Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

kingleh

Juniorspiller

Ble medlem: 11 okt 03
Innlegg: 153

Lagt til: 11 jun 07, 15:13
Jeg tolket det dithenn at vi helt sikkert kunne fått penger for Roger`n for to år siden, men at vi hadde et uhyre hastverk med og bli kvitt denne "bråkmakeren"... så vi lot han heller gå gratis?

eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 jun 07, 15:15
Opprinnelig postet av Vlad

Opprinnelig postet av ffkmufc
Roger hadde vært konge!

Hadde vært grisevilt godt å sett Roger på nye Stadion

  Vi vil ha Roger, trenger ikke å fornye kontrakten med Martyn. Roger har blitt eldre, mer erfaren.
Han har sikkert roet seg ned på det personlige plan.  Drillo er borte.  Og sist men ikke minst vi savner
Roger.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jun 07, 15:16
Endret: 11 jun 07, 15:17
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Mener dere i fullt alvor at FFK skal betale for en spiller som de gav bort for 2 år siden. De gav ham bort fordi ingen ville betale for ham. Hva er det som har skjedd med denne spilleren på disse 2 årene som tilsier at han skulle være verdt 1-2 mill.

Ikke noe annet enn at FFK i så fall innrømmer tidenes feilgrep.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 jun 07, 15:21

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Mener dere i fullt alvor at FFK skal betale for en spiller som de gav bort for 2 år siden. De gav ham bort fordi ingen ville betale for ham. Hva er det som har skjedd med denne spilleren på disse 2 årene som tilsier at han skulle være verdt 1-2 mill.

Ikke noe annet enn at FFK i så fall innrømmer tidenes feilgrep.

 

Jepp. Rogers reelle verdi når han forsvant var nok ikke så gæli. Var jo på landslagsamling på vinteren idet Drillo kom.

 

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 11 jun 07, 15:28
Hva mener du med reell verdi? Enten har han er verdi, eller så har han det ikke. Og i Risholts tilfelle så hadde han ingen verdi hverken for FFK eller andre TL klubber. En ting at FFK ville kvitte seg med denne spilleren, men at ingen andre ønsket ham sier vel noe om hans "reelle verd".

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 11 jun 07, 15:40
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva mener du med reell verdi? Enten har han er verdi, eller så har han det ikke. Og i Risholts tilfelle så hadde han ingen verdi hverken for FFK eller andre TL klubber. En ting at FFK ville kvitte seg med denne spilleren, men at ingen andre ønsket ham sier vel noe om hans "reelle verd".

Siden du fortsatt ikke har fått det med deg (noe som er ganske utrolig): Roger Risholt var skadet da FFK kvittet seg med ham. Hvilken klubb blar opp penger for å kjøpe en spiller som er skadet på ubestemt tid?

Hvis FFK hadde plassert Risholt på overgangsmarkedet noen måneder i forveien, da han var frisk, kan jeg garantere deg at det ville vært stor konkurranse blant flere toppklubber i norsk og skandinavisk fotball.

Men det er historie nå. Ser mer enn gjerne Roger Risholt tilbake i FFK-drakta!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jun 07, 15:40
Endret: 11 jun 07, 15:42
Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva mener du med reell verdi? Enten har han er verdi, eller så har han det ikke. Og i Risholts tilfelle så hadde han ingen verdi hverken for FFK eller andre TL klubber. En ting at FFK ville kvitte seg med denne spilleren, men at ingen andre ønsket ham sier vel noe om hans "reelle verd".

1) Drillo og Risholt var tydeligvis ingen god kombinasjon
- Det er mange tilfeller, hvor det har blitt opprenskning i en stall etter at en ny trener tar over. Feilgrep blir gjort, og Risholt ville ikke ha vært det første eksempelet på det.

2) Risholt var skadet
- Hadde ikke FFK hatt det så travelt med "å kvitte seg med" Risholt, men heller avventet situasjonen, så kunne man endt opp med en restituert klassespiller, som vi alle vet hva står for, eller kurant salgssum. Det er aldri lett å få solgt skadede spillere som man ikke vet hvor lenge de vil gå skadet. Hadde man forsøkt å selge Risholt like etter landslagskampene (3 stk!), ville man trolig fått godt betalt.

Risholt ville nok heller ikke ha vært så å si klar for Start eller gått til en så stor klubb som AGF om han var "verdiløs" som fotballspiller. Häcken betalte jo også millionbeløp.

Hva har du så utrolig imot Risholt egentlig? Er det noe personlig?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 jun 07, 15:43
Endret: 11 jun 07, 15:44

Opprinnelig postet av kanogvetalt
Hva mener du med reell verdi? Enten har han er verdi, eller så har han det ikke. Og i Risholts tilfelle så hadde han ingen verdi hverken for FFK eller andre TL klubber. En ting at FFK ville kvitte seg med denne spilleren, men at ingen andre ønsket ham sier vel noe om hans "reelle verd".

 

De andre her har svart for meg. Takk

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 jun 07, 15:43

Når Risholdt ble gitt bort gratis forsto jeg ikke noe og satt kaffen fulstendig i halsen. Hvis han nå blir kjøpt tilbake for 1-2 mill sier jo det sitt om de som tok avgjørelsen om å gi han bort


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 11 jun 07, 15:45
Roger var en god fotballspiller, men desverre litt for glad i byturer.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5509

Lagt til: 11 jun 07, 15:49

1) Drillo var hovedtrener på papiret, men ingen spillere forsvant eller ble hentet uten at KTE var med på beslutningen. Drillo var dog mye tydeligere enn KTE i å fortelle spillerene hvilken fremtid de hadde i klubben. Under KTE trodde "alle" at de skulle starte neste kamp.

