Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 39 36

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jul 07, 16:05

 

Agar Barsom fortsatt uten klubb.

Barsom förnekar IFK-rykte: ``Aldrig något konkret``

Abgar Barsom har kopplats samman med IFK Göteborg. Mittfältaren själv förnekar att en övergång till klubben skulle vara aktuell.

- Det pratats väldigt mycket, men det finns inget konkret från Göteborg och har aldrig gjort, säger Abgar Barsom till.
www.fotbolldirekt.com/IndexNews.cfm


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 27 jul 07, 16:09
Han har ihvertfall ett veldig bra venstrebein. Spennede spiller, ville helt klart vært en spiller som hadde kje,pet om en plass i første 11.

fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 jul 07, 17:12
Endret: 27 jul 07, 19:12
Opprinnelig postet av algern0n

Han sies å være et ekstremt talent (av den typen som i utgangspunktet bør se til utlandet, ikke andre norske klubber), men det er jo verdt et forsøk.

 

mener å huske at han har vært linket til United eller en annen stor Europeisk klubb?!

MOD: Fjernet unødvendige siteringer

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jul 07, 17:17

Interresante spillere, Corrales og Rise. Men vil heller kjøpe en spiss. På venstreback har vi Sjöberg og Multaharju ut sesongen, og kan heller kjøpe en venstreback i vinter. Piiroja forsvinner vel i vinter eller neste sommer, og da trenger vi Sjöberg på midtstopperplass(Agim er også et god alternativ!). Multaharju er god, men egentlig en høyrekant. I tillegg ikke stabil nok.

Hadde ikke vært meg i mot og sett Occean i rød-hvitt, men ser heller en mer bevegelig spiss. Helstad er vel den ultimate spiss for oss. En spiller som er sterk, er et oppspillspunkt, god en mot en, har fart og avslutninger og gode løp. Men jeg har god tro på Thomassen fra Sarpsborg.

Får han spilletid, er vi på rett vei. Da har vi gode kjøp og utlendinger, samt at vi tør å bruke lokale talenter som Staw, Bråthen, Elyounoussi, Elvestad(får litt spilletid, håper jeg) og da denne Thomassen.

---------------------------

I fell in love with football as I was later to fall in love with women: Suddenly, uncritically, giving no thought to the pain it would bring. -Nick Hornby-


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 18:41
Opprinnelig postet av Lemmy

Interresante spillere, Corrales og Rise. Men vil heller kjøpe en spiss. På venstreback har vi Sjöberg og Multaharju ut sesongen, og kan heller kjøpe en venstreback i vinter. Piiroja forsvinner vel i vinter eller neste sommer, og da trenger vi Sjöberg på midtstopperplass(Agim er også et god alternativ!). Multaharju er god, men egentlig en høyrekant. I tillegg ikke stabil nok.

Hadde ikke vært meg i mot og sett Occean i rød-hvitt, men ser heller en mer bevegelig spiss. Helstad er vel den ultimate spiss for oss. En spiller som er sterk, er et oppspillspunkt, god en mot en, har fart og avslutninger og gode løp. Men jeg har god tro på Thomassen fra Sarpsborg.

Får han spilletid, er vi på rett vei. Da har vi gode kjøp og utlendinger, samt at vi tør å bruke lokale talenter som Staw, Bråthen, Elyounoussi, Elvestad(får litt spilletid, håper jeg) og da denne Thomassen.

Og så har vi Trulsen som bøtter inn mål på junior og 2dre laget.Håper han snart blir tatt opp i stallen for å få kjenne på nivået.

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 jul 07, 20:20
Endret: 27 jul 07, 20:20

Rykte jeg hørte i går om Occean. Er at snille onkel Terje blar opp 10 mill. for Occean.

Ryktet virker mer troverdig nå,etter jeg leste intervjuet med Høyli i Aftenposten idag. Det virker som om ønskene til Terje Høyli av en eller annen merkelig grunn,pleier å gå i oppfyllelse 

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 jul 07, 20:32
hvorfor skal lsk slippe sin beste spiss??

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jul 07, 20:51
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
hvorfor skal lsk slippe sin beste spiss??


Hvis man legger tilstrekkelig med penger på bordet så kan man vel kjøpe hva som helst. At man får kjøpt Occean for 10 mill. tror jeg ingenting på.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 20:58

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
hvorfor skal lsk slippe sin beste spiss??


Hvis man legger tilstrekkelig med penger på bordet så kan man vel kjøpe hva som helst. At man får kjøpt Occean for 10 mill. tror jeg ingenting på.

