Husk meg
Brukernavn
Passord

Moss satser

Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 14:22
Endret: 19 sep 07, 14:25

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal dere ha røde seter i den nye kråkebingen deres? Godt å se at dere endelig har tatt til vettet og innsett at gult ikke er spesielt kult.

Hehe! Det blir nok gule seter ja. Greia er visst at dette firmaet som laget tegningene tilfeldigvis er fra Fredrikstad og da ble setene røde. Gutta som jobber med prosjektet har fått merke hva folk mener om fargen på setene....

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 19 sep 07, 14:30
Hvordan skal dere få fyllt opp detta vidunderet med det fantastiske publikumsgjennomsnittet deres da? Hvor mange skal stadion ta?

---------------------------

Quis qustodiet ipsos qustodes?

NEI TIL HETS AV BRH!

FFK Forever:
Hva med å ta opp hesten på tribunen, så kan unga få seg en ridetur og de gamle tantene kan få seg litt kjepp! Så blir alle fornøyde!


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 19 sep 07, 14:34
Jeg så i hvert fall fire animerte mennesker på tegningene. Det er jo lov å håpe at de kommer. Og kanskje tar med seg noen av Sims-vennene sine.

---------------------------

"Nothing in all the world is more dangerous than sincere ignorance and conscientious stupidity"
- Dr. Martin Luther King, Jr.


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 14:35

Opprinnelig postet av Snæbbis
Hvordan skal dere få fyllt opp detta vidunderet med det fantastiske publikumsgjennomsnittet deres da? Hvor mange skal stadion ta?

Overgangen fra forblåste gamle Melløs til dette anlegget vil sikkert øke interessen for å gå på kamp betraktelig. Snittet i Fredrikstad økte vel med 4-5 tusen med nytt stadion? Nye Melløs skal ha en kapasitet på ca 9000.

 

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 19 sep 07, 15:17
fikk ett hopp på vel 2500-3000 tenker jeg vi sier :)

Hadde vært skikkelig kult om Moss hadde fått taket på publikum, så får vi satse på at vi møtes i cupen i ny og ne, for til TL kommer dere aldri igjen..

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 15:23

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
fikk ett hopp på vel 2500-3000 tenker jeg vi sier :)

Hadde vært skikkelig kult om Moss hadde fått taket på publikum, så får vi satse på at vi møtes i cupen i ny og ne, for til TL kommer dere aldri igjen..

 

Vi får se da vet du. FFK-supporteres "dommer" over MFK er ikke spesielt objektive...

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 sep 07, 15:35
Og det samme kan vi vel si om deres spådommer  om oss kan vi ikke? ;)

Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 19 sep 07, 15:38

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Og det samme kan vi vel si om deres spådommer  om oss kan vi ikke? ;)

 

Selvsagt. Jeg spår dere ned hvert eneste år uansett og det er fortsatt håp. Hehe. Dere kjøpte dere til sikker plass i sommer. Gratulerer med det.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


Snæbbuss-aristokrat #79

A-lagspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 293

Lagt til: 19 sep 07, 16:48
Endret: 19 sep 07, 16:48
hehe... Takk for det.

Skal jo være litt "uvennskap" og krangling mellom supportere fra lag som er rivaler. At plassen er sikret tar jeg som en selvfølge og om vi "kjøpte" plassen i sommer eller om vi gjorde det på vinteren betyr ikke så mye, alle lag med penger gjør jo det. Kanskje slipper vi det når Moss kommer opp i TL som følge av økningen til 16 lag. :) Da kan man kanskje ta noen sjanser og slippe endel av disse panikk kjøpene for å redde plassen . De skal jo dere ta dere av da. :)


Edit: Måtte legge til en spydig kommentar.

bønna

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 sep 03
Innlegg: 1261

Lagt til: 19 sep 07, 16:53
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Snæbbuss-aristokrat #79
Og det samme kan vi vel si om deres spådommer  om oss kan vi ikke? ;)

 

Selvsagt. Jeg spår dere ned hvert eneste år uansett og det er fortsatt håp. Hehe. Dere kjøpte dere til sikker plass i sommer. Gratulerer med det.



Og det kan man med trygghet si at Moss også gjorde i sommer. Ses til vintern, treningskampene dere vinner mot oss er vel det eneste høydepunktet for en kråke i løpet av sesongen.

---------------------------

Burn in hell, por favore..


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 19 sep 07, 17:53
Hvor mye tar stadion? Så jo riktig så bra ut dette, blir denne stadion på tvers og oppå nåværende stadion, eller misforstod jeg tegningen? Den ene siden så jo egentlig ikke ut, en høy mur av betong med noen få seter. Er vel VIP/kommentorplassen dette?

