Husk meg
Brukernavn
Passord

17.mai sanger

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Abby

A-lagspiller

Ble medlem: 23 aug 04
Innlegg: 244

Lagt til: 03 mai 07, 22:12

Jeg jobber i barnehage for tida og har lyst til å lære disse småtrolla noen 17.mai sanger. Som f.eks Ja vi elsker, smaaguttenes nasjonalsang, kongesangen, norge i rødt, hvitt og blått og vi er en nasjon vi med. Noen som vet om/hvor jeg kan laste ned disse i lydfiler på nettet? Eller noen som har det og vil dele? Dette handler om fremtiden og 17.mai folkens!! Noen som kan hjelpe meg??

---------------------------

Rami Shaaban ligner ikke så mye på Shabana Rehman. Men det er lett å gå seg vill i navnene i hvert fall.


Jepmaster

A-lagspiller

Ble medlem: 04 mai 04
Innlegg: 545

Lagt til: 03 mai 07, 22:20
Endret: 03 mai 07, 22:25

går det ikke ann å søke etter det på nettet! Tekstene finner man i hvertfall over alt!

---------------------------

FFK SUPPORTER FRA HOVEDSTADEN


bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 04 mai 07, 09:37
Opprinnelig postet av Abby

Jeg jobber i barnehage for tida og har lyst til å lære disse småtrolla noen 17.mai sanger. Som f.eks Ja vi elsker, smaaguttenes nasjonalsang, kongesangen, norge i rødt, hvitt og blått og vi er en nasjon vi med. Noen som vet om/hvor jeg kan laste ned disse i lydfiler på nettet? Eller noen som har det og vil dele? Dette handler om fremtiden og 17.mai folkens!! Noen som kan hjelpe meg??



Abby, har ikke sett de som lydfiler på nett men ganske sikker på de har sånt på bibloteket.


Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 1 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

26/04/2024 22:15 | c8124340