Husk meg
Brukernavn
Passord

West Ham vil kjøpe Tarik for 14.mill

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 06 jun 07, 19:50

Her er linken fra Daily Mail :

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=460261&in_page_id=1779

 

Følger mye på engelsk fotball. Daily Mail skriver som regel mye piss. Rene Se & Hør :-) hehe. 

Men morro at han blr kalt WONDERKID  .

Men ærlig:  Tarek er ikke god nok for dette nivået. Enkelt å greit. Et par år til på baken :-)

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 06 jun 07, 20:09

Opprinnelig postet av TothNR1
FFk klarer vel å niste alle disse 40 millionene til de gamle klubbene tarik spelte for og investorer,..akuratt som  Brenne saken..blir vanskelig å finne noen erstatter hvis han forsvinner

 

Brian West kan erstatte Tarik.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jun 07, 20:30
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av TothNR1
FFk klarer vel å niste alle disse 40 millionene til de gamle klubbene tarik spelte for og investorer,..akuratt som  Brenne saken..blir vanskelig å finne noen erstatter hvis han forsvinner

 

Brian West kan erstatte Tarik.

nei det kan han ikke,etter 10 min så er tempoet slutt hos West da muskulaturen hans har tatt kvelden

ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 06 jun 07, 22:09
Er Rune Hauge agenten til Tarik?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 22:17
nei

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 07, 22:18
Endret: 06 jun 07, 22:23
Opprinnelig postet av ispigg
Er Rune Hauge agenten til Tarik?

Det er Torgeir Knutsen som har uttalt seg som agent for Elyounoussi tidligere (link).

Men ifølge den saken her fra i fjor så virker det som han er en del av Hauge-systemet. Såvidt jeg vet har Rune Hauge mange agenter under seg, men det er sikkert Hauge selv som tar seg av de store overgangene, noe som en overgang til Premier League må sies å være (hvis han fortsatt har lisens?)

djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 jun 07, 22:18

Opprinnelig postet av ispigg
Er Rune Hauge agenten til Tarik?

 

Nei, Rune (Dombås) Haugen

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 06 jun 07, 22:32
Vi får jo håpe at ikke hauge er agenten til vår kjære Tarik

ispigg

Bedriftsspiller
Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 18

Lagt til: 06 jun 07, 22:46
Da er vel ikke dette bildet fra idag godt nytt......


www.imagehosting.com/show.php/741630_Bilde111.jpg.html

I

Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 06 jun 07, 22:57
oisann...ikke bra

---------------------------

Heia FFK


hedvalen

A-lagspiller

Ble medlem: 10 mai 05
Innlegg: 612

Lagt til: 06 jun 07, 23:03
som evig liverpool supporter så har jeg lært meg å ta the sun med en klype salt

---------------------------

FFK, stjernen og liverpool for altid:)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 06 jun 07, 23:08

Opprinnelig postet av hedvalen
som evig liverpool supporter så har jeg lært meg å ta the sun med en klype salt

Dersom FFK får mellom 30-40 millioner+ gode videresalgsavtaler, kan man vel ikke annet enn å la ham gå??  Det er ikke gitt at Tarik fortsetter utviklingen, ikke blir skadet, forlenger med oss etc. Så å ikke selge blir vel litt russisk rulett med mange kuler i kammeret??

Trist som faan!!

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!


TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 06 jun 07, 23:25

Hva koster et nedrykk fra TL hvis du rykker opp igjen året etter? 30 mill? + tap av flere spillere? FFK er absolutt ikke i noen posisjon tll å avse en spiller som Tarik, når vi av erfaring vet at hvert eneste poeng teiller ved serieslutt.

På den annen side er jo gutten tydligvis alt for talentfull til å bli værende her hvis FFK virkelig viser seg å bli et nedrykkskamp-lag for 4.året på rad. Gutten viser et fantastisk samfunnsengasjement og takknemlighet og er et godt forbilde når han prioriterer utdanning framfor prøvespilling i internasjonale storklubber.

Så ved å ta hensyn til Tariks karriere og FFKs økonomi så blir vel en middelvei mellom 15 og 35 mill en passe sum? Så rundt 25 mill for norges beste 19 åring siden Carew, vil vel være en grei pris. Bare skaff en videresalgsprosent på over 10% og la Trosvik, med sin fantastiske innsats for breddefotballen, få sitt.  

