Husk meg
Brukernavn
Passord

Etter Kamp: FFK - Viking (Runde 4)

Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 29 apr 07, 22:20
må si at den beste spilleren vår idag var tarik. han var over alt, å veldig flink til å utfordre. synd det ikke blir gitt flere kort i taklingene mot han. syns ellers at gerrbrandt var sinnsyk god idag. jeg vil se bjørkøy i en sentral rolle. han er ikke noe kantspiller. selvom han gjør en helt ålreit jobb. håper også at vi signerer martyn. den gutten har mye fotball i seg.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 29 apr 07, 22:38

Opprinnelig postet av scheien
må si at den beste spilleren vår idag var tarik. han var over alt, å veldig flink til å utfordre. synd det ikke blir gitt flere kort i taklingene mot han. syns ellers at gerrbrandt var sinnsyk god idag. jeg vil se bjørkøy i en sentral rolle. han er ikke noe kantspiller. selvom han gjør en helt ålreit jobb. håper også at vi signerer martyn. den gutten har mye fotball i seg.

Jeg syns Jonna gjør en bra kamp i dag jeg, føler den midtbanen vi stiller med i dag har en finfin balanse mellom offensive og defensive egenskaper.


#8

Knøttespiller

Ble medlem: 28 mai 06
Innlegg: 46

Lagt til: 29 apr 07, 22:42

Hehe godt spørsmål til det hvorfor han gjore det..

Her er svaret, den t-skjorta han hadde på seg er Estland sin landslags drakt, og den fikk Zoran av Raiio

Så sa Zoran at han skulle ha den på seg =)


Tango

A-lagspiller

Ble medlem: 27 mai 06
Innlegg: 320

Lagt til: 29 apr 07, 22:44
Tarik viser at han er en spiller av internasjonalt kaliber i dag. Går uttapå alle. I øyeblikket mener jeg han er den beste spilleren i Norge. Martyn var også knallgod!!! Koste meg.. Genialt lagoppsett av Grønis i dag. Takk!!

---------------------------


Supporter: Hvor faen har det blitt av midtbanen a guttær?
Sidemann peker og sier: Ser du den hvite stripa ut`på der?


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 29 apr 07, 22:52
Opprinnelig postet av kingleh

Antagelig for og bli lagt bedre merke til i haugen av rød og hvite.

Ser ingenting negativt i dette.

 

Ikke jeg heller

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


stjernengutt

Landslagsspiller
Ble medlem: 31 aug 05
Innlegg: 826

Lagt til: 29 apr 07, 22:53
Opprinnelig postet av #8

Hehe godt spørsmål til det hvorfor han gjore det..

Her er svaret, den t-skjorta han hadde på seg er Estland sin landslags drakt, og den fikk Zoran av Raiio

Så sa Zoran at han skulle ha den på seg =)

Takk for svaret. Det var en god grunn

---------------------------

1. Prio Stjernen
2. Pri FFK
3. Fârjestad
4. ManU


ffk-4ever

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 aug 06
Innlegg: 1048

Lagt til: 29 apr 07, 23:03
Tarik på rundens lag på tv2 sporten, grattis med den, stooorkamp av deg idag.

aavdst

Landslagsspiller
Ble medlem: 29 jan 04
Innlegg: 1169

Lagt til: 29 apr 07, 23:19
Endret: 29 apr 07, 23:20
TV2-sporten gjorde en sammenligning mellom Prytz sitt fantastiske skudd i dag mot Ahlsen sitt i 1984. (jeg var tilstede og så begge to live ). Men synes det var rart at de klarte å måle begge to til 100 km/t, da jeg fortsatt mener at Ahlsen sitt må være hardere. Man kan se at når ballen forlater Ahlsen sin fot, så stiger den uavbrutt helt til den ender i nettmaskene. Man kan trekke en linjalstrek fra utgansgposisjonen til den er fremme i krysset. Prytz sitt skudd for en liten dupp på slutten - dvs den har da begynt å miste fart. Prytz skjøt riktignok fra ca en meter lenger hold, men ikke så mye lenger at det skal ha noe å si. Men bevares, for et skudd. Årets mål allerde i 4. runde. Grattis Prytz!!!

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 29 apr 07, 23:23
Endret: 29 apr 07, 23:25
Utrolig bra første omgang!
Andre var ikke allverden men tre poeng er selvsagt viktigst.
Det var tre spillere som uthevet seg i dag etter min mening: Tarik, Martyn og Gerrbrand.
Det var vel ingen som uthevet seg i negativ retning, bra innsats av hele gjengen.

