Husk meg
Brukernavn
Passord

Ny prøvespiller: Thomas Sobotzik (33)

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 06 jun 07, 15:18
Endret: 06 jun 07, 15:18

http://www.fredrikstadfk.no/content/view/273/1/

Thomas Sobotzik prøvespiller..hva syns vi om han da?..er ihvafal erfarfaren

---------------------------

CUPVINNER 06


DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 06 jun 07, 15:29
Navnet minner ihvertfall veldig om "Irkutske Slobotniks" fra Ernie...

---------------------------

Norgesmester


kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 06 jun 07, 15:32

Første som slår meg er at denne fyren har lang erfaring på et bra Europeisk nivå, men kanskje ikke et stjerne emne(litt forutinntatt med denne Polsk/Tyske kombinasjonen).

 

Er det han som skal vise seg frem for FFK, eller FFK som skal vise seg frem for ham?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 07, 15:32
Jeg tipper Tore Pedersen har hatt en finger med i spillet her. De var i hvert fall lagkamerater i St. Pauli.

Ellers er jo dette en spiller med en forholdsvis god CV, men registrerer at det er en stund siden han spilte på øverste nivå i Tyskland.

kanogvetalt

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 jul 04
Innlegg: 5522

Lagt til: 06 jun 07, 15:35
Noen som kan si noe, fornuftig, om nivået i 2. bundesliga? Er det sammenligbart med f.eks Championship?

---------------------------

Spillere og trenere kommer og går. Klubben består.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 15:35
Ja eneste jeg vil minne enkelte på er at dere må huske han er 33. Jeg vet at mange klager på at en i 30 er gammel, for meg spiller det ingen rolle så lenge det er kvalitet.

---------------------------

http://keiko99.net


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 07, 15:38
Endret: 06 jun 07, 15:38
Opprinnelig postet av keiko99
Ja eneste jeg vil minne enkelte på er at dere må huske han er 33. Jeg vet at mange klager på at en i 30 er gammel, for meg spiller det ingen rolle så lenge det er kvalitet.

Det er irrelevant om han er 33 år om han går inn og styrker laget direkte. Vi trenger også flere ledertyper i laget og de er gjerne over 30 år. FFK har dessuten et ganske ungt lag og tar på ingen måte skade av å få inn en rutinert spiller sentralt på banen. Jeg er faktisk mer fornøyd med at man ser etter spillere rundt 30 enn rundt 20 på nåværende tidspunkt.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 15:41
jeg vet det Costanza, men jeg sier bare i fra, for det finnes brukere her inne som sier at 30 er gammelt, men som jeg sier: kvalitet er viktig. Å vi trenger folk på midtbanen.

---------------------------

http://keiko99.net


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 06 jun 07, 15:47
Keiko, 30 år for en fotballspiller er gammelt. Blir flott med denne karen inn på midtbanen, slik at vi kan få kastet ut både ramberg og bjørkøy av laget.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 06 jun 07, 15:48
Endret: 06 jun 07, 15:49

Spennende, men å brenne av flere millioner på en slik gammel spiller håper jeg ikke skjer. Men vi trenger garantert en erfaren "spilloppmaker" på midten, og om han har passert 30 får så bare være.. Kan jo håpe på bosman e.l.

Edit: Sorry, leste ikke fredrikstadfk.no artikkelen godt nok.. hehe

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 06 jun 07, 15:51
30 år er selvsagt ikke gamelt. På defensiv midtbane er det massevis av eksempler på spillere som har hatt sine beste år i midten av 30-årene.

Mange kamper fra Bundesliga kan være et kvalitetsstempel, men som sagt er det en stund siden han spilte i 1. Bundesliga nå. Samtidig er det kanskje verdt å minne om Sebastian Schindzielorz. Hvem, sier du? Nettopp. Han ble hentet til Start i fjor sommer og skulle være deres anker på midtbanen. 27 år, aldersbestemte landskamper for Tyskland og over 100 kamper i 1. Bundesliga. Schindzielorz ble en flopp og forsvant etter sesongen i fjor, uten å bemerke seg noe som helst.

Betyr dette for øvrig at de to andre prøvespillerne er veid og funnet for lette?


Fjedjik

Landslagsspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 890

Lagt til: 06 jun 07, 15:53

Opprinnelig postet av T.Olsen
Keiko, 30 år for en fotballspiller er gammelt. Blir flott med denne karen inn på midtbanen, slik at vi kan få kastet ut både ramberg og bjørkøy av laget.

hmmm så FFK skal spille med 10 mann hvis denne tyskeren kommer ;-)

 

---------------------------

Show me the boys in red and white, then I can tell you about the art of football


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 06 jun 07, 15:54

Opprinnelig postet av Costanza

Det er irrelevant om han er 33 år om han går inn og styrker laget direkte. Vi trenger også flere ledertyper i laget og de er gjerne over 30 år. FFK har dessuten et ganske ungt lag og tar på ingen måte skade av å få inn en rutinert spiller sentralt på banen. Jeg er faktisk mer fornøyd med at man ser etter spillere rundt 30 enn rundt 20 på nåværende tidspunkt.

Syns dette er interessant jeg. Alderen er bare en fordel om vi da ikke skal se 10 år framover i tida, og det bør vi jo ikke.

---------------------------

RednWhite


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 06 jun 07, 15:57
Opprinnelig postet av Fjedjik

Opprinnelig postet av T.Olsen
Keiko, 30 år for en fotballspiller er gammelt. Blir flott med denne karen inn på midtbanen, slik at vi kan få kastet ut både ramberg og bjørkøy av laget.

hmmm så FFK skal spille med 10 mann hvis denne tyskeren kommer ;-)

 



Heller det.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 06 jun 07, 16:33

Opprinnelig postet av T.Olsen
Keiko, 30 år for en fotballspiller er gammelt. Blir flott med denne karen inn på midtbanen, slik at vi kan få kastet ut både ramberg og bjørkøy av laget.

 

Du høres ganske lur ut

 

 

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 06 jun 07, 16:49
Høres veldig interessant ut, akkurat det vi trenger, en rutinert sjef på midtbanen ...

Spørs hvor god han er nå da, men at han har spilt på øverste nivå i Tyskland burde tilsi han har vært god ihvertfall ;)

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 06 jun 07, 16:59
T.olsen du missforstår meg.. jeg sier ikke at over 30 er for gammelt.. jeg vet mange brukere her inne sier det...

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 06 jun 07, 17:12

Opprinnelig postet av keiko99
T.olsen du missforstår meg.. jeg sier ikke at over 30 er for gammelt.. jeg vet mange brukere her inne sier det...

At du gidder å utbrodere på denne måten keiko99. Vi har fått med oss det der for lenge siden nå. Du gjentar deg til det kjedsomlige.


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 06 jun 07, 17:13
hmmm... Ja la han få vise seg frem! Han har en god CV og er han i fortsatt god form så ser jeg ikke noe gæli i å prøve å hente denne karen! Gratis til og med  jo..

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 06 jun 07, 17:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
T.olsen du missforstår meg.. jeg sier ikke at over 30 er for gammelt.. jeg vet mange brukere her inne sier det...

At du gidder å utbrodere på denne måten keiko99. Vi har fått med oss det der for lenge siden nå. Du gjentar deg til det kjedsomlige.

Og det er noen som må hakke og hakke på andre til det kjedsommelige. Stiller vel likt her du da.



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 6 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340