Husk meg
Brukernavn
Passord

Fredrikstad jakter målfarlig spiss

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

T.Olsen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 07
Innlegg: 710

Lagt til: 08 mai 07, 15:20
Fredrikstad FK jobber nå hardt med å få inn en målfarlig spiss.
Det ryktes at det både letes etter kontraktløse, slik at de kan hentes nå, og ikke kontraktløse som kan hentes til sommeren. Det skal være noen konkrete navn på blokka, både kontraktløse og spillere som er under kontrakt.
Jeg har også hørt at en ny midtbanegeneral jobbes med.. Tror det er bare sprøyt, siden beskrivelsen lignet veldig på Martin Andresen.

---------------------------

FFK, i 50 mot toppen.


Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 07, 15:25
Endret: 08 mai 07, 15:26
Det burde heller jobbes med å kvitte seg minst 1 og helst 2 spisser før en ny hentes inn.

Hvis de først skal forsterke i sommer, så synes jeg det bør prioriteres en høyreback og en defensiv midtbanespiller (helst en sjefstype) av kvalitet.

Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 mai 07, 15:28

Opprinnelig postet av T.Olsen
Fredrikstad FK jobber nå hardt med å få inn en målfarlig spiss.
Det ryktes at det både letes etter kontraktløse, slik at de kan hentes nå, og ikke kontraktløse som kan hentes til sommeren. Det skal være noen konkrete navn på blokka, både kontraktløse og spillere som er under kontrakt.
Jeg har også hørt at en ny midtbanegeneral jobbes med.. Tror det er bare sprøyt, siden beskrivelsen lignet veldig på Martin Andresen.

Det er vel Sjøhage fra Elfsborg?


rødforalltid

A-lagspiller
Ble medlem: 10 mar 05
Innlegg: 252

Lagt til: 08 mai 07, 15:30

Opprinnelig postet av T.Olsen
Fredrikstad FK jobber nå hardt med å få inn en målfarlig spiss.
Det ryktes at det både letes etter kontraktløse, slik at de kan hentes nå, og ikke kontraktløse som kan hentes til sommeren. Det skal være noen konkrete navn på blokka, både kontraktløse og spillere som er under kontrakt.
Jeg har også hørt at en ny midtbanegeneral jobbes med.. Tror det er bare sprøyt, siden beskrivelsen lignet veldig på Martin Andresen.

 

Man skal ikke tro alt man hører, men akkurat her er det nok ikke sprøyt.

 


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 08 mai 07, 15:36

Opprinnelig postet av Costanza
Det burde heller jobbes med å kvitte seg minst 1 og helst 2 spisser før en ny hentes inn.

Hvis de først skal forsterke i sommer, så synes jeg det bør prioriteres en høyreback og en defensiv midtbanespiller (helst en sjefstype) av kvalitet.

Det ligger vel i kortene at Vorinnen, Gardar og kanskje Hoås forsvinner i løpet av sesongen.

I tillegg har ikke Fofana overbevist slik FFK kanskje håpet på, kanskje de har kjørt han for hardt, slik at han begynner å merke å kjøre. FFK var vel redd for å matche han for hardt i begynnelsen, uttalte ikke Grønghagen noe slikt før serie start?

Med disse tre ute av spill, trenger FFK flere spisser.


Kristian B

Landslagsspiller

Ble medlem: 28 mar 03
Innlegg: 1046

Lagt til: 08 mai 07, 15:49
Opprinnelig postet av Patrioten

Opprinnelig postet av Costanza
Det burde heller jobbes med å kvitte seg minst 1 og helst 2 spisser før en ny hentes inn.

Hvis de først skal forsterke i sommer, så synes jeg det bør prioriteres en høyreback og en defensiv midtbanespiller (helst en sjefstype) av kvalitet.

Det ligger vel i kortene at Vorinnen, Gardar og kanskje Hoås forsvinner i løpet av sesongen.

I tillegg har ikke Fofana overbevist slik FFK kanskje håpet på, kanskje de har kjørt han for hardt, slik at han begynner å merke å kjøre. FFK var vel redd for å matche han for hardt i begynnelsen, uttalte ikke Grønghagen noe slikt før serie start?

Med disse tre ute av spill, trenger FFK flere spisser.

Vi har spilt 5 kamper.e Hvis du hadde trodd at Fofana skulle være en ny Edu i løpet av et par måneder i landet, må du nok nedjustere forhåpningene dine litt. Ivorianerne blir sikkert knallgode, bare de får tid på seg.

Men at Vourinnen og Gardar ikke har noen veldig lys fremtid i klubben, det er jeg enig.

---------------------------

It only took 90 minutes to DESTROY Rome! Muhaha


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 08 mai 07, 15:53
Jeg mener nå at vi kan komme til å trenge en ny forsvarsspiller og jeg. En som kan spille høyreback og evt midtstopper.
Martinsen kan være ute med skade omtrent hver eneste runde, det vet vi aldri med det lotto-kneet hans. Piroija begynner å få seg en finfin skadehistorikk nå. Det er vel også begrenset hvor lenge Pål-Andre holder koken.

