Husk meg
Brukernavn
Passord

4.Plass - Tabellen juger aldri...

Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 01 mai 07, 09:37

Ja, nå ligger vi på 4.plass etter 4 serierunder. Greit nok det, men klarer vi å holde oss på øvre halvdel? Statistikken er jo som i fjor

 

Hjemme 2 0 0

Borte 0 1 1

 

Det er tidlig i sesongen, men det ligner på fjoråret. Hadde vi spilt 26 kamper på stadion hadde vi vunnet tippeligaen. Og hvis noe er for godt til å være sant (tabellposisjonen) så er det gjerne det. Men hvis vi klarer å vinne BORTE mot Tromsø tror jeg vi har brutt en barriere, og at vi muligens tar øvre halvdel i år...

---------------------------

Vuorinen på topp!!


pjolter

Knøttespiller
Ble medlem: 05 apr 05
Innlegg: 38

Lagt til: 01 mai 07, 11:04
Vi får nok et og annet hjemmetapt poeng. Dersom vi får en og annen borteier som tilsvarer de tapte hjemmepoengene, så holder det med et poeng i annenhver bortekamp for å holde den plassen som vi har nå.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 07, 11:10
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Ja, nå ligger vi på 4.plass etter 4 serierunder. Greit nok det, men klarer vi å holde oss på øvre halvdel? Statistikken er jo som i fjor

 

Hjemme 2 0 0

Borte 0 1 1

 

Det er tidlig i sesongen, men det ligner på fjoråret. Hadde vi spilt 26 kamper på stadion hadde vi vunnet tippeligaen. Og hvis noe er for godt til å være sant (tabellposisjonen) så er det gjerne det. Men hvis vi klarer å vinne BORTE mot Tromsø tror jeg vi har brutt en barriere, og at vi muligens tar øvre halvdel i år...

Du tar feil.

Her er starten i fjor : 10.april, FFK - Brann : 1 -1, 17.april, Viking - FFK : 1 - 1, 23.april, Ham.Kam. - FFK : 3 -1, 30.april, FFK - LSK : 0 -1.

Så jeg lurer på hvor du har fått statistikken din i fra Gressvikslampen ??

 


Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1124

Lagt til: 01 mai 07, 11:22

Den første seieren kom mot vif etter 6 kampen!

På vår sessongen i fjor tok vi 13 poeng på 11 kamper.


ffkmats

Landslagsspiller
Ble medlem: 05 apr 06
Innlegg: 962

Lagt til: 01 mai 07, 11:23
Jeg er faktisk veldig fornøyd med starten i år. Og det som man også må tenke over er at vi faktisk ikke har vært så veldig heldige! viking skulle hatt 2 røde kort i går etter min mening, men nå vant vi jo den kampen. Men Ålesund skulle hatt rødt kort etter bare få minutter, og da tror jeg også vi hadde slått Ålesund, dvs at vi hadde vært på 2. eller 3. plass avhengig av målforskjellen i den kampen. Så jeg syns vi skal være godt fornøyde med starten av årets tippeliga, og glede oss til fortsettelsen!

denialsander

Landslagsspiller
Ble medlem: 06 jul 05
Innlegg: 3236

Lagt til: 01 mai 07, 11:27

Opprinnelig postet av pjolter
Vi får nok et og annet hjemmetapt poeng. Dersom vi får en og annen borteier som tilsvarer de tapte hjemmepoengene, så holder det med et poeng i annenhver bortekamp for å holde den plassen som vi har nå.

????????

---------------------------

Pear Pimples for Hairy Fishnuts!


FlightOfTheRat

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 sep 06
Innlegg: 2221

Lagt til: 01 mai 07, 12:04

Denne vil bli oppdatert etter 4. runde.

http://www.ffksupporter.net/nyheter/nyhet.php?id=1200

 


Snæbbis

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 nov 05
Innlegg: 1555

Lagt til: 01 mai 07, 12:37
Jeg tviler vel egentlig på at vi bryter bortekomplekset mot Tromsø, men det er jo lov å håpe. Er vel uansett lettere der en hos Brann på 16 mai

---------------------------

Let the dice fly high!

Alt har ein ende, så nær som pylsa. Ho hev to.


