Husk meg
Brukernavn
Passord

Seven nation army

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 05 jun 07, 06:00
Endret: 05 jun 07, 06:06

Fet låt!

www.wideo.fr/video/iLyROoaft8-H.html

Eller som det sies så treffende:  "le clip est hipnotisant, la musique explosif et la mélodie géniale tout simplement ENORME!!!"

Egentlig kan jeg ikke fransk, men dette forstår jeg.  

---------------------------

"Det e helt vanvittigt det så skjer på Fredrikstad Stadion!"

- Frode Olsen kommenterer skuddet til Anders Prytz


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 05 jun 07, 09:10
Bare en ting å si om dette: FET MUSIKK

---------------------------

RednWhite


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 05 jun 07, 15:20

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ
Opprinnelig postet av hedvalen
syns det er en sang som bare skal dras igang når vi har noe å feire:P  

Mitt første forsøk gikk visst i vasken - mobil og forum var ingen god ide...

Hadde tenkt å spørre om flere fikk med seg at Lillestrøm (tror jeg) stod og sang Seven Nation Army. Sånn hvis man tenkte at denne var en FFK-låt, ja så varte det ikke lenge...

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 05 jun 07, 15:27
Det har nok storparten av oss visst veldig lenge!
Jeg prøvde meg med dette forslaget ifjor også, men det var altså i år jeg fikk kjempet det igjennom :D

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 05 jun 07, 16:10

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Hadde tenkt å spørre om flere fikk med seg at Lillestrøm (tror jeg) stod og sang Seven Nation Army. Sånn hvis man tenkte at denne var en FFK-låt, ja så varte det ikke lenge...

LSK var vel først med denne låten i Norge, de sang vel den gjennom hele fjorårs sesongen også.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 05 jun 07, 20:16
Opprinnelig postet av danan2

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Hadde tenkt å spørre om flere fikk med seg at Lillestrøm (tror jeg) stod og sang Seven Nation Army. Sånn hvis man tenkte at denne var en FFK-låt, ja så varte det ikke lenge...

LSK var vel først med denne låten i Norge, de sang vel den gjennom hele fjorårs sesongen også.



Nja, fra VM gikk ihvertfall. En eller annen smarting rappet den fra Italiafansen, som var aller først ut.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 17 jun 07, 11:48
Opprinnelig postet av danan2

Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Hadde tenkt å spørre om flere fikk med seg at Lillestrøm (tror jeg) stod og sang Seven Nation Army. Sånn hvis man tenkte at denne var en FFK-låt, ja så varte det ikke lenge...

LSK var vel først med denne låten i Norge, de sang vel den gjennom hele fjorårs sesongen også.

Er det ikke da litt mer moro å finne på egne ting..? (nei, jeg har ikke noe forslag)

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 17 jun 07, 11:54

kommer jo forslag i ett kjør

denne er jo ett godt eksempel på det:

olè olè olè olè olè olè ola!
olè olè olè olè olè olè ola!
ååååå vi gjør alt for laget vårt!
alltid - uansett!
for evig Fredrikstad!
(er ikke sikker på om det er denne teksten men)

har ikke hørt denne på tribunene før..

ikke "hællæ,hællæ" heller...

---------------------------

Biletten te sandejord er i boks :D


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jun 07, 12:45
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Er det ikke da litt mer moro å finne på egne ting..? (nei, jeg har ikke noe forslag)

En dritt det vel. Hovedsaken er at vi bruker vår egen tekst.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 jun 07, 13:39
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av EFF.EFF.KÅ

Er det ikke da litt mer moro å finne på egne ting..? (nei, jeg har ikke noe forslag)

En dritt det vel. Hovedsaken er at vi bruker vår egen tekst.

Det er ikke "en dritt" det Rune. Dette var flåsete skrevet av en som er opptatt av å få med alle til å synge. Det er helt klart mer moro å synge sanger vi ikke har kopiert fra Aalesund etc. Du eier ikke stolthet!

---------------------------

VærsteUltras


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jun 07, 13:46
Opprinnelig postet av Møklegård

Det er ikke "en dritt" det Rune. Dette var flåsete skrevet av en som er opptatt av å få med alle til å synge. Det er helt klart mer moro å synge sanger vi ikke har kopiert fra Aalesund etc. Du eier ikke stolthet!

For meg så har det ingenting å si. Hovedsaken er at sangen runger no inni helvete. Blir jeg mer stolt av å ha funnet opp en ny sang helt fra bånn av ?? Trukke det gett.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 jun 07, 14:01
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Møklegård

Det er ikke "en dritt" det Rune. Dette var flåsete skrevet av en som er opptatt av å få med alle til å synge. Det er helt klart mer moro å synge sanger vi ikke har kopiert fra Aalesund etc. Du eier ikke stolthet!

