Husk meg
Brukernavn
Passord

Eh... Gule Grandiosaklappere?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mai 07, 18:53
Endret: 26 mai 07, 18:54
Si at jeg blingsa? Eller har dette virkelig blitt delt ut på stadion?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 26 mai 07, 18:55
Syns det var veldig fint når de viste disse gule pølsene som FFK-fans holdt opp, og i neste sekund viste VIF-fansen holde opp Enga-skjerf...

Stygge som juling var dem, men så heldigvis ikke ut som det var så mange av dem.

ffkmufc

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 des 04
Innlegg: 4082

Lagt til: 26 mai 07, 18:56

Så sånn ut ja..


danan2

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 aug 06
Innlegg: 804

Lagt til: 26 mai 07, 21:51

Det var gutter som fløy rundt stadion og nærmest la klapperne i lomma di før du gikk inn på stadion. Antaglivis husker endel av supporterne det oppstyret som ble sist gang klappere og blåsere ble delt ut. Jeg la ikke merke til noen som brukte dem under kamp. Håper ikke dette er noe som kommer framover. De skulle jo også ha stadion til å danse til "full pakke dansen" i pausa, men det var det heldigvis heller ingen som gjorde.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 26 mai 07, 22:05
Endret: 26 mai 07, 22:07
Jeg forstår at vi lever i en kommersiell verden og FFK må følge med... men ett sted må man sette grensen. Det er direkte flaut å se at klubben tillater en slik forsøpling som disse gule klapperne. Grandiosa-sangen har heller ingenting å gjøre på et fotballarrangement. Og 100 gratis grandiosa til banens beste?? Ledelsen er vel nødt for å se at dette er skivebom.

Heldigvis var det vel i første rekke barn som hadde disse gule klapperne. Oppegående voksne mennesker vet vel bedre.

Møklegård

Landslagsspiller

Ble medlem: 17 des 03
Innlegg: 1150

Lagt til: 26 mai 07, 22:08

Trodde vi var enige om å holde styggedommen vekk fra Fredrikstad stadion. Men noen respekterer tydligvis ikke supporterenes ønske?! Dårlig!

---------------------------

VærsteUltras


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 26 mai 07, 22:29
Opprinnelig postet av Costanza
Og 100 gratis grandiosa til banens beste?? Ledelsen er vel nødt for å se at dette er skivebom.

HÆÆ??? Kødder du??!

Det er jo like ille som FFKs "gratis mat hos McDonalds"-avtale, da vi var i 1. divisjon. Lars Petter Hansen og Steinar Sørlie spiste jo der 2-3-4 ganger uka, og gikk at på til ut i FB og sa at maten ikke var usunn!

History is about to repeat itself.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 26 mai 07, 22:37

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg forstår at vi lever i en kommersiell verden og FFK må følge med... men ett sted må man sette grensen. Det er direkte flaut å se at klubben tillater en slik forsøpling som disse gule klapperne. Grandiosa-sangen har heller ingenting å gjøre på et fotballarrangement. Og 100 gratis grandiosa til banens beste?? Ledelsen er vel nødt for å se at dette er skivebom.

Heldigvis var det vel i første rekke barn som hadde disse gule klapperne. Oppegående voksne mennesker vet vel bedre.

 

Godt at Kvisvik ikke ble banens beste da 

Men fra spøk til alvor.. Utrolig dumt at klubben tillater dette.. Er jo nesten som om Rignes eller Marlboro skulle ha sponset banens beste med et par kartonger med sigaretter eller noen kasser med øl..!! Blir for dumt!!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 mai 07, 23:24
De klapperne var skandale.

og som speakeren hyllet Grandiosa i pausen osv, det gjorde meg rett og slett kvalm. Gjorde mitt beste for å ta fra alle ungene disse, sprekke dem, og kaste dem til /#&#/&. Utrolig synd at klubben tillater dette!

Der har dere et eksempel på hva den moderne fotballen bringer med seg! Gegen das modernen Fussball!

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Superboy

Juniorspiller

Ble medlem: 21 aug 05
Innlegg: 140

Lagt til: 26 mai 07, 23:33

Opprinnelig postet av Martin_
De klapperne var skandale.

og som speakeren hyllet Grandiosa i pausen osv, det gjorde meg rett og slett kvalm. Gjorde mitt beste for å ta fra alle ungene disse, sprekke dem, og kaste dem til /#&#/&. Utrolig synd at klubben tillater dette!

Der har dere et eksempel på hva den moderne fotballen bringer med seg! Gegen das modernen Fussball!

 

"Gegen den modernen Fussball. Tysk grammatikk? Neida.. fra spøk til revolver..

Denne utviklingen vi opplever på stadion er direkte forkastelig. Jeg har full forståelse for at dette gir litt ekstra kontanter i kassen, men grensen for å prostituere seg som klubb bør jo trekkes et eller annet sted...

---------------------------

"Some people believe football is a matter of life and death, I am very disappointed with that attitude. I can assure you it is much more important than that!"
-Bill Shankley


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 26 mai 07, 23:42
Endret: 26 mai 07, 23:54
Opprinnelig postet av Costanza
Og 100 gratis grandiosa til banens beste??

Rami spiser ikke svinekjøtt.

