Husk meg
Brukernavn
Passord

Roger Risholt

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 09 jun 07, 09:54
Kan det være noe i ryktene om at FFK har hatt utsendinger for å sjekk og snakke med Roger ? Jeg personlig,og mange andre , hadde sett veldig positivt om vi fikk han tilbake. Helt klart en stor forsterkning med sin driv og innsatsvilje. Piruettene hans ville sikkert satt oss i kok som mange ganger før. Klart at han er en spesiell type , men det er jo tross alt resultatene som teller. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner til hvordan han har gjort siden han forlot FFK , men han er vel ikke blitt dårligere.

kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 09 jun 07, 10:48
Tipper han er vel så god som noen av de andre FFK har hatt på prøvesspill og div...

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jun 07, 11:05
Roger er ikke den vi trenger.

---------------------------

http://keiko99.net


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 09 jun 07, 11:12
Opprinnelig postet av keiko99
Roger er ikke den vi trenger.
Begrunn det litt da Keiko. Synes du virker litt bastant.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jun 07, 11:13
Endret: 09 jun 07, 11:17
Opprinnelig postet av keiko99
Roger er ikke den vi trenger.

Helt uenig.

Roger RIsholt er nøyaktig den spillertypen vi trenger. En skadefri Risholt i form ville ha vært en meget god forsterkning for FFK.

Det er faktisk ikke slik at alle som ikke er FFK-spillere lenger er ræva. keiko! Du må ikke tro at så fort de er utenfor FFK-døra, er alle spillerne brått blitt totalt ræva. Verden er ikke så firkanta.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jun 07, 11:26

Opprinnelig postet av 1947modell
Kan det være noe i ryktene om at FFK har hatt utsendinger for å sjekk og snakke med Roger ? Jeg personlig,og mange andre , hadde sett veldig positivt om vi fikk han tilbake. Helt klart en stor forsterkning med sin driv og innsatsvilje. Piruettene hans ville sikkert satt oss i kok som mange ganger før. Klart at han er en spesiell type , men det er jo tross alt resultatene som teller. Jeg må ærlig innrømme at jeg ikke kjenner til hvordan han har gjort siden han forlot FFK , men han er vel ikke blitt dårligere.

Jeg sjekket dette med GP i Sverige og fikk dette svaret:

Hej,
Jag pratade precis med Häckens sportchef Carl Fhager som sa att han inte hört ett ljud från Fredrikstad. Roger Risholt har ett och ett halvt år kvar på kontraktet med Häcken.


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 09 jun 07, 11:26

Opprinnelig postet av Holters
Opprinnelig postet av keiko99
Roger er ikke den vi trenger.

Helt uenig.

Roger RIsholt er nøyaktig den spillertypen vi trenger. En skadefri Risholt i form ville ha vært en meget god forsterkning for FFK.

Det er faktisk ikke slik at alle som ikke er FFK-spillere lenger er ræva. keiko! Du må ikke tro at så fort de er utenfor FFK-døra, er alle spillerne brått blitt totalt ræva. Verden er ikke så firkanta.

Godt oppsumert Holters! Jeg tror Roger er akkurat den spillertypen vi trenger for å klatre opp på øvre halvdel. Et godt hjelpemiddel ihvertfall!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 09 jun 07, 12:20

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av keiko99
Roger er ikke den vi trenger.
Begrunn det litt da Keiko. Synes du virker litt bastant.


Bare overse...keiko prøver bare å gjøre seg intressant og skyr saklig diskusjon som pesten.

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jun 07, 12:32
Endret: 09 jun 07, 12:34
Jeg kan si hvorfor FFK ikke trenger Roger. Jeg vil bare si at dette er noe jeg mener. Husker Roger furta litt. Vel gikk han ut i media og sa: Jeg furter ikke. Det er vel og bra at han gikk ut å sa det da, men jeg tror ikke FFK en gang lukter på Roger.

Jeg prøver ikke på noe TgfkaFFK.

---------------------------

http://keiko99.net


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 09 jun 07, 12:45
Endret: 09 jun 07, 12:45

Opprinnelig postet av keiko99
Jeg kan si hvorfor FFK ikke trenger Roger. Jeg vil bare si at dette er noe jeg mener. Husker Roger furta litt. Vel gikk han ut i media og sa: Jeg furter ikke. Det er vel og bra at han gikk ut å sa det da, men jeg tror ikke FFK en gang lukter på Roger.

Jeg prøver ikke på noe TgfkaFFK.

 

 

Rar fremstilling du kommer med Keiko. Det virker som du ikke helt er med på dette her.  Svaret fra Sverige er jo helt ok. Snakket med en Glimtspiller etter kampen mot Molde og det var der jeg fikk rede på det jeg spurte om. Skaff Risholt i form så skal jeg jaggu være med på sponsing av FFK igjen. Klart han vil gjøre mere nytte for seg i FFK enn i Sverige. Keiko, du er jo god på data, kan ikke du lage en "TABELL" hvor forumet kan tippe poeng til FFK ved sesongslutt ?