Og er dette endelig avklart nå, eller er dette også bare skisser over hvordan det kan bli? Uansett, det blir vel TIppeliga-spill på dere også, ettersom øverste divisjon blir utvidet til 16 lag, da skal det vel et mirakel til om dere ikke rykker opp.`

Jeg tror tilsvarende tråd på Kråkeboka ville ha hatt en noe mer samstemt gjeng. Her ble jo Moss nevnt 5-6 ganger blant mange andre lag i samme innlegg. Dere hadde vel kun skrevet ett lag vil jeg tro, ikke fem-seks dere ikke liker :o)

Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 22 sep 07, 23:49
Æsj. Bodø-glimt tapte. Ser urovekkende ut. MFK på kvalik snart ?? NOT, i tillegg får Ham-Kam større heng på direkte opprykk..... Vil heller ikke se Moss i TL.

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


schpa84

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 okt 04
Innlegg: 777

Lagt til: 22 sep 07, 23:53
Endret: 22 sep 07, 23:58
Opprinnelig postet av Memyselfandi
Æsj. Bodø-glimt tapte. Ser urovekkende ut. MFK på kvalik snart ?? NOT, i tillegg får Ham-Kam større heng på direkte opprykk..... Vil heller ikke se Moss i TL.


Huffameg! Vi får bare håpe på at de rykker ned med en gang igjen

---------------------------

Hiv styret!!!!


Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 23 sep 07, 08:16

Hei gutter!

Lurer på hvorfor dere skal være så negative og lite generøse i deres holdning til en uybygging av Melløs stadion.

Jeg synes det hadde vært gull om de hadde bygget en ny stadion. Møter vi Moss FK ( i cupen da vettø!!!) så slipper vi å stå i 12 bane på løpefeltet 65 m fra nærmeste mål.

Moss blir ikke noe farligere for oss, med en ny stadion. Vi må sørge for at vi utvikler oss i toppen av TL.

En utvikling på anlegg siden er en naturlig for alle klubber.

Moss FK er ikke mitt hatlag, de er mer en formalitet. Morro for Kråkevingen å stå under tak.

Når vi møter dem krever det mer av oss om vi skal slå dem på tribunen. I Østfoldhallen har vi alltid vært mye dårligere enn dem.

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 23 sep 07, 09:56
Opprinnelig postet av Bjørnen

Opprinnelig postet av Per Egil
Skal dere ha røde seter i den nye kråkebingen deres? Godt å se at dere endelig har tatt til vettet og innsett at gult ikke er spesielt kult.

Hehe! Det blir nok gule seter ja. Greia er visst at dette firmaet som laget tegningene tilfeldigvis er fra Fredrikstad og da ble setene røde. Gutta som jobber med prosjektet har fått merke hva folk mener om fargen på setene....

Oppfordrer alle FFK-supportere til å kuppe avstemningen om fargevalg på Melløsstadion:-) Hadde vært fett å stemt inn røde seter og hvite søyler

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 sep 07, 18:35
moss hadde i dag en mulighet til å spise mye inn på bodø etter dem tapte mot molde, men moss klarte bare uavgjort

---------------------------

http://keiko99.net


Memyselfandi

Juniorspiller
Ble medlem: 11 sep 07
Innlegg: 154

Lagt til: 23 sep 07, 22:32
Jepp, og godt var det. Så var det Ham-Kam da, de vant. Det er ille.........

---------------------------

Gud forby at Ham-Kam spiller i tippeligaen igjen.............


Bjørnen

A-lagspiller
Ble medlem: 11 sep 03
Innlegg: 412

Lagt til: 24 sep 07, 18:44
Vi krøp nå et poeng nærere BodøGlimt i går da.

Bedre å slå oppover enn å forsvare plassen slik B/G nå gjør. Nok kamper igjen.


Men sansynligheten for Moss i Adecco er selvsagt mye større enn sannsynligheten for TL-spill allerede i 2008. Blir flott med sesongåpning i 2009 med nytt stadion i TL.

---------------------------

MFK - Østfolds stolthet!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 01 okt 07, 13:05
moss klarer ikke kvalikken i år og jeg tror heller ikke på at moss klarer noe i 2008 eller 2009

Det finnes lag som aldrig kommer seg opp. kommer dere ja da gleder jeg meg til dem gratis 6 poengene

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 01 okt 07, 13:09
Med Tippeliga-utvidelse fra og med 2009 så er det store sjanser for at Moss kommer seg opp i det gode selskap igjen. Personlig håper jeg de klarer det også.


Flat Trådet Nøstet
Side 6 av 10 6

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f