Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter kampen: FFK - Start (10. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Hubro7

A-lagspiller
Ble medlem: 15 jun 03
Innlegg: 345

Lagt til: 17 jun 07, 22:40

Nå vet jeg at jeg kommer med et "ønske" som sikkert mange er veldig uenig i (og det er jeg egentlig selv også), men det er nesten så jeg lurer på om Kvisvik skulle spilt sentralt på midten. Jeg synes Bjørkøy og Ramberg totalt sett blir for svake. For mange feilpasinger og de blir ofte presset til å passe bakover på banen i stedet for fremover.

 

Kvsivik har ro med ballen. Er en god ballfordeler.  Pasningene til 2 og 3 målet kommer når han trekker seg inn mot midten. Han har mange gode innlegg fra kant også, men synes det blir mye farligere når han trer de pasningene fra midten og frem til spissene.

 

Ellers har vi back problem både på venstre og høyre. Prydz og Pål Andre varierer for mye i prestasjonene. De blir jo rundlurt flere ganger og pasninger er for svake.  synes de alt for sjelden kommer på overlapp og skaper overtall på kanten. Det virker som de vil bli kvitt ballen så fort de får den og følger ikke etter på løp når vi har anledning til å skape overtall på kontringer.

 

Ellers er det morro å se Gardar. Virker som han har god spillerforståelse og er sterk i kroppen. Spiller vesentlige bedre nå enn det jeg har sett av 2 lags kamper ihvertfall. Han minner meg faktisk litt om Ringberg med flikker, overhopp og ekstremt god inne i boksen.

 

 

 

 

 


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 jun 07, 23:32

Artig kamp, ihvertfall etter 30 minutter av 1 omgang.

 

Morro å holde nullen og score 3 mål. viktig for selvtillit også forran to (tøffe??) bortekamper.

 

Fantastisk scoring av Fofana idag! Vakkert og kaldt utført! En skam at det ikke er med i kåringen av rundens mål.

 

Ellers kom Raijo og Kvisvik på rundens lag (med forbehold om at ikke to fra RBK eller odd tar de plassene etter kampen i morra)

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Fredd

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1206

Lagt til: 18 jun 07, 00:09

Ramberg var BB i dag!!! Løp enormt mye, god med ball i beina! Ellers er det ingen dum idè med Kvisvik sentralt... Dette var digg for en som bor på Sørlandet og hater Start!!!!

---------------------------

Fredd


Jegærn

Knøttespiller
Ble medlem: 09 apr 07
Innlegg: 29

Lagt til: 18 jun 07, 00:59

Hansi var stor i dag !!!! Nå ser vi hva som bor i kællen.  Super Ray hadde også sine stunder i dag. Og for å følge opp mange andre, Grønnis er JÆVLA smart !!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 jun 07, 01:39
her kan dere lese menigheten og hva dem sier.. hater FFK sier dem.. kansje ikke rart for vi hater jo start

---------------------------

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 18 jun 07, 01:51

Er jo ikke bombe at Start hater FFK 

 

men leste litt inne på forumet der,og da var det en som skrev dette : "Trodde virkelig dette skulle bli en skikkelig fotballkamp på banen og tribunen. Men vi kjørte over dere så jævlig. Lattelig supportere! Heia start heia start heia start. Var litt moro med de tre-fire liksom casualsene deres som var tøffe trynet...som ble fika opp så jævlig og pissa på. De ble jaga ut i vannet og fikk ikke komme inn på stadion. Hahaha"....

 

Var det no bråk mellom Start og FFKsupporterene??

Nå er riktignok den personen som skrev dette fra Fredrikstad,men dog....

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 18 jun 07, 01:54
Masse bilder fra kampen av våre to eminente fotografer :)

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 07, 02:43

Opprinnelig postet av keiko99
her kan dere lese menigheten og hva dem sier.. hater FFK sier dem.. kansje ikke rart for vi hater jo start

Har lest alle innlegga der, og jeg synes de var tålig saklige denne gangen. Etter cupkampen i fjor tok de helt av og hata til de grader. Da var det mye dritt på det forumet da.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 18 jun 07, 04:39
Endret: 18 jun 07, 04:40

Opprinnelig postet av Costanza
Masse bilder fra kampen av våre to eminente fotografer :)

 

