Husk meg
Brukernavn
Passord

Vi hater enga - ny sang

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 23 mai 07, 18:30
Enspora han mener tro?

Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 23 mai 07, 18:33
eller ensropa?

hvem vet

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 23 mai 07, 19:54
youtube er sperra på jobb:(  men hva betyr ensropa? Har Keiko funnet opp et nytt ord, eller er det Mysenslæng?

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 07, 22:49
Det betyr å gjenta seg

---------------------------

http://keiko99.net


eliot

A-lagspiller

Ble medlem: 26 mai 06
Innlegg: 637

Lagt til: 23 mai 07, 23:04
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Enspora han mener tro?
     Selvfølgelig er det han mener , er det litt for mange barnslige kverulanter her.  Er det noen det er gøy å ta en øl med er det Enga folk og det er gjensidig.  Så ingen får meg til å synge at jeg hater Enga.  Hadde det vært Lillestrøm hadde jeg vært med.  Usympatiske supportere.

mr_max

A-lagspiller
Ble medlem: 08 mai 04
Innlegg: 329

Lagt til: 23 mai 07, 23:10
Endret: 23 mai 07, 23:13

bedre å dra igang denne da kanskje som Enga bruker eller noe i  den duren...

 

 

Hater hater jææævla bøøøønder........... flere ganger... og peke bort på Klanen

det er å håne Klanen  om man først skal håne Enga og klanen... Er jo dem som tilvanlig synger den sangen hehe tror dem kanskje ler litt av det også å drar igang skikklig synging tilbake

om jeg ikke tar feil er det, det laget i Tippeligaen som har flest folk utenfra byn/oslo"som er Enga supportere

 

(ellers har jeg ett vannvittig godt forhold til Enga og Klanen) Norges Beste supportere uten tvil.. med plankehaugen hestehode bak..  men vi tar innpå:)

 


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mai 07, 23:16

Opprinnelig postet av keiko99
Det betyr å gjenta seg

Sanger skal være enspora. De skal være lette å synge. Bør ikke synge hævvetal av vers som " Lemmane faller på Flora ". Repetisjon er best på supportersanger.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 23 mai 07, 23:17
denne sangen var ræva enkelt og greit

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mai 07, 23:27

Opprinnelig postet av keiko99
denne sangen var ræva enkelt og greit

Jeg trur du får høre etter flere ganger. Greit at det var litt grøtete på YouTub-innslaget, men man skjønner takta godt for det.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 23 mai 07, 23:53
Et annet forslag er å bruke melodien til "Vi har ei gammel tante som heter Monica!, dvs den vi sang på vei inn på Ullevål til bortekampen mot VIF i fjor...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 23 mai 07, 23:58

Opprinnelig postet av Bob Page
Et annet forslag er å bruke melodien til "Vi har ei gammel tante som heter Monica!, dvs den vi sang på vei inn på Ullevål til bortekampen mot VIF i fjor...

Vi sang den når vi klappa oss på rompa i kvarten også, da vi vant 3-0., og bønda dro hjem.


Martin_

Landslagsspiller
Ble medlem: 16 okt 05
Innlegg: 1057

Lagt til: 24 mai 07, 07:12
Opprinnelig postet av keiko99
denne sangen var ræva enkelt og greit


Det er din fantastiske mening.

Og du mener altså at denne sangen er ensporet, hva mener du da Tarik-ropet er? Eller Piroja-"sangen"? Om jeg skal få si det sjæl, så syntes jeg virkelig du kan komme med litt konstruktiv kritikk og forslag selv, enn å stemple andre sine forslag som "ræva" og "ubrukelige" fordi du ikke gidder å trykke på linken engang.. Tipper at det er fordi du ikke er i stand til å lære deg melodien du syntes den er dårlig.

Ang. andre hatsanger, "vi har en gammal tante.." er jo opprinnelig en LSK-sang og en slager, husker godt på vei inn på Ullevaal ifjor. Cupen også, uforglemmelig å se Klanen reise hjem et kvarter før kampslutt.

---------------------------

Ultras mentalita - Brigade RødHvit


kim_andre_c

A-lagspiller

Ble medlem: 22 aug 06
Innlegg: 755

Lagt til: 24 mai 07, 08:35

Den sangen rocker!!! Hvis man har vært på United kamp så har man hørt den. De brukte den når United knuste Tottenham 4-0... Det tok helt av!!!