Begynner vi å vinne på bortebane nå så kan det bli bra dette.

wergis

Landslagsspiller

Ble medlem: 21 nov 05
Innlegg: 995

Lagt til: 29 apr 07, 23:25

En meget morsom og underholdende kamp i første 45 min, samt at de kontrolerte de siste 45 greit inn..

 

Morsomt og se Tarik og Fofana herje rundt med vikingforsvarerne, synes de klarte seg glimrende sammen.

Mange ting og glede seg over i ettertid også, vi har endelig fått en som kan dundre til så det holder på frispark, nei glemmer ikke at vi har kvisvik, men jeg mener at Kvisvik ikke har de langdistanse skudd kvalitetene, hvertfall har han ikke vist det her i FFK.. Så litt på tabellen å der har utrolig nok Fredrikstad "+ mål"  Kan nesten ikke huske sist det skjedde..

FFK viser også kvaliteter på hjemmebane som ifjor, måtte døm bare gå ubeseira  på nye Fredrikstad stadion i 2007

---------------------------

«Hvis det ikke fantes fotball, ville vi alle vært frustrerte fotballspillere.» (Mick Lyons)


AHA!! vinner av tabellkonken 2006!!


GurrBass

Landslagsspiller

Ble medlem: 03 jul 05
Innlegg: 1827

Lagt til: 29 apr 07, 23:58

Dette er bare å nyte folkens... Kan se det om og om igjen

 

www.fxt.no/tippeligaen/article997890.ece

---------------------------

FFK,klubben i mitt hjerte :-)


algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 30 apr 07, 00:04
Anders Carlos Ahlsen Prytz!

keiko99

Landslagsspiller

Ble medlem: 05 jul 04
Innlegg: 11332

Lagt til: 30 apr 07, 00:10
Deilig med en seier igjen på hjemme bane. Nå skal vi ta 3 poeng borte også

---------------------------

http://keiko99.net


scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 apr 07, 00:12
må si at jeg syns hoås gjorde en del bra idag. er vel en av de bedre kampene jeg har sett han. jobba hardt å var vanskelig å ta. nå er det bare å glede seg til at raio kommer tilbake. noen som har hørt noe. hørte de snakka om det før kampen. men han snakka så lavt. så jeg hørte ikke noe.

bjorn

Landslagsspiller

Ble medlem: 24 mar 03
Innlegg: 1606

Lagt til: 30 apr 07, 00:19
Det er vel minst tre uker til Raio er tilbake, i beste fall.

scheien

Landslagsspiller

Ble medlem: 20 nov 06
Innlegg: 1123

Lagt til: 30 apr 07, 00:30
Endret: 30 apr 07, 00:30
får håpe kneet til vidar holder til raio er tilbake da. er det noen her som har sett noe av shabani. er han god nok til å gjøre det bra i tippeligaen.

algern0n

A-lagspiller
Ble medlem: 18 apr 05
Innlegg: 339

Lagt til: 30 apr 07, 00:37

Opprinnelig postet av scheien
får håpe kneet til vidar holder til raio er tilbake da. er det noen her som har sett noe av shabani. er han god nok til å gjøre det bra i tippeligaen.

Dem sier at han er _veldig_ god, men om han har modenheten som kreves for å spille stopper i TL.. Vel, eneste måten å finne det ut på er vel å kaste han til ulvene, så og si.


Klokan

Landslagsspiller

Ble medlem: 27 apr 03
Innlegg: 2247

Lagt til: 30 apr 07, 00:38
Raio er klar til Vålerenga kampen.

---------------------------

Da nije bilo tebe, na teskom putu mom.
Ja nikada pjevao ne bi, jer ne bih imao kom.
Dinamo Zagreb


Tiger

A-lagspiller

Ble medlem: 08 jan 06
Innlegg: 660

Lagt til: 30 apr 07, 00:39
Ja gutta, dette smakte godt. Ikke nok med at vi vant, men vi vant med stil også.

Martin

Landslagsspiller

Ble medlem: 23 sep 06
Innlegg: 1125

Lagt til: 30 apr 07, 00:43
Fins det noen snille mennesker her som kan legge denne kampen på nett?


Flat Trådet Nøstet
Side 2 av 5 2

Copyright © ffksupporter.net 2003-2023 | Kontakt oss på support@ffksupporter.net

Ansvarlig redaktør: Øystein Holt, ffksupporter.net

13/04/2024 21:38 | 6784f4c3