Husk meg
Brukernavn
Passord

Hva har skjedd med Mihaly Toth?

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

1947modell

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 mai 07
Innlegg: 828

Lagt til: 10 mai 07, 13:18
Endret: 10 mai 07, 16:33
er han borte for alltid.? virker sånn. er han blitt så dårlig under grønis? æ e færsk her inne så det er mulig at dette er tatt opp før.

Mod: Velkommen til forumet! Et lite tips: Når du skal lage tråder, husk å bruk en beskrivende overskrift. Den skal fortelle hva tråden inneholder. Oppfordrer også til å bruke store forbokstaver da dette gjør innlegget lettere å lese for andre

torkr

A-lagspiller

Ble medlem: 28 jul 06
Innlegg: 386

Lagt til: 10 mai 07, 14:53
tror det er en blanding av alder og at han aldri har vært noe spess for oss....
slipper såvidt til på ffk2 så tiden hans er sikkert ute

har ikke akkurat mye å bidra med når vi har mange unge spillere som er bedre

toths sterke sider er  fysiskstyrke og kan brukes som oppspillpunkt, men har endel svake sider, scorer lite......

han har fortsatt over ett år igjen av kontrakt så siden han er på tampen så blir sikkert han her ut den....... :(

FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 10 mai 07, 23:33
Endret: 10 mai 07, 23:38

Mulig jeg tilhører en liten minoritet her, men jeg savner Toth. Hadde mye heller sett ham enn Hoås. Toth er en sterk ballvinner og med mann i ryggen. Alltid herlig å høre motspillere komme med et høyt "oooff" etter å ha gått i duell med Toth. Toth har også blitt bedre og bedre hele tiden i FFK i mine øyne i alle fall. Men kvalitetene hans er tydeligvis ikke av det slaget Grønhagen vil bygge spillet på.

Forhåpentligvis er det for tidlig med en avskjedshyllest ennå, men uansett var scoringen hans mot Lyn på Ullevål i fjor høst et av mine beste øyeblikk som FFK-fan.

Og i min bok var det slett ikke Hoås som scoret det siste målet for FFK på gamle Fredrikstad Stadion. Det var Toth, i treningskampen mot Hønefoss rett før sesongstart i år.


keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 11 mai 07, 00:29
til FlightOfTheRat: Det er snakk om siste serie kamp ikke treningskamp, men jeg syns toth bør få en sjangs da. Kanskje Grønnhagen ser noe ikke du og jeg ser. Ellers er jeg fornøyd med Hoås også

---------------------------

http://keiko99.net


Plankekæll

Landslagsspiller
Ble medlem: 03 okt 05
Innlegg: 5991

Lagt til: 11 mai 07, 00:58
Endret: 11 mai 07, 00:59

Hadde vært moro å sett Tóht på banen igjen, og da helst på hjemmebane der vi kommer til endel sjanser. Tipper også han ville puttet den ballen oftere i nettet enn Øyvind Hoås.

Men siden han verken presterer på trening (det vet jeg ikke, men antar det) eller i 2.divisjon er det ikke så rart at han ikke får spille for A-laget. Man må gjøre seg fortjent til å spille.

Men som den personen Tóht er, er jeg rimelig sikker på at han ikke har gjort sitt for FFK ennå... Han er en fighter som ikke gir opp så lett.


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2222

Lagt til: 11 mai 07, 01:04
Endret: 11 mai 07, 01:07

Jeg vet, Keiko. Si det sånn, min bok er ikke offisiell. Den er bare min.  

Har fremdeles et håp hva gjelder Hoås. Men jeg begynner å bli så smått utålmodig. Guttungen må snart vokse av seg primadonnanykkene og begynne å jobbe. Han kan jo knapt løfte et ben uten å få problemer med hvor han skal sette det hen. Teknisk er han sikkert god med ballen på stedet hvil, men i bevegelse mangler han det meste - balanse, timing, teknikk, målfarlighet etc. Når han en sjelden gang scorer ser det som regel ut som en arbeidsulykke. Jeg undrer også på om han ikke vokste seg høy litt for ung, det er som om han aldri har trengt å hoppe for å vinne på hodet. Nå begynner jeg å frykte at det er for sent for ham å lære det. Selv Mini var jo en bedre hodespiller enn Hoås er, det er nærmest naturstridig. Men jeg har vel ment tidligere at Grønhagen i egenskap av å være svært erfaren antagelig er en helt riktig trener for å få ut talentet av Hoås. Så det er vel lov å håpe.


