Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss satser

Flat Trådet Nøstet
Totalt 10 sider Alle

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 jun 07, 17:19

MFK sattser mot TL spill i 2009 ser jeg.. April spøk noen måneder sent ute ???

 

Ny stadion skal døm også ha gett.. her er ett bilde, med alle faste gjengangere på melløs :

 

http://multimedia.api.no/www.moss-dagblad.no/archive/01252/ACCamera_13_1252756m.jpg

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 06 jun 07, 18:11

Vorfor er setene røde?!

Håper moss rykker opp snart jeg så vi har et derby ijen


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 07, 18:16
Opprinnelig postet av Martin

Vorfor er setene røde?!

Håper moss rykker opp snart jeg så vi har et derby ijen

Fin farge på setene

---------------------------

RednWhite


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 20:25
dem har ikke økonomi til noe opprykk..

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 06 jun 07, 23:34
Opprinnelig postet av Martin

Vorfor er setene røde?!

Håper moss rykker opp snart jeg så vi har et derby ijen

Litt norskopplæring trengs her. "Hvorfor" og "satser" er riktig skrivemåte.

 

Tilbake til topic : sikkert en standardfarge i 3d-programmet som det bildet ble lagd i...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 06 jun 07, 23:36
Opprinnelig postet av keiko99
dem har ikke økonomi til noe opprykk..


Det er tydelig at du er pissredd nå, keiko. Du gnåler om økonomien vår konstant. Vi får et flottere stadion enn dere!

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 06 jun 07, 23:50
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Martin
Vorfor er setene røde?!

Tilbake til topic : sikkert en standardfarge i 3d-programmet som det bildet ble lagd i...



Det tviler jeg strekt på!!! Se f.eks hvordan arkitekten har tatt seg bryet med å synliggjøre moss postensielle tilskuerantall i forhold stadionkapasitet. Som arkitekten selv sa "På denna stadion sitter du på seter av vakker farge og du har 5 meter armsleng alle veier"

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 jun 07, 00:28
Opprinnelig postet av TgfkaFFK
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Martin
Vorfor er setene røde?!

Tilbake til topic : sikkert en standardfarge i 3d-programmet som det bildet ble lagd i...



Det tviler jeg strekt på!!! Se f.eks hvordan arkitekten har tatt seg bryet med å synliggjøre moss postensielle tilskuerantall i forhold stadionkapasitet. Som arkitekten selv sa "På denna stadion sitter du på seter av vakker farge og du har 5 meter armsleng alle veier"

 

Når jeg ser litt bedre etter, så jo. Du har helt rett... Kanskje Moss vurderer å bytte klubbfarger, dvs samme som Østfolds egentlige stolthet...  Dette er jo tross alt tegninger som egenltig ikke er beregnet på offentligheten enda...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 07, 00:33
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av keiko99
dem har ikke økonomi til noe opprykk..


Det er tydelig at du er pissredd nå, keiko. Du gnåler om økonomien vår konstant. Vi får et flottere stadion enn dere!
jeg redd haha.  jeg vet mere en du tror... det er noen i moss som jeg snakket med. Tar alt med ro jeg.

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 jun 07, 08:00
Opprinnelig postet av keiko99
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av keiko99
dem har ikke økonomi til noe opprykk..


Det er tydelig at du er pissredd nå, keiko. Du gnåler om økonomien vår konstant. Vi får et flottere stadion enn dere!
jeg redd haha.  jeg vet mere en du tror... det er noen i moss som jeg snakket med. Tar alt med ro jeg.


Ja, da så... siden du har snakka med en fra Moss, så vet du selvsagt alt om MFK.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 07 jun 07, 08:12
Utrolig at man satser på et nytt tak med en haug av søyler. Det kan umulig være seriøst.

---------------------------

Any given sunday


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 jun 07, 08:24
Opprinnelig postet av Krumtapp
Utrolig at man satser på et nytt tak med en haug av søyler. Det kan umulig være seriøst.


Hva sikter du til?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 jun 07, 08:37

Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Krumtapp
Utrolig at man satser på et nytt tak med en haug av søyler. Det kan umulig være seriøst.


Hva sikter du til?

Sannsynligvis det faktum at 3D-illustrasjonen av "nye Melløs" har et voldsomt antall søyler fra taket, som vil ødelegge utsikten fra ganske mange tilskuere...  Det var ikke nok med tre søyler, liksom - næh - her skal vi ha 20 på hver side...

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 07, 08:49
Til Bjørnen. jeg vet ikke alt, men det holder det jeg vet.

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 jun 07, 10:20
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Krumtapp
Utrolig at man satser på et nytt tak med en haug av søyler. Det kan umulig være seriøst.


Hva sikter du til?

Sannsynligvis det faktum at 3D-illustrasjonen av "nye Melløs" har et voldsomt antall søyler fra taket, som vil ødelegge utsikten fra ganske mange tilskuere...  Det var ikke nok med tre søyler, liksom - næh - her skal vi ha 20 på hver side...

Stolpene står ganske langt oppe på tribunene da. Irriterende med slike stolper. PÅ Ullevål i går hadde jeg en stolpe rett foran meg og når spillet foregikk på midten så jeg ikke noen ting hvis jeg ikke lente meg til en av sidene. Men på Nye Fredrikstad Stadion er det jo også stolper. Nå er nok ikke de tegningene de endelige (røde seter er det fredrikstadfirmaet som tegnet anlegget som får ta skylden for - vi er lovet at de blir i klubbens farger), så vi får se hvordan den endelige utformingen blir. Men skulle gjerne sluppet stolper ja. Men jeg er strålende fornøyd med at vi får et flunkende nytt og flott stadion jeg da!

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 jun 07, 10:21

Opprinnelig postet av keiko99
Til Bjørnen. jeg vet ikke alt, men det holder det jeg vet.

Hehe! Skjønner. Du er ikke troverdig når du mener om MFK, for hatet ditt mot oss overskygger alt.

 

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 07, 10:38
Jeg skal vel ikke si at jeg liker moss nei, men den beskjeden jeg fikk gleder vett du så for du tro og si hva du mener.

---------------------------

http://keiko99.net


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 07 jun 07, 12:46

Vi har desverre stolper på stadion vi óg. Og jeg har hatt en kamp bak en stolpe - det skjer ikke igjen, for å si det slik. Jeg synes det er flott at Moss får en ny stadion og det positive som trekker i den anledning.

Jeg håper stolpene fjernes -. eller i det minste at antallet reduseres.

Jeg synes også at de røde stolene er fine. ;)

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 jun 07, 13:26
Opprinnelig postet av denialsander

Vi har desverre stolper på stadion vi óg. Og jeg har hatt en kamp bak en stolpe - det skjer ikke igjen, for å si det slik. Jeg synes det er flott at Moss får en ny stadion og det positive som trekker i den anledning.

Jeg håper stolpene fjernes -. eller i det minste at antallet reduseres.

Jeg synes også at de røde stolene er fine. ;)

 

Hehe! Vi var snart ute og påpekte at fargen på stolene er feil. MFK har lovet oss gule og svarte stoler.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 07 jun 07, 16:47

Blir fin den. Det eneste som mangler er løpebaner

---------------------------

VærsteUltras


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 07 jun 07, 22:35
Opprinnelig postet av Bjørnen

Vi får et flottere stadion enn dere!


Du får jo tro hva du vil. Greit at vi har klaga litt over stolpene på vårt nye stadion, men ut fra bildet i første innlegg her vil jeg bare si at MFK går for overkill hva stolper angår.  Bildet har i det minste et realistisk syn på tilskuerantallet da, antall mennesker på bildet tatt i betraktning.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 07 jun 07, 22:53
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Bjørnen

Vi får et flottere stadion enn dere!


Du får jo tro hva du vil. Greit at vi har klaga litt over stolpene på vårt nye stadion, men ut fra bildet i første innlegg her vil jeg bare si at MFK går for overkill hva stolper angår.  Bildet har i det minste et realistisk syn på tilskuerantallet da, antall mennesker på bildet tatt i betraktning.


