Husk meg
Brukernavn
Passord

Overgangsvinduet Juli 2007

Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 39 7

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 09 jun 07, 02:17
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Styrker: At læse spillet, pasningsspil

Svagheder: Fysikk, hurtighed

 

Jaa... hva er det Kielstrup har som ikke Ramberg har?



Åra foran seg  muligens ??

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 jun 07, 12:12
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK har funnet seg to sentrale midtbanespillere, spørsmålet er om de når fram i forhanlingene.

 

 

Ja vi får håpe det ordner seg Patrioten,er vel 2 spillere som ikke har prøvespilt og som heller ikke trenger det.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 jun 07, 12:33
For å fyre litt opp om ryktene om Martin Andresen.
Hans kone har vistnok sagt opp jobben og fått jobb på en bohusbutikk i Østfold.

Andresen - Bjørkøy på sentralmidtbane klinger bra i mine øyne.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 12:35
Haha, jepp, landslagskaptein Andresen går fra gullkandidat Brann til FFK. Det kommer helt klart til å skje. Helt åpenbart.

Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 jun 07, 12:50
Opprinnelig postet av algern0n
Haha, jepp, landslagskaptein Andresen går fra gullkandidat Brann til FFK. Det kommer helt klart til å skje. Helt åpenbart.



Mye kan skje i fotball. Tror ikke mange så det som veldig realistisk at Kvisvik skulle komme hit i 2005 heller.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 jun 07, 13:14
Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av algern0n
Haha, jepp, landslagskaptein Andresen går fra gullkandidat Brann til FFK. Det kommer helt klart til å skje. Helt åpenbart.



Mye kan skje i fotball. Tror ikke mange så det som veldig realistisk at Kvisvik skulle komme hit i 2005 heller.
Andresen kommer IKKE til FFK

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 13:14
Endret: 10 jun 07, 13:15

Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av algern0n
Haha, jepp, landslagskaptein Andresen går fra gullkandidat Brann til FFK. Det kommer helt klart til å skje. Helt åpenbart.



Mye kan skje i fotball. Tror ikke mange så det som veldig realistisk at Kvisvik skulle komme hit i 2005 heller.

Jo, det var det. Etter som FFK kom opp og Kvisvik begynte å dra på åra var det egentlig bare et tidsspørsmål, det eneste som overrasket meg var at FFK betalte såppass mye for han istede for å vente til kontrakten hans gikk ut.


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 10 jun 07, 14:19
Opprinnelig postet av paco
Andresen kommer IKKE til FFK


Hvordan kan du være -SÅ- sikker?

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 10 jun 07, 15:07

Støtter for engang skyld Paco, iallefall etter å ha lest lørdags Dagbladet ( noe er vel sant i det intervjuet)

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 16:44

Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av paco
Andresen kommer IKKE til FFK


Hvordan kan du være -SÅ- sikker?

Fordi tanken er absurd.


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 10 jun 07, 17:48

Opprinnelig postet av Culemart
For å fyre litt opp om ryktene om Martin Andresen.
Hans kone har vistnok sagt opp jobben og fått jobb på en bohusbutikk i Østfold.

Andresen - Bjørkøy på sentralmidtbane klinger bra i mine øyne.

Bohus er den største konkurenten til Skeidar

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år"


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 18:28
Opprinnelig postet av *****

Opprinnelig postet av Culemart
For å fyre litt opp om ryktene om Martin Andresen.
Hans kone har vistnok sagt opp jobben og fått jobb på en bohusbutikk i Østfold.

Andresen - Bjørkøy på sentralmidtbane klinger bra i mine øyne.

Bohus er den største konkurenten til Skeidar

De der ryktene er så tullete at det er nesten ikke til å tro.

Neste stopp, Victoria Beckham observert på Hankø, er David på vei?


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 10 jun 07, 21:03
Endret: 10 jun 07, 21:07

Jeg har også vanskelig for å tro at MA er interessert i å gå fra Brann nå. Det frister sikkert å gjøre et nytt forsøk på å lede laget til et mildt sagt etterlengtet seriegull.

Men hvis the Captain likevel forlater Brann, av for meg ukjente grunner, og det ikke blir til en større liga, så kan jeg ikke se det merkelige i at han velger FFK. Hvilke andre norske klubber skulle være så veldig mye mer fristende, tross alt?

Om det ikke blir MA så er det vel likefultl spillere på tilsvarende nivå FFK er på jakt etter. Noe særlig mindre kan det vel tross alt ikke være, hvis vi snakker direkte forsterkning av laget.

Det blir litt i drøyeste laget å sammenligne MA med Beckham, tross alt.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 10 jun 07, 21:06
Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Patrioten

FFK har funnet seg to sentrale midtbanespillere, spørsmålet er om de når fram i forhanlingene. 

Ja vi får håpe det ordner seg Patrioten,er vel 2 spillere som ikke har prøvespilt og som heller ikke trenger det.

Folkens, vi har ytringsfrihet her i landet!