Gressvikslampen

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 468

Lagt til: 01 mai 07, 13:10
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Opprinnelig postet av Gressvikslampen

Ja, nå ligger vi på 4.plass etter 4 serierunder. Greit nok det, men klarer vi å holde oss på øvre halvdel? Statistikken er jo som i fjor

 

Hjemme 2 0 0

Borte 0 1 1

 

Det er tidlig i sesongen, men det ligner på fjoråret. Hadde vi spilt 26 kamper på stadion hadde vi vunnet tippeligaen. Og hvis noe er for godt til å være sant (tabellposisjonen) så er det gjerne det. Men hvis vi klarer å vinne BORTE mot Tromsø tror jeg vi har brutt en barriere, og at vi muligens tar øvre halvdel i år...

Du tar feil.

Her er starten i fjor : 10.april, FFK - Brann : 1 -1, 17.april, Viking - FFK : 1 - 1, 23.april, Ham.Kam. - FFK : 3 -1, 30.april, FFK - LSK : 0 -1.

Så jeg lurer på hvor du har fått statistikken din i fra Gressvikslampen ??

 

Jeg tenkte på i hele fjor, ikke de 4 første kampene i fjor. Hvis jeg ikke tar helt feil havna vi på 3.plass på hjemmetabellen og 14.plass på bortetabellen...

---------------------------

Vuorinen på topp!!


Patrioten

Landslagsspiller

Ble medlem: 06 jun 03
Innlegg: 9586

Lagt til: 01 mai 07, 13:35

Må jo nevnes at vi mangler Raio, Trond Erik, Christian Berg og Brian West, selv om han spilt bare noen få minutter så langt, er dette spillere som gjør at kanskje klatrerer enda høyere på tabellen, nå de blir skadefrie.


Bob Page

Landslagsspiller

Ble medlem: 16 jan 06
Innlegg: 4914

Lagt til: 01 mai 07, 15:04

Du kan da ikke sammenlinke årest 4 første runder med i hele fjor da.... Desuten er stattestikken følgende :

Hjemme 3 3 (poeng) 

Borte  0 - 1 (poeng) (vi har ikke spilt 3 borte og hjemmekamper enda)

I fjor :

Hjemme 1 0

Borte       1 0  (fremdeles poeng)

Desuten var vi på 5 plass på hjemme tabellen i fjor. som vi er etter 4 serierunder nå. Vi er faktisk på 8 plass på bortetabellen (14 i fjor), så jeg vi si at vi forløpig etter 4 serierunder er vi MYE bedre stillt enn i hele fjor. Men som sagt det blir altfor tidflig å ta hele sesongen i fjor og sammenlinke den med de 4 første rundene i år..

---------------------------

For sammen er vi sterke, og det kjennes ille bra å være fra den byen, som laget kommer fra
---
http://www.plankehaugen.no
----
I år tar vi "The Double"....


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 mai 07, 15:10
Opprinnelig postet av Patrioten

Må jo nevnes at vi mangler Raio, Trond Erik, Christian Berg og Brian West, selv om han spilt bare noen få minutter så langt, er dette spillere som gjør at kanskje klatrerer enda høyere på tabellen, nå de blir skadefrie.



Jeg tror faktisk ikke Berthelsen tar tilbake plassen sin hvis Prytz holder seg frisk. Til det er Prytz for god og Berthelsen oppskrytt. Skaden til Trond-Erik har nok satt ham tilbake så langt at jeg tror det er Halvorsen som arver/kaprer plassen fra Prytz. Berthelsen har vel fridd såpass mye til Viking tidligere at han går vel dit om han blir frisk. Det er nå i alle fall min spådom.

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 07, 15:19
Opprinnelig postet av Shadar
Opprinnelig postet av Patrioten

Må jo nevnes at vi mangler Raio, Trond Erik, Christian Berg og Brian West, selv om han spilt bare noen få minutter så langt, er dette spillere som gjør at kanskje klatrerer enda høyere på tabellen, nå de blir skadefrie.



Jeg tror faktisk ikke Berthelsen tar tilbake plassen sin hvis Prytz holder seg frisk. Til det er Prytz for god og Berthelsen oppskrytt. Skaden til Trond-Erik har nok satt ham tilbake så langt at jeg tror det er Halvorsen som arver/kaprer plassen fra Prytz. Berthelsen har vel fridd såpass mye til Viking tidligere at han går vel dit om han blir frisk. Det er nå i alle fall min spådom.

Fortsetter Prytz i samme sporet, så må nok Bertie jobbe ganske hardt for å ta den tilbake ja. Spørs på psyken til Bertie når det gjelder dette.


