Husk meg
Brukernavn
Passord

Stadheim sentral?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Weller

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 mai 07
Innlegg: 2

Lagt til: 27 mai 07, 16:25
Var ikke Stadheim opprinnelig sentral midtbanespiller, en playmakertype?
Skjønner ikke hvorfor han ikke får sjansen der, iallefall nå som midtbanen ikke fungerer.

dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 27 mai 07, 17:47
Har Stadheim fungert i FFK drakta?

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 mai 07, 17:48

Blir kanskje mulig nå. Kvisvik og Ramberg har vel spilt seg til benken, og det er jo lov å prøve. Selv om det er litt kiipt å f.eks. sette Bjørkøy på kant.

Tarik - Bjørkøy - Stadheim - Multe

Tarik - Martyn - Stadheim - Bjørkøy

Tarik - Berg - Stadheim - Bjørkøy

Kan fungere dette.

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Weller

Bedriftsspiller
Ble medlem: 27 mai 07
Innlegg: 2

Lagt til: 27 mai 07, 17:53
Endret: 27 mai 07, 17:55
Opprinnelig postet av dracula
Har Stadheim fungert i FFK drakta?


Har han egentlig fått sjansen?

Var jo lenge et av landets største talenter, da sentralt i banen.
Skal allikevel innrømme at det han har prestert ikke har vært allverden. Uansett, alt er bedre enn det ramberg har vist i det siste.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 27 mai 07, 19:20
Opprinnelig postet av Weller
Opprinnelig postet av dracula
Har Stadheim fungert i FFK drakta?


Har han egentlig fått sjansen?

Var jo lenge et av landets største talenter, da sentralt i banen.
Skal allikevel innrømme at det han har prestert ikke har vært allverden. Uansett, alt er bedre enn det ramberg har vist i det siste.


Han fikk vel sjansen mot Rosenborg før seriestarten. Jeg synes ikke han var så dårlig som folk skal ha det til. Har en glimrende pasningsfot å bruke på å fordele fra midten. Tross alt så er det ikke dårlig med 1- 1 i Trondheim. Om jeg skal sette fingeren på noe så må det være defensiv arbeidsintensitet, men jeg synes at han har blitt bedre rent jobbemessig også. Stadheim kan vel være en høy stake av en sentral pasningslegger alla Allan Gaarde?

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 27 mai 07, 20:47
Endret: 27 mai 07, 20:48

Kan ikke uttale meg om Stadheims kvaliteter på plasser jeg ikke har sett ham. I går var han god på kant i mine øyne, særlig er han bra på å drøye tiden ved cornerflagget

Men han hadde også et bra løp da han satte ballen i tverrligger. Tror nok Stadheim trenger litt tid på å venne seg til nivået i TL, men jeg ser absolutt ikke bort fra at han vil bruke tiden godt om han bare får den.

Uansett er det spennende å kunne bruke ulike spillere i ulike posisjoner. Bare bra om flere fungerer i rollen som playmaker på midten. Vi har ikke tonnevis med slike spillertyper.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 13:07
Stadheim er en god fotballspiller,når det gjelder kvisvik og ramberg så er de ikke gode nok for troppen,spillere som ikke tenker på kollektivet har ikke noe å gjøre i FFK

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 13:22
kvisvik kan jo være bra... men ramberg har jeg ikke trua på!

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 13:34
Opprinnelig postet av Pinaasen
kvisvik kan jo være bra... men ramberg har jeg ikke trua på!
Jeg for min del annbefaler Kvisviken og avslutte karrieren sin i Greåker til sommern.Mannen er en vits og tar ikke engang jobben sin seriøst,håper jeg aldrig får se han i FFK drakt noe mer

Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 13:35

Opprinnelig postet av paco
Opprinnelig postet av Pinaasen
kvisvik kan jo være bra... men ramberg har jeg ikke trua på!
Jeg for min del annbefaler Kvisviken og avslutte karrieren sin i Greåker til sommern.Mannen er en vits og tar ikke engang jobben sin seriøst,håper jeg aldrig får se han i FFK drakt noe mer

njææ... han kan jo hæppe til  tider da...

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 28 mai 07, 13:37

Stadheim var et kjempetalent for noen år siden, men stagnert i Sogndal.

Personlig var jeg en av de som var positiv til kjøpet av Stadheim, da jeg håpet av klubbskifte kunne få han tilbake til gammel storhet. Dessverre ser det ut til at så ikke har hendt, og pr.dato må jeg revurdere mitt syn på Stadheim. 

Ps. Var jo også positiv til "heavy", men han ser iallefall ut til å mangle de personlig foritsetningen for å lykkes.

