Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 39 22

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 27 jun 07, 07:52
Opprinnelig postet av ffkmufc
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det ryktes at Alex Valencia er på vei bort fra Start. Kan det være han som er vår nye høyrekant?

 

Håper det! Han er god på sitt beste

Støttes, hadde vært et virkelig kupp. Ville på dette punktet egentlig begynt med den gamle "urealistisk"-leksa mi, men ledelsen overraska meg med å fikse Wehrman og det er dessuten en stund siden Valencia presterte på veldig høyt nivå (skader?), så det kan godt hende at resten av fotballnorge har "glemt" han og hvor god han er på sitt beste. Go for it Morgan!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 07, 09:00
Endret: 27 jun 07, 11:33

I følge www.demokraten.no/lokalnytt/article2849225.ece håper FFK å krympe stallen med 5-6 spillere. Det er også noe Morgan bekrefter ved å si at de har jobbet konkret med å skaffe de klubber i 1. divisjon. Han ønsker faktisk å subsidiere lønnen til spillerne med 50 prosent i deres gjenstående kontrakstid.

Demokraten skriver eller at Toth er aktuell for klubber i Belgia og Danmark.

Til fotball.adressa.no/eliteserien/article84451.ecesier Morgan:

Klubben har et ambisiøst budsjett, og slanking av spillerstallen er et steg på veien i riktig økonomisk retning. - Jeg føler at klubben seiler i medvind nå. Vi er meget godt fornøyd med jobben Anders Grönhagen har gjort – og de sportslige resultatene står så langt i skarp kontrast til det ekspertkorpset forespeilet oss ved sesongstart.


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 27 jun 07, 09:12
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ajg

I følge mine kilder ble Martin Andresen observert på en restaurant i Fredrikstad sammen med Morgan Andersen forrige uke. Tolk det som dere vil.

I følge samme kilde blir også Bjørkøy solgt til en dansk klubb nå i sommer.

Den som lever får se!

Du prøver deg som ryktemaker ?? Dårlig i så fall. Har vært for mye av det tullet der nå.

Det er faktisk riktig at FFK snuser på Martin A igjen. Trur det er få som er klar over hvor nærme han var sist gang. Hvis Skeidar hadde lagt hvovedkontoret ned hit som de hadde planer om, ville Martin A signert for Fredrikstad. Det  som stoppet skeidar med å flytte hovedkontoret ned hit, var at det ble for dyrt og forandre kontrakter med eksisterene levrandører. Derfor la de dette prosjektet på is.


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 27 jun 07, 09:27
Opprinnelig postet av Tiger
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av ajg

I følge mine kilder ble Martin Andresen observert på en restaurant i Fredrikstad sammen med Morgan Andersen forrige uke. Tolk det som dere vil.

I følge samme kilde blir også Bjørkøy solgt til en dansk klubb nå i sommer.

Den som lever får se!

Du prøver deg som ryktemaker ?? Dårlig i så fall. Har vært for mye av det tullet der nå.

Det er faktisk riktig at FFK snuser på Martin A igjen. Trur det er få som er klar over hvor nærme han var sist gang. Hvis Skeidar hadde lagt hvovedkontoret ned hit som de hadde planer om, ville Martin A signert for Fredrikstad. Det  som stoppet skeidar med å flytte hovedkontoret ned hit, var at det ble for dyrt og forandre kontrakter med eksisterene levrandører. Derfor la de dette prosjektet på is.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 07, 10:02
Til fotball.adressa.no/eliteserien/article84451.ece sier Morgan at klubben har et ambisiøst budsjett, og slanking av spillerstallen er et steg på veien i riktig økonomisk retning.

-

 

 



DrDRE

Landslagsspiller

Ble medlem: 19 mai 04
Innlegg: 1134

Lagt til: 27 jun 07, 10:56
Endret: 27 jun 07, 10:58

Det skrives at FFK har 27 spillere og at det er for mange. På ffksupporter.net sin spillerstall-liste telte jeg 28, og på fredrikstadfk telte jeg 26.

???

