Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss satser

Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 nov 11, 22:49

Opprinnelig postet av Plankehue

MossFK skal selge stadio navent og de vill mellom 2 og 5 mill i året Surprised

Husker jeg ikke riktig så fikk vi 1 mill i året i 5 år, når Høili kjøpte det.

var vel en såpass billig sum for at vi skulle beholde navnet det da. hadde nok fått en del mer hvis det hadde blitt brynildsen stadion eller europris stadion eller lignende.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 nov 11, 09:58

Fikk vite igår at MFK  er mest trolig reddet fra konkurs. De har fått inn de 4 -5 mill de trengte.

Synes det er positivt!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 nov 11, 12:22

Opprinnelig postet av hasse33

Fikk vite igår at MFK  er mest trolig reddet fra konkurs. De har fått inn de 4 -5 mill de trengte.

Synes det er positivt!

Stemmer det - de mangler kun noen tusenlapper nå, men man kan fint konkludere med at klubben er reddet.

Helt klart positivt, hadde vært trist om de gikk konk. Vil gjerne se de i Adeccoen også jeg, men ikke i Tippeligaen ;-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 nov 11, 02:04

Får bare gratulere Mfk med at de overlevde


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 11, 17:35

Opprinnelig postet av keiko99

Det vikeret ikke slik ut for min del Smile

 

Det gjorde kanskje det. Formulerer meg litt feil innimellom Wink

Men hvertfall: Jeg unner ingen den situasjonen Moss har kommet oppi akkurat nå, ingen morsom situasjon. Vi har selv vært der, men vi fikk heldigvis hjelp.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 07, 17:53
Hvor mye tar stadion? Så jo riktig så bra ut dette, blir denne stadion på tvers og oppå nåværende stadion, eller misforstod jeg tegningen? Den ene siden så jo egentlig ikke ut, en høy mur av betong med noen få seter. Er vel VIP/kommentorplassen dette?

Og er dette endelig avklart nå, eller er dette også bare skisser over hvordan det kan bli? Uansett, det blir vel TIppeliga-spill på dere også, ettersom øverste divisjon blir utvidet til 16 lag, da skal det vel et mirakel til om dere ikke rykker opp.`

Jeg tror tilsvarende tråd på Kråkeboka ville ha hatt en noe mer samstemt gjeng. Her ble jo Moss nevnt 5-6 ganger blant mange andre lag i samme innlegg. Dere hadde vel kun skrevet ett lag vil jeg tro, ikke fem-seks dere ikke liker :o)

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 22 sep 07, 23:49
Æsj. Bodø-glimt tapte. Ser urovekkende ut. MFK på kvalik snart ?? NOT, i tillegg får Ham-Kam større heng på direkte opprykk..... Vil heller ikke se Moss i TL.

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 23:53
Endret: 22 sep 07, 23:58
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Æsj. Bodø-glimt tapte. Ser urovekkende ut. MFK på kvalik snart ?? NOT, i tillegg får Ham-Kam større heng på direkte opprykk..... Vil heller ikke se Moss i TL.


Huffameg! Vi får bare håpe på at de rykker ned med en gang igjen

---------------------------

Hiv styret!!!!


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 08 okt 07, 21:17
Opprinnelig postet av Martin

Vorfor er setene røde?!

Håper moss rykker opp snart jeg så vi har et derby ijen



Ja, hvorfor ikke...litt deilig med bortekamper som ikke er så langt vekk hele tia å..

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 sep 07, 08:16

Hei gutter!

Lurer på hvorfor dere skal være så negative og lite generøse i deres holdning til en uybygging av Melløs stadion.

Jeg synes det hadde vært gull om de hadde bygget en ny stadion. Møter vi Moss FK ( i cupen da vettø!!!) så slipper vi å stå i 12 bane på løpefeltet 65 m fra nærmeste mål.

Moss blir ikke noe farligere for oss, med en ny stadion. Vi må sørge for at vi utvikler oss i toppen av TL.

En utvikling på anlegg siden er en naturlig for alle klubber.

Moss FK er ikke mitt hatlag, de er mer en formalitet. Morro for Kråkevingen å stå under tak.

Når vi møter dem krever det mer av oss om vi skal slå dem på tribunen. I Østfoldhallen har vi alltid vært mye dårligere enn dem.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com



Flat Trådet Nøstet
Side 10 av 10 10

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340