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 11 mai 07, 08:45
Opprinnelig postet av FlightOfTheRat

Jeg vet, Keiko. Si det sånn, min bok er ikke offisiell. Den er bare min.  

Har fremdeles et håp hva gjelder Hoås. Men jeg begynner å bli så smått utålmodig. Guttungen må snart vokse av seg primadonnanykkene og begynne å jobbe. Han kan jo knapt løfte et ben uten å få problemer med hvor han skal sette det hen. Teknisk er han sikkert god med ballen på stedet hvil, men i bevegelse mangler han det meste - balanse, timing, teknikk, målfarlighet etc. Når han en sjelden gang scorer ser det som regel ut som en arbeidsulykke. Jeg undrer også på om han ikke vokste seg høy litt for ung, det er som om han aldri har trengt å hoppe for å vinne på hodet. Nå begynner jeg å frykte at det er for sent for ham å lære det. Selv Mini var jo en bedre hodespiller enn Hoås er, det er nærmest naturstridig. Men jeg har vel ment tidligere at Grønhagen i egenskap av å være svært erfaren antagelig er en helt riktig trener for å få ut talentet av Hoås. Så det er vel lov å håpe.

Har ikke mye håp når det gjelder Hoås jeg, men ser mer enn gjerne Toth på banen igjen. Det er gutt som kjemper og blør for drakta. Stå på Michy!!!

---------------------------

RednWhite


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 11 mai 07, 09:01
Nå tror jeg det er Gardar og ikke Toth som er nærmest første laget av spissene

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 11 mai 07, 09:18
Opprinnelig postet av paco
Nå tror jeg det er Gardar og ikke Toth som er nærmest første laget av spissene


Jeg tror også Gardar er rimelig langt unna å få starte for A-laget, men er kanskje nærmere enn Toth? Kan ikke helt se det er noe stort når han er totalt ute i kulden.

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 11 mai 07, 09:57
Opprinnelig postet av Plankekæll
Men siden han verken presterer på trening (det vet jeg ikke, men antar det) eller i 2.divisjon er det ikke så rart at han ikke får spille for A-laget. Man må gjøre seg fortjent til å spille.
Det kan nok hende han hadde prestert bedre på 2 laget hvis han hadde hatt en bedre spiss ved siden av seg. Toth sin styrke er jo ikke selv å score mål, men å vinne ballen, holde på den, og gi den til en annen. Jeg tror det kunne vært spennede å se Toth på topp sammen med Tarik en gang. Det var vel en del av målsjansene som Tarik bommet på i fjor som kom fra nettopp Toth. Nå som det har løsnet for Tarik kunne det vært morsomt å se dem sammen igjen.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


Husgutt

Landslagsspiller

Ble medlem: 08 aug 04
Innlegg: 4381

Lagt til: 11 mai 07, 10:20
Jeg liker Toth, men han er nok ikke god nok. Har mer sansen for Hoås (selv om han ikke kan hoppe)

---------------------------

SYNG FOR FAEN!!!!
FRIHET FOR ULTRAS!!!
STOLT MEDLEM AV FFF!


dracula

Landslagsspiller

Ble medlem: 11 nov 04
Innlegg: 2330

Lagt til: 11 mai 07, 11:55
Ikke noe med Toth, men at vi har skiftet trener/spillestil osv, samt at Toth aldri har holdt TL nivå.

---------------------------

"Den som svømmer mot strømmen finner kilden" "Evig eies kun et dårlig rykte"


Culemart

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1077

Lagt til: 11 mai 07, 12:09
Opprinnelig postet av dracula
Ikke noe med Toth, men at vi har skiftet trener/spillestil osv, samt at Toth aldri har holdt TL nivå.


Toth holdt ta absolutt tippeliganivå i fjor. Vil si at man holder TL nivå når man scorer 7 mål.

---------------------------

Cupmester 2006
15 september 2002: FFK-Kvik Halden 7-1


EFF.EFF.KÅ

Juniorspiller
Ble medlem: 16 apr 07
Innlegg: 183

Lagt til: 11 mai 07, 12:10
Opprinnelig postet av Husgutt
Jeg liker Toth, men han er nok ikke god nok. Har mer sansen for Hoås (selv om han ikke kan hoppe)


Det er vel det som gjør at dette forumet lever - folk har diametralt forskjellige meninger. Jeg holder nok også med de som mener Toth har en figtherstil som gjør han langt mer farlig enn girafen Hoås. Misforstå meg ikke, jeg tror Hoås egentlig har det i seg. Likevel savner jeg temperamentet til Toth forran mål.