Så lang iallefall 3 feilbedømninger, den tredje "bertie" som jeg var skeptisk til, men idag ser på som en av FFK beste spillere ( håper han kommer tilbake i god gammel form) Ikke akkurat gammel da, men den formen han viste før skade..

 

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 28 mai 07, 13:39
Opprinnelig postet av dracula

 

Så lang iallefall 3 feilbedømninger, den tredje "bertie" som jeg var skeptisk til, men idag ser på som en av FFK beste spillere ( håper han kommer tilbake i god gammel form) Ikke akkurat gammel da, men den formen han viste før skade..

 

et siste avsidesspørsmål:   vet noen når bertie er tebake??

---------------------------

pippisangen kommer sæi;)


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 28 mai 07, 13:55
Stadheim er nok mye bedre sentralt, men om han er god nok for FFK? Tja, skeptisk. Han er i alle fall langt fra noen typisk kantspiller.

En ting er dog Stadheim helt rå på: Uthaling av tid.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 28 mai 07, 14:14

Opprinnelig postet av paco
Stadheim er en god fotballspiller,når det gjelder kvisvik og ramberg så er de ikke gode nok for troppen,spillere som ikke tenker på kollektivet har ikke noe å gjøre i FFK

Stadheim er sikkert en god fotballspiller, men ikke på dette nivået dessverre. Han stiller bak både Kvisvik og Ramberg. Hvis de to nevnte ikke er god nok for troppen, hvor vil det plassere Stadheim?

Både Kvisvik og Ramberg har variert veldig i prestasjonene så langt i år. Det sier vel litt om nivået på Stadheim, at disse to blir foretrukket foran ham allikevel.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 28 mai 07, 14:29
Opprinnelig postet av Pelle

Opprinnelig postet av paco
Stadheim er en god fotballspiller,når det gjelder kvisvik og ramberg så er de ikke gode nok for troppen,spillere som ikke tenker på kollektivet har ikke noe å gjøre i FFK

Stadheim er sikkert en god fotballspiller, men ikke på dette nivået dessverre. Han stiller bak både Kvisvik og Ramberg. Hvis de to nevnte ikke er god nok for troppen, hvor vil det plassere Stadheim?

Både Kvisvik og Ramberg har variert veldig i prestasjonene så langt i år. Det sier vel litt om nivået på Stadheim, at disse to blir foretrukket foran ham allikevel.

Vi får se nå da vettu,tipper Stadheim vil spille mye mer enn både Ramberg og Kvisvik

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 28 mai 07, 14:49
Opprinnelig postet av Pelle

Både Kvisvik og Ramberg har variert veldig i prestasjonene så langt i år. Det sier vel litt om nivået på Stadheim, at disse to blir foretrukket foran ham allikevel.

Jeg tror Stadheim, hvis han får sjansen til å spille litt, tar en fast plass på vår midtbane iløpet av året. Ramberg og Kvisvik er klare for rullator - og Stadheim virket sulten og løpsvillig under innhoppet mot VIF.

Både Ramberg og Kvisvik kan være sinnsykt gode når de gidder og er i form vil det ikke være mange som tar fra dem plassen på midten - nå virker det som at ingen av dem er motiverte til noe som helst. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


KeJ

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 apr 03
Innlegg: 1756

Lagt til: 28 mai 07, 19:30

Løpsvillig er han i alle fall. Ingen som løper like mye i løpet av en kamp...

 

Nå skal det sies at Stadheim løper langs linja og varmer opp i nesten 2 * 45 hver kamp

---------------------------

Nytt år, nye muligheter.

Har jeg tro? Ja det skulle jeg mene, spørsmålet må være hva man skal tro på...


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 14 aug 07, 15:41
Endret: 14 aug 07, 15:45

Stadheim er nok ikke god nok for FFK,men trikse kan han

Triksevideo Stadheim

Stadheim scoret i debuten for Sogndal

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


Pelle

A-lagspiller

Ble medlem: 12 jun 03
Innlegg: 425

Lagt til: 14 aug 07, 20:26

Opprinnelig postet av paco
Vi får se nå da vettu,tipper Stadheim vil spille mye mer enn både Ramberg og Kvisvik

Du fikk rett

Men ikke for FFK heldigvis...


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 08 aug 08, 09:57

Opprinnelig postet av paco
Stadheim er en god fotballspiller,når det gjelder kvisvik og ramberg så er de ikke gode nok for troppen,spillere som ikke tenker på kollektivet har ikke noe å gjøre i FFK

Skiftet mening angående Kvisvik, Paco? Eller er det fordi Kvisvik sier han ville fått 3 års kontrakt med Morgan ved roret?



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3