Husk meg
Brukernavn
Passord

Før kampen: Brann - Fredrikstad (7. serierunde)

Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Klaus_Brann

Knøttespiller
Ble medlem: 06 jan 07
Innlegg: 41

Lagt til: 14 mai 07, 12:58
Endret: 14 mai 07, 13:18
Opprinnelig postet av FFK Forever

Opprinnelig postet av Klaus_Brann
Tror og håper at vi blir en hard nøtt å knekke for FFK på 16. mai.
Brann har slitt i sesongåpningen, men på tross av flere dårlige kamper har vi fått veldig bra uttelling, og alle så vel hva som skjer når det løsner litt, f.eks. mot Enga...
Løsner det ordentlig for hele laget, så kan det nok bli stygt for FFK. Men jeg tror og håper på en morsom kamp, det blir spennende å se hvordan dere går ut. Start hadde jo suksess med å kjøre press hele veien, men nå har de litt andre spillertyper som passer bedre til dette.

Blir koselig å se Super Ray igjen!Han var forresten innom Fotikken før Start (?) kampen tror jeg, artig!

Hvordan ligger dere an med billettsalget?Har dere solgt ut alle billettene dere er tildelt?  

 

Huff sliter du med både Klaus og Brann?   stakkar..

Tipper dette blir en tøff kamp ja, men tar flyet over fjellet for å støtte laget i våre hjerter.

Vi får satste på kontringer med lyntoga West,Tarik og Fofana. Tipper Ørnene deres kommer til å slite når dem setter på turboen.

Alle billettene vi har fått er utsolgt. 500

 

Ja, det skal ikke være lett...Det er Brann som tærer mest på.

Ørn1 kommer nok til å klare seg ganske bra, han har farten inne, men 2`ern er jeg mer usikker på.

 

 

 


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 13:01
Endret: 14 mai 07, 13:02
Mot brann bør de legge seg bakpå, gjerne med hele laget inne i 16meteren, utenom Hoås, hele kampen. Være aggressive som fan i forsvar og bare mæle opp ballen mot Hoås og la han drible og bruke tid, kanskje klarer han å putte på et sinnsykt dribleraid.

Laget må derfor bli slik:




                                                             Shaban
                                                              Tamaz
                               PAC - Martinsen - Piroija - Gerrbrandt - Prytz
                                                Berg - Bjørkøy - Stadheim

 





                                                                 Hoås

På denne måten slipper FFK å løpe for å rydde opp hjemme i/rundt egen 16meter, akkurat slik de vil ha det på bortebane. Hoås får skikkelig matching med dribling og sliting mot et helt brann-lag helt alene.

                                     

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 14 mai 07, 13:04
Ikke så dum denne nei :) Kan jo bytte Prutz med Multe så får vi mere fart på backen :)

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 07, 13:04
Tamas??? Harru drekki eller? Han er vel ikke engang på benken på FFK 2

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 13:09
Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Ikke så dum denne nei :) Kan jo bytte Prutz med Multe så får vi mere fart på backen :)


Hva skal vi med fart? Tror du vi skal kontre du eller? Hvis vi skal kontre så innebærer det at man trenger å løpe hjem igjen. I denne kampen blir laget hjemme åkke som!

Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 13:10
Opprinnelig postet av Husgutt
Tamas??? Harru drekki eller? Han er vel ikke engang på benken på FFK 2


Okei da.. Shabani istedet for kanskje, men Tamaz er en sterk og god kriger hvis det ikke er snakk om fart, teknikk, skudd og pasningsspill. I denne kampen er det snakk om å vinne dueller og å måke opp på Hoås..

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 07, 13:12
Tamas er vel bare flink til å lage selvmål

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 13:14
Opprinnelig postet av Husgutt
Tamas er vel bare flink til å lage selvmål
hehe.. såså, skal vi vel ikke være slemme, skal vi vel. Tamaz er flink til mange ting han! Han er også flink til å kome for seint inn i dueller, selge seg for raske backer osv

Marie

Juniorspiller

Ble medlem: 27 jun 06
Innlegg: 142

Lagt til: 14 mai 07, 13:18

Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Husgutt
Tamas er vel bare flink til å lage selvmål
hehe.. såså, skal vi vel ikke være slemme, skal vi vel. Tamaz er flink til mange ting han! Han er også flink til å kome for seint inn i dueller, selge seg for raske backer osv

 

Tamas spiller vel ikke lengre i FFK?