Unnskyld meg men .. jeg har sett alle tre skoringer og trenger ikke å se 30 bilder av hver av dem da.. dere gutta som tar bilder bør kanskje tenke mer kreativt og ta flere bilder av tribunelivet. Jeg blir ikke imponert om dere tar "steg for steg " bilder av skoringer og viser at dere har fete kameraer.... Husk det er bare min mening da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 18 jun 07, 05:17
Ikke helt enig med deg her Zoran. Med tanke på at ffksupporter.net er en nettside for Fredrikstad Fotballklubb, og ikke Plankehaugen, synes jeg det er mye mer interessant med bilder av Fredrikstad Fotballklubb, ikke av Plankehaugen. Jeg fant ingen bilder på plankehaugen.no nå (grunnet oppdatert side), men de har vært flinke til å legge ut bilder før. Vi har faktisk bilder av tribunelivet, også fra Startkampen.

Men som du sier, dette er bare min mening...

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 18 jun 07, 05:32
Opprinnelig postet av pølse
Ikke helt enig med deg her Zoran. Med tanke på at ffksupporter.net er en nettside for Fredrikstad Fotballklubb, og ikke Plankehaugen, synes jeg det er mye mer interessant med bilder av Fredrikstad Fotballklubb, ikke av Plankehaugen. Jeg fant ingen bilder på plankehaugen.no nå (grunnet oppdatert side), men de har vært flinke til å legge ut bilder før. Vi har faktisk bilder av tribunelivet, også fra Startkampen.

Men som du sier, dette er bare min mening...

Eh... Hvem er det som seriøst ser på en masse bilder av spillerne? Er 100 % enig med Zoran, en supporterside skal jo vise tribunebilder.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 jun 07, 07:28

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Eh... Hvem er det som seriøst ser på en masse bilder av spillerne? Er 100 % enig med Zoran, en supporterside skal jo vise tribunebilder.

Heier vi på laget og spillerne eller heier vi på tribunen?

Fra spøk til alvor: Bilder fra kampen bør inneholde bilder fra før, under og etter match, på og utenfor banen. Dersom de som bestemmer ikke ønsker å legge ut så mange bilder fra tribunelivet  på ffksupporter.net, kan vel bildene legges ut på PHs hjemmeside?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 jun 07, 08:47
Endret: 18 jun 07, 08:48
Jeg hadde dessverre ikke anledning å være på stadion i går, men så kampen på TV. Men det jeg stusset på var tromme-lyden jeg hørte hele tiden. Har Plankehaugen begynt med tromme? Eller var det Start-supporterne som hadde med seg denne? Trodde først det var kamp på Åråsen jeg satt å så på... Skulle tro trøkket på stadion var så bra at man klarer seg uten slike virkemidler?

luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 18 jun 07, 09:44
jeg så også kampen på tv. Synes det var bra liv. Og trommene synes jeg var tøffe..

---------------------------

ballen er rund......


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 18 jun 07, 11:19

Floitt å se at FFK spilte en god kamp i 60 min. etter de bedrøvelige første 30.

Det positive for meg i går , var selvsagt at Raymond K og Hansi svarte på den kritikken som har vært rundt de den siste tiden. De spilte begge en meget bra kamp, og slik det var i går var Jonna klart svakeste mann på midtbanen, husker med gru hans horrible tilbakespill til Gerrbrandt som i trengt posisjon sendte ballen videre til en Start spiller og på den måten skaffet de en farlig sjangse.

Dersom en kriger kommer inn på midtbanen, henger Jonna i en tynn tråd.

Gardar J, viser at han har TL nivå inne, sjøl om han er borte i perioder, er meget farlig inne i boksen og det er noe FFK har savnet ( siden Ringberg). Mao positivt fra Gardar enda en gang, fortsetter han slik og jeg innrømmeer gjerne at jeg har bedømt han feil.

Bra mål fra Fofana, men ellers forsetter han i vanlig spor. Etter min mening innbytter i TL og matching på 2 laget. Han har TL nivå i kroppen, men mangler fortsatt endel.

Savner Bertie og håper selvsagt på ny høyreback, Pac skaper bestandig litt for mye spenning.

Gønhagen taktisk lur enda en gang, tar grep under kampen slik at hele kampbildet endres. Smart fyr.

Konklusjon meget positivt også med tanke på framtiden.

