Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 41 av 41 41

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 aug 07, 23:34
Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK var å luktet på Sjøhage tidligere,men her tror jeg vi har en målfarligere Svensk U21-landslagsspiller.

Johan Oremo har scoret 6 mål og 2 assist for Gefle på 13 kamper. Det er nesten like mange spillemål som Marcus Berg(11 mål hvor av 4 på straffer) som leder skytteligaen. Virker som et stort talent dette. Han sammenliknes med Thomas Brolin.

Han er ikke en etablert målscorer,men han kom fra lavere divisjoner til Allsvenskan denne sesongen og har levert for Gefle. Han er også ganske "røsselig" 185 cm 77 kg.

Lurer på om Grønis har "koll" på denne karen?



Jeg har sans for å hente slike spillere. Men jeg tror han blir i dyreste laget. Spørs hvor mye Høili & Co. er villig til å betale for en spiss da.

benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 01 aug 07, 23:52
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av benksliter`n

FFK var å luktet på Sjøhage tidligere,men her tror jeg vi har en målfarligere Svensk U21-landslagsspiller.

Johan Oremo har scoret 6 mål og 2 assist for Gefle på 13 kamper. Det er nesten like mange spillemål som Marcus Berg(11 mål hvor av 4 på straffer) som leder skytteligaen. Virker som et stort talent dette. Han sammenliknes med Thomas Brolin.

Han er ikke en etablert målscorer,men han kom fra lavere divisjoner til Allsvenskan denne sesongen og har levert for Gefle. Han er også ganske "røsselig" 185 cm 77 kg.

Lurer på om Grønis har "koll" på denne karen?



Jeg har sans for å hente slike spillere. Men jeg tror han blir i dyreste laget. Spørs hvor mye Høili & Co. er villig til å betale for en spiss da.

Høyli og co/FFK var jo villige til å hente Sjøhage for mange mill. før sesongen,men spilleren ville ikke til FFK. Ikke umulig at de har denne spilleren i kikkerten også

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 41 av 41 41

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340