Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Brann - Fredrikstad (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 mai 07, 19:00

Hvis de er slitne, så tyder jo det på at de er dårlig trent. Det hjelper ikke om hode vil når kondisjonen ikke er til stede. Man kan si det på denne måten : Trener roper ut at midtbanen skal opp og presse ballfører. Hva hjelper det hvis man ikke har ork. Spør dere meg så er kondisjon alfa og omega i fotball. Hjelper heller ikke om man er aldri så teknisk hvis man ikke har ork.

Jeg har påstått i det uendelige her på forumet at FFK`s lag under KTE har vært dårlig trent, og det ser vist ut til å vedvare også under Grønis .


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 15 mai 07, 19:17

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 15 mai 07, 21:21
Gleder meg veldig til å få dere over på besøk i morra!
Ta en tur innom Fotballpuben og si hei. Hvilken pub i Bergen har dere forresten leid i morra??
Håper på bra vær, men det skjer nok ikke dessverre, men det gjør ingenting hvis Brann tar frem storspillet mot guttæne!
Blir artig å se igjen Kvisviken!

mckenzie

Bedriftsspiller
Ble medlem: 04 mai 07
Innlegg: 6

Lagt til: 16 mai 07, 03:22
Lykke til. Håper dere vinner med et par-tre mål... ( har IIINGENTING med mitt eget lag å gjøre... ;) )

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 mai 07, 09:38

Håper på dette laget.

Og etter den første delen av økten så laget slik ut:
Rami Shaaban – Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Anders Prytz - Mika Multuharju, John Anders Bjørkøy, Ciaran Martyn, Tarik Elyounoussi – Ismael Beko Fofana og Brian West.


*****

Juniorspiller

Ble medlem: 13 apr 07
Innlegg: 96

Lagt til: 16 mai 07, 09:53
Opprinnelig postet av paco

Håper på dette laget.

Og etter den første delen av økten så laget slik ut:
Rami Shaaban – Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Anders Prytz - Mika Multuharju, John Anders Bjørkøy, Ciaran Martyn, Tarik Elyounoussi – Ismael Beko Fofana og Brian West.

Ser spennende ut.,mye folk med fart i bena. Tror dette er den eneste måten å ta poeng.

---------------------------

Det er ballen som skal svette...
Felt N, Rad 11, Plass 24.
"Her skal jeg sitte i 30 år guttær"


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 16 mai 07, 11:25
Spennede med Multa og PAC på samme side, mye fart samt at begge er offansive og har endel defansive fibre, tror dette kan bli en nøkkel for kampen. Både defansivt og offansivt. Om PAC går på offansive løp, vet han at han har en som kan ta den defansive biten bak seg.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 mai 07, 11:44
Jeg likte denne lagoppstillingen. Skal dog bli spennende å se hvordan samspillet mellom Fofana og West fungerer. De har vel knapt spilt sammen i kamp. Ellers registrerer jeg usikkerhet rundt Kvsivik/Ramberg. Jeg håper begge starter på benken, ettersom det er de to spillerne på laget jeg som regel synes faller mest gjennom på bortebane.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 16 mai 07, 12:46
Endret: 16 mai 07, 12:47
Opprinnelig postet av Costanza
Jeg likte denne lagoppstillingen. Skal dog bli spennende å se hvordan samspillet mellom Fofana og West fungerer. De har vel knapt spilt sammen i kamp. Ellers registrerer jeg usikkerhet rundt Kvsivik/Ramberg. Jeg håper begge starter på benken, ettersom det er de to spillerne på laget jeg som regel synes faller mest gjennom på bortebane.
Dette er fra gårsdagens trening så vet ikke om den oppstillingen er noe og stole på.

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 07, 13:08
Det er snart 35 år siden FFK sin siste serietriumf i Bergen

Jeg er ikke noe optimist nå heller så det at vi går på enda ett tap det forundrer meg ikke.

---------------------------

http://keiko99.net


Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 16 mai 07, 14:48
Kanskje vi skal gi guttane dette som straff hvis de ikke vinner i dag ??

presse.nrk.no/nyheter/distrikt/rogaland/lokalen_pa_nett/1.921259

Hadde likt å sett Raymond prøve seg på den der.