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 13:25
Opprinnelig postet av Marie

Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Husgutt
Tamas er vel bare flink til å lage selvmål
hehe.. såså, skal vi vel ikke være slemme, skal vi vel. Tamaz er flink til mange ting han! Han er også flink til å kome for seint inn i dueller, selge seg for raske backer osv

 

Tamas spiller vel ikke lengre i FFK?



Jeg veit ikke, men han burde settes inn på laget uansett. Sette et eksempel for de andre på laget, innsatsen de fleste på FFK-laget har kommet med i de siste to kampene har ikke vært verdt 1 kr.

Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 14 mai 07, 13:26
Han hever lønn ihvertfall, men må innrømme at jeg ikke vet hva han driver med.. Ikke så mye fotball ihvertfall..

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 15:44
Det er jo unødvendig om han ikke gjør noe for lønna. Han kunne jo vært kombi ballhenter/cheerleader eller noe sånt.

Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 14 mai 07, 16:39
Opprinnelig postet av Shadar
Det er jo unødvendig om han ikke gjør noe for lønna. Han kunne jo vært kombi ballhenter/cheerleader eller noe sånt.

Nå står det ikke "kombi ballhenter/cheerleader" i arbeidsbeskrivelsen til Tamas, og da kan det heller ikke forvente at han gjør noe annet enn å spille fotball. Mannen trente i alle fall tidligere med juniorlaget etter at han ble degradert.

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


luftig

Juniorspiller
Ble medlem: 14 mai 07
Innlegg: 78

Lagt til: 14 mai 07, 17:42

Ser det er noen som vil benke kvisvik`n mot Brann. Personlig trur jeg han kan bli viktig for ffk denne kampen. Dette er en kamp han liker. Spille mot Brann trur jeg gjør han ekstra tent. Dessuten kjenner han jo til laget også. Sier ikke han har gjort noe kjempekamp de siste 2 kampene. Men i Bergen trur jeg han kan gjøre en god innsats..

Føler også vi trenger styrken til Toth.. Håper han kommer med noen innhopp etterhvert....

---------------------------

ballen er rund......


T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 14 mai 07, 17:45
Best det blir sluppet inn ferre enn 3 mål.
Det er også best at det blir vist litt innsats.
Det er i tillegg best at Bjørkøy blir benka.

                                          Shaaban
Martinsen          -       Raijo   -  Patrik            -      Anders
                                         
                                          Ramberg
PAC                                                                           Kvisvik
                                           Cierran

                         Vuorinen                        Tarik

Eventuelt

                                          Shaaban
Martinsen          -       Raijo   -  Patrik            -      Anders
                                         
                                          
PAC                   Elvestad           Martyn                   Kvisvik
                                                        |
                                                        / 
   
                         Vuorinen                        Tarik

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 17:54
Ja han kan vel øse av erfaringa si til unggutta, bare for å dra frem en sjargong her. Neida.. Men altså, realistisk sett så ser jeg at Tamaz ike kommer til å spille mot Brann, var litt sint da jeg skrev iste bare.

Jeg håper vel på dette laget:

                                                    Shaban

              PAC     -      Gerrbrandt      -     Piroija      -      Prytz

             
                                                                                    -           Kvisvik
                                          Bjørkøy     -     Berg       
         Koaudio   -


                                          Fofana      -      Tarik


Jeg synes det blir feil om Martinsen skal spille back av flere årsaker. Først og fremst fordi han ikke er god nok som back i TL, men også fordi jeg synes det er fint å benke en av våre 3 habile midtstoppere for konkurrasens skyld. I denne kampen kan det vel kanskje være greit å spare kneet til Vidar. Synes PAC gjorde et bra innhopp mot Stabæk.

