Husk meg
Brukernavn
Passord

Kampens gang: RBK - FFK (9. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 10 jun 07, 20:00

Opprinnelig postet av Holters
Bra redning av Shaaban på overtid. Brassespark fra Roar Strand fra 12-15 meter.

PS! JÆV... TV-kommentator. Skremt livet av meg i det han skrek "det er dømt straffe x3".

Kunne virke som han ble kjempeglad, da han trodde det ble straffe.

---------------------------

VærsteUltras


Arwen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 18 apr 07
Innlegg: 6

Lagt til: 10 jun 07, 20:01

Er superfornøyd med det resultatet!!!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 jun 07, 20:03
Ååå så deilig med ett poeng.

Og for noen mål vi har scoret de siste to kampene. Gardar sitt sist, og Tarik sitt i dag. Nydelig samspill.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


HenrikSolberg

Juniorspiller
Ble medlem: 25 okt 04
Innlegg: 122

Lagt til: 10 jun 07, 20:03
Resultatene i de andre kampene var vel heller ikke så uheldige for oss... (selv om Stabæk-kampen godt kunne endt uavgjort)... Fin FFK-dag dette...

Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 10 jun 07, 20:07

Veldig bra resultat, de fleste drar tomhendte fra Lerkendal. Matchvinnere er nok engang Tarik og Shaaban..... De sank ikke i verdi, den er klar.

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 10 jun 07, 20:09

Fult fortjent poeng til FFK idag! Rami hadde et par "blemmer" i feltet som vanlig, men spiller seg opp stort i andre omg. Rosenborg fører kampen, men vi forsvarer oss godt. Gratulerer!

---------------------------

VærsteUltras


JH382

Juniorspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 126

Lagt til: 10 jun 07, 20:09
Skal så absolut ikke klage på 1 poeng på Rosenborg-gress. Ser jo faktisk ut som vi skal kunne klare å ta noen poeng på bortegress i år til en forandring...

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 10 jun 07, 20:19

Har ikke fått sett kampen idag. Herlig med bortepoeng mot RBK! Ser fram til å se scoringen til Tarik og Fofana.

På VGs kampreferat er ikke Gardars navn nevnt én gang. Var han helt usynlig i dag, eller hvordan spilte han egentlig? Han ble i alle fall ikke byttet ut etter hva jeg forstår.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 jun 07, 20:20
Opprinnelig postet av Fjedjik
Veldig bra resultat, de fleste drar tomhendte fra Lerkendal. Matchvinnere er nok engang Tarik og Shaaban..... De sank ikke i verdi, den er klar.

Shaaban var dog en KATASTROFE i feltet i denne kampen også.

Han er ikke bedre enn Steinar Sørlie i feltarbeidet.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 10 jun 07, 20:21
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat
På VGs kampreferat er ikke Gardars navn nevnt én gang. Var han helt usynlig i dag, eller hvordan spilte han egentlig? Han ble i alle fall ikke byttet ut etter hva jeg forstår.

Ingen stor kamp nei, stort sett usynlig. Gjør en grei defensiv jobb på dødball.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 10 jun 07, 20:24
Gardar er med på oppbyggingen til Fredrikstads mål og er grei defensivt, så han får godkjent i dag

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 07, 20:27
Gardar Johansson spilte seg på ingen måte ut av laget. Var veldig bevegelig og gjorde en del bra med ballen, de få gangene han fikk den. Han hadde vel også en brukbar målsjanse i kampens første minutt?

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 20:51

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av Fjedjik
Veldig bra resultat, de fleste drar tomhendte fra Lerkendal. Matchvinnere er nok engang Tarik og Shaaban..... De sank ikke i verdi, den er klar.

Shaaban var dog en KATASTROFE i feltet i denne kampen også.

Han er ikke bedre enn Steinar Sørlie i feltarbeidet.

Fordelen med det er jo at det øker sjansen for at han blir her en stund


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jun 07, 21:10

Shaban har vel bare en stor glipp idag? På 1-0 målet.. ellers varter han jo opp med redninger bare sørli kan drømme om å gjøre! Selvfølgelig surt at han gjør slike blemmer, men han er god når han er god!