Vel det blir vel like glissent på Nye Fredrikstad Mekaniske vil jeg tro når dere rykker ned...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 jun 07, 22:59
Vi rykker aldri ned

Vi vinner Champions League føre dere rykker opp i tippeligaen

---------------------------

http://keiko99.net


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 08 jun 07, 05:57

Opprinnelig postet av keiko99
Vi rykker aldri ned

Vi vinner Champions League føre dere rykker opp i tippeligaen

 

jaggu! Dristig men godt sagt!! hahaha 

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 08 jun 07, 06:49
Endret: 08 jun 07, 06:51
Opprinnelig postet av keiko99
Vi rykker aldri ned

Vi vinner Champions League føre dere rykker opp i tippeligaen


Skjønner at du har problemer med å forholde deg til realiteter. Er du slik bestandig eller bare nå når du er pissredd for at vi skal klare å nå de målene vi har satt oss?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 08 jun 07, 07:52
Lite trolig at vi vinner CL før Moss rykker opp, men Tippeligaen vinner vi nok før Moss er oppe. Så kanskje sesongen etter, da rykker både Moss opp og FFK vinner CL!

---------------------------

Norgesmester


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 07, 08:12
La moss komme opp så skal vi slå dem ned igjen..

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 08 jun 07, 08:28

Opprinnelig postet av keiko99
La moss komme opp så skal vi slå dem ned igjen..

 

Hehe! Vi slår jo dere hver gang, så det blir nok ikke dere i så fall som sender oss ned igjen...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 07, 09:12
Vi for se. velkommen til dem store gutta når eller om dere kommer dit da.

---------------------------

http://keiko99.net


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 08 jun 07, 09:16
Endret: 08 jun 07, 09:17

Vi vet vel alle at Mozz aldri kommer opp i det gode selskap igjen.... MØKKALAG!!!

Østfolds stolthet du lissom Bjørnen..... HAHAHA

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 08 jun 07, 10:02
Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av Scout
Opprinnelig postet av Bjørnen

Vi får et flottere stadion enn dere!


Du får jo tro hva du vil. Greit at vi har klaga litt over stolpene på vårt nye stadion, men ut fra bildet i første innlegg her vil jeg bare si at MFK går for overkill hva stolper angår.  Bildet har i det minste et realistisk syn på tilskuerantallet da, antall mennesker på bildet tatt i betraktning.


Vel det blir vel like glissent på Nye Fredrikstad Mekaniske vil jeg tro når dere rykker ned...


Ja, den dagen gruer jeg meg virkelig til. Jeg har nemlig hørt om den dagen. Spådommene sier at på samme dag kommer Elton John til å innrømme at han er hetero,  Kairo blir verdens nordligste punkt og Moss rykker opp.

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 07, 10:37
savner å høre fra hjælmen her i debatten..

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 jun 07, 10:47
Det er ikke bare Moss som satser på opprykk, det gjør ca halvparten av Adecco-lagene pluss de 2 (3) som hvert år rykker ned fra TL, lag som er bedre/har større potensiale enn kråkene. . Det er det som er Moss` største problem. Å tro at en ny stadion i Moss= opprykk blir jo som å tro på julenissen. Dessverre får vi aldri gleden av å skambanke Moss i en TL-kamp. At vi taper for Moss i treningskamper på vinteren har og vil aldri ha noe som helst med hvordan lagene gjør det i sesongen. FFK er flere nummer for store for kråkene fra fergeleiet.

---------------------------

RednWhite


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 jun 07, 12:05
Endret: 08 jun 07, 12:07

Hvis dere ser på kampene det året vi rasa gjennom adecco, banka vi Moss 4-1 hjemme og tapte 0-1 borte. desuten hvis den infon som Keiko99 sitter på stemmer, så kommer Moss aldri opp i tippeligaen igjen....

 

og til Keiko99, husk at Hjælmen har konvertert fra å være kråke til å bli planke...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 08 jun 07, 12:47

Opprinnelig postet av HotDream
Det er ikke bare Moss som satser på opprykk, det gjør ca halvparten av Adecco-lagene pluss de 2 (3) som hvert år rykker ned fra TL, lag som er bedre/har større potensiale enn kråkene. . Det er det som er Moss` største problem. Å tro at en ny stadion i Moss= opprykk blir jo som å tro på julenissen. Dessverre får vi aldri gleden av å skambanke Moss i en TL-kamp. At vi taper for Moss i treningskamper på vinteren har og vil aldri ha noe som helst med hvordan lagene gjør det i sesongen. FFK er flere nummer for store for kråkene fra fergeleiet.

 

Hehe! Nå var det nå nettopp den nye stadion mange FFK-supportere klamret seg til når alle spådde dere ned før sesongen - i tillegg til et par tenåringer fra Afrika.

Men nei, den sportslige satsningen i Moss baserer seg på at vi har en trener og en gruppe spillere som presterer. Intet hokus pokus altså. Stadion er selvsagt viktig men mest på litt lengre sikt. Og har man ikke målsettinger å strekke seg etter så oppnår man heller ikke noen suksess. Klubbens nye styre tar seg av strategien de neste tre årene og planene som er lagt er det realisme og hold i. Det nye styret er satt sammen av meget kompetente folk som skjønner at Moss FK selv må jobbe for å skaffe kroner og skape interesse. I sentrum av dette står et nytt stadion.

 

Men jeg skjønner jo at dere blir litt svette av at vi nå jobber så målrettet. Arrogansen deres overfor resten av Østfold kan det hende dere snart må endre til litt større ydmykhet.

Men hadde jeg sittet sentralt og styrt med fotballen i Østfold så hadde jeg jublet over ethvert lag som satser på denne måten. Sparta bør snart våkne - eller i alle fall Sarpsborg by. Det kan jo ligge an til et regimeskifte der etter denne sesongen så vidt jeg har skjønt.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 08 jun 07, 12:50
Endret: 08 jun 07, 12:51
Opprinnelig postet av Bob Page

Hvis dere ser på kampene det året vi rasa gjennom adecco, banka vi Moss 4-1 hjemme og tapte 0-1 borte. desuten hvis den infon som Keiko99 sitter på stemmer, så kommer Moss aldri opp i tippeligaen igjen....

 

og til Keiko99, husk at Hjælmen har konvertert fra å være kråke til å bli planke...

 

Synes at keiko skal fortelle oss hva denne infoen han påstår å sitte på dreier seg om. Stemmer det så har jeg en liten bombe å servere klubb og supportere i Moss. Er det NFF som vil pålegge dommere å sørge for at TV2s favoritter i Adecco ender topp tre hver sesong? Eller er det slik jeg er ganske sikker på at er greia: At keiko farer med skrøner og fanteri?

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 07, 12:58
Bjørnen. Jeg kan ikke. Ett løfte er ett løfte.. Så for du tro akkurat det du vil og si det du mener.

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 08 jun 07, 13:01
Endret: 08 jun 07, 13:05

Opprinnelig postet av keiko99
Bjørnen. Jeg kan ikke. Ett løfte er ett løfte.. Så for du tro akkurat det du vil og si det du mener.

 

Du kan sikkert fortelle hvilke konsekvenser det vil få det du vet? Lurer litt på om jeg ville tiltrodd akkurat deg slike "hemmeligheter"...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 07, 13:07
det skjønner du selv bjørnen.. om noen sier: ikke si det så skjønner du hva som vil skje om du lekker.

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 08 jun 07, 13:08
Endret: 08 jun 07, 13:10
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
Bjørnen. Jeg kan ikke. Ett løfte er ett løfte.. Så for du tro akkurat det du vil og si det du mener.

 

Du kan sikkert fortelle hvilke konsekvenser det vil få det du vet? Lurer litt på om jeg ville tiltrodd akkurat deg slike "hemmeligheter"...

 

Han ble tiltrodd dette av en kamerat av seg.. Konsekvens sier du ? Det er jo allerede nevt....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 08 jun 07, 13:11
Opprinnelig postet av Bob Page
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av keiko99
Bjørnen. Jeg kan ikke. Ett løfte er ett løfte.. Så for du tro akkurat det du vil og si det du mener.

 

Du kan sikkert fortelle hvilke konsekvenser det vil få det du vet? Lurer litt på om jeg ville tiltrodd akkurat deg slike "hemmeligheter"...

 

Ha ble tiltrodd dette av en kamerat av seg.. Konsekvens sier du ? Det er jo allerede nevt....

OK. To kompiser som snakker sammen. To kompiser som er livredde for at MFK skal oppnå suksess. Drømmer om at det skal gå til helvete med oss. Hva to slike måtte mene å sitte på av inbilte fakta om MFK tar jeg med et lass salt for å si det mildt. Skrøning er det uansett.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 08 jun 07, 13:29
Redd nå Bjørnen... hehe

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 08 jun 07, 13:33

Opprinnelig postet av kim_andre_c
Redd nå Bjørnen... hehe

 

Hehe! Ikke veldig., denne keokoduden er ikke akkurat Troverdigheten selv.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 08 jun 07, 15:52
Endret: 08 jun 07, 15:52
Opprinnelig postet av Bjørnen

Hehe! Ikke veldig., denne keokoduden er ikke akkurat Troverdigheten selv.

