Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 39 21

FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 jun 07, 16:49

Opprinnelig postet av DrDRE
Men posisjon kan du jo si.

 

Han kan sikkert ikke si det heller.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jun 07, 16:49
Opprinnelig postet av toreped3
Nei det har heller ikke jeg sagt sier bare at jeg er ganske sikker på at det blir en bra forsterkning.

Det er hyggelig å høre. Orker ikke flere sesonger med  "stallfyll"-forsterkninger.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 jun 07, 16:51
Opprinnelig postet av FFKPatriot
Opprinnelig postet av DrDRE
Men posisjon kan du jo si.

Han kan sikkert ikke si det heller.

Ikke fullt så "wild guess": Midtbane.

Er jo hovedsaklig den lagdelen man ha signalisert at man ønsker å forsterke.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jun 07, 17:01

Jeg har hørt rykter om at det er polakken som er klar, men se heller ikke bort i fra at det kan være spissen Sjøhage.


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 jun 07, 17:08
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at det er polakken som er klar, men se heller ikke bort i fra at det kan være spissen Sjøhage.

Polakken, er han en bra forsterkning ?? Usikkert kort det også etter det jeg har fått med meg. Sjøhage derimot ...., men trenger vi flere spisser ??


JJunior

Landslagsspiller
Ble medlem: 27 feb 04
Innlegg: 1081

Lagt til: 26 jun 07, 17:11
Sånn som jeg ser det er det sentral midtbane og spissplass vi er best besatt nå som Kasey kommer.

Om de siste ressursene blir brukt til å hente nok en sentral midtbanespiller og nok en spiss, så begynner jeg 
virkelig å lure på om FFK ser hvor i stallen skoen egentlig trykker...

Jeg er veldig skeptisk til Abgar Barsom, men jeg håper heller at FFK henter inn en spillertype som han, enn nok en sentral 
midtbanespiller eller en spiss.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 26 jun 07, 17:16
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at det er polakken som er klar, men se heller ikke bort i fra at det kan være spissen Sjøhage.

Polakken, er han en bra forsterkning ?? Usikkert kort det også etter det jeg har fått med meg. Sjøhage derimot ...., men trenger vi flere spisser ??

Vi gjør vel det, Brian er ikke det han var, Hoås, er vel ikke verdt å nevne engang?, Fofana brenner sjanser etter sjanser og begynner å merke kjøret, islendingen er vel som svenskene sier huffsad, det er det vi har av spisser fortiden.

Toth og Vourinnen forsvinner vel i sommer?

Kan ikke skjønne annet enn vi trenger en spiss som kan sette sjansene som forhåpentligs kommer fra Kasey.


nelg64

Juniorspiller

Ble medlem: 29 mai 07
Innlegg: 113

Lagt til: 26 jun 07, 17:32
Opprinnelig postet av Patrioten
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Patrioten

Jeg har hørt rykter om at det er polakken som er klar, men se heller ikke bort i fra at det kan være spissen Sjøhage.

Polakken, er han en bra forsterkning ?? Usikkert kort det også etter det jeg har fått med meg. Sjøhage derimot ...., men trenger vi flere spisser ??

Vi gjør vel det, Brian er ikke det han var, Hoås, er vel ikke verdt å nevne engang?, Fofana brenner sjanser etter sjanser og begynner å merke kjøret, islendingen er vel som svenskene sier huffsad, det er det vi har av spisser fortiden.

Toth og Vourinnen forsvinner vel i sommer?

Kan ikke skjønne annet enn vi trenger en spiss som kan sette sjansene som forhåpentligs kommer fra Kasey.

Oppsummeringen din er helt korrekt, og det er en erfaren spiss vi søker, husk at Fofana og Tarik fortsatt er lærlinger og vil en stund til være ustabile, de trenger en "far".


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 jun 07, 17:32
Endret: 26 jun 07, 17:43

Det er ingenting som tyder på at FFK forsterker med spiss i sommer.

Grönhagen har derimot sagt at han ønsker midtbane og forsvarsspiller. Nå har han en sentral midtbanespiller på plass. De to neste er trolig høyre midtbane (Barsom) og høyreback. Hva som prioriteres først aner jeg ikke...

Men tysk-polakken kommer neppe nå som Wehrman er klar. Det er lite poeng i å hente to like spilletyper når man har andre behov å dekke.


FFKPatriot

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 05
Innlegg: 435

Lagt til: 26 jun 07, 17:39
Opprinnelig postet av Costanza

Det er ingenting som tyder på at FFK forsterker med spiss i sommer.

Grönhagen har derimot sagt at han ønsker midtbane og forsvarsspiller. Nå har han en sentral midtbanespiller på plass. De to neste er trolig høyre midtbane (Barsom) og høyreback. Hva som prioriteres først aner jeg ikke...

Men tysk-polakken kommer neppe nå som Wehrman er klar. Det er lite poeng i å hente to like spilletyper når man har andre behov å dekke:

 

Vil denne Barsom være noen forsterkning for laget hvis han kommer da? Har ikke hørt om han før han ble nevnt her inn.