Ingen grunn til å være beskjedne, det er bare å si hvem dere snakker om.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 21:15
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg har også vanskelig for å tro at MA er interessert i å gå fra Brann nå. Det frister sikkert å gjøre et nytt forsøk på å lede laget til et mildt sagt etterlengtet seriegull.

Men hvis the Captain likevel forlater Brann, av for meg ukjente grunner, og det ikke blir til en større liga, så kan jeg ikke se det merkelige i at han velger FFK. Hvilke andre norske klubber skulle være så veldig mye mer fristende, tross alt?

Om det ikke blir MA så er det vel likefultl spillere på tilsvarende nivå FFK er på jakt etter. Noe særlig mindre kan det vel tross alt ikke være, hvis vi snakker direkte forsterkning av laget.

Det blir litt i drøyeste laget å sammenligne MA med Beckham, tross alt.

Tja. en klubb som har ligget i nedrykssumpa de tre siste sesongene, som har en kaotisk organisasjon og en sportssjef sånn ca. ingen i fotballnorge liker, jeg mistenker at det fins klubber i Norge MA heller ville gått til.

Om det ikke blir MA? Det blir ikke MA. Punktum.

..men at vi bør forsterke laget, det er jeg enig i, det må jo alltid være målsetningen.


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 10 jun 07, 21:27

Tipper det var Cirians siste mulihet til å overbevise om han skal få kontrakt, siden han ble byttet ut i pausen, er det nok kroken på døra for han.

 


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 10 jun 07, 21:37
Endret: 10 jun 07, 21:49

Jo jo, men det er vel ganske mange som mener at MA er totalt overvurdert og ikke har noe på landslaget å gjøre. Ikke at jeg vet, men noe sier meg at MA&MA kan tenkes å finne tonen.

Hva FFK har prestert de siste tre årene tror jeg ikk eer spesielt avgjørende for noen. Det interessante er hva FFK er i dag, og hvor seriøst man jobber med å re-etablere klubben i toppen av norsk fotball. I så måte ser jeg ikke at FFK ligger så mye dårligere an enn andre TL-klubber. Vi skal tross alt ut i Europacupspill til høsten. Vi er ikke helt bakgård lenger.

For all del, jeg har ingen grunn til å tro at nettopp MA kommer til FFK, men forutsatt at han forlater Brann (noe det i alle fall har vært spekulert i) så synes jeg argumentene for at han helt sikkert ikke velger FFK er noe tynne. I mine øyne er det ikke absurd at noen spillere i dagens TL kunne tenkes å komme til FFK. Vi har allerede tre spillere som regnes blant de aller beste i TL på sine plasser. 

I alle tilfeller må FFK hente spillere som er på nivå med de beste i TL, så hvorfor ikke MA? Er det personlige grunner inne i blidet?

Eller er vi bare tilbakeholdne med å si at det kan være mulig, for ikke å skape en ny grunnløs rykteflom?

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 10 jun 07, 21:38
Opprinnelig postet av algern0n

Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av algern0n
Haha, jepp, landslagskaptein Andresen går fra gullkandidat Brann til FFK. Det kommer helt klart til å skje. Helt åpenbart.



Mye kan skje i fotball. Tror ikke mange så det som veldig realistisk at Kvisvik skulle komme hit i 2005 heller.

Jo, det var det. Etter som FFK kom opp og Kvisvik begynte å dra på åra var det egentlig bare et tidsspørsmål, det eneste som overrasket meg var at FFK betalte såppass mye for han istede for å vente til kontrakten hans gikk ut.

Og bergenserne så muligens at han var over the top liksom?

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 10 jun 07, 21:46
Opprinnelig postet av stjernengutt
Opprinnelig postet av algern0n

Opprinnelig postet av Culemart
Opprinnelig postet av algern0n
Haha, jepp, landslagskaptein Andresen går fra gullkandidat Brann til FFK. Det kommer helt klart til å skje. Helt åpenbart.



Mye kan skje i fotball. Tror ikke mange så det som veldig realistisk at Kvisvik skulle komme hit i 2005 heller.

Jo, det var det. Etter som FFK kom opp og Kvisvik begynte å dra på åra var det egentlig bare et tidsspørsmål, det eneste som overrasket meg var at FFK betalte såppass mye for han istede for å vente til kontrakten hans gikk ut.

Og bergenserne så muligens at han var over the top liksom?

Indeed. Jeg tror også Bergenserne innså at om de skal jakte gullet trenger de mer stabile spillere enn Kvisvik. Alt tatt i betraktning var det en veldig bra deal, for begge parter egentlig, for selv om han har til gode å ta helt av sportslig tror jeg det har vært viktig å ha personen Kvisvik på treningsfeltet og i gardroben.


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 11 jun 07, 14:27
Jeg for min del håper martin A finner et annet sted å pleie håret sitt enn fredrikstad stadion

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem



Flat Trådet Nøstet
Side 7 av 39 7

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f