 

Den MÅ vi få til!!!!

---------------------------

- FFK norgesmester 2006 - :)
- Endelig er stadion klar... JIPPI -


Kråkerøygutt1

Landslagsspiller

Ble medlem: 13 sep 04
Innlegg: 1011

Lagt til: 24 mai 07, 11:20
Kommer neppe til å synge med på noen hatsang, iom at jeg ikke hater Vålerenga. Jeg liker å mobbe dem som "Og sånn speller Enga, og Enga speller sånn" *klaske på ræva* og liknende, for den synes jeg er morsom. Men noen hatsang henger jeg ikke med på.

---------------------------

FFK for alltid!
Norgesmestere 2006 - Europa i 2007


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 24 mai 07, 14:07
Opprinnelig postet av kim_andre_c

Den sangen rocker!!! Hvis man har vært på United kamp så har man hørt den. De brukte den når United knuste Tottenham 4-0... Det tok helt av!!!

 

Den MÅ vi få til!!!!

 

eksakt!

og til dere andre, det er en supporter sang først og fremst om laget, ikke klanen, da vi ikke synger `vi hater klanen.`

-er fortsatt kamerat med faren min selv om jeg har sunget `we all hate leeds scum,` da han er leeds supporter..

melodien er genial, så om dere har noen bedre forslag fyr løs.


Marcus

A-lagspiller

Ble medlem: 17 apr 07
Innlegg: 675

Lagt til: 26 mai 07, 01:10


Den sangen her EIDE JO   Syns den var knall
hehe

Skjønner ikke hvorfor ikke den er dårli

---------------------------

MaRcUs -- Står Vi En For Alle Og Alle For En !!


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 26 mai 07, 10:31
Altså... vi har brukt 4 sider til å finne ut at uansett hva vi foreslår blir bare dritt. I tillegg så kan jeg love dere at jeg kommer ikke til å sette i gang noe "hate Vålerenga" sang. Vi har så mange lag i Norge som vi kan hate og det er greit men Vålerenga synes jeg er en av laga jeg faktisk har sympati for. Hvorfor? Jo for hver gang vi spilelr mot dem er det egentlig show . Spiller ingen rolle om det er hjemme eller borte. Så ... hvis vi leder da kan vi kødde med dem og synge at de spiller ræva men å hate dem??? Vi har jo Brann, Lillestrøm og alle andre lag til å hate men ikke Vålerenga da...

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


A9$h

Landslagsspiller

Ble medlem: 22 feb 04
Innlegg: 1845

Lagt til: 26 mai 07, 10:39

Opprinnelig postet av Klokan
Altså... vi har brukt 4 sider til å finne ut at uansett hva vi foreslår blir bare dritt. I tillegg så kan jeg love dere at jeg kommer ikke til å sette i gang noe "hate Vålerenga" sang. Vi har så mange lag i Norge som vi kan hate og det er greit men Vålerenga synes jeg er en av laga jeg faktisk har sympati for. Hvorfor? Jo for hver gang vi spilelr mot dem er det egentlig show . Spiller ingen rolle om det er hjemme eller borte. Så ... hvis vi leder da kan vi kødde med dem og synge at de spiller ræva men å hate dem??? Vi har jo Brann, Lillestrøm og alle andre lag til å hate men ikke Vålerenga da...

Hadde vært show å snudd ræva til dem igjen og sunget sånn spellær enga-og enga spellær sånn. Det var show på ullevaal

---------------------------

Vi har toppspillere, og unnskyld om jeg er arrogant, vi har en topptrener- Jose Mourinho





paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 26 mai 07, 12:04

Jeg hater ihvertfall  klanen,var på supportercupen ifjor og så hvordan klanen lagde kvalme og brukte vold mot uskyldige mennesker men vi fikk grisebanka en da men for en gjeng med fegiser,halvparten av de er kun ute etter og bråke

 

 


Solheim

A-lagspiller

Ble medlem: 21 apr 07
Innlegg: 649

Lagt til: 26 mai 07, 12:38
`Vi pisser på enga` da?

rekdal sa jo som kjent at `vi ble pissa på` og blir jo humoristisk ment..


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 3 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3