Si ikke det, du kan fort bli overrasket!

MFK - Østfolds stolthet...... Bytt ut M med F, så er vi helt enige!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 08 jun 07, 18:29
Endret: 08 jun 07, 18:30
Du skal få ett hint bjørnen.. Tenkt lenge jeg. vi vet noe felles..

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 jun 07, 20:53
Opprinnelig postet av Bjørnen

Lurer litt på om jeg ville tiltrodd akkurat deg slike "hemmeligheter"...

Hvorfor lurer du på det? Han holder jo kjeft.  Er det andre kriterier for hvordan man skal håndtere hemmeligheter i Moss?

---------------------------

RednWhite


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 09 jun 07, 00:05
God kveld smånisser!

Foreslår at vi ser hva som skjer jeg i stedenfor at vi krangler om hva en skrønemaker har kokt ihop av fantasier.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jun 07, 01:17
Bjørnen nå gav jeg deg hint.. du bør gi deg nå og heller si takk.

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 09 jun 07, 08:37
Opprinnelig postet av keiko99
Bjørnen nå gav jeg deg hint.. du bør gi deg nå og heller si takk.


Hehe! Det hintet ditt ledet nok ikke meg inn på noe.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 09 jun 07, 13:53

Bjørnen du Bjørnen..

Dere er og forblir i Adecco, dere har ingenting som helst oppe i TL og gjøre! ØSTFOLDS STOLTHET er og forblir også FFK!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


fkfc

Bedriftsspiller
Ble medlem: 22 okt 05
Innlegg: 12

Lagt til: 09 jun 07, 17:42

hvis vi rykker opp så har vi definitivt noe i tl å gjøre. hvorfor har vi ikke noe der å gjøre? la meg gjette.... tilskuerantall og økonomi? hva med odd. se hva de har fått ut av nesten ingenting, fantastisk. vil vel heller kalle de en mer etablert tl klubb enn dere... selvom det går nedover med de nå.

og til de som sier at moss aldri vil rykke opp: kan jo skje!! husk at tl kanskje blir utvidet a:)

dere bør bare være glad for at det er nye stadionplaner i moss. husk hvordan dere klaga etter dere var der sist:) er på den nye stadion våres vi skal lage festaftener sammen når vi igjen spiller i TL. blir kult dette her... gleder meg:)

 


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 09 jun 07, 17:59
Dere rykker opp den dagen alle potene er like store

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jun 07, 18:15
Endret: 09 jun 07, 18:18
Synes egentlig det er hyggelig at Moss ser ut til å få seg et flott stadionanlegg.

Jeg håper de kjemper seg oppover mot toppen av tabellen. Det er plass til to eliteserieklubber og minst to 1. divisjonklubber fra Østolfd, og det ville ha gjort underverker både for fotballinteressen og talentutviklingen i fylket.

Mest av alt håper jeg riktignok på ett opprykk for Sarpsborg Fotballklubb. Det hadde det smakt fugl av!

PS! For en gangs skyld synes jeg ikke det er Bjørne som skriver mest piss.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 jun 07, 19:11
Synes Moss får veldig mye ut av begrensede midler jeg. Det skal dem faktisk ha ros for. Positiv fotball spiller dem også.......

Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 09 jun 07, 19:18

Enig med deg., de fortjener egentlig skryt.

Lokaloppgjør i tippeligen mellom Moss og oss gjør vel ikke akkurat fotballinteressen i distriktet mindre heller.

Med en 16 lags liga kunne kanskje Moss rykket opp så kunne Adeccoligan fått beholde Molde, Sogndal og Ham Kam


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 10 jun 07, 02:53
Hadde vært helt ålreit å ha kort vei til en bortekamp, ja.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 10 jun 07, 09:46
Jeg håper Moss rykker opp! Hadde vært moro med noen lokaloppgjør igjen. Menmest av alt vil jeg ha opp Sarpsborg ja..

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 jun 07, 10:08
Opprinnelig postet av keiko99
Dere rykker opp den dagen alle potene er like store
Du hater Moss noe innmari Keikur. Hva er grunnen til det da ? Er dama di fra Moss og så var ho vinge ? Lurer litt på det jeg. Jeg har hatt både hjælmen og dama hans som elever ser du.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 07, 10:14
dama mi er nok ingen mosse jente. Jeg hater moss enkelt og greit for at det er ett møkka lag og by. Dem folka er litt kjepphøye til tider.  Det jeg liker med moss er det vi henter fra den klubben som F.eks Vidar.

---------------------------

http://keiko99.net


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 jun 07, 10:19
Opprinnelig postet av keiko99
dama mi er nok ingen mosse jente. Jeg hater moss enkelt og greit for at det er ett møkka lag og by. Dem folka er litt kjepphøye til tider.  Det jeg liker med moss er det vi henter fra den klubben som F.eks Vidar.
Synes mossekråkene er allrighte dyr jeg. Har jobba på vid. skole der i 5 år og ble kjent med mange veldige koslige og snille vinger. Hadde også mange fra indre enfold som ikke skal komenteres her. Ha en god dag Keiko, hils dama og ikke grav deg ned pga  måla som vil renne inn i Trondheim.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jun 07, 10:47

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av keiko99
Dere rykker opp den dagen alle potene er like store
Du hater Moss noe innmari Keikur. Hva er grunnen til det da ? Er dama di fra Moss og så var ho vinge ? Lurer litt på det jeg. Jeg har hatt både hjælmen og dama hans som elever ser du.

Hva får deg til å tro at dama til Keiko er fra Moss da ? Og hva var poenget med å dra fram Hjælmen (som forøvrig har sett lyset og konvertert fra vinge til haugen) ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 jun 07, 15:40
Opprinnelig postet av Bob Page

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av keiko99
Dere rykker opp den dagen alle potene er like store
Du hater Moss noe innmari Keikur. Hva er grunnen til det da ? Er dama di fra Moss og så var ho vinge ? Lurer litt på det jeg. Jeg har hatt både hjælmen og dama hans som elever ser du.

Hva får deg til å tro at dama til Keiko er fra Moss da ? Og hva var poenget med å dra fram Hjælmen (som forøvrig har sett lyset og konvertert fra vinge til haugen) ?

Hans aversjon for Moss. Du som er så voksen burde skjønt ironien i spm. Hjælmen er positiv.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jun 07, 16:55

Opprinnelig postet av 1947modell

Hans aversjon for Moss. Du som er så voksen burde skjønt ironien i spm. Hjælmen er positiv.

 

Kan du formulere deg på en litt annen måte. Skjønte ikke bæret av hva du skrev.. Forresten, du er vel ikke "Den Klarsynte" under et nytt nick ?

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 11 jun 07, 12:03

Opprinnelig postet av keiko99
dama mi er nok ingen mosse jente. Jeg hater moss enkelt og greit for at det er ett møkka lag og by. Dem folka er litt kjepphøye til tider.  Det jeg liker med moss er det vi henter fra den klubben som F.eks Vidar.

Kjepphøye du liksom. Ta en titt i speilet.

Hat er ikke en rasjonell måte å forholde seg til ting på. Og det synes at ditt forhold til Moss og MFK ikke er rasjonelt på noen som helst måte.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 07, 12:20
Jeg er ikke kjepphøy. Hadde jeg vært mosse supporter hadde jeg vært glad for at laget holder 1 div standar

---------------------------

http://keiko99.net


Goran Karlsen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 434

Lagt til: 11 jun 07, 13:28
Endret: 11 jun 07, 13:29
Jeg skjønner ikke dette påklistra hatet mot Moss. Har egentlig aldri brydd meg noe særlig om dem. Om dem rykker opp eller ned betyr ingenting for meg. For Moss vil nok det bety langt mer angående lokalderby etc, for dem fyller jo aldri sin stadion. Da må eventuellt  Fredrikstad komme på besøk. Dem er på en måte minilillebror.