Tror nok de ville sluppet ham for 10 mille, men den som betaler det er jo gal eller har alfor mye penger. Occean er ikke i nærheten av å ha en verdi på 10 mille..

---------------------------

RednWhite


fredrikstadpatriot

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 okt 03
Innlegg: 3249

Lagt til: 27 jul 07, 21:04

ikke jeg heller.. og jeg tviler på at occean er til salgs for særlig under 20 mill..

 

vil heller ha rushfelt fra tromsø, men det blir vel ikke billig det heller

---------------------------

Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!

Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.

Felt P, rad 7, sete 11 !


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 27 jul 07, 21:08

Opprinnelig postet av fredrikstadpatriot
ikke jeg heller.. og jeg tviler på at occean er til salgs for særlig under 20 mill.. vil heller ha rushfelt fra tromsø, men det blir vel ikke billig det heller

Noen har mistet bakkekontakten her.....

---------------------------

RednWhite


lingval

Knøttespiller

Ble medlem: 12 apr 04
Innlegg: 69

Lagt til: 27 jul 07, 21:12

Ville heller hatt Frode Johnsen enn Rushfeldt.blir sikkert billigere og han, han har kontrakt i Japan fram til feb 2008....

 


oleberg

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 sep 03
Innlegg: 1341

Lagt til: 27 jul 07, 21:13
Opprinnelig postet av benksliter`n

Rykte jeg hørte i går om Occean. Er at snille onkel Terje blar opp 10 mill. for Occean.

Ryktet virker mer troverdig nå,etter jeg leste intervjuet med Høyli i Aftenposten idag. Det virker som om ønskene til Terje Høyli av en eller annen merkelig grunn,pleier å gå i oppfyllelse 

Er ikke mange spissene i Norge som forsvarer en pris på 10 mill!! Kan egentlig bare tenke på Torstein Helstad, Steffen Iversen og kanskje Peter Ijeh. Daniel Nannskog er vel for gammel. Ingen av disse er meg bekjent til salgs.

Dersom Høili blar opp 10 Mill, er det vel bedre å kjøpe Marcus Berg fra IFK Gøteborg.

http://www.gp.se/gp/jsp/Crosslink.jsp?d=128&a=358205

 


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 jul 07, 21:15
Må nok vente til neste sesong før det kommer flere spillere

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 jul 07, 21:16

skal vi ha inn en spiss så må det ihvertfall bli en som vinner duellene der framme. nå har vi bare gardar som kan ta den jobben. hvis han blir skadet så har vi ingen. så jeg mener vi bør få et spissalternativ til.

det vi trenger nå er en solid høyre å venstre back. da er jeg fornøyd. i å med at vi kjøpte gashi så trenger vi ikke lenger en høyre kant. for jeg tviler på at vi setter gashi eller bjørkøy på benken. da må en av de to ta den plassen. selvom jeg egentlig ville sett en med ordentlig fart å teknikk med gode innlegg der ute.


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 27 jul 07, 21:19

Opprinnelig postet av paco
Må nok vente til neste sesong før det kommer flere spillere

Det er over en mnd igjen til vinduet stenger. Det er vel 31 August? Så å garantere noe som helst er umulig. Blir en av våre nøkkelspillere solgt, eller vrakgods for en god penge, vet man ikke hva som skjer...... Money talks....


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 jul 07, 21:59
Imponert over svenskekunnskapen din, oleberg, men er ikke Marcus Berg et av de største spisstalentene i Sverige? Selvsagt lov å prøve seg (slik det virket som man gjorde på Sjöhage), men tror ikke det er særlig aktuelt. I tillegg trenger vi en etablert spiss dersom vi først skal hente noen - ikke et talent som KAN bli god.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 jul 07, 21:59
Hvordan er ståa med Marcus Allbäck om dagen da? Spiller han fast for klubben sin?

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 27 jul 07, 22:01
Opprinnelig postet av Plankekæll
Hvordan er ståa med Marcus Allbäck om dagen da? Spiller han fast for klubben sin?

Hvor gammel er han nå? 34? Det er litt vel i den andre enden av skalaen igjen.

Kunne tenkt meg en som var 26-28 år.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 27 jul 07, 22:05

Ja, han er vel noe sånt. Enig i at han ikke er noen spiller for fremtiden, like lite som feks Årst eller Rushfeldt. Men at han kan holde i halvannen sesong til tror jeg sikkert.

Men men, jeg vil gjerne ha Joakim Austnes... men det er vel en helt annen diskusjon.



Flat Trådet Nøstet
Side 36 av 39 36

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f