---------------------------

Felt O, Rad 5, Sete 18=Min plass på Nye Stadion


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 jun 07, 20:21

Barsom er nok bedre enn døm høyrekanta vi har og går nok rett inn på laget! Og da kan vi bruke Tarik på spiss, der han vil spille.

 

Håper også på en ny høyreback i sommer. Tviler på noen norske forsterkninger dessverre


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 26 jun 07, 20:44

Synes FFK henter inn feil spillere hver eneste gang jeg. Hva gjør vi for eksempel hvis Pål Andre blir skadet?  Setter ned den beste midtbanespillern vår, i Bjørkøy ,og ødelegger midtbanen? På venstre back har vi jo brukt en nødløsning med å kaste inn en dårlig høyrekant, som har spilt på grensa til OK, men ikke bra.

Vebjørn Hagen slo aldri til. Larx Blixt slo aldri til. Stian Johnsen slo aldri til. Prytz har ikke imponert. Pål Andre er grei, men har ikke det lille ekstra som skal til for å få FFK til å slåss i toppen (som jo er målsetninga til klubben). Samma leksa hvert år, for få å ta av bak i forsvaret.

Håper FFK kjøper en knallgod back til 6 millioner, steden for 3 brukbare spillere til 2 mill hver...

---------------------------

Ære være plankebyen!


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 jun 07, 21:46

Hva er vitsen med å kjøpe en back? Vi har Agim Shabani, et stort talent. Han kan brukes på høyreback, men helst som stopper.. I tillegg tror jeg vi får mer trygghet med Bertelsen tilbake. Det er jo ikke såååå lenge til Martinsen er tilbake heller.

Og vi må jo tenke langsiktig. Det er dumt å hente inn en forvarsspiller når han kanskje ikke er brukelig neste sesong lenger..Da sitter vi igjen med en dårlig spiller, som vi ikke trenger.

Nei, hent heller en pålitelig høyrekant. Da tror jeg vi slipper problemet med Pål Andrès usikkerhet. Vi har hatt Multaharju, Bjørkøy, Tarik og Fofana på høyrekant. Det er fire forskjellige typer, som egentlig ikke(Med unntak av førstnevnte) er så bekvemme på høyrekanten.

Kjøper vi en høyrekant som vi kan stole på, og som spiller jevnt, slipper vi det problemet. Vi får i tillegg brukt Bjørkøy på midten, Tarik og Fofana på topp, og Multaharju som en "potet".

Kjøp en høyrekant(Gjerne en som kan være på venstrekanten også, ettersom Raymond sliter litt med kondisen og skader!)+ Sjøhage!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 26 jun 07, 23:54
Det er ikke engang sikkert at Vidar kommer tilbake noen gang som proff fotballspiller. Kneet hans er visst ganske messed up. Ikke noen bombe etter så mange tidligere kneoperasjoner. Men men.. Klubben har kanskje budsjettert med den muligheten? Han har uansett vært nyttig og bidratt til mange poeng i den perioden Raijo var ute. Shabani danker vel kanskje ut Vidar om han skulle komme tilbake.

ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 27 jun 07, 00:06

I følge mine kilder ble Martin Andresen observert på en restaurant i Fredrikstad sammen med Morgan Andersen forrige uke. Tolk det som dere vil.

I følge samme kilde blir også Bjørkøy solgt til en dansk klubb nå i sommer.

Den som lever får se!

---------------------------

Frihet for Ultras!


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 27 jun 07, 00:19
Opprinnelig postet av ajg

I følge mine kilder ble Martin Andresen observert på en restaurant i Fredrikstad sammen med Morgan Andersen forrige uke. Tolk det som dere vil.

I følge samme kilde blir også Bjørkøy solgt til en dansk klubb nå i sommer.

Den som lever får se!

Du prøver deg som ryktemaker ?? Dårlig i så fall. Har vært for mye av det tullet der nå.


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 27 jun 07, 01:08

Det ryktes at Alex Valencia er på vei bort fra Start. Kan det være han som er vår nye høyrekant?

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


ajg

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 jun 03
Innlegg: 2205

Lagt til: 27 jun 07, 01:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du prøver deg som ryktemaker ?? Dårlig i så fall. Har vært for mye av det tullet der nå.

Jeg prøver meg ikke som noe som helst jeg... jeg bare skriver det jeg har hørt... hvor troverdig det er vet jeg ikke.. men det er hvertfall ikke noe jeg har funnet på.

---------------------------

Frihet for Ultras!


ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 27 jun 07, 06:19
Opprinnelig postet av benksliter`n

Det ryktes at Alex Valencia er på vei bort fra Start. Kan det være han som er vår nye høyrekant?

 

Håper det! Han er god på sitt beste


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 27 jun 07, 06:46
Det hadde vært fantastisk

---------------------------

Heia FFK



Flat Trådet Nøstet
Side 21 av 39 21

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f