Husk meg
Brukernavn
Passord

Piping mot eget lag...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 26 mai 07, 00:12

Har lagt merke til at spessielt i Bergen piper publikum mot eget lag hvis de ligger under til pause. Samme skjedde bl.a på Lerkendal i Kamma-kampen. Makan til slett oppførsel. Det er jo da det virkelig betyr noe for laget/klubben å ha støtte i publikum. Ser bare på hjemmekampen mot Odd i fjor. Vi lå under 0-1, guttane fikk ikke utelling + et brent straffespark. Likevel stod PH på og sang som før, som vi i ettertid ble takket av klubben for.

 

Brann-supportere må være Norges værste medgangs-supportere. Da vi spilte mot Brann for to uker siden var det liv laga helt til FFK scora. Deretter var det for det meste tyst. 500 FFK-supportere hørtes jo mye bedre på TV`n enn 16000+  Brann-fans. Først da Brann utlikna ble det liv igjen. Det samme skjedde på 1-2 og 2-2 scoringa...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


kjell

A-lagspiller
Ble medlem: 28 jun 03
Innlegg: 516

Lagt til: 26 mai 07, 02:30
Det er helt riktig. Bergenserne tror selv de er Norges beste supportere. Det er helt feil. Det er i motgang man viser at man støtter klubben sin.

---------------------------

Ære være plankebyen!


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 mai 07, 10:58

De tror de er norges beste?

Jeg mener selv de er en av Norges desidert dårligste. Sangreportoaret begrenser seg til "byen er Bergen og laget er Brann", og de trøkker dårlig.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 mai 07, 11:04

Naturlig at de blir sett på som blandt de beste, når de ligger i toppen på tabellen. I tillegg er det en stor by, og kampene deres vises mye på tv.

Med de forutsetningene er de nok blandt de dårligste i landet. Selvfølgelig kunne Plankehaugen valgt å bue FFkspillerne av etter Stabækkampen, men hva hadde det vært godt for? De skjønner selv når de gjør jobben sin for dårlig, de trenger ikke hjelp av buende medgangssupportere!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 07, 11:44
om laget ikke gjør jobben så fortjener dem ikke bedre.. Når vi tapte mot stabæk burde vi bua for laber innsats

---------------------------

http://keiko99.net


Erikk

Landslagsspiller
Ble medlem: 20 jul 04
Innlegg: 3490

Lagt til: 26 mai 07, 11:47
Helt enig det burde vi ha gjort

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mai 07, 12:09
Opprinnelig postet av keiko99
om laget ikke gjør jobben så fortjener dem ikke bedre.. Når vi tapte mot stabæk burde vi bua for laber innsats
amen

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 07, 12:32
ja amen paco

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 07, 12:45

Opprinnelig postet av keiko99
ja amen paco

Man piper / buer aldri mot eget lag. Det er noe av det verste jeg hører. Sånne folk er taperær.


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 07, 12:50
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
ja amen paco

Man piper / buer aldri mot eget lag. Det er noe av det verste jeg hører. Sånne folk er taperær.

Seriøst mener du at laget skal "roses" etter slett innsats, nei pip de heller ut så de skjønner hvor landet ligger. Dummeste jeg har hørt å stryke kattene etter håra


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 07, 13:04
Endret: 26 mai 07, 13:04
Deilig at vi er enig ffk-4ever. Dem andre liker nok slett innsats da se

---------------------------

http://keiko99.net


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 26 mai 07, 13:08
Ja de gjør sikkert det, det er slik jeg det antagelig var unner Eggen også, tapte de en kamp så sa Eggen det nytter ikke å kjefte på dem. Samme folka startet neste kamp og like ille gikk det. Tror Grønhagen har litt mere i huet å benker når de spiller dårlig og ikke gir noen klippekort. Men det samme gjelder oss supportere de må høre det når de er ræva og motsatt når de er gode.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 07, 16:07
Opprinnelig postet av ffk-4ever
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
ja amen paco

Man piper / buer aldri mot eget lag. Det er noe av det verste jeg hører. Sånne folk er taperær.

Seriøst mener du at laget skal "roses" etter slett innsats, nei pip de heller ut så de skjønner hvor landet ligger. Dummeste jeg har hørt å stryke kattene etter håra

Har ikke snakka om å " rose ". Går fint ann å demonstrere på en annen måte. Nemlig å heller holde kjeft.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 26 mai 07, 13:17
Opprinnelig postet av Rune Haugen

Opprinnelig postet av keiko99
ja amen paco

Man piper / buer aldri mot eget lag. Det er noe av det verste jeg hører. Sånne folk er taperær.



Der er jeg faktisk litt uenig Rune.  Greit nok hvis man kjemper på banen men taper, men viser guttene en mangel på innsatsvilje, og det har vi faktisk sett iår, så kan det også hende jeg piper en tone eller to. Men, misforstå meg ikke. Piping på eget lag er en uting.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 26 mai 07, 13:32
Opprinnelig postet av Martin_


Der er jeg faktisk litt uenig Rune.  Greit nok hvis man kjemper på banen men taper, men viser guttene en mangel på innsatsvilje, og det har vi faktisk sett iår, så kan det også hende jeg piper en tone eller to. Men, misforstå meg ikke. Piping på eget lag er en uting.


Det blir misforstått omsorg å hylle laber innsats, piping er på sin plass da!

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 26 mai 07, 22:45

Opprinnelig postet av keiko99
om laget ikke gjør jobben så fortjener dem ikke bedre.. Når vi tapte mot stabæk burde vi bua for laber innsats

Tror ikke akkurat det hjelper noe. Spillerne vet selv godt åssen de har spilt. Dessuten handler det om å være litt "ålreite" med spillerne. Vi kan jo ikke forvente 3 poeng hver kamp.

Så klart vi kunne venta mer av dem mot Stabæk, men noen ganger er det vanskelig å spille..

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 26 mai 07, 22:55

Kanskje jeg må gjenta meg !!!! Piping mot egne skal aldri forekomme, samme hvor dårlig de spillere !!!!

Når jeg hører dette rundt i Europa gremmes jeg. Da tenker jeg som så. Supportere ??? Skjerp dere !!!!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 27 mai 07, 01:14
Nå er jeg egentlig veldig enig! Nevner dog at Rami merket at det skjedde i dagens kamp, og syntes at de fortjente det!
Kilde: FFK-tv

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 27 mai 07, 02:28
det var piping idag. er ikke tilhenger av dette selv. men idag fortjente de ikke mer. da sier vi ifra hva vi syns. hadde vært værre hvis vi hadde gjort det i selve kampen.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 27 mai 07, 09:55
Piping på spillere som driter i laget og de som har betalt penger for å se laget sitt er helt på sin plass


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 5 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f