Edit - så nå at Kasey var kommet med på ffksupporter.net sin spillerstall.

---------------------------

Norgesmester - to på rad?


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 27 jun 07, 11:31

Selg/Lån ut: Toth, Vuorinen, Stadheim, Martyn.

Er for at vi beholder Martyn, låner han ut til en dårlig klubb og kanskje får han tilbake som en god spiller...

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Oslo

A-lagspiller

Ble medlem: 10 aug 04
Innlegg: 311

Lagt til: 27 jun 07, 11:42
Endret: 27 jun 07, 11:48
Opprinnelig postet av Lemmy

Er for at vi beholder Martyn, låner han ut til en dårlig klubb og kanskje får han tilbake som en god spiller...

ehh...Martyn er på lån til oss t.o.m 15 juli, med en opsjons på kjøp til rundt 3mill(?)

Ergo; han forsvinner....


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 27 jun 07, 12:09
Opprinnelig postet av Costanza

Det er ingenting som tyder på at FFK forsterker med spiss i sommer.

Grönhagen har derimot sagt at han ønsker midtbane og forsvarsspiller. Nå har han en sentral midtbanespiller på plass. De to neste er trolig høyre midtbane (Barsom) og høyreback. Hva som prioriteres først aner jeg ikke...

Men tysk-polakken kommer neppe nå som Wehrman er klar. Det er lite poeng i å hente to like spilletyper når man har andre behov å dekke.

Er det avklart når Wehrman kommer enda?Altså kommer han i sommer, eller før neste sesong?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 07, 12:31

Opprinnelig postet av toreped3
Ja til helgen er det en ny spiller klar.Dere forstår at jeg selvsagt ikke kan si noe mere ang. den saken.Spilleren er en bra forsterkning for laget og vil passe bra til Kasey.

Er det johan Sjöborg?


TothNR1

A-lagspiller

Ble medlem: 25 okt 06
Innlegg: 337

Lagt til: 27 jun 07, 14:07
jeg vet at Bjørkøy ikke forsvinner..han skrev jo under en ny kontrakt før sesongen helt til 2010..så det ryktet var det dummeste jeg har hørt

---------------------------

CUPVINNER 06


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jun 07, 14:28
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av toreped3
Ja til helgen er det en ny spiller klar.Dere forstår at jeg selvsagt ikke kan si noe mere ang. den saken.Spilleren er en bra forsterkning for laget og vil passe bra til Kasey.

Er det johan Sjöborg?



Er ikke han forsvarsspiller da ?? toreped3 skriver : vil passe bra til Kasey. Da tenker jeg først og fremst på midtbanespiller når han skriver slik. Men tilbake til spilleren, hadde han vært en bra forsterkning ?? Etter det jeg har lest rundt omkring så tviler jeg på det. Så jeg får ikke helt toreped3 sitt utsagn til å stemme med denne fyren.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 27 jun 07, 23:51
Endret: 27 jun 07, 23:52

 

Hva mener Anders Grönhagen med at de har tre-fire spillere i kikkerten, skal det handles inn så mange til?

Han svarer dette, når han får spørsmål ang Johan.

- Egentlig vil jeg ikke si noe om det, men jeg kjenner ham godt og vi mangler spillere i forsvar. Vi ser oss litt om, sier Grönhagen til Fotbolldirekt.com.

Han bekrefter at tre-fire spillere er i kikkerten.

- Jeg har ikke sett Sjöberg i år og han er litt skadeutsatt. Jeg vet dog at han kan spille i flere posisjoner i backlinjen. Johan har lederegenskaper og har bra karakter. Han har vært kaptein i Elfsborg. Akkurat nå har vi tre-fire navn som vi kikker på, sier Grönhagen.


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 jun 07, 00:02
Endret: 28 jun 07, 00:03
Opprinnelig postet av Patrioten
Hva mener Anders Grönhagen med at de har tre-fire spillere i kikkerten, skal det handles inn så mange til?

Wehrman, Sjöberg, Risholt, Barsom... Er fire bare det, og alle har blitt bekreftet som interessante for FFK (det vil si at FFK har tatt kontakt eller at de allerede har signert for klubben).