Men altså, bare sånn rent teoretisk sett; Hvis Andresen skulle komme til FFK, når er det mest sannsynlig at han gjør det? Han har vel kontrakt med Brann ut året, men kan snakke med andre klubber til sommeren. Vil FFK i så fall kjøpe han ut i sommer, eller vil det koste for mange penger?

Stiller meg positivt til Sjøhage, men synes at 10 mill er i overkant mye for en spiller med så liten erfaring.

Ebenfalk2

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 feb 04
Innlegg: 2291

Lagt til: 08 mai 07, 16:02
Så Sjøhage i kampen mellom Helsingborg og Elfsborg for noen uker siden og han imponerte ikke emg ihvertfall.

Costanza

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 mar 03
Innlegg: 6579

Lagt til: 08 mai 07, 16:03
Endret: 08 mai 07, 16:04
Opprinnelig postet av Patrioten
Det ligger vel i kortene at Vorinnen, Gardar og kanskje Hoås forsvinner i løpet av sesongen.

I tillegg har ikke Fofana overbevist slik FFK kanskje håpet på, kanskje de har kjørt han for hardt, slik at han begynner å merke å kjøre. FFK var vel redd for å matche han for hardt i begynnelsen, uttalte ikke Grønghagen noe slikt før serie start?

Med disse tre ute av spill, trenger FFK flere spisser.


Jeg synes ikke det ligger i kortene at Vuorinen, Johansson og kanskje Hoås forsvinner i løpet av sesongen. Hvilke klubber vil være interessert i å hente spillere som Vuorinen og Johansson etter det de har prestert i FFK? Hoås kan det kanskje være litt interesse for, men jeg tror han er en av spissene Grönhagen har lyst til å beholde.

Mihaly Tóth derimot tror jeg er den spissen som kan være mest aktuell å kvitte seg med. Det er tydelig at Grönhagen ikke kommer til å gi ham særlig med sjanser, og dessuten er Toth desidert eldst av spissene våre. Det har jo også vært interesse for ham, bl.a. fra Sogndal. Flere andre Adeccoliga-klubber vil sikkert også vise interesse. Så da blir spørsmålet om Tóth vil flytte på seg eller ikke.

Vuorinen og Johansson har nettopp kommet til klubben og er under gode kontrakter. De blir ekstremt vanskelig å bli kvitt med det første.

Og angående Fofana så er jeg positivt overrasket over ham. Han har vært fast i startoppstillingen de fem første kampene, og det hadde jeg aldri trodd før sesongstart. Han spiller også tidvis meget godt og mangler egentlig bare å få litt selvtillit i avslutningene. Da kommer målene. Dessuten har vel Fofana overbevist mer i begynnelsen av sin FFK-karriere enn Mikel og Edu gjorde i begynnelsen i Lyn?

Snakk om utålmodighet...


PS! Hvis FFK faktisk jakter en målfarlig spiss, så er det nok neppe Sjöhage som står øverst på blokka...





benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 mai 07, 16:19

Opprinnelig postet av Ebenfalk2
Så Sjøhage i kampen mellom Helsingborg og Elfsborg for noen uker siden og han imponerte ikke emg ihvertfall.

Så den kampen jeg også.10 mill. virker for mye for Sjøhage ut fra det jeg så av ham i den kampen. Jeg så han i en kamp i fjor også,hvor han imponerte stort ogh scoret. Men men.....vanskelig å si med den karen

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


supportern

Bedriftsspiller
Ble medlem: 06 mar 07
Innlegg: 14

Lagt til: 08 mai 07, 16:32
Har også hørt dette evinnlige ryktet om Andresen igjen... Sikkert sprøyt nå også

ari_lg

A-lagspiller

Ble medlem: 23 nov 06
Innlegg: 293

Lagt til: 08 mai 07, 16:32
Valget faller nok på denne karen her Hehe..

---------------------------

SoccerProject: Helt konge managerspill på nett!
http://www.soccerproject.com/index.php?section=3&lng=en&uID=37859

Det skandinaviske forumet
[url]http://forum.soccerproject.com/index.php?c=12&sid=d6cae90b99afd657536cd84702325615[/ur


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mai 07, 16:42

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg mener nå at vi kan komme til å trenge en ny forsvarsspiller og jeg. En som kan spille høyreback og evt midtstopper.
Martinsen kan være ute med skade omtrent hver eneste runde, det vet vi aldri med det lotto-kneet hans. Piroija begynner å få seg en finfin skadehistorikk nå. Det er vel også begrenset hvor lenge Pål-Andre holder koken.