Lemmy

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jul 05
Innlegg: 2985

Lagt til: 16 mai 07, 15:15

Opprinnelig postet av Costanza
Jeg likte denne lagoppstillingen. Skal dog bli spennende å se hvordan samspillet mellom Fofana og West fungerer. De har vel knapt spilt sammen i kamp. Ellers registrerer jeg usikkerhet rundt Kvsivik/Ramberg. Jeg håper begge starter på benken, ettersom det er de to spillerne på laget jeg som regel synes faller mest gjennom på bortebane.

Enig med deg. Hadde helst sett Tarik og West, jeg da.. Og Kouadio/Fofana på venstrekanten. IKKE Stadheim, han vil slite totalt med tempoet mot et lag som Brann. Tror også at det kan være bra med hvile for kvisvik og Ramberg. For det første, som du nevner, de blir for usynlige, spesielt på bortebane. For det andre vil vi med å ta ut Ramberg få inn på Martyn, som jeg tror passer Andresen og Gashi bra. To hissige førsteforsvarere, som vil hindre spesielt Andresen i slå bra pasninger.

På høyrekant får vi en del defensiv trygghet med Multaharju, han er jo rask. Likevel litt skeptisk, hadde heller sett Fofana der, og Kouadio på venstre. Mye sambafotball! Venstrekanten vår derimot, tror jeg bli farlig defensivt. Tarik er vel ikke den spilleren med mest defensive fibre i laget. I tillegg innehar jo ikke Prytz den største farta..Håper Solli spiller en dårlig kamp! Prytz bør ha ristet av seg feilpasningene fra søndag, hvis ikke kan det bli skjebnesvangert. Brann er det veldig temposterkt lag, som kjører kontringer hvis det byr seg.

Et nøkkelord er jo kanter. Brann har to gode kanter, samt at fotballfilosofien deres bygger på at sidebackene skal trykke på oppover. Spill heller bakromsfotball og forsvar dere godt, FFK!! VI har to smarte og raske spisser, men de scorer nok litt for lite.. Tror likevel dette går veien, Brann har presset på seg!

---------------------------

Journalist- Liker du noen andre idretter enn fotball,"Drillo"?
Feks. håndball?

Drillo- Håndball er hands..


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 mai 07, 16:10
Opprinnelig postet av Lemmy
På høyrekant får vi en del defensiv trygghet med Multaharju, han er jo rask. Likevel litt skeptisk, hadde heller sett Fofana der, og Kouadio på venstre. Mye sambafotball! Venstrekanten vår derimot, tror jeg bli farlig defensivt. Tarik er vel ikke den spilleren med mest defensive fibre i laget.

Dette må være noe av det mest selvmotsigende jeg har lest.

Du vil ha bort Tarik fra kanten, og heller sette Kouadio der? Og/eller Fofana på høyre? De gutta har da ikke et fiber mer defensive egenskaper enn Tarik?

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 16 mai 07, 16:16
Opprinnelig postet av paco

Håper på dette laget.

Og etter den første delen av økten så laget slik ut:
Rami Shaaban – Pål André Czwartek, Patrik Gerrbrand, Raio Piiroja, Anders Prytz - Mika Multuharju, John Anders Bjørkøy, Ciaran Martyn, Tarik Elyounoussi – Ismael Beko Fofana og Brian West.


Anders Grönhagen bekreftet at dette er lagoppstilling i intervju på radioen nå. Synes det er et spennende laguttak!

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 16 mai 07, 16:18
Endret: 16 mai 07, 16:18
Opprinnelig postet av Costanza
Anders Grönhagen bekreftet at dette er lagoppstilling i intervju på radioen nå. Synes det er et spennende laguttak!

Mannen har baller - det skal`n ha!

Andre gang i år jeg har blitt positivt overrasket over et uventet laguttak. Forrige gang var mot Viking, og vi vet alle hvordan det gikk. :)

Nå setter jeg kursen mot Brann stadion.

Lykke til alle sammen!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 16 mai 07, 16:22
Dette er spennende og Bra at Grønnhagen gjør endringer.

---------------------------

http://keiko99.net



Flat Trådet Nøstet
Side 5 av 5 5

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f