Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Brann - Fredrikstad (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 mai 07, 21:12
Det var vel helst i denne kampen jeg vil ha tre midtstoppere, ellers er jeg veldig glad i 4-4-2.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 15 mai 07, 00:05
aaaaahhh.. 6 timer til avreise mot Bergen:D åå så supert det blir.. håper FFK tar en motsatt psykologi å tar tre poeng med seg hjem.. sees alle medsupp..

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 mai 07, 00:08
Virker som mange spiller Manager spill her inne. Men Grønhagen lever i den virkelige verden, og jobber med spillere av kjøtt og blod!!

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 mai 07, 00:21
Sleivspark til meg?

Jeg kan i såfall forsikre om at jeg vokter meg vel for å blande FM og the real world.

Forøvrig mener jeg at vi må ha et bombastisk forsvar skal det være håp om et eneste surt poeng i denne kampen.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 mai 07, 00:28
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Virker som mange spiller Manager spill her inne. Men Grønhagen lever i den virkelige verden, og jobber med spillere av kjøtt og blod!!


Vi har vl alle vår oppfatning av hva som ser ut til og være den sterkeste 11`ern. Hva angår taktiske kunnskaper både om motstanderlag og valg av spilleplan er vel også noe flere kan ha, ved at de ser mye fotball. Men når det kommer til vurderinger av ukens treninger og skader, spillernes generelle form er det nok mye tipping. Trenger ikke spille FM for og sette opp 11 spillere og samtidig foreslå en plan man kan se for seg som fungerer.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 15 mai 07, 01:25
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Virker som mange spiller Manager spill her inne. Men Grønhagen lever i den virkelige verden, og jobber med spillere av kjøtt og blod!!


Når du kommer med sånne påstander som dette her, så virker du lite troverdig selv.

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 15 mai 07, 01:38
Opprinnelig postet av Bedreviteren
Virker som mange spiller Manager spill her inne. Men Grønhagen lever i den virkelige verden, og jobber med spillere av kjøtt og blod!!


Tenk på det du! Han tjener penger på å spille CM. Han får til og med sett kampene i virkeligheten. Anders Grönhagen har verdens beste jobb.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 15 mai 07, 03:43

Opprinnelig postet av Bedreviteren
Virker som mange spiller Manager spill her inne. Men Grønhagen lever i den virkelige verden, og jobber med spillere av kjøtt og blod!!

Pøh. Jeg har slått Real Madrid i CL med FFK på Manager spill jeg, så jeg vet åpenbart best.

(2-0, etter to mål av Ringberg, dersom dere lurte)


Tar turen til Bergen jeg også, gleder meg til å se et revasjesugent FFK mot et Brann-lag som kommer til å undervurdere oss


1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 15 mai 07, 07:08
nå må vi få toth på plass m,ed sine krefter og innsatsviklje. det vil smitte over på juniorene.

Bedreviteren

Landslagsspiller

Ble medlem: 14 sep 03
Innlegg: 2585

Lagt til: 15 mai 07, 08:18

Opprinnelig postet av Snæbbis
Sleivspark til meg?

Jeg kan i såfall forsikre om at jeg vokter meg vel for å blande FM og the real world.

Forøvrig mener jeg at vi må ha et bombastisk forsvar skal det være håp om et eneste surt poeng i denne kampen.

Sleivspark til dem som vil skifte ut 6-7 spillere og som bruker formasjoner som FFK aldri har vært i nærheten av....


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 15 mai 07, 12:07
Da sparker du vel til så og si hele forumet, bra intiativ.

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 mai 07, 12:29

Enig med 1974 modell. Treneren ser nok, og kan vurdere spillerene, på treningene. Og det er ikke sikkert at Toth har innfridd til det fulle der. Men Jeg synes han bør få noen innhopp etterhvert nå. Han kan da umulig ha tapt seg så mye fra i fjor. Har mye mer sansen for toth, enn hoås. At han ikke spilte veldig bra mot lillestrøm er vel ikke så rart. Hele laget ble jo rundspilt. Hvertfall i 2. 

Håper Brann er så sikre på seier, at de går på banen med feil innstilling. Alle husker vel sandefjord - RBK i cupen i fjor. Kanskje vi klarer å ta Brann på senga på samme måte som Sandefjord tok RBK??

---------------------------

ballen er rund......


b-tribunesliter

A-lagspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 273

Lagt til: 15 mai 07, 14:30

Herlig å se guttane reise seg igjen i morgen kveld, gleder meg alt å se FFK ta me seg alt fra 1 til 3 poeng i Bergen. Og så gleder jeg meg over å se alle ekspertene her på nettet igjen feile med sin enorme negativitet . Ja FFK er inne i  en tung periode, det har også de fleste andre lag i en sesong, men FFK er veldig godt trent på å reise seg igjen fra dårlige tider.