---------------------------

Whiskeypætt med dusk


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 11 jun 07, 20:21

Jeg trror det kommer av at  kråkene gir utrykk av at de hater ffk og oss supportere. Se bare på kråkeforumet hver gang FFK driter seg ut på en eller annen måte. Da gosser de seg og hovererr til de grader også blir de sure når vi gjør det samme med dem. Før fotballinteressen min ble vekket for alvor for ca 4-5 år siden, var Moss bare et sted du dro til for å ta ferga til Horten. Nei, kråker, slutt med å hoverere over oss, så skal du se at slike ting tar slutt her også...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 07, 21:40
jeg skal love alle mosse supportere gode ord om klubben om dem klarer å innrømme at FFK er kommet for å bli i tippeligaen..

---------------------------

http://keiko99.net


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 11 jun 07, 22:04

Må si jeg liker logoen på MFK sin hjemmeside.

 

Én fugl? Mener de at de har én supporter da? Minner jo patetisk mye om Vålerenga i tillegg til Østfolds stolthet-pisset døms.


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 11 jun 07, 22:20
Endret: 11 jun 07, 22:24
Opprinnelig postet av Supreme NTM

Må si jeg liker logoen på MFK sin hjemmeside.



Tja, det var jo 1/2 rett av 3 mulige. Moss er jo strengt tatt ikke en by. Det er et fergeleie med kloakkproblemer (eller hva svarte det er som stinker så sjukt), jeg med selvsyn sett flokker med måker i den byen og jeg er ganske sikker på at det er flere fotballlag.

Jaja, der ser dere ungdommer, limkluter er ikke noe man leker med ustraffa!!!!!!

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 25 jun 07, 12:57
Derfor rykker ikke moss opp i år: Foreløpig er imidlertid ikke det noe alternativ for 1.divisjonsklubben. Ovenfor Moss Dagblad sier lederen at økonomien setter en stopper for en eventuell overgang.
- Skulle det komme noen eksterne investorer på plass, blir det noe annet, innrømmer Johnsen.

Link

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 26 jun 07, 15:47

Opprinnelig postet av keiko99
Derfor rykker ikke moss opp i år: Foreløpig er imidlertid ikke det noe alternativ for 1.divisjonsklubben. Ovenfor Moss Dagblad sier lederen at økonomien setter en stopper for en eventuell overgang.
- Skulle det komme noen eksterne investorer på plass, blir det noe annet, innrømmer Johnsen.

Link

 

Du som har studert Moss i detalj burde vite at satsningen som startet denne tråden ikke inneholder opprykk i år men neste sesong. Planen (i den grad det er mulig å planlegge sportslige resultater) er å starte comeback-sesongen til TL på nytt stadion våren 2009.

Kos deg med fakta du, keiko, men hva med å slutte å "glemme" det som ikke passer deg?

Spør du meg så vil vi ikke ha Toth. Vi har leid to spisser av TL-lag de siste sesongene (Wright fra Start og Strand fra Stabæk) og ingen av dem slo til. De fikk nesten ikke spille en gang. Jeg tror ikke en spiss på retur som kun har spilt 2. divisjon de siste månedene ikke vil heve laget og dermed er det bortkastet å leie Toth.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 jun 07, 16:01
..og faller i forsøket.

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 26 jun 07, 16:03

Opprinnelig postet av Brukernavn
..og faller i forsøket.

 

Du argumenterer godt for deg :-)

 

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Brukernavn

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 04
Innlegg: 1162

Lagt til: 26 jun 07, 16:10
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Brukernavn
..og faller i forsøket.

 

Du argumenterer godt for deg :-)

 

 

Måtte bare få ut litt frustrasjon he..he..

føler meg bedre nå :-)

---------------------------

"men når det står mammaer og unger der som er mer opptatt av å se på kamp, er det kanskje ikke rart man blir irritert"


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 07, 18:59
moss rykker heller ikke opp i 2009..

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 26 jun 07, 21:40
Opprinnelig postet av keiko99
moss rykker heller ikke opp i 2009..


Nei etter planen skal vi rykke opp i 2008 og, som jeg skrev, starte i come back sesongen på nytt stadion i 2009. Helt riktig det, keiko!

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 07, 22:00
Endret: 26 jun 07, 22:01
Dere kommer ikke opp i verken 2008 eller 2009

jeg stoler alltid på mine kontakter

---------------------------

http://keiko99.net


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 jun 07, 22:12
Opprinnelig postet av keiko99
jeg stoler alltid på mine kontakter


Kontakter? Gauda og Magika? Mysens beste tvillingspåkoner?

Adeccoligaen er så jevn at det er omtrent hipp som happ hvem som rykker opp, dog, skal Moss rykke opp neste år kommer vel litt an på hvilke lag som rykker ned. Forsvinner Sandefjord og Odd ned, så har de alle muligheter, rykker det to lag som har bedre økonomi og skal opp igjen for enhver pris, så bør de kanskje gå for kvalifiseringen.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 26 jun 07, 22:12

Opprinnelig postet av keiko99
Dere kommer ikke opp i verken 2008 eller 2009

jeg stoler alltid på mine kontakter

 

Er det mafia opplegg på gang? Siden kontaktene dine sier de ikke rykker opp!?

Er kontaktene dine mosse spillere, som ikke skal gjøre det de er bedt om? Nei Keiko her går du på utrygg planke.. Ingen som kan ha kontakter når det gjelder Fotball, hvem og når en klubb rykker opp, vinner TL, eller cupen..

Greit nok at Moss sin satsning er å gå opp i TL om et år, men du ser hvordan de ligger ann for tiden, og venner jeg snakker med mener Moss faktisk er inne i en god periode.. Jeg tviler sterkt på om Moss vil gi fra seg opprykksplassen hvis de nå får en av de plassene..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 07, 22:20
si hva du vil wergis. jeg lekker ikke ut noe navn, men at jeg er på en dårlig planke ja vi for se da.

---------------------------

http://keiko99.net


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 26 jun 07, 22:36
Endret: 26 jun 07, 22:36

Opprinnelig postet av keiko99
si hva du vil wergis. jeg lekker ikke ut noe navn, men at jeg er på en dårlig planke ja vi for se da.

???!!

Jeg gir beng i hvem de kontaktene er, men  du kan ikke mene du har kontakter som sier Moss ikke rykker opp!!? Det er ingen som kan ha kontakter om det basta.. (hvertfall er til lands)

Jeg har ikke de kontaktene du har om Moss så derfor kan jeg ikke si sikkert om de rykker opp eller ei

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Olavesen

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 des 03
Innlegg: 1389

Lagt til: 26 jun 07, 22:47
Jeg har hørt fra skråsikre kilder at Moss ikke rykker opp...   ever...

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 26 jun 07, 23:01
Opprinnelig postet av keiko99
si hva du vil wergis. jeg lekker ikke ut noe navn, men at jeg er på en dårlig planke ja vi for se da.


Hehe! Jeg har noen sikre kilder jeg. Nevner selvsagt ikke navn. Men de sier at FFK kommer til å rykke ned to sesonger på rad etter at det i løpet av denne sesongen skjærer seg totalt mellom Grønhagen og geniet som kaller seg direktør i FFK samt at den samme luringen blir tatt for økonomisk snusk og rømmer landet i slutten av august....

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 jun 07, 23:03

Opprinnelig postet av Bjørnen
Opprinnelig postet av keiko99
si hva du vil wergis. jeg lekker ikke ut noe navn, men at jeg er på en dårlig planke ja vi for se da.


Hehe! Jeg har noen sikre kilder jeg. Nevner selvsagt ikke navn. Men de sier at FFK kommer til å rykke ned to sesonger på rad etter at det i løpet av denne sesongen skjærer seg totalt mellom Grønhagen og geniet som kaller seg direktør i FFK samt at den samme luringen blir tatt for økonomisk snusk og rømmer landet i slutten av august....

Jeg har også noen sikre skilder.. du er mossing og er misunnelig på FFK! lille skapFFKer!


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 26 jun 07, 23:11
Endret: 26 jun 07, 23:18

Opprinnelig postet av Guillermo
Jeg har også noen sikre skilder.. du er mossing og er misunnelig på FFK! lille skapFFKer!


Ja, spesilet på at dere klarte å ansette Morgan Andersen. Det var et skikkelig varp!

Ellers er tingene ganske bra i Moss FK om dagen og planene som er lagt er spennende og fremadrettet. Dyktig ledelse og offensivt styre som ser etter muligheter hele tiden. Og muligheter er det og det skremmer visst FFK-fansen litt. Redde for å få arrogansen tilbake kanskje? Vi har lært av måten dere har opptrådt på og satser på å fremstå litt mindre arrogante når vi er tilbake i TL. ;-)

 

Mod: Fjernet unøvendig siteringer som gjør tråden tregere

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 26 jun 07, 23:13
Endret: 26 jun 07, 23:19
Opprinnelig postet av Bjørnen
Ja, spesilet på at dere klarte å ansette Morgan Andersen. Det var et skikkelig varp!

