. Men det er lov å håpe!

Vi var sjanseløse mot LSK, dårlige mot Aalesund, gode mot Brann og heldige mot RBK.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5538

Lagt til: 18 jun 07, 10:39

Ser man bort fra tabellplasseringen så kan man forholde seg til følgende:

FFK er generelt dårlige borte, og spesielt dårlige borte mot antatt dårligere lag. Spiller ofte litt naivt mot lag de tror de kan slå borte. Har lettere for å ta poeng borte når de spiller for ett enn når de spiller for tre. Har ikke god statistikk i Sandefjord i det siste.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 18 jun 07, 00:46
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot

Med det spillet sandefjord viste idag, så tror jeg FFK skal kunne slå de ganske greit, ihvertfall hvis FFK spiller som de gjorde etter 30 minutter og ut, hele kampen.

FFK har ett bedre lag en Sandefjord, men så var det dette med bortebane da.. hehe

Sandefjord gjorde det vel forsåvidt bra på hjemmebane i fjorårssesongen, og begynte bra hjemme i år også. Etter to seire, gikk de på to knepne tap mot Brann og RBK, to lag de fleste vanligvis vil slite mot. Tap mot Godset i dag derimot, var vel femte tapet på rad.

Ettersom jeg skjønte hadde de brukbart trøkk, og spilte seg til en god del sjanser i dag, men klarte ikke å omsette sjansene i mål.  Med tanke på vår frynsete bortestatistikk, er jeg allikevel ikke sikker på at dette blir noen walk over. Men en gang må vi jo begynne å vinne borte også. Kanskje skjer det mot Sandefjord?



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340