Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 jun 07, 10:51

Opprinnelig postet av keiko99
kent: ønsker du Roger ?

Jeg er positiv til Roger Risholt da han var en profil og pulikumsfavoritt da han var her samt at han klarte å spille seg inn på landslaget som sier at han er god nok om potensialet blir tatt ut.

På den andre siden vet jeg lite om hvorfor han ble solgt, psyken hans og hvordan han har prestert siden han forsvant fra FFK.

Men jeg tror uansett Roger kan "bygges opp" igjen under de rette forlholdene og muligens vil Grønis og Aune samt en mer moden spillergruppe stille høyere krav til "psyken" hans en hva som var tilefelle under Eggen/Drillo/Ahlsen.

Så jeg sier velkommen til Roger på ganske tynt grunnlag :)

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 17 jun 07, 11:11
Tror nok ikke roger er så publikums favoritt som du skal ha det til.. da er Gerbrandt like stor favoritt som roger. det er min påstand. ellers ser jeg helst kvalitet frem for favoritter. skal vi hente alle X-favoritter kan det komme mye rart til FFK

---------------------------

http://keiko99.net


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 17 jun 07, 11:19

söderstjerna keiko ?!

---------------------------

Biletten te sandejord er i boks :D


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 17 jun 07, 11:26

Opprinnelig postet av keiko99
Tror nok ikke roger er så publikums favoritt som du skal ha det til.. da er Gerbrandt like stor favoritt som roger. det er min påstand. ellers ser jeg helst kvalitet frem for favoritter. skal vi hente alle X-favoritter kan det komme mye rart til FFK

 

Ville du hatt tilbake Simen Brenne Keiko?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Topscorer

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 jul 03
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jun 07, 12:02

Roger ble ikke solgt. Han ble gitt bort. 

At han fikk 3 kamper på landslaget var helt tilfeldig. Hareide brukte røkla under en landskampturné. Vi ønsker ikke grinebiteren og surpompen tilbake til FFK

 

---------------------------

9 serie- og 11 cupmesterskap!!!!


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3492

Lagt til: 17 jun 07, 12:14

En her inne sa tidligere at han kom på landslaget fordi Olsen ønsket å fortelle han at han kunne nå langt hvis han kunne skjerpe seg. Men uansett fikk jeg et sjokk når han ble gitt bort gratis og det uten store protester fra dette forum også. (Med store protester tenker jeg på Ringberg-saken). Uansett å gi bort en spiller gratis for så å kjøpe han tilbake for 1-2 mill synes helt "høl i hue" for meg.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 17 jun 07, 12:21
Opprinnelig postet av keiko99
Tror nok ikke roger er så publikums favoritt som du skal ha det til.. da er Gerbrandt like stor favoritt som roger. det er min påstand. ellers ser jeg helst kvalitet frem for favoritter. skal vi hente alle X-favoritter kan det komme mye rart til FFK


Fint at folk tar på seg rollen på og representere majoriteten av FFK supportere. Jeg for min del VET at det er VELDIG MANGE som skulle ønske Roger tilbake i FFK drakt.

Og jeg vil påstå at Roger var en publikums favoritt. Han er blant de som fikk mest applaus for sin innsats og for sin væremåte på banen, jeg for min del kan godta at en spiller er grinete bare han er en god spiller, noe han er og var.

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jun 07, 12:29
Veldig flott at denne tråden har hatt over 6000 inne. Det tyder vel på at Roger ikke er glemt. Slike tråder er det jeg liker og så viser det seg at det er svært lite tullball på svarene.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 17 jun 07, 12:41
Roger vil alltid være velkommen tilbake for min del! samme faen om han er sur og grinete bare han kan løfte laget videre...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jun 07, 12:58
Opprinnelig postet av Kent

 

Jeg tar gjerne en ny Piroja, West eller Shaban da disse er profiler I FFK og i Tippeligaen.

West profil i TL ?? Jaggu lenge siden.


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 jun 07, 13:30
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kent

Jeg tar gjerne en ny Piroja, West eller Shaban da disse er profiler I FFK og i Tippeligaen.