Ellers er tingene ganske bra i Moss FK om dagen og planene som er lagt er spennende og fremadrettet. Dyktig ledelse og offensivt styre som ser etter muligheter hele tiden. Og muligheter er det og det skremmer visst FFK-fansen litt. Redde for å få arrogansen tilbake kanskje? Vi har lært av måten dere har opptrådt på og satser på å fremstå litt mindre arrogante når vi er tilbake i TL. ;-)

Det og ansette MA i FFK er noe av det beste som har skjedd på lang, LANG tid!

dere kommer ikke tilbake til TL, desverre.. kanskje om 15-20 år! :)


Mod: Fjernet unøvendig siteringer som gjør tråden tregere


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 26 jun 07, 23:18
Endret: 26 jun 07, 23:19
Opprinnelig postet av Guillermo
Det og ansette MA i FFK er noe av det beste som har skjedd på lang, LANG tid!

dere kommer ikke tilbake til TL, desverre.. kanskje om 15-20 år! :)



Ja vi mossinger synes det var genialt at han fikk den jobben i FFK.

..og din analyse av MFK er jeg spent på?


Mod: Fjernet unøvendig siteringer som gjør tråden tregere

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 07, 23:34
Bjørnen jeg har gitt det et så fett tips om hvem dette er. Du skjønner bare ikke det selv

---------------------------

http://keiko99.net


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jun 07, 23:36
Haha!

Hva med et kombinert Moss- og FFK-julebord i Mysen i år, keiko?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 jun 07, 23:37
ja eller gokart kjøring

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 27 jun 07, 07:15
Opprinnelig postet av keiko99
Bjørnen jeg har gitt det et så fett tips om hvem dette er. Du skjønner bare ikke det selv


Samme her. Min kilde er brennsikker i sin sak....

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 27 jun 07, 20:09
TL blir jo utvidet til 16 lag, så skal ikke se bort fra at Moss kan karre seg opp i TL etterhvert.. Nå liker jeg ikke Moss, men blir for dumt å si at de aldri rykker opp..

Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 28 jun 07, 00:12

Opprinnelig postet av Holters
Haha!

Hva med et kombinert Moss- og FFK-julebord i Mysen i år, keiko?

 

JAAAA!!! Men det må være på et motell uten aldersgrense og alkohol! Så må alle ha med seg værdens minste pusekatt og brude bilde

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 28 jun 07, 00:14
Bjørnen: Tror du kan ta Keikos kilder med en stor klype salt! Er ingenting i det som vi ikke veit fra før! Døm sier mye rart tell pasientene sine på PPT om dagen!

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


Hjælmen

A-lagspiller
Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 738

Lagt til: 28 jun 07, 00:16

Opprinnelig postet av 1947modell
Opprinnelig postet av keiko99
Dere rykker opp den dagen alle potene er like store
Du hater Moss noe innmari Keikur. Hva er grunnen til det da ? Er dama di fra Moss og så var ho vinge ? Lurer litt på det jeg. Jeg har hatt både hjælmen og dama hans som elever ser du.

 

Å jasså!?

Nysgjerrig nå...

 

 

---------------------------

Hva skal`n si, hva skal`n tru.
Elendigheta må snart snu!


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 02 jul 07, 09:36
Opprinnelig postet av Martin

Vorfor er setene røde?!

Håper moss rykker opp snart jeg så vi har et derby ijen

Ja d aknuser Vi Moss

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.

ILLE BRA ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 24 jul 07, 10:20
Vi kan glemme opprykk!

godt jeg kan stole på kilden min her da

---------------------------

http://keiko99.net


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 13:47
Endret: 19 sep 07, 13:53

http://www.moss-avis.no/article/20070919/MFK/70919005/1011/ABON

http://www.moss-avis.no/article/20070915/MFK/709150015/1012

http://www.moss-dagblad.no/mfk-bilder/article2772044.ece

 

Just to keep you informed...

Ser at vi er nevnt noen ganger i hatetråden - og dere som så gjerne vil bli elsket av alle da...

Kilden din må snart ta seg en tur på Melløs og se hva som skjer der om dagen, keiko.

 

 

Vidar M ble forresten observert kjørende fra kamp i særp på søndag - med et gult og svart skjerf i bakruta.....

 

 

 

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 sep 07, 14:18
Skal dere ha røde seter i den nye kråkebingen deres? Godt å se at dere endelig har tatt til vettet og innsett at gult ikke er spesielt kult.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 14:22
Endret: 19 sep 07, 14:25

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal dere ha røde seter i den nye kråkebingen deres? Godt å se at dere endelig har tatt til vettet og innsett at gult ikke er spesielt kult.

Hehe! Det blir nok gule seter ja. Greia er visst at dette firmaet som laget tegningene tilfeldigvis er fra Fredrikstad og da ble setene røde. Gutta som jobber med prosjektet har fått merke hva folk mener om fargen på setene....

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 sep 07, 14:30
Hvordan skal dere få fyllt opp detta vidunderet med det fantastiske publikumsgjennomsnittet deres da? Hvor mange skal stadion ta?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 sep 07, 14:34
Jeg så i hvert fall fire animerte mennesker på tegningene. Det er jo lov å håpe at de kommer. Og kanskje tar med seg noen av Sims-vennene sine.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 14:35

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hvordan skal dere få fyllt opp detta vidunderet med det fantastiske publikumsgjennomsnittet deres da? Hvor mange skal stadion ta?

Overgangen fra forblåste gamle Melløs til dette anlegget vil sikkert øke interessen for å gå på kamp betraktelig. Snittet i Fredrikstad økte vel med 4-5 tusen med nytt stadion? Nye Melløs skal ha en kapasitet på ca 9000.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 sep 07, 15:17
fikk ett hopp på vel 2500-3000 tenker jeg vi sier :)

Hadde vært skikkelig kult om Moss hadde fått taket på publikum, så får vi satse på at vi møtes i cupen i ny og ne, for til TL kommer dere aldri igjen..

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 15:23

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
fikk ett hopp på vel 2500-3000 tenker jeg vi sier :)

Hadde vært skikkelig kult om Moss hadde fått taket på publikum, så får vi satse på at vi møtes i cupen i ny og ne, for til TL kommer dere aldri igjen..

 

Vi får se da vet du. FFK-supporteres "dommer" over MFK er ikke spesielt objektive...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 sep 07, 15:35
Og det samme kan vi vel si om deres spådommer  om oss kan vi ikke? ;)

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 15:38

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Og det samme kan vi vel si om deres spådommer  om oss kan vi ikke? ;)

 

Selvsagt. Jeg spår dere ned hvert eneste år uansett og det er fortsatt håp. Hehe. Dere kjøpte dere til sikker plass i sommer. Gratulerer med det.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 sep 07, 16:48
Endret: 19 sep 07, 16:48
hehe... Takk for det.

Skal jo være litt "uvennskap" og krangling mellom supportere fra lag som er rivaler. At plassen er sikret tar jeg som en selvfølge og om vi "kjøpte" plassen i sommer eller om vi gjorde det på vinteren betyr ikke så mye, alle lag med penger gjør jo det. Kanskje slipper vi det når Moss kommer opp i TL som følge av økningen til 16 lag. :) Da kan man kanskje ta noen sjanser og slippe endel av disse panikk kjøpene for å redde plassen . De skal jo dere ta dere av da. :)


Edit: Måtte legge til en spydig kommentar.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 19 sep 07, 16:53
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Og det samme kan vi vel si om deres spådommer  om oss kan vi ikke? ;)

 

Selvsagt. Jeg spår dere ned hvert eneste år uansett og det er fortsatt håp. Hehe. Dere kjøpte dere til sikker plass i sommer. Gratulerer med det.



Og det kan man med trygghet si at Moss også gjorde i sommer. Ses til vintern, treningskampene dere vinner mot oss er vel det eneste høydepunktet for en kråke i løpet av sesongen.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 07, 17:53
Hvor mye tar stadion? Så jo riktig så bra ut dette, blir denne stadion på tvers og oppå nåværende stadion, eller misforstod jeg tegningen? Den ene siden så jo egentlig ikke ut, en høy mur av betong med noen få seter. Er vel VIP/kommentorplassen dette?

