Husk meg
Brukernavn
Passord

Eggen viser sitt sanne "jeg" (Sportsdirektør i RBK)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 18 mai 07, 17:39
I praksis har han nok betydelig sportslig makt. Målsettingen om topp 4 virker han å være ganske alene om....

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10064

Lagt til: 18 mai 07, 17:41
Opprinnelig postet av Bedreviteren
I praksis har han nok betydelig sportslig makt. Målsettingen om topp 4 virker han å være ganske alene om....

Han har nok det ja, men jeg liker likevel dårlig at han sier at han er sportslig ansvarlig når vi tross alt har et sportsutvalg som sammen skal ta avgjørelsene.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 18 mai 07, 21:10

Opprinnelig postet av Holters


Uansett er dette skikkelig snever "på papiret"-tankegang. Menneskelig omgang er ikke tog på togskinner i virkeligheten.

Menneskelig omgang er én ting. Hvem som skal rapportere til hvem er ganske så viktig å ha definert tydelig, for å unngå misforståelser. Det at man har klare, definerte oppgaver, rapportersrutiner og ansvarsfordeling betyr jo ikke at man skal slutte å prate sammen - med mindre man finner en "stiplet linje" mellom to personer i et org. kart.

Hvem ansetter en sportsdirektør? Er det styret? Eller er det adm. dir?  Hvis styret liker hva som gjøres sportslig og adm. dir ikke liker det - kan adm. dir da avsette sportsdirektøren?  

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


svartoghvit

Juniorspiller

Ble medlem: 12 apr 06
Innlegg: 113

Lagt til: 24 mai 07, 11:13

Det har ikke gått meg hus forbi at KTE ønsker seg jobben som sportsdirektør i RBK, huttetu! Det han faktisk ønsker seg er trenerjobben, enda verre! Som andre har sagt her før, han skyter seg i foten og det noe så jævli. Må faktisk le av faren også, skulle gjerne sett trynet på ham om det ble ansatt en sportsdirektør med de samme fullmakter som sønnen hans ønsker, i hans tid som trener. Det hadde blitt balluba, ja. Men siden det er sønnen som ønsker dette så er det visstnok helt ok.

Jeg krysser fingrene og håper at mannen blir værende på Rygge.

---------------------------

Trofast kvit og svart te døden tar mæ...


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 26 mai 07, 10:07

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 27 mai 07, 16:24
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av hhem

Han hadde ikke samme posisjon i Lyn som han ville ha i FFK.

I Lyn var det Henning Berg som styrte det sportslige, i FFK vil han overta ansvaret for det sportslige. Det var det KTE mente at MA ikke var kompetent til.

 



Da må jeg nesten få spørre deg hva sportslig MA styrer ?? Laguttak, trening ?? Tror du han overkjører Grønis ?? Tvilsomt spør du meg.

Selvfølgelig styrer han ikke laguttak. Men han hadde nok klart mest å si at Grønhagen ble ansatt. Og da har du vel mildt sagt en ganske stor sportslig rolle......

 

Hvis du mener at MA har gjort en dårlig jobb ved å ansette AG er du på villspor.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 27 mai 07, 18:23

Opprinnelig postet av keiko99
Eggen er forsatt uten jobb...

Kanskje han kan gå inn i en slik rolle som motivatør for spillerene uten ansvar for det som skjer på banen. Tror det er det nærmeste han kommer en toppklubb igjen,desverre...

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
– Det går ikke å score med en sånn "edderkopp" i mål. Han hadde ben og armer overalt.
Rune Lange om Rami Shaaban til Fredrikstad Blad etter FFK-VIF 26/


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 28 mai 07, 11:38
Opprinnelig postet av 1947modell

Hvis du mener at MA har gjort en dårlig jobb ved å ansette AG er du på villspor.

Regner med at styret ansatte Grønhagen. Om det var en tabbe eller ikke vet du ikke en dritt om enda. Hvis du ikke er synsk da??

---------------------------

RednWhite


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 jun 07, 10:13
I nytt møte med RBK

---------------------------

http://keiko99.net


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 12 jun 07, 15:09
Endret: 12 jun 07, 17:16
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av 1947modell

Hvis du mener at MA har gjort en dårlig jobb ved å ansette AG er du på villspor.

Regner med at styret ansatte Grønhagen. Om det var en tabbe eller ikke vet du ikke en dritt om enda. Hvis du ikke er synsk da??

Nei, det er jeg ikke. Vi får se da sesongen evalueres. Forøvrig så gjør MA en flott jobb for FFK. Har du glemt Mokkelbost som skulle revolusjonere  FFK ? Det eneste han gjorde var å skaffe den fantastiske spanske keeperen fra spansk 3. div. Guadamar. Ja, så fikk han vist fram bilen og frakken da det blåste som værst i Torsnes på treningene. Vi var der på benken ; Singdalsen,Nilsen,Olsen, Manstad med flere.

 



Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 3 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340