---------------------------

Tur/retur Oslo annenhver helg - gleder meg!


Holters

Ansvarlig redaktør

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 10060

Lagt til: 11 mai 07, 12:33
Endret: 11 mai 07, 12:36
Opprinnelig postet av dracula
Ikke noe med Toth, men at vi har skiftet trener/spillestil osv, samt at Toth aldri har holdt TL nivå.

Toth holdt mer enn nok mål i TL-sammenheng i fjor.

Scoret 7 mål og var blant Tippeligaens beste i det han er god på: Å holde på ballen, samt flikke/involvere vingene i spillet. Vi ville aldri hatt den suksessen vi tross alt hadde med 4-3-3 uten Toth (altså mtp stallen vi rådet over). Han ser ut til å bli ett offer for omleggingen til 4-4-2, slik det også ble spekulert i av blant annet undertegnende.

Men en skikkelig klassespiller var Toth aldri nei...

---------------------------

Har du lest forumets retningslinjer?


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 11 mai 07, 23:38
ville sett toth på banen jeg også. han er den eneste i laget som har fighter egenskaper foran kassa. han er sterk i kroppen. er umulig å ta ballen fra han. nesten som risholt. er han i den formen som ifjor hadde han putta 3-4 mål allerede nå trur jeg. men er på en måte enig i å satse på unge spillerer. men så lenge han har kontrakt kunne vi brukt han i år. å la ungguttene komme inn neste år.

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 mai 07, 09:10

Opprinnelig postet av Holters
Han ser ut til å bli ett offer for omleggingen til 4-4-2, slik det også ble spekulert i av blant annet undertegnende.

Med en liten variant av 4-4-2, til en mer 4-4-1-1, vil Toth passe alldeles utmerket.  Han er en utmerket feilvendt spiss, som kan gjøre livet surt for et hvilket som helst forsvar med duellstyrke og evne til å flikke ballen til hurtige og aggressive bakromsspillere som Tarik og Fofana - og en aggressiv inner som Martyn. Når Berg er tilbake vil han ta plassen til Ramberg, og vi vil dekke opp for det manglende defensive denne oppstillingen har. Martyn overasket meg positivt når det gjelder defensiv jobbing, men det er ikke nok. 

                         Rami

PAC-Gerrbrand-Martinsen-Prytz

Kvisvik - Ramberg - Martyn - Fofana 

                           Toth

                           Tarik

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 12 mai 07, 09:21
Opprinnelig postet av denialsander

Opprinnelig postet av Holters
Han ser ut til å bli ett offer for omleggingen til 4-4-2, slik det også ble spekulert i av blant annet undertegnende.

Med en liten variant av 4-4-2, til en mer 4-4-1-1, vil Toth passe alldeles utmerket.  Han er en utmerket feilvendt spiss, som kan gjøre livet surt for et hvilket som helst forsvar med duellstyrke og evne til å flikke ballen til hurtige og aggressive bakromsspillere som Tarik og Fofana - og en aggressiv inner som Martyn. Når Berg er tilbake vil han ta plassen til Ramberg, og vi vil dekke opp for det manglende defensive denne oppstillingen har. Martyn overasket meg positivt når det gjelder defensiv jobbing, men det er ikke nok. 

                         Rami

PAC-Gerrbrand-Martinsen-Prytz

Kvisvik - Ramberg - Martyn - Fofana 

                           Toth

                           Tarik

 

dessverre så er Toth sistevalget til Grönhagen og vil mest sansynlig ikke bli sett på første laget mer

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 12 mai 07, 10:12

Opprinnelig postet av paco
dessverre så er Toth sistevalget til Grönhagen og vil mest sansynlig ikke bli sett på første laget mer

Merkelig at han skal ha blitt så elendig, da? Eller er det andre ting som spiller inn?

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 12 mai 07, 10:18

Opprinnelig postet av paco
dessverre så er Toth sistevalget til Grönhagen og vil mest sansynlig ikke bli sett på første laget mer

Det var jo synd....Og hvor kommer det ifra paco??

---------------------------

RednWhite



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 21:35 | 06d4061f