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 06 jun 07, 23:31
Opprinnelig postet av TurnipZ

Opprinnelig postet av T.Olsen

Til sammenligning: Brenne ble solgt for 7.

Nytter ikke å sammenligne LSKs kjøpekrefter med West-Ham.. Det er ikke en fast markedspris, en PL klubb ville måtte betale mye mer for en og sammen spilleren enn en TL klubb.



Vel, faktisk ikke.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 jun 07, 23:33
The Sun er mindre troverdige enn SVs valgløfter, men når det er sagt er interesse fra utlandet uunngåelig. Så lenge vi har han på en passe lang kontrakt bør vi dog holde fast på han så sant et  ikke et _skikkelig_ bud kommer inn..

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 06 jun 07, 23:33
Opprinnelig postet av Spurvene fra London

Her er linken fra Daily Mail :

 

http://www.dailymail.co.uk/pages/live/articles/sport/football.html?in_article_id=460261&in_page_id=1779

 

Følger mye på engelsk fotball. Daily Mail skriver som regel mye piss. Rene Se & Hør :-) hehe. 

Men morro at han blr kalt WONDERKID  .

Men ærlig:  Tarek er ikke god nok for dette nivået. Enkelt å greit. Et par år til på baken :-)

Enig.

 

Men hva er det jeg leser?? Prøver West Ham å stjele Scott Parker fra Newcastle? Det er som om Odd skulle ha stjålet Bjørkøy fra oss! Fy skamme seg, eklinger. Ligg unna!

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 06 jun 07, 23:34
Endret: 06 jun 07, 23:35
Opprinnelig postet av HotDream


Opprinnelig postet av T.Olsen
Må nesten le av flere her på forumet, de som tidligere påstod at han ikke skal gå for under 40-50 mill. Det blir for dumt.
Er enig i at 14 mill ikke er mye penger, FFK bør ta seg råd til å droppe det - så sant det ikke er i mot Tarik`s vilje. Han greier seg ikke i Premier League, det er helt sikkert, men vil han gå - la han gå. Selv for 14 mill, selvom det ikke hadde skadet med 20-25.

Til sammenligning: Brenne ble solgt for 7.


Ler du enda, nå som det viser seg at budet sansynligvis er på 3 millioner pund (35,7 millioner NOK)?


JA!

Hva var forresten så galt med det bildet? Om denne mannen ikke er hans agent, mener jeg.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 06 jun 07, 23:47
Endret: 06 jun 07, 23:52
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Enig.

 

Men hva er det jeg leser?? Prøver West Ham å stjele Scott Parker fra Newcastle? Det er som om Odd skulle ha stjålet Bjørkøy fra oss! Fy skamme seg, eklinger. Ligg unna!



Scott Parker = oppskrytt. Alle som har sett litt Engelsk fotball det siste året vet dette. Å få såppass mye penger for han er faktisk veldig bra jobba av Newcastle.

MOD: Fjernet unødvendig quote. Vil også be om at vi holder oss til temaet. Scott Parker er ikke teamet for denne tråden

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 07 jun 07, 00:03
Om det er fakta at FFK vil få et bud på 37(eller hva det var)millioner mener jeg de MÅ godta. For FFK er dette mye penger, penger de trenger. Ser heller ikke på Tarik som noe stort tap, da vi har en solid erstatter i Gardar(?).

Må si at jeg tviler på at han får spille for West Ham, om det er der han ender opp, det blir nok mye benksliting. Tarik er selvfølgelig sugen på spill i Europa, samt mye penger, så om han velger å gå nå vil ikke være noen stor overaskelse. Alt kommer ann på hans første kamp for den nye klubben, ALT.

FFK: Selgselgselg
Tarik: Ikke gå

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 07 jun 07, 00:11
Endret: 07 jun 07, 00:13

 Litt motstridene det der, T.Olsen . Har forøvring en på MSN her som sier han vet at Tarik går til sommeren. Hva mener/vet folket her ?

 

Paco, dette er ditt "cue", iom du tydligvis er inne i de innerste kretser i FFK....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/



Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f