Husk meg
Brukernavn
Passord

Garðar Jóhannson

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Arwen

Bedriftsspiller

Ble medlem: 18 apr 07
Innlegg: 6

Lagt til: 28 mai 07, 18:44

Jeg blir veldig skuffet hvis ikke Gardar får muligheten fra start i neste kamp

Det fortjener han virkelig etter innsatsen mot VIF


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 07, 22:59
send 1 til 1984 og stem på gardar

---------------------------

http://keiko99.net


aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 28 mai 07, 23:16

Opprinnelig postet av keiko99
send 1 til 1984 og stem på gardar

Korrekt skal være at man skriver MÅL 1 - hvis man vil stemme på Gardar sitt mål som rundens mål på TV2/fxt


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 28 mai 07, 23:37
Takk rett skal være rett

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 mai 07, 18:13
Målet var jaggu tøft som faen. Har bare sett Gardar i 2 kamper, mot Enga og mot Korsvoll for FFK 2. Karen scora som kjent i begge kampene. Det som har imponert meg mest foruten at han jobber og sliter hardt, er viljen hans til å avslutte. Gode avsluttere bestemmer seg tidlig for en løsning og fullfører. Man så det på den første sjansen mot Enga, Gardar fikk ballen gikk nærmere mål og fyrte av et skudd så fort det var mulig nær sagt..

Det er nettopp slike spisser vi trenger! Om Gardar er et blaff eller om han blir en permanent suksess er for tidlig å si, men han er ihvertfall rett spillertype. Islandske spillere er også kjent for å ha god moral og fighting spirit. Har stor tru på kællen

Og det går ikke an å sammenligne Gardar med Øyvind H. Øyvind gjør mye bra, men er en helt annen spillertype. En av de store svakhetene til Hoås, vil jeg si er usikkerheten hans. Der Gardar tar et valg og fullfører, så vil Hoås vente litt til og vurdere andre alternativer... Som spiss har du ikke god tid og jeg vil påstå at de giftigste spissene er de som tar raske avgjørelser, som ikke lar noe stå i veien. En god spiss har selvtillit og er egoistisk nok til å tørre utfordre, avslutte, fullføre angrepet.


---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 29 mai 07, 19:54
Høm. Mon tro hvorfor han Hoås sliter litt med selvtilliten du.. hva kan så dette skyldes?

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 29 mai 07, 20:11
vi diskuterer Garðar Jóhannson her...

---------------------------

http://keiko99.net


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 29 mai 07, 21:10
Opprinnelig postet av algern0n
Høm. Mon tro hvorfor han Hoås sliter litt med selvtilliten du.. hva kan så dette skyldes?


Hvis du sikter til meg, så har jeg aldri ropt ukvemsord til han og har ingenting mot han.. Han er tidvis glimrende, men syns han er litt ustabil og har forbedringspotensiale

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 29 mai 07, 22:23

Opprinnelig postet av keiko99
gardar gir svar på at han er å regne med. nå skal hoås passe seg for gardar virka mye bedre en hoås... sterkere og ikke minst farligere...

Interessant synspunkt keiko99. Dette skrev du i "egen" tråd 07.05.07: sitat "Gardar = tror ikke dette er noe for oss." sitat slutt. Rart ikke Hoås stod på "ut-lista" di....

---------------------------

RednWhite


Lex

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 feb 05
Innlegg: 1446

Lagt til: 29 mai 07, 22:30
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av keiko99
gardar gir svar på at han er å regne med. nå skal hoås passe seg for gardar virka mye bedre en hoås... sterkere og ikke minst farligere...

Interessant synspunkt keiko99. Dette skrev du i "egen" tråd 07.05.07: sitat "Gardar = tror ikke dette er noe for oss." sitat slutt. Rart ikke Hoås stod på "ut-lista" di....

 

Det hjelper å se spilleren kansje?

---------------------------

Heia FFK


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 mai 07, 00:52
Jeg må bite i meg at jeg var rask til å kappe hua av Garðar Jóhannson, men han må bevise nå fremover at ikke dette bare er en gangs tilfelle. uansett. beklager fra min side.

---------------------------

http://keiko99.net


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2214

Lagt til: 30 mai 07, 22:30

Mange har vært for kjappe med å gi opp Gardar. Selv kan jeg sikkert ha sagt noe dumt i sakens anledning en gang, uten at jeg i farta husker hva. Men den er ikke dum som har vett på å endre seg når man skjønner man har tatt feil.

Jeg skal endre oppfatning igjen jeg, om det viser seg at jeg tar feil nå. Men enn så lenge sier jeg også "amen" til pacos ord. De kvalitetene Gardar viste fram i debuten sin var ingen tilfeldighet.

Har sett kampen nok engang, særlig annen omgang. De tre første gangene Gardar har kontakt med ballen resulterer det umiddelbart i at FFK kommer til avslutning/halvsjanser. Fjerde gang scorer han. Resten av omgang er han en uforutsigbar og bevegelig trussel mot VIFs forsvar. Vinner dueller, spiller konstruktivt og klokt.