For meg så har det ingenting å si. Hovedsaken er at sangen runger no inni helvete. Blir jeg mer stolt av å ha funnet opp en ny sang helt fra bånn av ?? Trukke det gett.

Du er altså opptatt av at "sangen runger no inni helvetet". Ja selfølgelig er du det. Det er vi vel alle som står på "feltet". Men når noen kommer med signaler om hvordan vi skal forbedre tribunelivet(sangene) er det jævlig useriøst av deg å "flåse" det bort. Særlig irriterende er det når det kommer fra en som ikke bidrar med annet enn negative kommentarer og illsinte blikk.

---------------------------

VærsteUltras


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 17 jun 07, 14:08
Opprinnelig postet av Møklegård

 Særlig irriterende er det når det kommer fra en som ikke bidrar med annet enn negative kommentarer og illsinte blikk.

Synes du ikke jeg skal piske på litt ?? Har aldri hørt før at jeg kommer med illsinte blikk. Ei heller negative kommentarer. Roper bare ut at vi må komme igjen, fortsette sangen etc.


Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 17 jun 07, 14:25
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Møklegård

 Særlig irriterende er det når det kommer fra en som ikke bidrar med annet enn negative kommentarer og illsinte blikk.

Synes du ikke jeg skal piske på litt ?? Har aldri hørt før at jeg kommer med illsinte blikk. Ei heller negative kommentarer. Roper bare ut at vi må komme igjen, fortsette sangen etc.

Pisk på du Rune! Det er bra det;) Men det er nok andre ting som også skal til for å få alle til å synge. Stolthet bl.a....sangvalg. Ikke ta lett på valg av melodi kjære Rune.

---------------------------

VærsteUltras


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 jun 07, 15:47
Endret: 17 jun 07, 15:48

man må tenke litt på sang ja, den vi skal synge idag f.eks. den er det ingen andre i Norge som har tror jeg, å derfor er det ekstra bra hvis folk lærer seg den iløpet av kampen idag,, for da blir nemlig PH kjent som de som hadde sangen først i Norge oxo, man må tenke litt sånn hehe, det gjør iallefall jeg

så det er faktisk ikke ett fett hvilke melodier vi bruker,

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 17 jun 07, 21:23
Opprinnelig postet av Marcus

man må tenke litt på sang ja, den vi skal synge idag f.eks. den er det ingen andre i Norge som har tror jeg, å derfor er det ekstra bra hvis folk lærer seg den iløpet av kampen idag,, for da blir nemlig PH kjent som de som hadde sangen først i Norge oxo, man må tenke litt sånn hehe, det gjør iallefall jeg

så det er faktisk ikke ett fett hvilke melodier vi bruker,


Å tenke sånn kan du bare drite i.  Det hjelper ikke om vi "var først i Norge" om vi suger på å synge den, og f.eks. Fugla synger den bedre.  

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit
Nei til moderne fotball, Grandiosaklappere, storskjermmisbruk, og gamle damer på PH-feltet.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 17 jun 07, 21:30
skal vell ha egne meninger oxo ;) 

kan kanskje komme av at folk i hævven ikke gidder å synge for å ikke skade halsen :P

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Pinaasen

A-lagspiller

Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 508

Lagt til: 17 jun 07, 21:42
njææ.. sitter her uten stemme men en super god følelse

---------------------------

Biletten te sandejord er i boks :D


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 18 jun 07, 00:56
En ting jeg lurer på er; hvorfor avbryte seven nation army med streng stemme Zoran?
Hvem har bestemt at den kun skal synges på slutten, og hva tilsier at den skal det? Her syns jeg man bør sette pris på de sangene som blir sunget, og at stemninga settes! Dette er ikke kritikk av deg, men jeg syns det blir for dumt at en skal bestemme at den sangen FÅR vi ikke lov til synge før slutten. Med tanke på livet det blir av den, og hvor ræva vi var til tider idag!

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


Guillermo

A-lagspiller
Ble medlem: 15 aug 05
Innlegg: 638

Lagt til: 18 jun 07, 01:01

Opprinnelig postet av endre
En ting jeg lurer på er; hvorfor avbryte seven nation army med streng stemme Zoran?
Hvem har bestemt at den kun skal synges på slutten, og hva tilsier at den skal det? Her syns jeg man bør sette pris på de sangene som blir sunget, og at stemninga settes! Dette er ikke kritikk av deg, men jeg syns det blir for dumt at en skal bestemme at den sangen FÅR vi ikke lov til synge før slutten. Med tanke på livet det blir av den, og hvor ræva vi var til tider idag!

Jeg syns den bør synges som noen nevnte etter forrige kamp, kun ved feiring.. men for meg betyr det ved mål og evnt seier..

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24