 

Så lykke til guttane i morgen, det er fortsatt noen som har trua.


Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 15 mai 07, 14:36
Hadden ikke hatt trua kunne en likesågodt ha latt være og heie på ett fotall-lag, når det er sagt så gårdet ann og være litt realist og samtidig håpe på seier, selv om det virker som om Brann har overtaket i henhold til statistik og tabelplassering. Men nå har guttane mye og revansjere samtidig som døm sikkert har lyst til og vise seg frem fra en bedre side enn de to siste kampene.. eneste jeg sier er ikke forvent seier, og bli ikke skuffa om dem taper.. FFK er tross alt ett svakere lag en Brann.

Tom!

Juniorspiller
Ble medlem: 19 okt 04
Innlegg: 97

Lagt til: 15 mai 07, 14:52
At FFK gikk på en smell hjemme mot Stabæk, er ikke noe bevis på at FFK er sjanseløse i Bergen.

Stabæk er blant tippeligaens klart beste lag. At Stabæks poenghøst hittil ikke har vært på nivå med eksempelvis LSK og Brann, må Stabæks tøffe åpningsprogram ta mye av skylden for.

Dersom vi likevel sammenligner Stabæk i år mot tilsvarende kamper i fjor, har Stabæk hittil som kjent 9 poeng, mot 2 (!!) poeng i de samme kampene forrige sesong. Når vi i tillegg vet at Stabæk ble ranet for 2 poeng på overtid av overtid i Kristiansand, samt at de strengt tatt skulle hatt full pott også mot Sandefjord, forstår alle at Stabæk ikke er noe enkelt lag å slå. Åpningskampen mot Brann var meget jevn, og kun ultradefensivt spill og tilfeldigheter gjorde at Brann stakk av med alle poengene i den kampen.

Det var mao. et svært godt lag FFK møtte i helgen, og det er tvilsomt om det er særlig mange andre lag som greier å ta full pott i Fredrikstad. Man skal ikke legge for mye vekt på at FFK ikke greide å slå Stabæk.

Det er for øvrig ikke første gang Brann dummer seg ut på hjemmebane. Det er beintøft å spille foran det kravstore publikumet i Bergen. En tidlig FFK-scoring, og mye kan være gjort.

Jeg for min del ser ikke bort fra at det nå kan bli FFK`s tur å vinne på Brann Stadion. Lykke til.

TgfkaFFK

Landslagsspiller

Ble medlem: 29 apr 03
Innlegg: 1105

Lagt til: 15 mai 07, 16:25
Endret: 15 mai 07, 16:26
Opprinnelig postet av algern0n

Pøh. Jeg har slått Real Madrid i CL med FFK på Manager spill jeg, så jeg vet åpenbart best.

(2-0, etter to mål av Ringberg, dersom dere lurte)



Det funker bare fordi FFK-scout`en for FM (Costanza) synes at Ringberg var i verdensklasse på hode og på skudd. Det var bare å legge alle dødballe på bakerste stolpe og la Ringberg løpe mot den samme stolpen, så ble det mål.

 

---------------------------

Bjørkøy som Statsminister!


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 15 mai 07, 17:25

Som tidligere nevnt her, er det viktig å ikke fordømme hele laget om det ikke blir poeng i bergen. Må si selv at jeg kanskje trur det blir utrolig tøft. Men det jeg håper på er at gutta gir alt. Og kjemper som dyr. Og om resultatet ikke skulle tippe vår vei, så har de i hvertfall vist vilje til å spille. Og får de med seg ett poeng er jo det en liten seier i seg selv. Men trur det vil bli mye negativt om laget fremover nå. Grunnet de tøffe kampene vi har foran oss. Håper vi får se mye fin fotball, selv om det blir knalltøft å hente poeng. Er vi over de neste 3 kampene, så er vi over den værste kneika...

Gutta skal blø, svette og grine for laget...

---------------------------

ballen er rund......


Rey

Moderator
Ble medlem: 22 okt 04
Innlegg: 5387

Lagt til: 15 mai 07, 18:24
Endret: 15 mai 07, 18:25
Intervju med Grönhagen før avreise til Bergen
http://tv2.no/mini/ffk/

---------------------------

The colour of her eyes
Were the colour of insanity


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 15 mai 07, 18:31
Opprinnelig postet av Rey
Intervju med Grönhagen før avreise til Bergen
http://tv2.no/mini/ffk/

Juuhuuu! Den fungerte i både firefox og på mac!

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 15 mai 07, 18:41

Er det mulig, spillerne er slitne og kan ikke spille, er ikke rart at det blir tap, når det ikke er ork i spillerne.

Da får vi se i morgen, hvem disse spillerne er, hvem tror dere det er?



Flat Trådet Nøstet
Side 4 av 5 4

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f