Shadar

Landslagsspiller

Ble medlem: 26 okt 04
Innlegg: 1839

Lagt til: 01 mai 07, 15:25
Berthelsen hadde en bra fysikk som ikke sto tilbake for så mye, men han hadde en del merkelige vurderinger, og jeg synes heller ikke at verken pasningene eller innleggene hans var noe bra. Dette er Prytz god på. Så lenge Prytz bruker sin rutine og får hjelp av raske Martinsen/Gerrbrandt i bakrommet så tror jeg Berthelsen skal trene hardt for å få igjen den plassen.

I Stabaek.no sin vurdering av FFK denne sesongen så mener jeg de nevner Prytz som en ren forsterkning for Bertie. Etter det jeg har sett av Prytz så er jeg enig.

paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 mai 07, 16:51
Opprinnelig postet av Patrioten

Må jo nevnes at vi mangler Raio, Trond Erik, Christian Berg og Brian West, selv om han spilt bare noen få minutter så langt, er dette spillere som gjør at kanskje klatrerer enda høyere på tabellen, nå de blir skadefrie.

Tror ikke Bertelsen tar plassen til Prytz men viktig med bredde da,West vil vel være en superinnbytter da han ikke har fysikk til en hel kamp,hans muskulatur sier vel at det passer med 15-20 min hver kamp på full gass

Rune Haugen

Landslagsspiller

Ble medlem: 01 sep 03
Innlegg: 6643

Lagt til: 01 mai 07, 16:57
Endret: 02 mai 07, 05:32
Opprinnelig postet av paco
Tror ikke Bertelsen tar plassen til Prytz men viktig med bredde da,West vil vel være en superinnbytter da han ikke har fysikk til en hel kamp,hans muskulatur sier vel at det passer med 15-20 min hver kamp på full gass

Hvorfor har du plutselig blanda inn West her da paco ?? Det diskuteres Bertie kontra Prytz her.


paco

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 aug 06
Innlegg: 1534

Lagt til: 01 mai 07, 17:02
Endret: 02 mai 07, 05:33
Opprinnelig postet av Rune Haugen
Hvorfor har du plutselig blanda inn West her da paco ?? Det diskuteres Bertie kontra Prytz her.


Svarte bare på posten til Patrioten unnskyld så mye da Rune,jeg beklager dette sterkt

FFK1903

Moderator

Ble medlem: 27 nov 03
Innlegg: 7068

Lagt til: 02 mai 07, 05:37
Opprinnelig postet av Gressvikslampen
Jeg tenkte på i hele fjor, ikke de 4 første kampene i fjor. Hvis jeg ikke tar helt feil havna vi på 3.plass på hjemmetabellen og 14.plass på bortetabellen...


Vi kom på femteplass over beste hjemmelag i fjor, med samme poengsum som LSK, med med dårligere målforskjell. Vi ligger faktisk på samme plass i år etter to hjemmekamper.

Tror vi går en flott vårsesong i møte hvis vi skulle slå Tromsø borte, som du sier, vi bryter en barriere da, og har vi først tatt den første borteseieren så vet laget at det ikke er så umulig som det har virket i de foregående sesongene. Dessuten hadde vært godt å fått slått en lag vi alltid har tapt mot borte (og slått hjemme - alltid mye mål mellom disse to lagene).

innvandrer

Juniorspiller

Ble medlem: 27 sep 05
Innlegg: 208

Lagt til: 02 mai 07, 07:49
Endret: 02 mai 07, 08:01
Jeg tenkte på i hele fjor, ikke de 4 første kampene i fjor. Hvis jeg ikke tar helt feil havna vi på 3.plass på hjemmetabellen og 14.plass på bortetabellen...[/quote]

Makan til statistikk-vrøvl som denne tråden inneholder skal man lete langt etter. Dette er jo totalt meningsløst??

Mod: Fjernet en del siteringer. Omhandler innlegget om tråden generelt, så er det ikke nødvendig å sitere hele diskusjonen. Lot siste del av siteringen stå ettersom jeg regner med siste del av innlegget var ment som svar til det.

---------------------------

Da Knut Torbjørn Eggen skrek så han måtte gå på do, hadde ikke spillerne noe valg. 13 målsjanser, årets første seier og et fyrverkeri av en fotballkamp ble resultatet. (FFK-VIF 2006)


djpete

Landslagsspiller

Ble medlem: 25 mar 03
Innlegg: 1413

Lagt til: 02 mai 07, 17:11
PS: Ham Kam lå på 4. plas etter 4 serierunder ifjor, og vi vet alle hvor de er nå.......der de hører hjemme!:-)

---------------------------

Rød.... hvit... og patriot!



Flat Trådet Nøstet
Side 1 av 2 1

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3