Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Rosenborg - FFK (9. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 09 jun 07, 18:31
Endret: 09 jun 07, 18:32
Fra f-b.no:

"Som vanlig ønsket ikke "Grönis" å si noe om laget før han må - det vil si tett opp til kampstart. Da han startet terpingen på taktikken, stilte FFK med følgende 11 spillere:

Rami Shaaban - Pål A. Czwartek, Patrick Gerrbrand, Raio Piiroja, Anders Prytz - Mikka Multaharju, John Anders Bjørkøy, Ciaran Martyn, Tarik Elyounoussi - Ismael Beko Fofana, Gardar Johansson."

Positivt om det blir lagoppstillingen. I såfall er jeg og Grönhagen 100 % enig - igjen. Har aldri opplevd en FFK-trener før (det har vært ganske mange) som jeg har vært så ofte enig med i laguttak...

TV 2 hevdet for øvrig at Kvisvik spiller venstre midtbane, Ramberg sentral (ikke Martyn) og Fofana og Tarik som spisspar. Men de tar som regel feil... (heldigvis)

bateman

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 04
Innlegg: 2656

Lagt til: 09 jun 07, 18:45

må slenge meg med på den, er veldig enig med grønhagens disposisjoner. skulle gjerne sett west for fofana, men som han nevnte ettertrykkelig i interjvuet sliter brian fremdeles med sin akilles. spørs om han noengang kommer tilbake til sitt gamle jeg. kvisvik kan være fin å få inn mot slutten av kampen med mye slitne ben og huer, silkepasninger og smarte finter. er spent før kampen, tror det blir et klart tap, men forventer og tror på bra innsats i det minste.

---------------------------

UEFA KØPPEN 2007?!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 09 jun 07, 18:49
Blir positivt overrasket gang på gang over laguttakene til Grönhagen.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 09 jun 07, 18:59
Synes også Grønhagen har vært en veldig god ansettelse og han har fremstått på en meget bra måte. Håper dog han ikke får problemer med omgivelsene pga en for høy målsetting.......

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 09 jun 07, 19:09

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Synes også Grønhagen har vært en veldig god ansettelse og han har fremstått på en meget bra måte. Håper dog han ikke får problemer med omgivelsene pga en for høy målsetting.......

 

Tror neppe det finnes ffk-supportere som anser den som realistisk inneværende år. Syns da det er bra å ha en ambisiøs målsetnig utover det å ikke rykke ned hvert år....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 09 jun 07, 20:29
Opprinnelig postet av Bob Page
 

Tror neppe det finnes ffk-supportere som anser den som realistisk inneværende år. Syns da det er bra å ha en ambisiøs målsetnig utover det å ikke rykke ned hvert år....

Det kommer vel an på hva man mener med "realistisk". Hvis man mener "100% sikkert at det klarer vi", så er nok det ganske få, ja. Antagelig ingen. Men jeg tror ikke jeg er alene om å mene at en fjerdeplass allerede i år er mulig. Ikke overveiende sannsynlig, men absolutt mulig.

Det er vel i noe tilfelle ikke Grønhagen som har satt målet om topp fire, så det ville være rimelig bak mål å gi ham sparken om det målet ikke nås. Det kan jeg ikke forestille meg at skjer.

Hva gjelder målsettingen om fjerdeplass, ja har vel sagt det før, men jeg forstår ikke hvordan FFK overhodet kunne satt seg et mål som var lavere enn fjerde plass. "Ja vi håper å klare oss i år men vi har ikke satt oss noe mål"??? De som kritiserer målsettingen om fjerdeplass kan ganske enkelt ikke ha tenkt særlig godt gjennom hva alternativene hadde vært.

På sikt må jo målet være å vinne serien. Har man ikke det som ytterste mål så har man ingenting i TL å gjøre. Jeg hadde forstått kritikken om man hadde satt det målet i år. Men jeg kan ikke se at Tromsø, Lyn, Viking, Start, Stabæk eller Vålerenga skulle være så veldig mye sterkere kandidater til fjerdeplassen enn FFK. Virkelig ikke, verken på papiret eller ut fra resultatene så langt i år. Men det er klart - alle disse lagene kan ikke bli nr 4. Det vil være en positiv overraskelse om det skulle bli FFK, men det kan man egentlig si tilsvarende om alle andre lag enn dagens topp tre, så langt jeg kan se.  

Det er uansett ingenting som står og faller med bortekamp mot RBK. Her har vi ingenting å tape, alt å vinne.

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 09 jun 07, 21:20
Opprinnelig postet av Tango


Syke greier...var også ved elva å grilla i går...var borte å kikke på Ozzy fra utsiden og...
Har faktisk veldig trua på FFK i morra. Både Iversen og Sappara er usikre. Uten Sappara tror jeg vi kan ha god sjans...han er eneste årsak til at Rbk er et topplag, større er ikke forskjellen.. Håper virkelig Martyn får spille inntil Ramberg får tilbake formen. Vært morro å sett en oppofrende Gardar fra start også.