Og FFK ser nok på enda flere spillere enn dette. Var vel tre stykk man tidlig flagget at man ønsket å forsterke med?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 jun 07, 09:30
Endret: 28 jun 07, 09:47

Trengs 1-2 midtbanepilere til hvorav en bør kunne benyttes som breddeholder.

Det vil også figjøre Tarek slik at han kan spille ren spiss og få rendyrka sine kvaliteter der. At Tarek trengs som spiss synes for meg meget tydelig.

PS det vil også kunne gi Fofana den tiden han trenger for å vise/få ut sitt potensiale på FFK 2.

Håper selvsagt også at FFK benytter sjangsen til å kvitte seg med endel av Adecco / 2.Div spillerne sine.

F.eks Szerkes,Stadheim, Vuorinnen, Hoås, Toth bl.a.    Prydz, Multa og Berg kan jo være med ut året som FFK 2 spillere samt innbyttere.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 28 jun 07, 12:53
ja, en sjikkelig god gammaldags kant som ligger på krittmerke hadde ikke vært å forakte, vi blir ofte veldig stasjonære når vi mister bredda vår uten at man trenger å være no geni får å se det. Bjørkøy på kanten f.eks, funka nesten ikke i det hele tatt da han trakk veldig mye innover, men han er jo sentral så det er jo ikke så rart. 
En høyrekant som holder bredde med bra fart, god 1 mot 1 og en brukbar innleggsfot hadde vært gull, så vi hadde fått brukt Tarik der han vil spille, som spiss.

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 29 jun 07, 03:17
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det ryktes at Alex Valencia er på vei bort fra Start. Kan det være han som er vår nye høyrekant?



Håper det, har sansen for han

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


Råden

Bedriftsspiller
Ble medlem: 29 jun 07
Innlegg: 21

Lagt til: 29 jun 07, 09:47
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av toreped3
Ja til helgen er det en ny spiller klar.Dere forstår at jeg selvsagt ikke kan si noe mere ang. den saken.Spilleren er en bra forsterkning for laget og vil passe bra til Kasey.

Er det johan Sjöborg?



Er ikke han forsvarsspiller da ?? toreped3 skriver : vil passe bra til Kasey. Da tenker jeg først og fremst på midtbanespiller når han skriver slik. Men tilbake til spilleren, hadde han vært en bra forsterkning ?? Etter det jeg har lest rundt omkring så tviler jeg på det. Så jeg får ikke helt toreped3 sitt utsagn til å stemme med denne fyren.

 

Tipper på Gashi....


FFK Fan

Juniorspiller

Ble medlem: 17 jun 07
Innlegg: 122

Lagt til: 29 jun 07, 14:28
Opprinnelig postet av ari_lg
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det ryktes at Alex Valencia er på vei bort fra Start. Kan det være han som er vår nye høyrekant?



Håper det, har sansen for han


Ja Han er en god spiller han

---------------------------

Meritter
Seriemester: 1937-38, 1938-39, 1948-49, 1950-51, 1951-52, 1953-54, 1956-57, 1959-60 og 1960-61.
Cupmester 1932, 1935, 1936, 1938, 1940, 1950, 1957 1961, 1966, 1984 og 2006.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 29 jun 07, 14:32
Jeg var forkjemper for at FFK skulle hente Valencia før han gikk på billigsalg fra Brann til Start... Nå er han nok blitt dyrere, og han kommer nok ikke like mye til sin rett i et 4-4-2-system som 4-3-3. Vi trenger høyre midtbanespiller, og det tror jeg også kommer i sommer, men helst en som er bedre defensivt. Valencia er nok ikke noe bedre enn Tarik defensivt på høyre midtbane i 4-4-2, og det er jo det vi savner mest.

Ellers er det gledelig å få det bekreftet at Wehrman faktisk blir spilleklar for oss i sommer, selv om det tydeligvis har kostet nærmere to millioner kroner.


Flat Trådet Nøstet
Side 22 av 39 22

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24