Overgangsvinduet Juli 2007
Opprinnelig postet av Bob Page
Og der punkteres alle rykter om at Andresen komme til FFK, ihvertfall denne sesongen...
Haha, tror du? Enkelte her er merkelig nok så besatte av denne ideen at MA sikker kunne brukket begge bena og lagt opp og vi ville fortsatt fått tråder om "Andresen gjør comeback for FFK?".. Jeg skjønner ikke greia egentlig.
Opprinnelig postet av algern0n
Og der punkteres alle rykter om at Andresen komme til FFK, ihvertfall denne sesongen...
Haha, tror du? Enkelte her er merkelig nok så besatte av denne ideen at MA sikker kunne brukket begge bena og lagt opp og vi ville fortsatt fått tråder om "Andresen gjør comeback for FFK?".. Jeg skjønner ikke greia egentlig.
Morgan Andersen har jo også avkreftet alt som har med Andresen å gjøre ved flere anledninger:
– Det er alltid rykter som svirrer rundt i den byen her. Det har vært rykter i hele vinter om Martin Andresen til tross for at han aldri har vært på blokka til noen som har med sport i klubben å gjøre.
www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php
---------------------------
Har du lest forumets retningslinjer?
kunne det vært noe for oss ?
Leste du linken ? Martin går ikke til RBK denne sesongen...
For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/
Leste du linken ? Martin går ikke til RBK denne sesongen...
Det er straks overgangsvindu, Bob Page. Selv om jeg er ganske sikker på at MA ikke går til RBK har det skjedd større ting innen fotballoverganger tidligere.
Keiko99: Ja, selvsagt ville Tettey vært en interessant spiller dersom MA går til RBK.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Any given sunday
Opprinnelig postet av Krumtapp
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.
30-6=24. Han ble kåret til årets nykommer i 2001 - ikke årets talent. Men det store spørsmålet er : Behøver vi virkelig enda en skadeutsatt spiller?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.
FFK har jobbet med han en stund, skal ikke se bort i fra at han kommer.
Arrester meg gjerne, men dette er vel ingen defansiv midtbanetype?
Forza ACF
Forza ACF Forza ACF Forza ACF
Opprinnelig postet av TurnipZ
Arrester meg gjerne, men dette er vel ingen defansiv midtbanetype?
Etter hva jeg har forstått er han god på høyre midtbane, og det er jo også noe FFK trenger. Grönhagen har sagt at han ønsker to midtbanespiller. Den ene er nok sentral (defensiv) og den andre en som kan spille på kanten (Barsom).
Opprinnelig postet av denialsander
Ifølge Demokraten er Abgar Barsom aktuell for FFK. Eks. Heerenveen, Djurgården og et gresk 2. divisjonslag. 30 år, ble kåret til årets talent i 2001.30-6=24. Han ble kåret til årets nykommer i 2001 - ikke årets talent. Men det store spørsmålet er : Behøver vi virkelig enda en skadeutsatt spiller?
Etter det jeg leste i den linken så er jeg skeptisk til fyren.
Men han skal være en teknisk god og ballsikker midtbanespiller som trives best på høyre midtbane og har tidvis gjort det veldig bra i Allsvenskan. Grönhagen kjenner han også fra tiden i Djurgården. Dessuten var Shaaban også lagkamerat med han i Djurgården en periode. Så Grönhagen vet nok hva han får i Barsom, og det er ingen tvil om at vi trenger et godt alternativ på høyre midtbane. Multaharju er ganske begrenset og Tarik er best som spiss.
Hvis det stemmer at vi skal hente 3 spillere i sommer, så bør iallfall minst 1 av disse være norsk. Mot RBK stilte vi med 8 av 11 utenlandske spillere, og vi befinner oss egentlig allerede ved smertegrensen for hvor mange utenlandske spillere vi kan ha i klubben. Men kanskje forsvinner jo noen i sommer også...?
Neida, er vel ett stykke igjen til de tilstandene, men grunnen er vel så enkel at de norske som er noe å samle på koster skjorta, lite å stille opp med der, tror jeg ...
Opprinnelig postet av bjorn
Snart Arsenal, der er vel ingen av de faste spillerne Engelske
Neida, er vel ett stykke igjen til de tilstandene, men grunnen er vel så enkel at de norske som er noe å samle på koster skjorta, lite å stille opp med der, tror jeg ...
Samme problem som de har i England det, egentlig.
Vider Nisja (u21 landslagsspiller fra Bryne) går gratis etter sesongen og er i samtaler med Viking, håper klubben hvertfall har vært på banen der.
SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914