West profil i TL ?? Jaggu lenge siden.

Ja ett par år tilbake er lenge for mange fotballsupportere, de har en tendens til å glemme utrolig fort. Akkuratt det er det klokeste jeg har lest her inne på lenge!

Baserer det på at han ble kåret til den 5. beste (+/-) spilleren av VG i 2004 var det vel, at han trolig er eliteseriens raskeste spiller og at "hele byen" ropte på at han skulle forlenge med FFK når kontrakten var nær ved å gå ut for en tid tilbake.

 

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jun 07, 13:34
Endret: 17 jun 07, 13:35
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kent

 

Jeg tar gjerne en ny Piroja, West eller Shaban da disse er profiler I FFK og i Tippeligaen.

West profil i TL ?? Jaggu lenge siden.

At Brian West er en profil t tippeligaen er en vits. Han var god i 2. div og brukbar i 1. div. Finnes vel ikke en sjørere spiller i tippeligaen. Hadde vel passet best hos Brynestad blandt de andre glassfigurene han har i Glassmagasinet og på Hadeland. Klarer ikke å holde meg vekk fra ironien da det gjelder West og skader. Beklager, men det er ikke vondt og personlig ment, men da jeg leser at noen mener han er en  TL profil så våkner min ironiske "forfatterspire".

Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 17 jun 07, 13:36

Opprinnelig postet av keiko99
Tror nok ikke roger er så publikums favoritt som du skal ha det til.. da er Gerbrandt like stor favoritt som roger. det er min påstand. ellers ser jeg helst kvalitet frem for favoritter. skal vi hente alle X-favoritter kan det komme mye rart til FFK

 

Gerbrandt like stor publikumsfavo som Roger var ???

Gerbrandt har spilt meget bra iår synes jeg, men den var vel noe drøy eller ??

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 17 jun 07, 13:38

Opprinnelig postet av 1947modell
At Brian West er en profil t tippeligaen er en vits. Han var god i 2. div og brukbar i 1. div. Finnes vel ikke en sjørere spiller i tippeligaen. Hadde vel passet best hos Brynestad blandt de andre glassfigurene han har i Glassmagasinet og på Hadeland. Klarer ikke å holde meg vekk fra ironien da det gjelder West og skader. Beklager, men det er ikke vondt og personlig ment, men da jeg leser at noen mener han er en  TL profil så våkner min ironiske "forfatterspire".

 

Ehh... West var nå ikke i FFK i 2 div.... tror han kom i 2004, og det var TL... så... hmmm..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5416

Lagt til: 17 jun 07, 13:38
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kent

 

Jeg tar gjerne en ny Piroja, West eller Shaban da disse er profiler I FFK og i Tippeligaen.

West profil i TL ?? Jaggu lenge siden.

At Brian West er en profil t tippeligaen er en vits. Han var god i 2. div og brukbar i 1. div. Finnes vel ikke en sjørere spiller i tippeligaen. Hadde vel passet best hos Brynestad blandt de andre glassfigurene han har i Glassmagasinet og på Hadeland. Klarer ikke å holde meg vekk fra ironien da det gjelder West og skader. Beklager, men det er ikke vondt og personlig ment, men da jeg leser at noen mener han er en  TL profil så våkner min ironiske "forfatterspire".


Hva i allverden er det du sier? Brian West kom til FFK første sesongen i Tippeligaen. Han spilte ikke for oss i 1. div og 2. div.
Når det gjelder om han er en profil eller ikke eller hvor skadeutsatt han er, kan dette tas i denne tråden.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 17 jun 07, 14:07
Opprinnelig postet av Vlad
Gerbrandt like stor publikumsfavo som Roger var ???

Gerbrandt har spilt meget bra iår synes jeg, men den var vel noe drøy eller ??

Keiko99 surrer litt, er jeg redd. Er det veldig varmt i indre østfold idag, keiko99?  Solstikk?

