Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 39 9

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 12 jun 07, 19:55
Opprinnelig postet av Bob Page
Og der  punkteres alle rykter om at Andresen komme til FFK, ihvertfall denne sesongen...


Haha, tror du? Enkelte her er merkelig nok så besatte av denne ideen at MA sikker kunne brukket begge bena og lagt opp og vi ville fortsatt fått tråder om "Andresen gjør comeback for FFK?".. Jeg skjønner ikke greia egentlig.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 12 jun 07, 20:04
Endret: 12 jun 07, 20:16
Opprinnelig postet av algern0n
Opprinnelig postet av Bob Page
Og der  punkteres alle rykter om at Andresen komme til FFK, ihvertfall denne sesongen...

Haha, tror du? Enkelte her er merkelig nok så besatte av denne ideen at MA sikker kunne brukket begge bena og lagt opp og vi ville fortsatt fått tråder om "Andresen gjør comeback for FFK?".. Jeg skjønner ikke greia egentlig.

Morgan Andersen har jo også avkreftet alt som har med Andresen å gjøre ved flere anledninger:

– Det er alltid rykter som svirrer rundt i den byen her. Det har vært rykter i hele vinter om Martin Andresen til tross for at han aldri har vært på blokka til noen som har med sport i klubben å gjøre.

www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 12 jun 07, 20:08
om martin går til RBK.. hva med han tetty i RBK da.. vil han slite benk da ?

kunne det vært noe for oss ?

---------------------------

http://keiko99.net


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 12 jun 07, 20:13

Leste du linken ? Martin går ikke til RBK denne sesongen...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 jun 07, 21:01
Opprinnelig postet av Bob Page

Leste du linken ? Martin går ikke til RBK denne sesongen...

Det er straks overgangsvindu, Bob Page. Selv om jeg er ganske sikker på at MA ikke går til RBK har det skjedd større ting innen fotballoverganger tidligere.

Keiko99: Ja, selvsagt ville Tettey vært en interessant spiller dersom MA går til RBK.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Defoe

Bedriftsspiller
Ble medlem: 07 aug 05
Innlegg: 14

Lagt til: 13 jun 07, 17:34
Ang. Wehrman så skulle ikke det kommet ut, men det gjorde det fra en sentral voksen person i plankehaugen på bussen hjem fra Trondheim. Jeg vet ikke noe mer, men jeg stoler på denne personen!!

Krumtapp

Juniorspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 156

Lagt til: 13 jun 07, 17:52
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.

---------------------------

Any given sunday


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 13 jun 07, 18:03

Opprinnelig postet av Krumtapp
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.

30-6=24. Han ble kåret til årets nykommer i 2001 - ikke årets talent. Men det store spørsmålet er : Behøver vi virkelig enda en skadeutsatt spiller?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 13 jun 07, 18:05

Opprinnelig postet av Krumtapp
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.

 

FFK har jobbet med han en stund, skal ikke se bort i fra at han kommer.


TurnipZ

Juniorspiller
Ble medlem: 13 feb 07
Innlegg: 140

Lagt til: 13 jun 07, 18:19

Arrester meg gjerne, men dette er vel ingen defansiv midtbanetype?

---------------------------

Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jun 07, 18:23
Endret: 13 jun 07, 18:23
Opprinnelig postet av TurnipZ

Arrester meg gjerne, men dette er vel ingen defansiv midtbanetype?


Etter hva jeg har forstått er han god på høyre midtbane, og det er jo også noe FFK trenger. Grönhagen har sagt at han ønsker to midtbanespiller. Den ene er nok sentral (defensiv) og den andre en som kan spille på kanten (Barsom).

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 13 jun 07, 19:37

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 13 jun 07, 21:03
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Krumtapp
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.

30-6=24. Han ble kåret til årets nykommer i 2001 - ikke årets talent. Men det store spørsmålet er : Behøver vi virkelig enda en skadeutsatt spiller?

Etter det jeg leste i den linken så er jeg skeptisk til fyren.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 13 jun 07, 21:07
Har lest en god del om Barsom på mange forskjellige sider nå, og han får en hel del positive referanser fra ulikt hold. Det som taler i mot han er skadehistorien, alderen på 30 år, fra utlandet (begynner å bli veldig mange) og spilte sist for et bunnlag i gresk 2. divisjon.

Men han skal være en teknisk god og ballsikker midtbanespiller som trives best på høyre midtbane og har tidvis gjort det veldig bra i Allsvenskan. Grönhagen kjenner han også fra tiden i Djurgården. Dessuten var Shaaban også lagkamerat med han i Djurgården en periode. Så Grönhagen vet nok hva han får i Barsom, og det er ingen tvil om at vi trenger et godt alternativ på høyre midtbane. Multaharju er ganske begrenset og Tarik er best som spiss.

Hvis det stemmer at vi skal hente 3 spillere i sommer, så bør iallfall minst 1 av disse være norsk. Mot RBK stilte vi med 8 av 11 utenlandske spillere, og vi befinner oss egentlig allerede ved smertegrensen for hvor mange utenlandske spillere vi kan ha i klubben. Men kanskje forsvinner jo noen i sommer også...?

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 13 jun 07, 21:47
Snart Arsenal, der er vel ingen av de faste spillerne Engelske

Neida, er vel ett stykke igjen til de tilstandene, men grunnen er vel så enkel at de norske som er noe å samle på koster skjorta, lite å stille opp med der, tror jeg ...

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 14 jun 07, 02:45
Opprinnelig postet av bjorn
Snart Arsenal, der er vel ingen av de faste spillerne Engelske

Neida, er vel ett stykke igjen til de tilstandene, men grunnen er vel så enkel at de norske som er noe å samle på koster skjorta, lite å stille opp med der, tror jeg ...


Samme problem som de har i England det, egentlig.

Vider Nisja (u21 landslagsspiller fra Bryne) går gratis etter sesongen og er i samtaler med Viking, håper klubben hvertfall har vært på banen der.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 07, 07:11

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 14 jun 07, 08:35
Likte godt det Høili sa i dagens f-b ja!! Håper vi sikrer oss Kasey!!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 14 jun 07, 08:43
ja jeg liker dette

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 jun 07, 08:51
hvis vi må sloss mot Odd og Godset for å få signaturen hans, blir jeg nesten fornærmet om han ikke velger oss..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!



Flat Trådet Nøstet
Side 9 av 39 9

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24