Overgangsvinduet Juli 2007
Og utesteng benjamin, så blir vi kvitt søppel her også...
Neida, mente det ikke, vet at man ikke skal kalle folk for søppel, håper du vet det også når du bare tenker deg litt om.
---------------------------
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Opprinnelig postet av benjamin
sorry, mente dårlige og illjoale spillere i mine øyne.
er jonna illojal eller dårlig?
døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!
dårlig
Fordi? Han har ikke vært like god i år som ifjor - særlig ifjor høst. Kan du tenke deg årsaken? Eller er det slik at du har bestemt deg for at Jonna suger og så står du på det helt til du blir blå uten å være istand til å argumentere for det?
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Norgesmester - to på rad?
Ikke det, nei. Ihvertfall i fjor, da...
Opprinnelig postet av DrDRE
benjamin = paco???
Nei. benjamin = T.Olsen.
Sorry, klarte ikke å dy meg.
Jeg vil ha Austnes og Karadas! Sånn, tråden er på sporet igjen.
benksliter`n
Ble medlem: 26 okt 04
Lagt til: 01 aug 07, 23:28
Endret: 01 aug 07, 23:31
FFK var å luktet på Sjøhage tidligere,men her tror jeg vi har en målfarligere Svensk U21-landslagsspiller.
Johan Oremo har scoret 6 mål og 2 assist for Gefle på 13 kamper. Det er nesten like mange spillemål som Marcus Berg(11 mål hvor av 4 på straffer) som leder skytteligaen. Virker som et stort talent dette. Han sammenliknes med Thomas Brolin.
Han er ikke en etablert målscorer,men han kom fra lavere divisjoner til Allsvenskan denne sesongen og har levert for Gefle. Han er også ganske "røsselig" 185 cm 77 kg.
Lurer på om Grønis har "koll" på denne karen?
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
Opprinnelig postet av benksliter`n
FFK var å luktet på Sjøhage tidligere,men her tror jeg vi har en målfarligere Svensk U21-landslagsspiller.
Johan Oremo har scoret 6 mål og 2 assist for Gefle på 13 kamper. Det er nesten like mange spillemål som Marcus Berg(11 mål hvor av 4 på straffer) som leder skytteligaen. Virker som et stort talent dette. Han sammenliknes med Thomas Brolin.
Han er ikke en etablert målscorer,men han kom fra lavere divisjoner til Allsvenskan denne sesongen og har levert for Gefle. Han er også ganske "røsselig" 185 cm 77 kg.
Jeg har sans for å hente slike spillere. Men jeg tror han blir i dyreste laget. Spørs hvor mye Høili & Co. er villig til å betale for en spiss da.
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av benksliter`n
Jeg har sans for å hente slike spillere. Men jeg tror han blir i dyreste laget. Spørs hvor mye Høili & Co. er villig til å betale for en spiss da.
Høyli og co/FFK var jo villige til å hente Sjøhage for mange mill. før sesongen,men spilleren ville ikke til FFK. Ikke umulig at de har denne spilleren i kikkerten også
FFK Østfold`s fotball-stolthet!
Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!
dårlig
Jøss, her er det en til som holder nivået til TV2`s eksperter gitt. Jobber der kanskje?
RednWhite
Opprinnelig postet av HotDream
Jøss, her er det en til som holder nivået til TV2`s eksperter gitt. Jobber der kanskje?
LOL! Nei, vedkommende gjør nok ikke det. For ekspertene til TV2 pleier å krydre sine personlige meninger med faktafeil også. Han her evner ikke å komme med faktafeil engang - bare personlig oppgulp.
Pear Pimples for Hairy Fishnuts!
Dette er en fremtidig spiller for FFK kanskje?
Helt utrolig teknikk til å være 9 år. Det sykeste jeg har sett noen gang!! Da kan man snakke om å være født med et stort talent!
- FFK norgesmester 2006 - :)
Synger du Pippi-sangen uten å hoppe?? Så stikk fra PH-feltet da for FAAN!!!!
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Helt utrolig teknikk til å være 9 år. Det sykeste jeg har sett noen gang!! Da kan man snakke om å være født med et stort talent!
Filmer er fra 97 så han burde være rundt 19 år nå?
Opprinnelig postet av Tiger
Filmer er fra 97 så han burde være rundt 19 år nå?
Gutten er født i 1997, så filmen er nok ikke fra 97...
Jørn Moum, "forumsadist"
FFK, The Pride of Norway!
Jeg var der, 12. november 2006, kl.13.15. Ullevaal stadion.
Felt P, rad 7, sete 11 !
Opprinnelig postet av kim_andre_c
Man. United har vel allerede sikra seg denne krabaten.
Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net
Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net
06/10/2024 22:02 | 2001f914