Jeg satt opp midtbanen litt "skeivt" med vilje, ettersom det ofte blir til at Kvisvik treffer ut og ned på kanten i den oppbyggnde fasen. Ser for meg at Koaudio er hakket mer offensiv og satt han opp et hakk høyere på banen, og litt nærmere Fofana for å vise at de to kan trylle litt i lag med hverandre.

Jeg synes Ramberg blir alt for veik på midten, og satt inn Berg (selv om jeg har ikke peiling på om han er frisk snart, men går ut i fra det).

Jeg var i tvil om hvem jeg skulle ha på topp. Jeg har ikke lyst til å ta ut Fofana, men hadde lyst til å begynne med Hoås, synes han fungerte bra i den første hjemmekampen. Det ble allikevel Tarik, da det er vanskelig å argumentere  for å benke ham.

West inn for Fofana etter ca 70 min ? Synes ofte at Fofana "dabber" av litt tidlig i 2. omgang

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 14 mai 07, 18:02
Opprinnelig postet av luftig

Ser det er noen som vil benke kvisvik`n mot Brann. Personlig trur jeg han kan bli viktig for ffk denne kampen. Dette er en kamp han liker. Spille mot Brann trur jeg gjør han ekstra tent.

Er det noe han har vist med FFK i Bergen før så er det mangel av guts.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 14 mai 07, 18:07
Opprinnelig postet av Shadar
Jeg synes Ramberg blir alt for veik på midten, og satt inn Berg (selv om jeg har ikke peiling på om han er frisk snart, men går ut i fra det).

Berg er dessverre fortsatt ute i flere uker. Ble sagt på FFK-TV at skaden var verre enn først antatt... Kan se ut som hele vårsesongen kan glippe for hans del. Vi hadde virkelig trengt han i kampene som kommer nå...

Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 14 mai 07, 18:44
Jeg får angst av å vente på den kampen her. Andresen og Gashi(eller hvem det nå blir) kommer til å mose Ramberg ut over sidelinja så han triller ned til havna, og spissene vil ete opp det rufsete og tildels pysete forsvaret vårt. dette selvfølgelig hvis ikke spillerne nå reiser moralen med en 300-400% etter stabæk-matchen, men det var vel nettopp det de skulle gjøre etter TIL matchen og. De sitter vel heller hjemme og knasker beroligende, mens Grönis pønsker ut hvor sur han skal være i morgendagens f-b.

Skulle nå det utrolige skje må det gjøres gjennom kontringer, og vi besitter heldigvis noen spillere som er bra til slikt spill.
Hoås må for all del ikke innpå, jeg ser poenget med å ha en hodesterk kis til å vinne lange baller der oppe, men det har nå Hoås gang på gang bevist at han ikke er kapabel til. mannen eier ikke evne til å forutsi hvor kula detter ned, og dermed hjelper det ikke om han så er 3 meter høy.

Jeg velger meg en dyptliggende 5-4-1

                                           Shabaan

Pac         Martinsen          gerrbrandt          Piroija        Prytz

                               Jonna                  Martyn

Tarik                                                                               Koadiou/stadheim

                                             West/Fofana   

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 14 mai 07, 20:02
Opprinnelig postet av Snæbbis


Jeg velger meg en dyptliggende 5-4-1

                                           Shabaan

Pac         Martinsen          gerrbrandt          Piroija        Prytz

                               Jonna                  Martyn

Tarik                                                                               Koadiou/stadheim

                                             West/Fofana   


Jeg ser du kjører 3 midtstoppere. Kan vel kanskje funke i en og annen kamp, men trr du ikke de blir litt slappe når ingen av dem får noen reell konkurranse om midtstopperplassen? Vi har faktisk 3 veldig jevngode midtstoppere i klubben, og dette bør utnyttes.

Selv om Martinsen, med sin skade, ikke har fått vist hva han er god for, og selv om han gambler og selger seg iblant, så rydder han som regel opp etter seg med farta si. Mot stabæk merket vi fraværet at Martinsen i midtforsvaret ved at man ikke støtet godt ut i tide.


Flat Trådet Nøstet
Side 3 av 5 3

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f