Har ikke fiksa billett enda...skal ned til Lerkendal i morra tidlig. Var noe snakk om et eget telt med salg av bortebilletter utenom de vanlige lukene....noen som vet noe om dette?



De som vil stå på bortefeltet kjøper billett i telt ved inngangen til det feltet. Men hvis du ikke har skrevet deg på lista i Aristokraten så tror jeg ikke du får kjøpe billett på bortefeltet - fordi RBK vil ha oversikt over hvor mange bortesupportere som kommer så holder de av så mange billetter som det står folk på lista. Så det kan hende du blir nødt til å kjøpe billett et annet sted på stadion ... og da kjøper du vel i de vanlige buene på vestsiden.

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 09 jun 07, 21:55
Endret: 09 jun 07, 21:56
Ok, takk!

Fucking hell! Hva er det for et slags Gestapo-opplegg a? Må da kunne selge bortebilletter på Lerkendal også vel? Hva gjør jeg da da? Ringer Aristokraten i morra for å registrere navnet mitt, og så stikke på Lerkendal å kjøpe billett?
  ...håpløst av RBK.

Buene på vestsiden? Er det flere FFK-supportere der?

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Per Egil

Moderator

Ble medlem: 01 apr 05
Innlegg: 2141

Lagt til: 09 jun 07, 21:56
Vi var bortom Lerkendal tidligere i dag for å kjøpe billetter. Av den søte trønderpiken i billettbua fikk vi beskjed om at billetter til bortesupportere kun selges utenfor bortetribunen fra og med to timer før kampstart. RBK hadde visstnok ikke tillatelse til å selge disse (stemmer virkelig dette?). Hun sa ingenting om at vi måtte ha navnet på en liste, og jeg fikk inntrykk av at det ville være uproblematisk å kjøpe billetter i morgen.

---------------------------

Ære være Plankebyen


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 09 jun 07, 22:00
Hmm, oki. Får håpe hun har rett da. Kommer nok uansett til å dra ned tidlig for å sjekke.

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


Tøfflus

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 07
Innlegg: 4666

Lagt til: 10 jun 07, 01:11
Det er neppe noe særlig med FFK-supportere på vestsiden nei, for det er Kjernen-tribunen (som du vel visste). Men de buene hvor de selger billetter på kampdagen står på vestsiden av stadion (utafor RBK-butikken). Så hvis du _ikke_ får kjøpe billett på bortefeltet må du kjøpe et annet sted, og da må du i de buene. Men de er vel neppe så firkanta at de nekter å selge deg billett på bortefeltet hvis det ikke i utgangspunktet er så fullt at de har måttet utvide det (neppe).

---------------------------

"Beer is proof that God loves us and wants us to be happy"

- Benjamin Franklin


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 jun 07, 08:58
Opprinnelig postet av keiko99
Scheien. bare en komentar til ramberg føre vi holder oss til tråden.. av det jeg har sett til nå har han mistet og sinka angrepet til FFK. Raymond her mer og gå på og det kommer...

Jeg håper vi tar 1 eller alle 3 poenga mot RBK
Fikk posten din keiko,en rota bort svaret. Er ingen kløpper på pc. Du er god,jeg bruker hjemmesida di ofte og derfor mener jeg at du er den rette til å lage en slik tråd. Den vil bli meget populær. Ta gjerne med måla slik at vi får en skikkelig tråd. Det ser også ut til at du har tid.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 10 jun 07, 12:16
Ja da blir det vel samme laget som startet 2 omg mot enga

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 10 jun 07, 12:44
Iversen forsatt usikker

---------------------------

http://keiko99.net


SirLion

Landslagsspiller

Ble medlem: 04 mai 05
Innlegg: 3754

Lagt til: 10 jun 07, 13:05

Idag blir det å koble av med kamp før fagprøva starter imorgen... Uff er spent jeg :-(

Tipper at vi kommer til å spille bra, mot Brann tippa jeg at vi tapte 3 - 1 og kampen endte 2 - 2, siden FFK spilte meget godt... Håper at FFK spiller LIKE godt som mot Brann og at det blir uavgjort...

Selv er jeg realist, og tipper 2 - 1 til RBK, eller 1 - 0...

Men man skal aldri si aldri... Husker 2005.. Steinar Sørlie.. hehe

---------------------------

Ett liv, ett lag - Fredrikstad FK


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 10 jun 07, 13:22
og shaaban mot VIF 2007...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 10 jun 07, 17:03
Steffen Iversen ble testet på oppvarming, men spiller ikke. Det betyr at Kone spiller fra start. Ellers er Sapara dessverre friskmeldt og spiller fra start...



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 4 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24