Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 39 26

SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 04 jul 07, 16:28
Nå kan vi glømme Joakim Sjøhage ihvertfall... Svensken er klar for Brann: http://www.fxt.no/tippeligaen/brann/article1184226.ece

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1126

Lagt til: 04 jul 07, 16:34

Jaja like greit egentlig.

 


Spurvene fra London

A-lagspiller

Ble medlem: 11 feb 04
Innlegg: 232

Lagt til: 04 jul 07, 16:54
FFK viser nok en gang at vi er en liten klubb. Henger ikke med på de store navnene i det hele tatt. LILLEPUTT!!!!!  . Sjøhage kommer til å bli en hit :-) .

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 04 jul 07, 16:58
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
FFK viser nok en gang at vi er en liten klubb. Henger ikke med på de store navnene i det hele tatt. LILLEPUTT!!!!!  . Sjøhage kommer til å bli en hit :-) .


Og dette vet du fordi?? Skkkkkeptisk...

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 04 jul 07, 17:01
Jeg kan ikke skjønne at Sjöhage skal ha noen større sjanse til å bli bedre enn vår egen Tarek, som allerede er en hit. FFK trenger ikke spisser, men folk som kan spille spissene gode, Wehrman er et godt steg på veien. Jeg vil heller at FFK slenger klypa ut etter Huseklepp, men det er vel for mye tull i adm. nå med Morgansaken osv. til at de får gjort noe videre vettugt.

---------------------------

Go tell the Spartans, passerby,
That here, by Spartan law, we lie


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jul 07, 17:34
Følger med endel på Allsvenskan og har sett 4-5 Elfsbog kamper, og Sjøhage forsvarer ikke en plass på laget engang. Selfølgelig kan han slå til i Brann, men er mere som sier imot en for for min del ihvertfall. FFK har flere unge spillere spm blir satset på, nå trengs det mere rutine og flere spillere som er gode nok til og ta en plass i start 11.

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 04 jul 07, 17:35
Da hadde jeg heller sagt ja takk til Koné.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jul 07, 17:36
Er vel streng tatt ikke en spiss til FFK trenger..

Dokka

A-lagspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 755

Lagt til: 04 jul 07, 17:38
Nei, men om vi skulle hatt en spiss, da burde han være bra nå. Ikke en 20 åring som kan bli bra. Vil ha en kant spiller, med defansiv og offansive kvaliteter, som legger bra innlegg.

---------------------------

Cupfinale 2006, en utrolig opplevelse.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 04 jul 07, 17:49
Tror ikke det blir for enkelt og finne om dagen..

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 04 jul 07, 18:28
Opprinnelig postet av Snæbbis
Jeg kan ikke skjønne at Sjöhage skal ha noen større sjanse til å bli bedre enn vår egen Tarek, som allerede er en hit. FFK trenger ikke spisser, men folk som kan spille spissene gode, Wehrman er et godt steg på veien. Jeg vil heller at FFK slenger klypa ut etter Huseklepp, men det er vel for mye tull i adm. nå med Morgansaken osv. til at de får gjort noe videre vettugt.
Få  tak i Huseklepp snarest hvis det finnes kroner. Han ER god og er en spiller med rett alder. Har han de samme sosiale antenner som faren,vil han trives i Fredrikstad.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 04 jul 07, 18:51

Huseklepp kan vel spille høyrekant om jeg ikke er helt på viddene.

Kjøp han, det er den plassen hvor skoen trykker mest akkurat nå ( ser vekk fra Morgan rotet)

Ny høyrekant og Tarik kan spille der hvor han hører hjemme, på topp for å ren dyrke sine spissferdigheter enda mer.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 jul 07, 19:17
Hadde ikke takket nei til Huseklepp, sjansene for at han takker ja til Fredrikstad, derimot...

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


SpaceBob

Juniorspiller

Ble medlem: 20 jan 06
Innlegg: 144

Lagt til: 04 jul 07, 19:34
Opprinnelig postet av dracula

Huseklepp kan vel spille høyrekant om jeg ikke er helt på viddene.

Kjøp han, det er den plassen hvor skoen trykker mest akkurat nå ( ser vekk fra Morgan rotet)

Ny høyrekant og Tarik kan spille der hvor han hører hjemme, på topp for å ren dyrke sine spissferdigheter enda mer.

Hør, hør ! ! !

Huseklepp ville kledd vår flotte uniform.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 04 jul 07, 19:49

Sparta ønsker seg muligens en offensiv-spiller fra FFK?

Henvendelse til Fredrikstad

Sparta ønsker først og fremst å hente en venstreback. Selv om Kai Andersen vil ha en venstreback, har han også gjort en henvendelse til FFK om en mer offensiv spiller. - Dette for å sjekke markedet, og for eventuelt å hente inn en mer offensiv mann etter at vi har backen på plass, forklarer Kai Andersen. Fra før har FFK bedt Sparta om en forsvarsspiller. - Vi har ikke fått noe konkret svar på den forespørselen, påpeker Andersen.

www.sa.no/sport/fk_sparta_sarpsborg/article2862177.ece

Kan det være Toth?


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 04 jul 07, 19:51
Håper det.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jul 07, 20:02
Toth eller kanskje Hoås. Hoås kan de forresten snakke med uten å involvere FFK, iom kontrakten hans går ut etter denne sesongen...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 04 jul 07, 20:18

nå ligger vel sparta dårlig ann, å vil sikkert ha spillere så fort som mulig for å unngå nedrykk.

er det ikke mulig å låne ut noen spillere gratis. med at sparta bare betaler lønn å omkostninger på å ordne dette. det tjener jo begge parter på. ser ikke noen grunn til at vi må tjene noe på det. bare vi blir kvitt noe lønnsutgifter.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 04 jul 07, 20:23
Det er vel der ting stopper. Tippeligalønninger ligger vel vesentlig høyere enn Adeccolønninger, og kan aldri tenke meg en spiller under kontrakt med FFK og lønna som følger med der, går ned i lønn for å spille adecco-fotball. Og jeg tror ikke Sparta Sarpsborg har den helt store økonomien iom at de deler sponsormidlene med SFK i en fotball-uinteresert by...

---------------------------

Det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til F-B etter FFK-VIF 26/5 -07
---
FFK - Østfolds stolthet


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 05 jul 07, 13:55


Flat Trådet Nøstet
Side 26 av 39 26

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340