Husk meg
Brukernavn
Passord

FFK mobilen

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

SverreK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jun 07
Innlegg: 7

Lagt til: 16 jun 07, 19:14

Se denne linken:

www.fredrikstadfk.no/content/view/306/1/

Kult - dette har jeg ventet på. Skal sikre meg en av de med signatur - hvis ikke jeg vinner en i konkurransen da (som var litt for lett dynes jeg...).


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 16 jun 07, 19:30
Har en sånn telefon, kan fikse ett klistremerke og sette på dekselet så har jeg FFK-mobilen også ...

stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 16 jun 07, 21:19
Opprinnelig postet av SverreK

Se denne linken:

www.fredrikstadfk.no/content/view/306/1/

Kult - dette har jeg ventet på. Skal sikre meg en av de med signatur - hvis ikke jeg vinner en i konkurransen da (som var litt for lett dynes jeg...).

Hva pokker er dette for noe. Er dette den verdenskjente kvalitetsspilleren? Skjønner ikke den greia på fredrikstadfk.no jeg.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 07, 21:28
Siden alle andre tråder om temaet her blitt stengt, gjentar jeg meg selv her:

Lavmålsmarkedsføring av FFK. Skikkelig pinlig.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


SverreK

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 jun 07
Innlegg: 7

Lagt til: 16 jun 07, 21:28

He he - synes den var kul jeg.

Kvalitetsspiller er jo noe som gjør at man tenker på en fysisk spiller, men her tenker de jo på mobiltelefonen som en spiller. Artig vri - får sikkert mye oppmerksomhet.

Var det noen som ikke klarte spørsmålet da? Jeg synes at de burde kanskje ha tatt et litt vanskeligere spøsmål, men for all del. Denne skal jeg vinne .... Er ikke noe vits i at dere prøver dere en gang


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 16 jun 07, 21:47
Opprinnelig postet av Holters
Siden alle andre tråder om temaet her blitt stengt, gjentar jeg meg selv her:

Lavmålsmarkedsføring av FFK. Skikkelig pinlig.
    Nå kan vi spise grandiosa og snakke i mobil. Enig dette er lavmål.




Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 jun 07, 22:10
Endret: 16 jun 07, 22:19
Mobilen kan jeg leve med, men den misvisende ingressen er pinlig.

Dersom jeg skriver "klikk her for nakenbilder av Pamela Andersen og Paris Hilton - SAMMEN!" i ingressen til et kampreferat her på ffksupporter.net, skal jeg love deg at det blir mange treff. Men et kampreferat er ikke akkurat det folk forventer når de får den ingressen slengt i ansiktet, og dermed får man masse negativ oppmerksomhet rettet mot produktet i stedet. Lite gjennomtenkt.

Bare ved å nevne de to navnene i dette innlegget, øker sikkert treffprosenten til ffksupporter.net på google med 10%.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 jun 07, 01:39

Opprinnelig postet av Holters
Mobilen kan jeg leve med, men den misvisende ingressen er pinlig.

Dersom jeg skriver "klikk her for nakenbilder av Pamela Andersen og Paris Hilton - SAMMEN!" i ingressen til et kampreferat her på ffksupporter.net, skal jeg love deg at det blir mange treff. Men et kampreferat er ikke akkurat det folk forventer når de får den ingressen slengt i ansiktet, og dermed får man masse negativ oppmerksomhet rettet mot produktet i stedet. Lite gjennomtenkt.

Bare ved å nevne de to navnene i dette innlegget, øker sikkert treffprosenten til ffksupporter.net på google med 10%.

 

Helt enig Holters, jeg ble skikkelig pist på den tlf da jeg til slutt forstod at dette var kvalitet"spilleren" Jeg argumenterte tidligere i år for at vi gjerne måtte selge navnet på stadion om prisen var rett. Nå ser jeg hvor feil jeg tok. FFK har blitt en markedshore.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 17 jun 07, 02:55
Ble det jeg og! Men den hadde visst en effekt...