Leker faktisk med tanken at dersom FFK får beholde sine stjerner og samtidig får ett par forsterkninger kan laget ta medalje, noe jeg iallfall ikke trodde før sesongstart. Faktisk kan Gønis klare å lose dette laget inn til 4.plass, noe som iallefall var utenkelig for meg før sesongstart.

Men , fortsatt skaper en svale ingen sommer og vil ikke selge skinnet før bjørnen er skutt.

"The future so bright I gotta wear shades"

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 jun 07, 11:26
Opprinnelig postet av dracula

Bra mål fra Fofana, men ellers forsetter han i vanlig spor. Etter min mening innbytter i TL og matching på 2 laget. Han har TL nivå i kroppen, men mangler fortsatt endel. 

Er det flere enn meg som har  lagt merke til at Fofana, på høyre kant, alltid drar seg bort fra mål når han skal drible seg inn, forbi en spiller i 16-meterområdet?  Er han så svak i høyrebeinet at han "må" bruke venstra?

Jeg lurer på om han hadde gjort det bedre på venstre kant og heller hatt Kvisvik sentralt... 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 18 jun 07, 12:03
Opprinnelig postet av denialsander

Er det flere enn meg som har  lagt merke til at Fofana, på høyre kant, alltid drar seg bort fra mål når han skal drible seg inn, forbi en spiller i 16-meterområdet?  Er han så svak i høyrebeinet at han "må" bruke venstra?

Jeg lurer på om han hadde gjort det bedre på venstre kant og heller hatt Kvisvik sentralt... 

Jeg er enig at han klarer seg bedre når han kommer fra venstre kant. Eller fra midten. Høyresiden er ikke hans sterkeste side. Har lagt merke til mange bra dragninger og skuddforsøk (uten at det ble mål) når han har kommet fra venstrekanten og ned mot hjørnet av 16-meter.  Men det er vel få spillere forunt å være like god med begge beina.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 18 jun 07, 12:23

Vil bare benytte muligheten til å gratulere Grønhagen med å offisielt ha blitt geni erklert av FFKSUPPORTER.NET på sine gamle dager! Det er nok mere enn hva han hadde drømt om før sesongstart. Og kanskje litt mer enn han fortjener synes nok mange av de som fortsatt tror at å være fotballtrener er mer enn a gjøre kloke bytter fordi lagoppstillingen sjeldent fungerer i utgangspunktet.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 18 jun 07, 12:40

[quote=denialsander]

Opprinnelig postet av dracula
  Jeg lurer på om han hadde gjort det bedre på venstre kant og heller hatt Kvisvik sentralt... 


Kvisvik sentralt synes jeg høres veldig skummelt ut. Til det er ballvinningsviljen og løpskapasiteten alt for liten synes jeg. Da kan det fort bli slik som på vårsesongen i fjor, hvor midtbanen ble overløpt til de grader.

Derimot hadde jeg håpet på at det kunne bli litt sånn at kantene byttet side under kampens løp. Kvisvik har jo skuddvegring når han har ballen på høyrefoten, så hvis han spilte litt på høyresiden, så kunne vi kanskje se litt flere skudd fra karen.

På den annen side så er innlegga hans gull verdt og veier (utrolig nok) opp for gåfotballen hans. Uten passningsfoten tror jeg jammen han skulle slitt med å spille seg inn på Greåker :-)

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 18 jun 07, 12:42
[quote=TgfkaFFK]

Opprinnelig postet av denialsander
Opprinnelig postet av dracula
  Jeg lurer på om han hadde gjort det bedre på venstre kant og heller hatt Kvisvik sentralt... 


Kvisvik sentralt synes jeg høres veldig skummelt ut. Til det er ballvinningsviljen og løpskapasiteten alt for liten synes jeg. Da kan det fort bli slik som på vårsesongen i fjor, hvor midtbanen ble overløpt til de grader.

Derimot hadde jeg håpet på at det kunne bli litt sånn at kantene byttet side under kampens løp. Kvisvik har jo skuddvegring når han har ballen på høyrefoten, så hvis han spilte litt på høyresiden, så kunne vi kanskje se litt flere skudd fra karen.

På den annen side så er innlegga hans gull verdt og veier (utrolig nok) opp for gåfotballen hans. Uten passningsfoten tror jeg jammen han skulle slitt med å spille seg inn på Greåker :-)

Kvisvik ble forsøkt sentralt i treningskamper i vinter og det fungerte ikke.



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24