Og er dette endelig avklart nå, eller er dette også bare skisser over hvordan det kan bli? Uansett, det blir vel TIppeliga-spill på dere også, ettersom øverste divisjon blir utvidet til 16 lag, da skal det vel et mirakel til om dere ikke rykker opp.`

Jeg tror tilsvarende tråd på Kråkeboka ville ha hatt en noe mer samstemt gjeng. Her ble jo Moss nevnt 5-6 ganger blant mange andre lag i samme innlegg. Dere hadde vel kun skrevet ett lag vil jeg tro, ikke fem-seks dere ikke liker :o)

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 22 sep 07, 23:49
Æsj. Bodø-glimt tapte. Ser urovekkende ut. MFK på kvalik snart ?? NOT, i tillegg får Ham-Kam større heng på direkte opprykk..... Vil heller ikke se Moss i TL.

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 23:53
Endret: 22 sep 07, 23:58
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Æsj. Bodø-glimt tapte. Ser urovekkende ut. MFK på kvalik snart ?? NOT, i tillegg får Ham-Kam større heng på direkte opprykk..... Vil heller ikke se Moss i TL.


Huffameg! Vi får bare håpe på at de rykker ned med en gang igjen

---------------------------

Hiv styret!!!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 sep 07, 08:16

Hei gutter!

Lurer på hvorfor dere skal være så negative og lite generøse i deres holdning til en uybygging av Melløs stadion.

Jeg synes det hadde vært gull om de hadde bygget en ny stadion. Møter vi Moss FK ( i cupen da vettø!!!) så slipper vi å stå i 12 bane på løpefeltet 65 m fra nærmeste mål.

Moss blir ikke noe farligere for oss, med en ny stadion. Vi må sørge for at vi utvikler oss i toppen av TL.

En utvikling på anlegg siden er en naturlig for alle klubber.

Moss FK er ikke mitt hatlag, de er mer en formalitet. Morro for Kråkevingen å stå under tak.

Når vi møter dem krever det mer av oss om vi skal slå dem på tribunen. I Østfoldhallen har vi alltid vært mye dårligere enn dem.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 sep 07, 09:56
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal dere ha røde seter i den nye kråkebingen deres? Godt å se at dere endelig har tatt til vettet og innsett at gult ikke er spesielt kult.

Hehe! Det blir nok gule seter ja. Greia er visst at dette firmaet som laget tegningene tilfeldigvis er fra Fredrikstad og da ble setene røde. Gutta som jobber med prosjektet har fått merke hva folk mener om fargen på setene....

Oppfordrer alle FFK-supportere til å kuppe avstemningen om fargevalg på Melløsstadion:-) Hadde vært fett å stemt inn røde seter og hvite søyler

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 07, 18:35
moss hadde i dag en mulighet til å spise mye inn på bodø etter dem tapte mot molde, men moss klarte bare uavgjort

---------------------------

http://keiko99.net


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 23 sep 07, 22:32
Jepp, og godt var det. Så var det Ham-Kam da, de vant. Det er ille.........

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 sep 07, 18:44
Vi krøp nå et poeng nærere BodøGlimt i går da.

Bedre å slå oppover enn å forsvare plassen slik B/G nå gjør. Nok kamper igjen.


Men sansynligheten for Moss i Adecco er selvsagt mye større enn sannsynligheten for TL-spill allerede i 2008. Blir flott med sesongåpning i 2009 med nytt stadion i TL.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 13:05
moss klarer ikke kvalikken i år og jeg tror heller ikke på at moss klarer noe i 2008 eller 2009

Det finnes lag som aldrig kommer seg opp. kommer dere ja da gleder jeg meg til dem gratis 6 poengene

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 okt 07, 13:09
Med Tippeliga-utvidelse fra og med 2009 så er det store sjanser for at Moss kommer seg opp i det gode selskap igjen. Personlig håper jeg de klarer det også.

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 01 okt 07, 14:39

det er plass til 2lag fra østfold i TL, men det skjer neppe i 2008. derby mellom ffk og moss ville gitt enda mer kjærkommen oppmerksomhet mot østfoldfotballen. Moss må nå slå bodø i bodø samtidig som bodø gjør seg bort i minst 1kamp til avhengig av hvor mange kamper moss vinner. typisk for moss er det jo at de kun klarer 1poeng hjemme mot i år særs svake hønefoss og 1p borte mot et MK som rykket ned for leeeenge siden....

---------------------------

Stolt av gutta tross uefa exit!!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 okt 07, 16:05
Endret: 01 okt 07, 16:13
Kråkene er storfornøyde med sin nye danske leiesoldat. Nå har de startet kronerulling for å gjøre Simen Bræmer til permanent Mossespiller.

Kanskje vi burde gjøre det samme for Kasey Wehrman.....

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 okt 07, 18:46
Kasey er FFK spiller i 3 år til han så det trenger vi ikke

Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 01 okt 07, 18:47
Makan til surr. Jeg mente selvsagt kompisen hans.

Takk for oppklaringen.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 01 okt 07, 18:54

Skjønnte selvfølgelig at du mente det..

 

Kunne bare ikke la sjansen gå fra meg


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 02 okt 07, 00:08
Opprinnelig postet av Per Egil
Kråkene er storfornøyde med sin nye danske leiesoldat. Nå har de startet kronerulling for å gjøre Simen Bræmer til permanent Mossespiller.

Kanskje vi burde gjøre det samme for Kasey Wehrman.....
Å gjøre ham til permanent Måssespiller ???

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 okt 07, 17:56
ja moss spilte uavgjort i dag også. vinner bodø i morgen så er vel moss drømmer om kvalik borte etter det tv2 sa når kampen gikk. synd kamma ikke tok moss.

---------------------------

http://keiko99.net


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 06 okt 07, 18:49
Her snakker vi da om to onder, så at det ble uavgjort og minst mulig poeng utdelt gjør ikke meg noen ting

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 07 okt 07, 09:41

Opprinnelig postet av keiko99
ja moss spilte uavgjort i dag også. vinner bodø i morgen så er vel moss drømmer om kvalik borte etter det tv2 sa når kampen gikk. synd kamma ikke tok moss.

 

hva feiler det deg keiko??? det skal ikke gå ann å håpe på ham kam seier.. trudde det var umulig jeg. Vil selvfølgelig mye heller ha opp moss enn ham kam


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 okt 07, 09:59
til ffkmufc: jeg vil bare si beklager, men her er vi ikke enige og det er vel ikke noe galt det, for uansett hvor gode venner vi er kan vi ikke være enige om alt.


jeg håper alle vil følge med på tv2 mandag kl 20.00 da stiller hjælmen opp i pokerfjes så for vi se da om han lykkes bedre der da.

---------------------------

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 okt 07, 11:41

Opprinnelig postet av keiko99


jeg håper alle vil følge med på tv2 mandag kl 20.00 da stiller hjælmen opp i pokerfjes så for vi se da om han lykkes bedre der da.

 

Var ikke han med på no andre greier også?? Vil du bli millionær??

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 07 okt 07, 12:22
jo da og der dreit han seg helt ut så vi for se om han gjentar det.

---------------------------

http://keiko99.net


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 07 okt 07, 12:23

Opprinnelig postet av keiko99
jo da og der dreit han seg helt ut så vi for se om han gjentar det.

 

Akkurat det jeg tenkte på også!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 okt 07, 20:21
Jaja,Hjælmen gjør sine saker bra i pokerfjes han!! hehe 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 08 okt 07, 20:34
Opprinnelig postet av GurrBass
Jaja,Hjælmen gjør sine saker bra i pokerfjes han!! hehe 


Skulle akkurat til å skrive det... he he...
Er det ikke Hjælmen som er der tenkte jeg :P

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 okt 07, 20:50
Og der datt han på rævva... Som vanlig!!! hehehe... Bedre lykke tredje gang Roy 

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


chabaratita

Juniorspiller

Ble medlem: 05 nov 05
Innlegg: 123

Lagt til: 08 okt 07, 21:17
Opprinnelig postet av Martin

Vorfor er setene røde?!

Håper moss rykker opp snart jeg så vi har et derby ijen



Ja, hvorfor ikke...litt deilig med bortekamper som ikke er så langt vekk hele tia å..

Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 08 okt 07, 22:00
Synes han var et artig innslag...