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 jun 07, 08:02
Opprinnelig postet av stjernengutt

Jeg argumenterte tidligere i år for at vi gjerne måtte selge navnet på stadion om prisen var rett. Nå ser jeg hvor feil jeg tok. FFK har blitt en markedshore.

Jeg skjønner ikke sammenhengen her, stjernengutt. Vet du om "prisen er rett" i forhold til mobiltelefon-lanseringa? Mener du at FFK ikke ville blitt ei "markedshore" hvis de fikk nok betalt for stadionnavnet?  Jeg synes forøvrig det er mindre horete å lansere en mobil enn å selge stadionnavnet...

FFK skal skaffe mest mulig penger til kassa. Den kassa bidrar til at vi får de kvalitetsspillerne (vel, vi har iallefall fått mange spillere - ikke alle kvalitet) vi som supportere forventer. Tror du FFK ikke vil bruke enhver mulighet til å tjene penger? FFK-brød, melk, kebab, nøkler, mobiler, skjerf, golfballer, glass, babytøy, lotterier, reklameskilt, osv. Alt er en del av pakka.

I FFK-mobil-tilfellet mener jeg at FFK gjør alt rett unntatt tre ting:

1. De lurer "oss" til å tru at de faktisk hadde en fotballspiller på gang - ikke en "telefonspiller" - ved å lage en overskrift som ikke helt står i stil med innholdet.

2. At de ikke lanserer (minst) to ulike telefoner: En for "massen" og en litt dyrere for "proff"-brukerne.

3. At telefonen faktisk ikke er rød, men pisselilla med FFK-logo... Hallo!? 

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


thomkat

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 494

Lagt til: 17 jun 07, 10:39

Må si meg helt enig med dere i dette. Det verste er vel å velge en tlf som er crap, mer feil på den enn dommer Edvartsen. Da kan dere tenke dere.................................

 

---------------------------

Elleve røe og vite kællær


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 07, 11:12
møkka telefon sier jeg... nei jeg holder meg til nokia jeg

---------------------------

http://keiko99.net


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 jun 07, 11:21

Hei Denialsander

Vet ikke om jeg skjønner helt selv hvordan jeg tenkte altså. Var lørdag kveld i går vet jeg.

Ikke noe galt med hverken tlf eller nøkler, men måten det blir gjort på. Det verste synes jeg er utsagnet "er det noen som forbindes med grandiosa, så er det oss i fredrikstad"eller hva han sa på storskjermen. Det var nok her markedshore falt ned i hodet mitt.

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 jun 07, 11:33

Opprinnelig postet av stjernengutt
Vet ikke om jeg skjønner helt selv hvordan jeg tenkte altså. Var lørdag kveld i går vet jeg.

LOL!

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 17 jun 07, 13:12
Opprinnelig postet av SverreK

He he - synes den var kul jeg.

Kvalitetsspiller er jo noe som gjør at man tenker på en fysisk spiller, men her tenker de jo på mobiltelefonen som en spiller. Artig vri - får sikkert mye oppmerksomhet.

Var det noen som ikke klarte spørsmålet da? Jeg synes at de burde kanskje ha tatt et litt vanskeligere spøsmål, men for all del. Denne skal jeg vinne .... Er ikke noe vits i at dere prøver dere en gang

 

Pointet med å ha et så enklet spørsmål er å få mange til å sende inn sms, dermed høyere intekter. Det med at du vinner , får vi nå se på...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 17 jun 07, 13:14
hadde vel også vært bedre viss vimpelen var rett når du holdt mobilen rett?!

---------------------------

Biletten te sandejord er i boks :D


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jun 07, 13:40
Opprinnelig postet av Holters
Siden alle andre tråder om temaet her blitt stengt, gjentar jeg meg selv her:

Lavmålsmarkedsføring av FFK. Skikkelig pinlig.
Sjokkert.

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 jun 07, 20:52
he he passe nekro mobil. kjøper nok etter kvalitet og behov og ikke for å få FFK logo på den...

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3