Det er ingen grunn til å ta av etter 45 minutter. Men det er vitterlig ingen grunn til å være skeptisk og negativ til Gardar etter en debut som denne heller, om man da ikke er kronisk redd for å bli skuffet og derfor alltid forventer det verste.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 31 mai 07, 10:02
Tror at grunnen til den negative holdningen folk har til Gardar beror på overgangskaoset i fjor sommer, og at det var en spiller FFK egentlig ikke ønsket seg lenger da han kom.  Skulle virkelig ønske at han kom i fjor sommer, da hadde vi sluppet å svi av penger på "heavy" samt at vi mest sannsynelig kunne ha klatret enda høyere på tabellen..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 01 jun 07, 17:00

Opprinnelig postet av Bob Page
Tror at grunnen til den negative holdningen folk har til Gardar beror på overgangskaoset i fjor sommer, og at det var en spiller FFK egentlig ikke ønsket seg lenger da han kom.  Skulle virkelig ønske at han kom i fjor sommer, da hadde vi sluppet å svi av penger på "heavy" samt at vi mest sannsynelig kunne ha klatret enda høyere på tabellen..

både kaoset ifjor + at han ikke har spilt moen kamper før debuten mot viking har gjort sitt til at jeg ikke har hatt tro på han. men etter vålerenga kampen må også jeg bite i det sure eplet å si at det ser ut som om jeg tok feil. han kan bli en meget viktig spiller for oss. å fortjener plass i start 11eren mot rbk


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jun 07, 17:17
Jeg tror absolutt ikke noe på at Gardar er noen bedre spiller enn Heavy. De 2 er stort sett like i spillestilen ( boxplayere ). Jeg vil ikke si at Heavy har fått noe spesielt bra sjans til å vise seg fram heller.

HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 jun 07, 17:26

Opprinnelig postet av Rune Haugen
Jeg vil ikke si at Heavy har fått noe spesielt bra sjans til å vise seg fram heller.

Ingen av de 2 har vel fått så mange sjanser, men Heavy har da vel spillt på 2dre-laget han som Gardar har gjort? Og fått noen innhopp på a-laget? I fjor (han har vel fler spillte minutter på a-laget enn Gardar)? Har han scora noen mål? Forskjellen på de to er at Gardar fikk sjansen i cupen og tok den. Fikk så sjansen i TL og tok den igjen. Heavy har ikke benyttet muligheten så langt. Ellers så er det kanskje marginal forskjell på de 2. Du kaller dem box-players. Gardar viste vel at han var mer enn bare det i sine 45 minutter mot VIF?

---------------------------

RednWhite


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jun 07, 18:05
Opprinnelig postet av HotDream

 Du kaller dem box-players. Gardar viste vel at han var mer enn bare det i sine 45 minutter mot VIF?

Du bør kanskje se kampen på nytt. Boxplayer, da mener jeg ikke at spilleren skal ligge pal innenfor motstanders 16-meter da. Se bevegelsesmønsteret hans så skjønner du kanskje hva jeg mener ( men det tviler jeg på at du gjør ).


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 01 jun 07, 21:12
Endret: 01 jun 07, 21:33

Opprinnelig postet av Rune Haugen

Du bør kanskje se kampen på nytt. Boxplayer, da mener jeg ikke at spilleren skal ligge pal innenfor motstanders 16-meter da. Se bevegelsesmønsteret hans så skjønner du kanskje hva jeg mener ( men det tviler jeg på at du gjør ).


Jeg så kampen idag igjen jeg, på TV2 Sport og har da sett den 3 ganger (live + 2 ganger på tv....Ut fra det Gardar viste i 45 minutter i kampen mot VIF er jeg ikke villig til å sette ham i "bås" og kalle ham verken det ene eller andre. Bare at han gjorde en meget god omgang.
Hva du tviler på angående mine evner til å se hva som skjer på en fotballbane rører meg lengst ned i ryggen. Du er ingen mann med fasitsvar på noe.. Du drar jo en setning ut av hele svaret jeg ga deg. Var det du fant i den setningen det eneste du kunne "arrestere" meg på??
Mulig du har rett i at Heavy ikke er dårligere enn Gardar, men han må vise det da. Viss ikke så er han jo dårligere...Comprende?

---------------------------

RednWhite


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 01 jun 07, 22:00
Heavy har ihvertfall ikke fått noen sjans som kantspiller på FFK2, en plass han absolutt ikke hører hjemme.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 jun 07, 22:13

Opprinnelig postet av bjorn
Heavy har ihvertfall ikke fått noen sjans som kantspiller på FFK2, en plass han absolutt ikke hører hjemme.

Nemlig. Heavy var vel brukandes mot Start i fjor ( cupkampen ). Etter det har han vel knapt fått noen sjanse til å vise seg frem på sin vante plass.



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24