Men altså, bare sånn rent teoretisk sett; Hvis Andresen skulle komme til FFK, når er det mest sannsynlig at han gjør det? Han har vel kontrakt med Brann ut året, men kan snakke med andre klubber til sommeren. Vil FFK i så fall kjøpe han ut i sommer, eller vil det koste for mange penger?

Stiller meg positivt til Sjøhage, men synes at 10 mill er i overkant mye for en spiller med så liten erfaring.

Hvor kommer beløpet 10 millioner fra?

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 mai 07, 16:47
Opprinnelig postet av HotDream

Opprinnelig postet av Shadar
Jeg mener nå at vi kan komme til å trenge en ny forsvarsspiller og jeg. En som kan spille høyreback og evt midtstopper.
Martinsen kan være ute med skade omtrent hver eneste runde, det vet vi aldri med det lotto-kneet hans. Piroija begynner å få seg en finfin skadehistorikk nå. Det er vel også begrenset hvor lenge Pål-Andre holder koken.

Men altså, bare sånn rent teoretisk sett; Hvis Andresen skulle komme til FFK, når er det mest sannsynlig at han gjør det? Han har vel kontrakt med Brann ut året, men kan snakke med andre klubber til sommeren. Vil FFK i så fall kjøpe han ut i sommer, eller vil det koste for mange penger?

Stiller meg positivt til Sjøhage, men synes at 10 mill er i overkant mye for en spiller med så liten erfaring.

Hvor kommer beløpet 10 millioner fra?

Rykter i media.(tror det var svenske media) Husker ikke hvor det var. Du får lete i tidligere linker her inne.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 mai 07, 16:49
Sjøhage verdsatt til 10 mill.

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!


endre

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 1753

Lagt til: 08 mai 07, 16:52
Hva med Mr Bernier da? Veit at han vil til utlandet, men hvis pengene er gode nok kan han jo kjapt være int.

---------------------------

døm som sier at andre er domme, døm er domme døm!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mai 07, 17:40
Syns det siste vi trenger er en spiss til....og 10 millioner!!?!! Det er jo rett og slett latterlig Vi må da kunne få en meget habil defensiv midtbanespiller for så mye penger (pluss en god forsvarer). Det er jo like mye som MA kostet Brann....

---------------------------

RednWhite


denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 08 mai 07, 18:07

Opprinnelig postet av HotDream
Syns det siste vi trenger er en spiss til....og 10 millioner!!?!! Det er jo rett og slett latterlig Vi må da kunne få en meget habil defensiv midtbanespiller for så mye penger (pluss en god forsvarer). Det er jo like mye som MA kostet Brann....

Martin Andresen kostet 12 millioner, og brann har, som artiklen skriver, en dyr midtbane:

Andresen, 12 mill
Vaagan Moen, 11 millioner
Gashi, 7 millioner
Jan Gunnar Solli, 6 millioner

 

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


HotDream

Landslagsspiller
Ble medlem: 18 apr 06
Innlegg: 2492

Lagt til: 08 mai 07, 18:35
Opprinnelig postet av denialsander

Martin Andresen kostet 12 millioner, og brann har, som artiklen skriver, en dyr midtbane:

Andresen, 12 mill
Vaagan Moen, 11 millioner
Gashi, 7 millioner
Jan Gunnar Solli, 6 millioner

 

Javel så kostet han 12 millioner da. Poenget mitt var ikke å gi rett pris på Andresen, men å si at en middelmådig svenske ikke er i nærheten av å være verdt 10 millioner. Dessuten så er det ikke angrepsspillere vi trenger og da er det ikke så nøye hvor mye Elfsborg tror de kan lure norske "panikk-kjøpere" til å betale.

---------------------------

RednWhite


benksliter`n

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 2762

Lagt til: 08 mai 07, 18:54
Opprinnelig postet av HotDream
Opprinnelig postet av denialsander

Martin Andresen kostet 12 millioner, og brann har, som artiklen skriver, en dyr midtbane:

Andresen, 12 mill
Vaagan Moen, 11 millioner
Gashi, 7 millioner
Jan Gunnar Solli, 6 millioner

 

Javel så kostet han 12 millioner da. Poenget mitt var ikke å gi rett pris på Andresen, men å si at en middelmådig svenske ikke er i nærheten av å være verdt 10 millioner. Dessuten så er det ikke angrepsspillere vi trenger og da er det ikke så nøye hvor mye Elfsborg tror de kan lure norske "panikk-kjøpere" til å betale.

Skulle vi kjøpe en en klassespiss i Skandinavia,så tror jeg ikke 10 mill. vil holde idag. Prisene har tatt helt av i det siste. Vi snakker vel 15-25 mill for en toppscorer i Norge,Sverige eller Danmark

---------------------------

FFK Østfold`s fotball-stolthet!

Bygg på stadion til 20 000!
Så drømmen om champions league i vår egen storstue ikke dør!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 7 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

17/02/2024 15:30 | 3147bc24