Husk meg
Brukernavn
Passord

West Ham vil kjøpe Tarik for 14.mill

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 07, 15:48

fotball.adressa.no/eliteserien/article82764.ece

Vi bør vel minst ha 20.mill?


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 06 jun 07, 15:51
Endret: 06 jun 07, 15:52
Må nesten le av flere her på forumet, de som tidligere påstod at han ikke skal gå for under 40-50 mill. Det blir for dumt.
Er enig i at 14 mill ikke er mye penger, FFK bør ta seg råd til å droppe det - så sant det ikke er i mot Tarik`s vilje. Han greier seg ikke i Premier League, det er helt sikkert, men vil han gå - la han gå. Selv for 14 mill, selvom det ikke hadde skadet med 20-25.

Til sammenligning: Brenne ble solgt for 7.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 06 jun 07, 15:51
Jeg tror og håper at ikke Morgan & CO hopper på det første og beste tilbudet.. Jeg tror også at tarik kanskej har godt av å bli her et år til..

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 06 jun 07, 15:53
Hvorfor har han godt av det?

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 06 jun 07, 15:56
Det er vel nok av eksempler på at unge talenter har forlatt moderklubben for tidlig, og senere floppet selv om de har et kjempe potensial. Om han skulle få mye spilletid i Werst-Ham hadde det sikkert vært en god erfaring, men hvis ikke tror jeg han hadde lært mer av å spille tippeligakamper enn ingenting som helst. Men for å være helt ærlig blir dette bare synsing fra min side..

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 06 jun 07, 15:58
Endret: 06 jun 07, 16:37

Opprinnelig postet av T.Olsen

Til sammenligning: Brenne ble solgt for 7.

Nytter ikke å sammenligne LSKs kjøpekrefter med West-Ham.. Det er ikke en fast markedspris, en PL klubb ville måtte betale mye mer for en og sammen spilleren enn en TL klubb.

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 06 jun 07, 16:01

Jeg tror det beste for Tarik er at han blir to-tre år til i FFK. Her har han trygge omgivelser og er en viktig spiller i laget. Jeg håper virkelig han forstår det selv og at ledelsen/trenerne er enig. Når det er sagt tror jeg absolutt han lykkes på et høyere nivå men det er mye som taler for at han ikke er der ennå.

En liten ting til.............   Vi/han m fler klager over at han blir tatt hardt av motspillere uten at dommerne i tilstrekkelig grad blåser for det. I PL er det IKKE bedre for å si det mildt................

 

 


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 07, 16:02
Når Tarik selges blir det nok for mer enn 14.7 mill.

Jeg er helt klart forberedt på at Tarik kommer til å bli solgt om ikke så altfor lenge, det er helt naturlig, men jeg tror ikke han forsvinner til West Ham i sommer. Andre klubber vil dessuten helt sikkert komme på banen og presse prisen høyere opp. Tarik har vel også kontrakt i to og en halv sesong til, og hvis han ikke har en eller annen klausul, regner jeg med at FFK holder på ham ett år til, forutsatt at han ikke gjør seg selv vanskelig - noe jeg tviler på.

Og foreløpig er jo ikke dette annet enn rykter, selv om vi vet at utenlandske klubber følger med Tarik.

Jonek

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 okt 03
Innlegg: 1132

Lagt til: 06 jun 07, 16:19

Tarik blir solgt, men prisen er vanskelig å si noe om. Klart at 14 MIL er mye, men vi ønsker oss mer. Vet ikke hvor mye vi kan få, men det tror jeg Morgan er mer oppdatert på enn meg.

Vi bør huske på at vi kan få kanskje 30% av et videre salg, men vi må også huske på at Trosvik skal ha noe av kaka også. De trenger mer plass i sitt store ungdomsarbeide.

 

---------------------------

Du ser det ikke, før du tror det!!
---HOLYGANS-----

www.holygans.com


Gladmann

Bedriftsspiller
Ble medlem: 16 des 06
Innlegg: 15

Lagt til: 06 jun 07, 16:19

Nå er det ikke snakk om 14,7 men om 3 millioner pund. Det er vel nærmere 40 millioner. Setter nok saken i et annet lys.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007260201,00.html

---------------------------

FFK FOR ALLTID


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 06 jun 07, 16:24
Hvor mye fikk Lyn for Mikel?

Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5370

Lagt til: 06 jun 07, 16:28
Endret: 06 jun 07, 16:31
Lyn fikk vel ca 40 for Mikel.
Syns 36 mill for Tarik høres ganske så bra ut. Vel å merke er ikke The sun den mest pålitelige avisen i England, men det høres bra ut

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 06 jun 07, 16:55

Hvis det stemmer at det kanskje kommer et bud på Tarik på nesten 40mill så må vi jo bare slå til.... Trist om han forlater oss men det er nå engang sånn fotballen er blitt! Vi får brukbare spillere for 40 mill!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 jun 07, 16:57
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Hvis det stemmer at det kanskje kommer et bud på Tarik på nesten 40mill så må vi jo bare slå til.... Trist om han forlater oss men det er nå engang sånn fotballen er blitt! Vi får brukbare spillere for 40 mill!!!



Helt enig, synd å gi slipp på Tarik men om det kommer bud i den størrelsen sier man selvsagt ja takk.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 07, 16:57
Opprinnelig postet av Gladmann

Nå er det ikke snakk om 14,7 men om 3 millioner pund. Det er vel nærmere 40 millioner. Setter nok saken i et annet lys.

http://www.thesun.co.uk/article/0,,2002390000-2007260201,00.html

35.7 millioner er det ja... Da begynner det å lukte fugl

---------------------------

RednWhite


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 06 jun 07, 16:59
Kanskje vi er heldige å får budrunde på han.... $$$$$$$

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 07, 17:01

Opprinnelig postet av T.Olsen
Må nesten le av flere her på forumet, de som tidligere påstod at han ikke skal gå for under 40-50 mill. Det blir for dumt.
Er enig i at 14 mill ikke er mye penger, FFK bør ta seg råd til å droppe det - så sant det ikke er i mot Tarik`s vilje. Han greier seg ikke i Premier League, det er helt sikkert, men vil han gå - la han gå. Selv for 14 mill, selvom det ikke hadde skadet med 20-25.

Til sammenligning: Brenne ble solgt for 7.

Ler du enda, nå som det viser seg at budet sansynligvis er på 3 millioner pund (35,7 millioner NOK)?

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jun 07, 17:11
Opprinnelig postet av danan2
Hvor mye fikk Lyn for Mikel?
Lyn satt igjen med 60 mill for Mikel

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 06 jun 07, 18:39
Opprinnelig postet av HotDream

35.7 millioner er det ja... Da begynner det å lukte fugl

Husk at FFK aldri får mer enn 50% salgssummen, siden investorgruppa eier 50% av spillerne i FFK.  I tillegg skal nok FFK ut med en sum til Trosvik (andre?), slik at den samlede verdien klubben blir sittende igjen med blir lavere.

Men uansett: 35 mill for Tarik høres ut som en fornuftig sum, sett i lys de åndssvake prisene de opererer med i England... Ikke bare er prisene syke, men lønningene er også helt ut av en annen verden.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 06 jun 07, 18:55
FFk klarer vel å niste alle disse 40 millionene til de gamle klubbene tarik spelte for og investorer,..akuratt som  Brenne saken..blir vanskelig å finne noen erstatter hvis han forsvinner

---------------------------

CUPVINNER 06



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3