 

 

 

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 09 jun 07, 13:21
Endret: 09 jun 07, 13:21
Keiko, nå må du få startet påhengsmotoren, nytter ikke ro lenger.

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 09 jun 07, 14:24
Men siden han har lenge igjen av kontrakten betyr vel det at han blir dyr? Ser jo litt teit ut hvis vi gir bort en spiller gratis for så litt senere å kjøpe han dyrt tilbake?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 09 jun 07, 15:34
Opprinnelig postet av Erikk
Men siden han har lenge igjen av kontrakten betyr vel det at han blir dyr? Ser jo litt teit ut hvis vi gir bort en spiller gratis for så litt senere å kjøpe han dyrt tilbake?


Skulle tatt seg ut ... men jeg blir ikke overasket over noenting.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 09 jun 07, 15:41
Endret: 09 jun 07, 15:42

Nå pleier ikke svenske klubber å prise ut spillerene sine som norske klubber gjør, og tviler på at en svensk Superettanklubb gjør det.

Sjekka litt på Häckens sider og det virker som han har gjort det ganske bra. Scoret to mål på fem kamper, og fikk denne karakteristikken etter deres 2-0 seier mot Sirius (deres nest siste hjemmekamp):

"Ofta finns matchens lirare Roger Risholt med i något steg av dessa chanser. Han jagar, manar på, vinner boll, spelar fram och avslutar. Kort sagt gör Roger en kanonmatch idag och trots att det inte blir något andra mål eller assist i den andra halvleken är det ändå bara att lyfta på hatten till en mycket strong insats."

http://www.bkhacken.se/Matches/MatchReport.aspx?matchId=3276&internalTeamId=12

Høres ut som en Risholt i god gammel form dét.


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 09 jun 07, 17:29
Faen mæ dritt lei å høre at folk  til tider snakker om å få tilbake Risholt og Ringberg. Helt utrolig. Kanskje på tide å glemme de nå eller. Så det var mange som nevnte det inn på Fredrikstad blad også . Når Grønhagen var nettgjest.   Helt utrolig

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jun 07, 17:45
Endret: 09 jun 07, 17:46
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Faen mæ dritt lei å høre at folk  til tider snakker om å få tilbake Risholt og Ringberg. Helt utrolig. Kanskje på tide å glemme de nå eller. Så det var mange som nevnte det inn på Fredrikstad blad også . Når Grønhagen var nettgjest.   Helt utrolig

Hvorfor i all verden skal de være diskvalifsert fra enhver diskusjon bare fordi de har spilt for klubben (og gjort det veldig bra) tidligere?

Markus Ringberg er nok rimelig urealistisk. Dessuten skal vi ikke hente spiss. Roger Risholt er mer interessant. Han vet vi hva står for, vil sannsynligvis gå rett inn på laget og forsterke det, og er en spillertype FFK mangler. Spørsmålet er om FFK finner en som er bedre i forhold til økonomi.

Risholt er under kontrakt og vil koste 1-2 mill, tipper jeg. Tyskeren på prøvespill trenger man jo ikke kjøpe fri fra kontrakt og vil sikkert bli en rimeligere løsning. Men han er på en annen side 33 år og har aldri spilt i Tippeligaen før, så blir sånn sett et mer usikkert kort... Dette er avveininger som klubben må gjøre.

Antagelig har de andre defensive midtbanespillere på blokka også.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 09 jun 07, 17:58
Er ikke helt overbevist om at Roger er akkurat den spilleren vi trenger. Han hadde muligens per dags dato forsterket førsteelveren, men det vi trenger er en midtbanespiller som kan ligge dypt i banen og kontrollere spillet når vi har ballen samt bryte pasninger og følge gjennomløpninger når vi ikke har det. For å sammenligne med spillertyper alle kjenner, vi trenger en Carrick, ikke en Scholes (som jeg mener Roger er, i type selvsagt, ikke kvalitet). Skjønner folk hva jeg mener?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jun 07, 18:09
Ikke en Scholes? o_O

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3491

Lagt til: 09 jun 07, 18:20
Endret: 09 jun 07, 18:21
Vi trenger en rutinert/smart sterk arbeidsom midbanespiller som ligger defensivt og først og fremst har defensive oppgaver på banen. Han bør vinne en del baller og legge smarte pasninger. Har tyskeren de egenskapene er jeg veldig posiv til han (men jeg stusser over at han er så liten), og når det gjelder alder vil jeg tippe den denne spilleren bør være mellom 30 og 35 år.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jun 07, 18:22
Tyskeren høres egentlig veldig lik Roger Risholt - både i størrelse og spillestil.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 9 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340