Gerrbrandt er en spiller som absolutt ikke, helt ufortjent siden han har vært stabilt bra i år, er en publikumsfavoritt. Han er spiller som de fleste iløpet av en kamp omtrent ikke har lagt merke til...  Jeg håper det fortsetter, for "usynlige" midtstoppere er noe jeg foretrekker.

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Kent

Landslagsspiller

Ble medlem: 12 feb 04
Innlegg: 878

Lagt til: 17 jun 07, 14:47
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kent

 

Jeg tar gjerne en ny Piroja, West eller Shaban da disse er profiler I FFK og i Tippeligaen.

West profil i TL ?? Jaggu lenge siden.

At Brian West er en profil t tippeligaen er en vits. Han var god i 2. div og brukbar i 1. div. Finnes vel ikke en sjørere spiller i tippeligaen. Hadde vel passet best hos Brynestad blandt de andre glassfigurene han har i Glassmagasinet og på Hadeland. Klarer ikke å holde meg vekk fra ironien da det gjelder West og skader. Beklager, men det er ikke vondt og personlig ment, men da jeg leser at noen mener han er en  TL profil så våkner min ironiske "forfatterspire".

 

West spilte hverken i 2. eller 1. divisjon og ble kåret til tippeligaens 5. beste (tror jeg, husker ikke helt eksakt) spiller i sin første sesong for FFK tippeligaen. Som forfatterspire bør du kanskje sjekke litt fakta også.

---------------------------



"Fotball er ikke underholdning, det er lidenskap." - Egil Olsen

Bosted: Brisbane - Alt for langt fra Fredrikstad Stadion


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jun 07, 14:51
Opprinnelig postet av Kent

Jeg tar gjerne en ny Piroja, West eller Shaban da disse er profiler I FFK og i Tippeligaen.

[/quote]

Du skriver dette her Kent. På det du skriver, så tror jeg da at du mener West er profil nå. I 2004 var han det, men ikke nå nei.

 


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 17 jun 07, 15:39
Opprinnelig postet av Kent
Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Kent

 

Jeg tar gjerne en ny Piroja, West eller Shaban da disse er profiler I FFK og i Tippeligaen.

West profil i TL ?? Jaggu lenge siden.

At Brian West er en profil t tippeligaen er en vits. Han var god i 2. div og brukbar i 1. div. Finnes vel ikke en sjørere spiller i tippeligaen. Hadde vel passet best hos Brynestad blandt de andre glassfigurene han har i Glassmagasinet og på Hadeland. Klarer ikke å holde meg vekk fra ironien da det gjelder West og skader. Beklager, men det er ikke vondt og personlig ment, men da jeg leser at noen mener han er en  TL profil så våkner min ironiske "forfatterspire".

 

West spilte hverken i 2. eller 1. divisjon og ble kåret til tippeligaens 5. beste (tror jeg, husker ikke helt eksakt) spiller i sin første sesong for FFK tippeligaen. Som forfatterspire bør du kanskje sjekke litt fakta også.

Jaja, så feil kan en ta i bakrus. Trur ihvertfall ikke jeg var i bakrus da jeg satt og spilte kort med Søderstjarna ,West, Ringbeg og en del andre i Alta. Mener bestemt at PAC og West gikk på byen for å sjekke tilstanden der oppe. Vi hadde også en lunch på Elvedalen sammen med Harry og resten. Men jeg har jo vært fraværende en del år så jeg gir meg fort. Rune , kan du komme med noe fakta for meg ang. West ? Det var muligens Olof Watson jeg husker kanskje.  Ok , da gir jeg meg. Sorry.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 17 jun 07, 15:42
Det kan hende du blander med Welton Melo også. Husker han hadde et fantastisk mål i bortekampen mot Alta.

Men det er riktig som andre sier: Brian West spilte sin første sesong i FFK i 2004. Og da spilte vi i Tippeligaen. Da kom han på delt 2. plass på VG-børsen og havnet på årets lag i Tippeligaen. Siden har han vært plaget med skader...



Flat Trådet Nøstet
Side 8 av 9 8

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340