Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Start (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 18 jun 07, 13:34

Trodde også jeg var på Lillestrøm. Og den følelsen hater jeg. Altfor mye trommer. Greitt på Pippi-sangen synes jeg, men ropinga ble veldig ensformig. Var vanskelig å høre orda også.

Siden jeg sitter på langsida er jeg avhengig av at Plankehaugen leder ropinga. Det er dere som er motoren. Når laget scorer - kan dere ikke dra igang en Rød og hvite er de beste eller Fredrikstad? Da blir hele tribunen med og vi får hylla laget ordentlig?

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 07, 14:17
Endret: 18 jun 07, 14:18
Opprinnelig postet av Morgaine

 Når laget scorer - kan dere ikke dra igang en Rød og hvite er de beste eller Fredrikstad? Da blir hele tribunen med og vi får hylla laget ordentlig?

Når FFK scorer har vi andre sanger, og Rød og Hvite over passer ikke på det tidspunktet ( det er for mye støy da )


Morgaine

A-lagspiller

Ble medlem: 15 apr 07
Innlegg: 327

Lagt til: 18 jun 07, 15:00

Okey?...Er det noe som resten av oss kan få lært? Synes fortsatt det hade vært fint om det var noe hele stadion kunne være sammen om. Men det må være enkelt ellers får en ikke alle med. Hvis vi vil at flere skal synge er det jo en ide å trykke opp tekstene på en løpeseddel og dele ut.

Jeg ønsker i hvertfall at dere drar igang noe mer fellesroping enn en gang pr. omgang.

---------------------------

Det kjennes ille bra, å være fra den byen som laget kommer fra.


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 18 jun 07, 15:05

hva med : etter "reis opp hvis du er fredrikstad" , så skulle alle fortsette med "syng med heia fredrikstad"

ble ikke dette fåreslått på plankehaugen forumet?

---------------------------

Biletten te sandejord er i boks :D


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 07, 15:05
Opprinnelig postet av Morgaine

Okey?...Er det noe som resten av oss kan få lært? Synes fortsatt det hade vært fint om det var noe hele stadion kunne være sammen om. Men det må være enkelt ellers får en ikke alle med. Hvis vi vil at flere skal synge er det jo en ide å trykke opp tekstene på en løpeseddel og dele ut.

Jeg ønsker i hvertfall at dere drar igang noe mer fellesroping enn en gang pr. omgang.

Hører dere ikke hva vi synger rett etter scoringer ?? Å gi løpeseddel funker ikke, siden vi kan forandre sang etter scoringen, og da er dere like langt ( hvis dere sitter på Hoved ).


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 18 jun 07, 15:16

shalalalalalalalala- shalalalalalalalal lalalala lalalalalala lalalalalalalalal

vet ikke hva melodien heter men vi har brukt denne etter de fleste scoringene?! stemmer ikke det?

---------------------------

Biletten te sandejord er i boks :D


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 jun 07, 17:03
Endret: 18 jun 07, 17:06

Hvis du mener medlodien vi synger rett etter scoring, er det vel "Oh Susanna"

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


skvik

Bedriftsspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 15

Lagt til: 18 jun 07, 23:20
Endret: 18 jun 07, 23:22

Synd med tapet i går  . Og det er sant at FFK er det laget som Start-supporterne hater mest nå, sammen med Viking. Målet er nå å komme foran dere på tabellen. . Hevnen kommer i Kristiansand til høsten.


JoRo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 2

Lagt til: 19 jun 07, 18:20

Vet ikke kristenfolket at å hate er synd?  I alle Menigheder lærer man å snu det andre kinnet til!  La gå med at disse supporterne ikke akkurat har mye å fare med sånn rent fotballfagelig, men tradisjoner fra menigheder burde de ha!

 

   JoRo

FFK forever


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5985

Lagt til: 19 jun 07, 18:30
Er "Den Klarsynte" tilbake? Bare lurer....

JoRo

Bedriftsspiller
Ble medlem: 18 jun 07
Innlegg: 2

Lagt til: 19 jun 07, 18:48

Var klarsynt i -84 men så ikke my klart de neste tyve åra nei..sorry den du lurer på må sikkert ha vært mer klarsynt enn meg :)

 

 JoRo

FFK forever


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 20 jun 07, 00:58
Opprinnelig postet av Klokan

Opprinnelig postet av Costanza
Masse bilder fra kampen av våre to eminente fotografer :)

 

Unnskyld meg men .. jeg har sett alle tre skoringer og trenger ikke å se 30 bilder av hver av dem da.. dere gutta som tar bilder bør kanskje tenke mer kreativt og ta flere bilder av tribunelivet. Jeg blir ikke imponert om dere tar "steg for steg " bilder av skoringer og viser at dere har fete kameraer.... Husk det er bare min mening da...



De Som tar bilder bør ta fler bilder av tribunelivet oxo, helt enig her med Zoran

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jun 07, 01:42

Opprinnelig postet av Marcus


De Som tar bilder bør ta fler bilder av tribunelivet oxo, helt enig her med Zoran

Hatt en balansegang mellom bane og tribuneliv hadde vært helt ideelt. Når det blir bare banespillbilder som nå, så bare hopper jeg glatt over alt sammen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 20 jun 07, 01:53
Endret: 20 jun 07, 01:56
Tja, spør dere meg, så er tribunebilder noe av det kjedeligste man kan se i et bildegalleri. Særlig dersom det er bilder tatt av publikum under kampens gang. Stort sett de samme trøtte typene og prikk like bilder hver eneste gang. Jeg er særdeles lite interessert i å se "hvem som var på kamp". Det er FFK jeg følger - ikke publikum. Unntaket kan for eksempel være gledestårer og jubelscener mot slutten av en cupfinale.

Når det er sagt, så har jeg sagt til fotografene et par ganger om å forsøke å få tatt noen bilder av tifo før kampstart. Det kan være veldig, veldig interessant å se bilder av, og det er ting som varierer veldig fra kamp til kamp avhengig av for eksempel hvilket motiv man har på et banner.

... men tribunebilder av en folkemasse som står og glaner, det er bare utrolig kjedelig og repeterende!

Bare ta bilder og legg ut regelmessig selv. Da vil du fort merke hvilken type bilder du hopper over.

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hatt en balansegang mellom bane og tribuneliv hadde vært helt ideelt. Når det blir bare banespillbilder som nå, så bare hopper jeg glatt over alt sammen.

Enig. Men det må være unike, interessante (morsomme) tribunebilder, og det er sjeldent man får slike blinkskudd. Altså ikke bare et kamera rettet mot en fullsatt tribune.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 20 jun 07, 02:18

Opprinnelig postet av Holters
Enig. Men det må være unike, interessante (morsomme) tribunebilder, og det er sjeldent man får slike blinkskudd. Altså ikke bare et kamera rettet mot en fullsatt tribune.

Enig i det du skriver der, men de/dem som har kamera får vel lov til å bevege seg deg der inne vel, og kan fange opp mer enn akkurat banespill. Når det ikke skjer noe spesielt ute på banen, så må det vel gå ann og snu seg rundt. Å stå f.eks. på VIP-tribunen, og ta bilder av PH har ikke jeg heller noe sans for. Men ta bilder av jubelscener etter scoring f.eks., det hadde nok vært helt konge. Men kanskje man heller er opptatt av å feire selv ??

En ting er i hverfall helt sikkert, og det er at jeg ikke tar noe bilder. Jeg tar ikke en gang med meg kamera på ferie, hverken i Norge eller i utlandet.



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24