 

Ellers synes jeg FFK fortjener det poenget de fikk idag! RBK spillerne syter og klager på dommeren fra første spark på ballen, og ja, han var dårlig, men det mot begge lag!

 

FFK skulle like gjerne hatt straffe, en forsvar spiller på rbk takler hardt bakfra inne ifeltet, og ballen ruller ut til innkast, FOR rbk, da tar vel brått ikke rbk spillern ballen, men heller bena på mann?!

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 10 jun 07, 21:12

Opprinnelig postet av Costanza
Gardar Johansson spilte seg på ingen måte ut av laget. Var veldig bevegelig og gjorde en del bra med ballen, de få gangene han fikk den. Han hadde vel også en brukbar målsjanse i kampens første minutt?

Javisst jammen! Han ER nevnt. Jeg overså det. Men han ser likefullt veldig usynlig ut i kampreferetet etter første spilleminutt.

Moro å høre at han leverte bra resten av kampen også. Vi trenger spillere som presterer jevnt godt.

Martyn ble byttet ut etter pause. Aner vi en retur til Irland i løpet av sommeren, eller var andre konkrete grunner (skade e.l.) som gjorde at han ble tatt av?

Får inntrykk av at Kvisvik var god igjen i dag. Hvordan klarte Ramberg seg?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


pølse

A-lagspiller

Ble medlem: 15 mar 04
Innlegg: 525

Lagt til: 10 jun 07, 21:15
Fikk ikke med meg den straffesituasjonen du snakker om, men skjønte ikke hva dommeren tenkte på da han blåste frispark i stedet for fordel når Tarik ledet ann et 2 mot 2 angrep. Og i tillegg når han 10 minutter senere bruker fordelsparagrafen når en FFK spiller blir takla på midtbanen og ballen triller ned til forsvaret vårt.

---------------------------

You just have to accept that some days you`re the pigeon, and some days you`re the statue.
David Brent


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 10 jun 07, 21:18

sant! Fordel er vanskelig for mange dommere,..

 

var ikke noe stor situasjon det jeg snakker om, men hvis den taklingen er "riktig", så skal evt FFK ha innkastet, siden rbk spilleren da treffer ballen, men når dommeren dømmer innkast til rbk, så er det jo tydelig at rbk spillern IKKE var i ballen...

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 10 jun 07, 22:00

Opprinnelig postet av Holters
Shaaban var dog en KATASTROFE i feltet i denne kampen også.

Han er ikke bedre enn Steinar Sørlie i feltarbeidet.

 

Festlig! PAC og Shaaban var det beste på et imponerende FFK lag. Endelig fremstår de også som et lag defensivt også.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 10 jun 07, 22:02
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
 

var ikke noe stor situasjon det jeg snakker om, men hvis den taklingen er "riktig", så skal evt FFK ha innkastet, siden rbk spilleren da treffer ballen, men når dommeren dømmer innkast til rbk, så er det jo tydelig at rbk spillern IKKE var i ballen...

 

Hvis jeg skjønner deg riktig, så er det denne med Strand du sikter til.. Der takler Strand på ballen som igjen treffer Gardason.. Ikke noe å si på den..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 10 jun 07, 22:05
Endret: 10 jun 07, 22:05
Opprinnelig postet av kanogvetalt

Opprinnelig postet av Holters
Shaaban var dog en KATASTROFE i feltet i denne kampen også.

Han er ikke bedre enn Steinar Sørlie i feltarbeidet.

 

Festlig! PAC og Shaaban var det beste på et imponerende FFK lag. Endelig fremstår de også som et lag defensivt også.

 

HVA!!! PAC var da hvertfall ikke en av de to beste.. Raio i særklasse nok en gang, taper ikke en eneste duell og bryter mang en gang forran RBK spissene.. Jeg kan ikke fatte hva FFK skulle gjort uten Raio.. Shaaben er jeg enig i som en good nr. to

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 4 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3