Tok meg selv faktisk i å heie litt på han. :)

GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 08 okt 07, 22:05
Gjorde faktisk det samme selv.. Men nå har han fått to muligheter til å tjene inn en del cash.. Så det er egentlig ikke no synd på han!! hehe

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 08 okt 07, 22:40

Opprinnelig postet av GurrBass
Gjorde faktisk det samme selv.. Men nå har han fått to muligheter til å tjene inn en del cash.. Så det er egentlig ikke no synd på han!! hehe

 

Nei du sier noe. En annen stakkar som melder seg på ting i eninga får jo aldri muligheten... Møkkaflaks...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 okt 07, 20:09
skeid-moss        
  2      -   2

---------------------------

http://keiko99.net


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 15 okt 07, 10:15

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 okt 07, 12:37

---------------------------

http://keiko99.net


Rune

Juniorspiller
Ble medlem: 30 okt 05
Innlegg: 190

Lagt til: 15 okt 07, 13:39
Ufattelig trist at Skeid går mot nedrykk... Men de kommer sterkere tilbake, for et lag! for en sjel! SA SA SA.

---------------------------

hmm....


Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 18 okt 07, 10:21
Jeg er sikkert en av de få her inne som syns det hadde vært morro om Moss rykka opp. Skikkelig derby kamper, masse stemning, hadde vært morro det.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 18 okt 07, 10:30

Jeg håper på moss opprykk

En gang må jo vi slå dem også


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 18 okt 07, 18:29
Endret: 18 okt 07, 18:30

Kunne tenke meg et skikkelig østfold-derby i tippeligaen jeg også, ikke bare den ene treningskampen i begynnelsen av januar. Med det laget vi har nå, hadde vi slått dem sønder og sammen også...

 

Til neste år syns jeg FFK skal legge treningskampen mot Måss lenger mot tippeligastart. Da er spillerene i toppform og dermed slår vi dem lett...

---------------------------

Du tællær ente alene...
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 18 okt 07, 19:10
Opprinnelig postet av Bob Page

Kunne tenke meg et skikkelig østfold-derby i tippeligaen jeg også, ikke bare den ene treningskampen i begynnelsen av januar. 

Morsomt med Østfold-derby, Håper det blir den nye klubben i Særp som kommer opp etterhvert.

Har forstått det sånn at det ikke blir noen treningskamper i januar neste år (iflg Grønhagen). Det skal trenes...


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 07, 15:27
Nå har Moss sikret seg Kenneth Kvalheim. Opprykk neste sesong bør absolutt være innenfor rekkevidde.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 nov 07, 15:36

Opprinnelig postet av Costanza
Nå har Moss sikret seg Kenneth Kvalheim. Opprykk neste sesong bør absolutt være innenfor rekkevidde.

Mens treneren deres er på vei til Vålerenga.

Gamle kjente
Geir Bakke var assistent i VIF da Kjetil Rekdal var sjef på Valle. Bakke er i dag hovedtrener for Moss, men kan returnere til Vålerenga før neste sesong.

www.fxt.no/tippeligaen/vif/article1436792.ece


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 nov 07, 15:40
Tror ikke Bakke går til Vålerenga. Han gikk fra å være ass.trener i Vålerenga til å bli hovedtrener i Moss (som satser mot oprykk). Så hvorfor skal han gå tilbake til en ny assisterende trenerrolle? Da mangler han i såfall ambisjoner. Tror heller ikke Andresen får oppfylt ønsket sitt med Petter Myhre og Tor Ole Skullerud. Jeg mistenker i hvert fall at de har større ambisjoner enn å bli styrt av Martin Andresen...

KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 10 nov 07, 17:34

Opprinnelig postet av Costanza
Nå har Moss sikret seg Kenneth Kvalheim. Opprykk neste sesong bør absolutt være innenfor rekkevidde.

 

Tja, dersom det nye serieoppsettet blir  klubbet gjennom vil jeg hevde det er en gedigen fiasko dersom de ikke kommer seg opp neste sesong...

---------------------------

Rød/Hvit til jeg dør

Uansvarlig forumbruker, uten rettigheter og blottet for ansvar...

"kom aldri med noen forutsigelser, spesielt ikke om fremtiden" - S. Goldwyn


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 11, 11:07

Drar fram denne tråden igjen, satsninga til Moss gikk som sagt til he***** og Moss ligger nå i 2 divisjon. Der ligger dem nest sist og sliter.. Idag har klubben sendt ut en pressemelding med bønn om hjelp: 

http://www.mossfk.no/artikkel/5275/ROP-OM-HJELP-FRA-MOSS-FOTBALLKLUBB

Klubben sliter med kortsiktig gjeld, daglig leder/kontorsjef Frode Andresen har sagt opp.. Skuta sprekker mer og mer.. og supporterne sitter på sitt forum og klager og syter.. Ble visst ikke mye av den satsingen gett

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 11, 11:30

Hvor er foresten Bjørnen og co? Stille på dem nå gett Cool

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mai 11, 13:12

Sant at det er stille,  men jeg håper ikke at moss går konk da.. greit jeg ikke vil unde dem suksess, men jeg koser meg ikke over at dem sliter økonomisk...

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 11, 13:12
Endret: 31 mai 11, 13:16
Endret av: FFKgutt1

Selvom det kanskje kunne virke sånn i det første innlegget her sånn, så gjør ikke jeg det heller Smile

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 31 mai 11, 13:25

Det vikeret ikke slik ut for min del Smile

 

---------------------------

Jeg kan lese og selv om jeg skriver du/dere stryk det som passer :D


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 31 mai 11, 16:41

Synes faktisk det er meget leit at MFK har kommet opp i den situasjonen de er i. Østfold som fotballfylket trenger MFK !!


FFKgutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 31 mai 11, 17:35

Opprinnelig postet av keiko99

Det vikeret ikke slik ut for min del Smile

 

Det gjorde kanskje det. Formulerer meg litt feil innimellom Wink

Men hvertfall: Jeg unner ingen den situasjonen Moss har kommet oppi akkurat nå, ingen morsom situasjon. Vi har selv vært der, men vi fikk heldigvis hjelp.

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK

15.05.2010

24.08.2010 kom du ut og ville se verden :)


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 31 mai 11, 19:32
Endret: 31 mai 11, 19:33
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av hasse33

Synes faktisk det er meget leit at MFK har kommet opp i den situasjonen de er i. Østfold som fotballfylket trenger MFK !!

Med tanke på måten de har drevet de siste årene kan jeg likevel ikke si annet enn at det er fortjent. Mozz hadde hatt bruk for en "Kosten". Eller ti...


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 31 mai 11, 19:42
Synes ikke vi burde være belærende overfor Moss når man tenker på alle problemene vi har hatt også. Uten Kosten og Høili hadde vi sansynligvis spilt mot Moss i 2. div i år. Jeg håper Moss klarer seg og synes det er veldig trist hvis de går konkurs.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 31 mai 11, 20:22
Endret: 31 mai 11, 20:23
Endret av: Supreme NTM

Opprinnelig postet av Erikk
Synes ikke vi burde være belærende overfor Moss når man tenker på alle problemene vi har hatt også. Uten Kosten og Høili hadde vi sansynligvis spilt mot Moss i 2. div i år. Jeg håper Moss klarer seg og synes det er veldig trist hvis de går konkurs.

Belærende? Var vel heller at jeg mente vi hadde et forferdelig vanstyre av klubben vår vi og, da trenger man å rydde opp. Men for all del, sikkert en god idé og fortsette med samme taktikk...

 


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 04 jun 11, 16:38

Ha ha ha, når jeg endelig spiller på oddsen at de kommer til å tape så finner de brått ut at de skal grisebanke Byåsen. Leder vel 5-0 nå.

Denne tråden sier vel litt om hatforholdet mellom klubbene. Der mossingene i årevis har snakket dritt opp og ned om Moss, så har vi hele tiden sagt at vi egentlig ikke bryr oss om dem. Vel, en tråd som vekkes til live etter fire år sier vel sitt. Nedrykket til Moss ble vel knapt nevnt på forumet her, og de fleste syns det egentlig var litt synd at de gikk på en slik smell.

Likevel er altså vi de hovne ekle ælvetrolla for dem. Rart det der. Men interessen for FFK tok jo ganske raskt slutt for dem etter sølvsesongen. Da var det ikke så moro å dra frem gamle Morgan-saker og slikt.


Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 jun 11, 16:52

Opprinnelig postet av Arte et labore

Ha ha ha, når jeg endelig spiller på oddsen at de kommer til å tape så finner de brått ut at de skal grisebanke Byåsen. Leder vel 5-0 nå.

