Husk meg
Brukernavn
Passord

Apropos forsterkninger - Tor-Kristian Karlsen til VIF

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

solgaard

Juniorspiller

Ble medlem: 09 apr 03
Innlegg: 77

Lagt til: 15 mai 07, 16:48

Leste på VG-nett i dag (http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=161178) at talentspeider Tor-Kristian Karlsen er aktuell for en stilling i VIF.

Alle her snakker om forsterkninger banen (som vi utvilsomt trenger!), men denne nevnte mannen hadde vært et utrolig "kupp" for FFK dersom vi hadde klart å lokke ham hjem til Østfold (er ikke mannen fra Råde eller omegn?).

Etter hva jeg leser i artikkelen så virker det som om det kun er VIF som er en interessant nok klubb for ham her i Norge. Selv så er jeg overrasket over at han i det hele tatt vurderer stillinger her hjemme. Jeg trodde denne mannen hadde stående tilbud fra flere interessante klubber på kontinentet. Kan ikke helt se at VIF er et riktig karrieremessig steg for ham.. 

Det jeg uansett vil frem til er at jeg er mektig imponert over kunnskapsnivået hans (etter å ha lest flere artikler/ intervjuer) vedr. spillermarkedet i både inn- og utland. Han har et utrolig nettverk/ oversikt og vil således være en ENORM ressurs for enhver klubb i Europa!

Denne mannen er verdt mer penger enn Martin Andresen for å si det på den måten! Dette hadde vært en drømme-signering! På lang sikt hadde vi spart mye penger ved å ha en slik mann i rekkene..

  

---------------------------

Pontus


FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 15 mai 07, 17:39
Han har vel tidliger jobbet for Fredriksstad Blad også? Selv med millionlønn så kunne denne karen vært en solid forsterkning. Fyren har et større nettverk enn Facebook!

endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 15 mai 07, 18:34
Det sku tatt seg ut! :p

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24