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 07, 01:06
greit nok å promotere Gradiosa på stadion, men slike klappere hører ikke hjemme på en fotballbane..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 27 mai 07, 11:09

Opprinnelig postet av eliot
Rami spiser ikke svinekjøtt.

Er det kjøtt, de rosa-lilla strimlene på Grandiosaen? Jeg har alltid trodd det har vært små pappbiter med essens... "Kjøtt", altså.  Litt på samme måte som "Crabstick". Mel, bindemiddel, vann og "krabbe"-essens.

Nuvel. Jeg fikk ikke oppleve kampen live igår, men lot meg ikke imponere av Grandiosa-klapperne. Det ser ut som et show for pre-teens.

Jeg lar meg heller ikke imponere av at det er mulig å sponse banens beste med usunn drittmat, noe ferdigpizza tross alt er. 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


Vlad

A-lagspiller

Ble medlem: 30 mar 03
Innlegg: 723

Lagt til: 27 mai 07, 19:01
en uting for publikum som ikke klarer å klappe skikkelig selv.. amerikana !!! en ting å si ..HIV MØKA VEKK !!

---------------------------

Pølsekøen Ultras-to i brød for faen og kaffe med melk.
Kom hjem Roger!!!! Kom hjem


olsa

Juniorspiller

Ble medlem: 14 jul 05
Innlegg: 98

Lagt til: 27 mai 07, 19:54

Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Costanza
Og 100 gratis grandiosa til banens beste??

Rami spiser ikke svinekjøtt.

Etter det jeg vet så inneholder ikke Grandiosa svinekjøtt. Regnet med at det ble pizza-fest hos Rami etter kampen i går.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 07, 19:59
Røkt skinke, kjøttboller, peperoni, hva slags kjøtt er dette da ? Uansett så har Stabburet fått den reklame effekten og mer til, de ville ha....

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 27 mai 07, 20:37
Opprinnelig postet av olsa

Opprinnelig postet av eliot
Opprinnelig postet av Costanza
Og 100 gratis grandiosa til banens beste??

Rami spiser ikke svinekjøtt.

Etter det jeg vet så inneholder ikke Grandiosa svinekjøtt. Regnet med at det ble pizza-fest hos Rami etter kampen i går.

 

Tviler sterkt..!!  For den Full Pakke pizza`n smaker jo  rett og slett dritt!!!! 

Eller..Grandis generelt smaker dårlig!

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


Svein

A-lagspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 653

Lagt til: 27 mai 07, 21:12
Neste gang, så hiv møka inn på banen i pausa...

---------------------------

Who is General Failure and why is he reading my disc??


Scout

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 05
Innlegg: 1210

Lagt til: 28 mai 07, 11:27
Jeg er helt enig med de fleste andre her inne. De gule klapperne var stygge, unødvendige og et synlig bevis på at alt kan kjøpes for penger. Jeg håper at dette forblir et engangstilfelle på stadion. Det var i tillegg direkte flaut og irriterende at de skulle ha oss til å danse og synge til Full Pakke sangen for å "få opp stemningen". I etterkant nytter det ikke å si at tanken var god, og at de håpet at det faktisk ville få opp stemningen. For det eneste som ligger bak dette er sjeleløse kroner på konto. I den forbindelse ønsker jeg å rette en stor takk til Zoran og BRH som tydelig viste sin umiddelbare avsky mot dette elendige stuntet og dro i gang supportersang (husker ikke hvilken bare) i stedet. Flotte greier!

---------------------------

FFK - Norgesmestere 2006
2007: Nytt stadion med Tippeliga og Europaspill =D
Fortsatt god bedring Dagfinn!


DeKjök

Landslagsspiller

Ble medlem: 30 jun 03
Innlegg: 819

Lagt til: 29 mai 07, 14:52
Faen, hater alt det kommerse som flyter innover fotballen.  Det blir bare mer og mer og jeg merker at jeg begynner å bli skikkelig drit lei.

TV3 Champions League, bare reklame, de rekker ikke lengre analsyer fordi de skal kjører reklame 3-4 ganger i pausa.  TV2 har kjøpt opp TL og reklamefinanisert som de er så bruker de snart en uke på å sende en runde.  I mellom kampene opptrer de som Se og Hør for å skape bråk.   På stadion skal man bombarderes mest mulig med reklamedritt, heldigvis fikk vi ikke et teit sponsornavn på stadion.

Reklamen henger sammen med at fotballen trenger mer og mer penger og det er der selv problemet ligger.  Dette kan selvsagt ikke reverseres og mer og mer enkle som vi blir (ref Frp`s fremgang og debattform på tv) jo mer plæstic blir hele produktet fotball.

Var på Premier League kamp i April og det er like ille der.  De brukte klappere der også. Og alle de bedritne supporterartiklene som Manchester United i særklasse har dratt igang sprer seg overalt, også til norsk TL.  Videre ser vi at alle fotballspillere skal skrive bok der borte, det kommer helt sikkert hit også. 

Jeg vil ha et sted å sitte under kamp, spillere som føler for klubben, pølse og øl.  Fotball blir mer og mer toppidrett, det er så trist!

---------------------------

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------
"Fotboldøvelserne tager sin Begyndelse førstk. Tirsdag paa Pladsen ved Phønix, de fortsættes fredag"



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3