Overgangsvinduet Juli 2007
Opprinnelig postet av JJunior
Skriver nok mye riktig
Men du må inrømme at med en ny flanke/kantspiller, så hadde det sett veldig mye lysere ut? (evt. også en høyre back)
Opprinnelig postet av Oslo
Opprinnelig postet av JJunior
Skriver nok mye riktig
Men du må inrømme at med en ny flanke/kantspiller, så hadde det sett veldig mye lysere ut? (evt. også en høyre back)
Det innrømmer jeg så gjerne!
Høyrekant og høyreback er også neste på min ønskeliste.
Men jeg ville bare påpeke at selvom det er lett å kjøpe spillere for å få ting til å se lysere ut, så vil ikke det automatisk si at det ser helsvart ut nå!
Jeg håper selvfølgelig du har rett !!! Tro meg. Jeg elsker denne klubben, men er ikke helt enig. Syntes vi sliter litt både på og utenfor banen. Wermann er helt klart en forterkning.. Men føler ikke det er nok, men håper selvfølgelig jeg bommer totalt . Hadde vi vært et stabilt og godt tippeligalag. Så hadde det vist seg over flere kamper. Vi har til gode å vise det syntes jeg. Vi har ikke vunnet borte. Pluss vi har hatt noen heldige uavgjort på bortebane. Det har vi også hatt hjemme. Tenker spes mot VIF osv. . Jeg tør å påstå at vi publikum har veldig mye av æren for at vi er så sterke hjemme. Vi rir veldig mye på den etusiasmen som rundt klubben. Hadde det vært 2000 mennesker på FFK`s kamper hadde tapene vært mange fler. Høres kanskje dumt ut, men det tror jeg faktisk.
Er ikke mange kamper som vi har overbevist. En omgang mot Viking og start kampen kanskje. Det er ikke tilfeldigheter at vi taper så mye borte. Det har vi alltid gjort i disse årene.
Se på stallen våres fremfor de andre lagene. Da tenker jeg på topp fire. For det var jo der vi skulle ligge utrolig nok.
Nevn tre til fire FFK spillere som hadde kommet med på RBK, LSK, BRANN, VIF, VIKING, Stabæk osv. . Stallen er ikke bra nok. Og det kommer av at vi taper!!!!
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
Nevn tre til fire FFK spillere som hadde kommet med på RBK, LSK, BRANN, VIF, VIKING, Stabæk osv. . Stallen er ikke bra nok. Og det kommer av at vi taper!!!!
Shaban, Tarik, Raio, West, Gerrbrant
---------------------------
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
Opprinnelig postet av endre
Jeg ville nok ha stoppa på de 3 første. Er faktisk like før jeg ville tatt ut Rami også.
Spurvene fra London
Ble medlem: 11 feb 04
Lagt til: 10 jul 07, 13:09
Endret: 10 jul 07, 13:16
Er ikke sikker på Tarik hadde vært banker på noen av de lagene heller jeg. West kommer jo ikke med på FFK engang...
Moderator: La oss holde oss til topic og ikke la diskusjonen skli ut.
Opprinnelig postet av endre
Opprinnelig postet av Spurvene fra London
WEST....hehe han er ikke fast på ffk. Ikke nok med at han er lagd av porselen, han har blitt mye tregere etter operasjonen også.
Det er den samme panikken hvert år tenker jeg ? ;)
kunne tenkt meg han i FFK
Synd, synd og atter synd at ikke FFK satset på Huseklepp.
Den viktigste forsterknongen må bli en høyrekant (gjerne en som kan bekle begge kantene), slik at Tarik kan få rendyrka sine spisskvaliteter.
"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"
VI kan vel bytte med tromsø vel?
vi får rush og dem får toth og hoås
Opprinnelig postet av Martin
VI kan vel bytte med tromsø vel?
vi får rush og dem får toth og hoås
De får høyde og bredde, mens vi får kvalitet. Jo, er med på den.
"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"
- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914