Denne tråden sier vel litt om hatforholdet mellom klubbene. Der mossingene i årevis har snakket dritt opp og ned om Moss, så har vi hele tiden sagt at vi egentlig ikke bryr oss om dem. Vel, en tråd som vekkes til live etter fire år sier vel sitt. Nedrykket til Moss ble vel knapt nevnt på forumet her, og de fleste syns det egentlig var litt synd at de gikk på en slik smell.

Likevel er altså vi de hovne ekle ælvetrolla for dem. Rart det der. Men interessen for FFK tok jo ganske raskt slutt for dem etter sølvsesongen. Da var det ikke så moro å dra frem gamle Morgan-saker og slikt.

Mossinger er bedre enn sarpinger. Any day of the week. Cool

---------------------------

Samhold


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jun 11, 17:11
Synes Kvik imponerer, de vant vel 3-0 i dag og ligger helt i toppen.

Supreme NTM

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 okt 06
Innlegg: 1601

Lagt til: 04 jun 11, 17:48

Opprinnelig postet av Patrioten
Synes Kvik imponerer, de vant vel 3-0 i dag og ligger helt i toppen.

Mener Halden er altfor lite til å drømme om TL egentlig. Adecco maks.

---------------------------

Samhold


rasle

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 04 jun 11, 18:23

Opprinnelig postet av Supreme NTM

Mossinger er bedre enn sarpinger. Any day of the week. Cool

Enig.

Haldensere - Mossinger - Sarpinger i den rekkefølga!

---------------------------

15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


thejester

A-lagspiller

Ble medlem: 30 jul 07
Innlegg: 306

Lagt til: 05 jun 11, 18:02

Av familiære årsaker, så har jeg alltid likt Kvik-Halden, men truer jo aldri FFK sin posisjon i hjertet mitt :)

---------------------------

"Jeg startet på bunnen og jobbet meg nedover"

@ Twitter: http://twitter.com/matiashs


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 sep 11, 14:38

Har fått det jeg mener er troverdig info at MFK er konkurs. Synd hvis dette stemmer.


foyn

A-lagspiller
Ble medlem: 20 sep 07
Innlegg: 424

Lagt til: 06 sep 11, 15:09


Det er jo trist i så fall.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 06 sep 11, 15:34


Får håpe at dette ikke stemmer, jeg ønsker MFK tilbake i toppen, de har tross alt noe tradisjoner.

Off-topic: Også banner jeg litt i kjærka og håper at HamKam rykker opp til Eliteserien igjen.

---------------------------

Når får FFK stjerne på drakten ?
Og når avsannes Djevelen ?
Blir det mer MENNESKAPT TEMPERATURØKNING nå så fryser jæ`hjæl!


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 06 sep 11, 15:36

Opprinnelig postet av foyn


.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?

Mentalt virker det som om supporterne har gitt opp for lenge siden i hvert fall. Trist lesing på kraakevingen.no i det siste.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 06 sep 11, 22:32

Opprinnelig postet av Rey

Opprinnelig postet av foyn


.. Har du hørt at de har gitt opp "mentalt"  osv eller at de fysisk har kastet inn håndkleet/levert inn papirer ?

Mentalt virker det som om supporterne har gitt opp for lenge siden i hvert fall. Trist lesing på kraakevingen.no i det siste.

Jeg hørte at de fysisk er i ferd med å "kaste inn håndkledet"..... ble fortalt at det antagligvis skjer innen denne uka eller begynnelsen på neste.... som sagt dette er ikke bekreftet av noen i ledelse i MFK, men av en som står klubben nær


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5393

Lagt til: 09 sep 11, 08:14

Moss har egentlig ikke råd til å spille de to siste bortekampene, men Kraakevingen tømmer kontoen sin for å hjelpe klubben. Føler virkelig med dem der oppe. Greit at dem har vært tette i kjeften noen ganger men unner dem virkelig ikke det her.

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 18 okt 11, 23:06
Endret: 18 okt 11, 23:20
Endret av: Plankehue

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 18 okt 11, 23:17

ja den var fin Laughing

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Arte et labore

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 18 okt 11, 23:54

Opprinnelig postet av Plankehue
Da har det endelig blitt klart. Moss satser ungt

Det er ikke bare Moss som skal tjene penger på barn. Sarpsborg 08 har også prøvd å tjene penger på barn, de jævlane ;)


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 19 okt 11, 06:28

der fikk jeg en god latter Laughing

---------------------------

Jeg vil si som statsmenisteren sa det: Ondskap kan drepe et menneske, men aldri beseire et helt folk


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 02 nov 11, 12:03


Moss et par millioner unna konk? Dæven. Såpass alvorlig.

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 02 nov 11, 15:32

Opprinnelig postet av Welhaven


Moss et par millioner unna konk? Dæven. Såpass alvorlig.

det er synd syns jeg. liker ikke særp eller moss, men unner ingen av de å gå konkurs, beste for oss er at vi har flere lag i østfold i de øverste divisjonene, savner egentlig et litt bedre samarbeid, hadde vært bra for oss å kunne leid ut spillere som ikke har tippeliganivå enda til moss eller særp for at de skal få best mulig motstand å ikke bare spille på 2 laget vårt.

tenker da på spillere som rafn mulac, ruud tveter som ikke får tillit på a laget vårt, de kunne feks gått til sarpsborg å utviklet seg 1 år eller 2, å kommet tilbake til oss og herja i tippeligaen.


Willy René

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 aug 07
Innlegg: 1716

Lagt til: 02 nov 11, 18:44

Opprinnelig postet av scheien

Opprinnelig postet av Welhaven


Moss et par millioner unna konk? Dæven. Såpass alvorlig.

det er synd syns jeg. liker ikke særp eller moss, men unner ingen av de å gå konkurs, beste for oss er at vi har flere lag i østfold i de øverste divisjonene, savner egentlig et litt bedre samarbeid, hadde vært bra for oss å kunne leid ut spillere som ikke har tippeliganivå enda til moss eller særp for at de skal få best mulig motstand å ikke bare spille på 2 laget vårt.

tenker da på spillere som rafn mulac, ruud tveter som ikke får tillit på a laget vårt, de kunne feks gått til sarpsborg å utviklet seg 1 år eller 2, å kommet tilbake til oss og herja i tippeligaen.

Jeg ønsker IKKE Moss konkurs.

Men nå er jo Øssia i 2. div., kan man ikke låne ut noen spillere til dem da?

Forresten tror jeg aldri Rafn eller Mulac vil herje, Ruud Tveter derimot tror jeg har potensialet.

---------------------------

Tro = Overtro
Vitenskap = Sannhet


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 04 nov 11, 15:52

MossFK skal selge stadio navent og de vill mellom 2 og 5 mill i året Surprised

Husker jeg ikke riktig så fikk vi 1 mill i året i 5 år, når Høili kjøpte det.


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 05 nov 11, 22:49

Opprinnelig postet av Plankehue

MossFK skal selge stadio navent og de vill mellom 2 og 5 mill i året Surprised

Husker jeg ikke riktig så fikk vi 1 mill i året i 5 år, når Høili kjøpte det.

var vel en såpass billig sum for at vi skulle beholde navnet det da. hadde nok fått en del mer hvis det hadde blitt brynildsen stadion eller europris stadion eller lignende.


hasse33

Landslagsspiller

Ble medlem: 18 jul 07
Innlegg: 1672

Lagt til: 23 nov 11, 09:58

Fikk vite igår at MFK  er mest trolig reddet fra konkurs. De har fått inn de 4 -5 mill de trengte.

Synes det er positivt!


Welhaven

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 nov 09
Innlegg: 1697

Lagt til: 23 nov 11, 12:22

Opprinnelig postet av hasse33

Fikk vite igår at MFK  er mest trolig reddet fra konkurs. De har fått inn de 4 -5 mill de trengte.

Synes det er positivt!

Stemmer det - de mangler kun noen tusenlapper nå, men man kan fint konkludere med at klubben er reddet.

Helt klart positivt, hadde vært trist om de gikk konk. Vil gjerne se de i Adeccoen også jeg, men ikke i Tippeligaen ;-)

---------------------------

Stolt og trofast motgangssupporter, men sier heller ikke nei til medgang..!


Plankehue

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 jul 09
Innlegg: 1035

Lagt til: 25 nov 11, 02:04

Får bare gratulere Mfk med at de overlevde



Flat Trådet Nøstet
Totalt 10 sider Alle

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f