Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss satser

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3483

Lagt til: 31 mai 11, 19:42
Synes ikke vi burde være belærende overfor Moss når man tenker på alle problemene vi har hatt også. Uten Kosten og Høili hadde vi sansynligvis spilt mot Moss i 2. div i år. Jeg håper Moss klarer seg og synes det er veldig trist hvis de går konkurs.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 31 mai 11, 20:22
Endret: 31 mai 11, 20:23
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Erikk
Synes ikke vi burde være belærende overfor Moss når man tenker på alle problemene vi har hatt også. Uten Kosten og Høili hadde vi sansynligvis spilt mot Moss i 2. div i år. Jeg håper Moss klarer seg og synes det er veldig trist hvis de går konkurs.

Belærende? Var vel heller at jeg mente vi hadde et forferdelig vanstyre av klubben vår vi og, da trenger man å rydde opp. Men for all del, sikkert en god idé og fortsette med samme taktikk...

 


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jun 11, 16:38

Ha ha ha, når jeg endelig spiller på oddsen at de kommer til å tape så finner de brått ut at de skal grisebanke Byåsen. Leder vel 5-0 nå.

Denne tråden sier vel litt om hatforholdet mellom klubbene. Der mossingene i årevis har snakket dritt opp og ned om Moss, så har vi hele tiden sagt at vi egentlig ikke bryr oss om dem. Vel, en tråd som vekkes til live etter fire år sier vel sitt. Nedrykket til Moss ble vel knapt nevnt på forumet her, og de fleste syns det egentlig var litt synd at de gikk på en slik smell.

Likevel er altså vi de hovne ekle ælvetrolla for dem. Rart det der. Men interessen for FFK tok jo ganske raskt slutt for dem etter sølvsesongen. Da var det ikke så moro å dra frem gamle Morgan-saker og slikt.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 jun 11, 16:52

Opprinnelig postet av Arte et labore

Ha ha ha, når jeg endelig spiller på oddsen at de kommer til å tape så finner de brått ut at de skal grisebanke Byåsen. Leder vel 5-0 nå.

Denne tråden sier vel litt om hatforholdet mellom klubbene. Der mossingene i årevis har snakket dritt opp og ned om Moss, så har vi hele tiden sagt at vi egentlig ikke bryr oss om dem. Vel, en tråd som vekkes til live etter fire år sier vel sitt. Nedrykket til Moss ble vel knapt nevnt på forumet her, og de fleste syns det egentlig var litt synd at de gikk på en slik smell.

Likevel er altså vi de hovne ekle ælvetrolla for dem. Rart det der. Men interessen for FFK tok jo ganske raskt slutt for dem etter sølvsesongen. Da var det ikke så moro å dra frem gamle Morgan-saker og slikt.

Mossinger er bedre enn sarpinger. Any day of the week. Cool

---------------------------

Samhold


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 11, 17:11
Synes Kvik imponerer, de vant vel 3-0 i dag og ligger helt i toppen.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 jun 11, 17:48

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes Kvik imponerer, de vant vel 3-0 i dag og ligger helt i toppen.

Mener Halden er altfor lite til å drømme om TL egentlig. Adecco maks.

---------------------------

Samhold


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 jun 11, 18:23

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Mossinger er bedre enn sarpinger. Any day of the week. Cool

Enig.

Haldensere - Mossinger - Sarpinger i den rekkefølga!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 05 jun 11, 18:02

Av familiære årsaker, så har jeg alltid likt Kvik-Halden, men truer jo aldri FFK sin posisjon i hjertet mitt :)

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 sep 11, 14:38

Har fått det jeg mener er troverdig info at MFK er konkurs. Synd hvis dette stemmer.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 06 sep 11, 15:09


Det er jo trist i så fall.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 sep 11, 15:34


Får håpe at dette ikke stemmer, jeg ønsker MFK tilbake i toppen, de har tross alt noe tradisjoner.

Off-topic: Også banner jeg litt i kjærka og håper at HamKam rykker opp til Eliteserien igjen.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 06 sep 11, 15:36

Opprinnelig postet av foyn


.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?

Mentalt virker det som om supporterne har gitt opp for lenge siden i hvert fall. Trist lesing på kraakevingen.no i det siste.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 sep 11, 22:32

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av foyn


.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?

Mentalt virker det som om supporterne har gitt opp for lenge siden i hvert fall. Trist lesing på kraakevingen.no i det siste.

Jeg hørte at de fysisk er i ferd med å "kaste inn håndkledet"..... ble fortalt at det antagligvis skjer innen denne uka eller begynnelsen på neste.... som sagt dette er ikke bekreftet av noen i ledelse i MFK, men av en som står klubben nær


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5343

Lagt til: 09 sep 11, 08:14

Moss har egentlig ikke råd til å spille de to siste bortekampene, men Kraakevingen tømmer kontoen sin for å hjelpe klubben. Føler virkelig med dem der oppe. Greit at dem har vært tette i kjeften noen ganger men unner dem virkelig ikke det her.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 okt 11, 23:06
Endret: 18 okt 11, 23:20
Endret av: Plankehue

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 okt 11, 23:17

ja den var fin Laughing

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 okt 11, 23:54

Opprinnelig postet av Plankehue
Da har det endelig blitt klart. Moss satser ungt

Det er ikke bare Moss som skal tjene penger på barn. Sarpsborg 08 har også prøvd å tjene penger på barn, de jævlane ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 11, 06:28

der fikk jeg en god latter Laughing

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 nov 11, 12:03


Moss et par millioner unna konk? Dæven. Såpass alvorlig.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 nov 11, 15:32

Opprinnelig postet av Welhaven


Moss et par millioner unna konk? Dæven. Såpass alvorlig.

det er synd syns jeg. liker ikke særp eller moss, men unner ingen av de å gå konkurs, beste for oss er at vi har flere lag i østfold i de øverste divisjonene, savner egentlig et litt bedre samarbeid, hadde vært bra for oss å kunne leid ut spillere som ikke har tippeliganivå enda til moss eller særp for at de skal få best mulig motstand å ikke bare spille på 2 laget vårt.

tenker da på spillere som rafn mulac, ruud tveter som ikke får tillit på a laget vårt, de kunne feks gått til sarpsborg å utviklet seg 1 år eller 2, å kommet tilbake til oss og herja i tippeligaen.



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 10 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24