 

2) Risholt var skadet, men for 0,5-1 mill hadde ikke evt interresserte TL klubber tatt en stor risk, noe de ikke gjorde.

 

Dette er ikke personlig, jeg kjenner jo ikke fyren, men på banen fremsto han i mine øyne som en humørsyk egotripp og ingen lagspiller. Jeg fatter ikke at noen kan ha så høye tanker om denne fyren som fotballspiller.

 

Men, hvis han skulle komme hit i sommer så må noen tipse meg om hvor jeg får store porsjoner med kameler.

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 jun 07, 15:56
Endret: 11 jun 07, 15:57
Opprinnelig postet av kanogvetalt
1) Drillo var hovedtrener på papiret, men ingen spillere forsvant eller ble hentet uten at KTE var med på beslutningen. Drillo var dog mye tydeligere enn KTE i å fortelle spillerene hvilken fremtid de hadde i klubben. Under KTE trodde "alle" at de skulle starte neste kamp.

Dette er sant. Eggen var sterkt delaktig i salget av RIngberg blant annet.

Det sistnevnte du nevner var også en av Eggens største svakheter. Han sa til spillere at dersom du gjør slik og slik denne treningsuka her, får du starte til helga. Det skjedde aldri, selv om spillerne gjorde det de hadde fått beskjed om. Og slike historier får man av flere "2.-valg".

Men når Drillo presterte å rangere Risholt bak samtlige andre midtbanespillere - inkludert Michael Røn - sier det seg selv at det umulig kan ha ligget sportslige vurderinger bak. Så dårlig var aldri Risholt at han fortjente å bli rangert osm 6-7. valg. Og jeg skjønner godt at han måtte finne seg en ny arbeidsgiver etter den beskjeden.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 11 jun 07, 16:13
Jo men han gjorde sine saker bra og ble tatt ut på landslaget og plutselig ble gitt bort gratis.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 07, 16:43
jeg vet at dette handler om roger Risholt, men er FFK smarte nå så bør dem heller sette nesa si mot lierse. I den klubbben er nemlig charlie miller. Nå er det sikkert at lierse rykker ned. Vil charlie det da ?

---------------------------

http://keiko99.net


Anne

A-lagspiller
Ble medlem: 03 mar 05
Innlegg: 446

Lagt til: 11 jun 07, 17:21

Opprinnelig postet av Erikk
Jo men han gjorde sine saker bra og ble tatt ut på landslaget og plutselig ble gitt bort gratis.

 

Dette var Drillo sitt verk, han pratet han inn på en ubetydelig samling midtvinters: Dette for å prøve å få Risholt til å se hva som skulle til, og gi han motivasjon til å satse. Så Drillo var nok ikke bare en motstander av gutten, men så også potensiale med bedre holdninger. Etter det jeg har fått med meg var også Riholt en stor sutrekopp innad i spillergruppa.


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 11 jun 07, 18:02
Ja for Miller har jo en mye bedre personlighet enn Risholt.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 jun 07, 18:30

Opprinnelig postet av keiko99
jeg vet at dette handler om roger Risholt, men er FFK smarte nå så bør dem heller sette nesa si mot lierse. I den klubbben er nemlig charlie miller. Nå er det sikkert at lierse rykker ned. Vil charlie det da ?


Enig!!! Det FFK trenger nå er en løpsmaskin, et defensivt rivjern som setter laget foran seg selv, og det får vi i Charlie Miller. Vi kan ikke ha flere halvgamle og treningsskye tjukkaser som ikke orker å løpe og som.....ØYYYY!!???!!!

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 11 jun 07, 19:53
Opprinnelig postet av TgfkaFFK

Opprinnelig postet av keiko99
jeg vet at dette handler om roger Risholt, men er FFK smarte nå så bør dem heller sette nesa si mot lierse. I den klubbben er nemlig charlie miller. Nå er det sikkert at lierse rykker ned. Vil charlie det da ?


Enig!!! Det FFK trenger nå er en løpsmaskin, et defensivt rivjern som setter laget foran seg selv, og det får vi i Charlie Miller. Vi kan ikke ha flere halvgamle og treningsskye tjukkaser som ikke orker å løpe og som.....ØYYYY!!???!!!

      halvgamle tjukkaser, det er vel ikke Miller du tenker på.  Han er 31 år, Roger er tre år yngre og opp mot sitt beste
er han en løpsmaskin, en kriger.  Er det noe FFK trenger er det  en slik spiller type.

danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 11 jun 07, 20:29
Miller slår jo Risholt 4-5 ganger i sutring. Har sansen for han som spiller, men han kommer aldri til å spille noe mer i Norge, han vil nok til noe større.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 jun 07, 20:34

Opprinnelig postet av danan2
Miller slår jo Risholt 4-5 ganger i sutring. Har sansen for han som spiller, men han kommer aldri til å spille noe mer i Norge, han vil nok til noe større.


Skal være enig med at Miller har noen gode sider, men makan til sjølopptatt sutrekopp. Det har jo bare gått nedover med karen. Spillte i Glasgow, ville til noe bedre, havna i Brann, ville til noe bedre, havna i nedrykkstriden i Belgia. Hvis han skal til ett enda bedre sted, må vel nesten det bli Sparta?

Jeg har mareritt om at Raymond og Charlie spiller på hver sin kant på FFK.......

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 9 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3